Pagina 6 van 6 EersteEerste ... 23456
De resultaten 126 tot 134 van 134 worden weergegeven.
  1. #126

    Standaard

    Matig einde inderdaad. Afgeraffeld en zonder enige goede onderbouwing dat einde.

  2. #127

    Standaard

    Uitleg Winter (link bevat spoilers!!!) waarom hij het slot zo heeft gedaan:http://tvline.com/2014/10/26/boardwalk-empire-series-finale-recap-nucky-dies-killed-tommy-darmody/



    Laatst aangepast door martwout : 29-10-2014 om 17:04

  3. #128

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Matig einde inderdaad. Afgeraffeld en zonder enige goede onderbouwing dat einde.
    Misschien minder rechttoe-rechtaan dan bij bijv. Breaking Bad het geval, maar absoluut niet afgeraffeld.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Vincent Vernel Bekijk bericht
    Ik had hetzelfde gevoel. Zoals vaker is de voorlaatste aflevering sterker dan de laatste van een seizoen, maar ik hoopte dat ze voor de allerlaatste aflevering toch echt zouden uitpakken. Wat we kregen was een halfbakken, geforceerd einde zonder enige opbouw of respect voor het voorgaande. Heel erg jammer.
    Geen respect voor het voorgaande? Dat zie ik toch echt anders.

    Eerder vandaag dit gelezen: http://www.nydailynews.com/blogs/cha...ntry-1.1988183 Voor mij geeft dat aan dat meer dan genoeg is opgebouwd. Dat het einde van tevoren duidelijk was, doet daar geen afbreuk aan. Het einde van het eerder genoemde Breaking Bad was ook overduidelijk, maar was voor de meeste mensen geen belemmering. Je weet nou eenmaal dat series als Breaking Bad, Sopranos en Boardwalk Empire geen vrolijk einde zullen hebben.

  4. #129

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door gompier Bekijk bericht
    Dat het einde van tevoren duidelijk was, doet daar geen afbreuk aan. Het einde van het eerder genoemde Breaking Bad was ook overduidelijk, maar was voor de meeste mensen geen belemmering. Je weet nou eenmaal dat series als Breaking Bad, Sopranos en Boardwalk Empire geen vrolijk einde zullen hebben.
    Nee, maar Breaking Bad eindigde in de geest van de serie. Dat paste goed. Het einde van BE paste m.i. niet in de geest van de serie. Als je het netjes had gedaan, had je een vuurgevecht tussen mensen van Nucky en zijn vijanden laten plaatsvinden. Bijvoorbeeld de scene van aflevering 7 waarin Nucky de club kwijtraakt . Dat had je een goed vuurgevecht kunnen eindigen waarin Nucky wordt geraakt en in elkaar zakt waarna het beeld naar de aftiteling gaat . Dat was in de geest van de serie geweest. Niet het psychologische geklets van het slot. Dat is geen serie over de maffia maar 1 of andere kletsshow . In de aflevering werd trouwens nog gezegd dat er twee schutters moesten worden gebruikt. Die heb ik niet gezien. Ook de aanval op Narcisse gaf vraagtekens. En vreemd dat niemand van de bodyguards in de gaten had dat ze slechte bedoelingen hadden. Die Narcisse werd normaal gesproken omringd .

    Kortom: ik blijf een vreemde smaak eraan overhouden. Ik vind persoonlijk dat de schrijver een verkeerde weg heeft gekozen.

  5. #130

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martwout Bekijk bericht
    er twee schutters moesten worden gebruikt. Die heb ik niet gezien. .
    Vlak voordat Tommy Nucky aanspreekt op de Boardwalk ziet Nucky een paar man bij een tentje staan en draait zich om, omdat hij het niet vertrouwt. Dat zijn de schutters die zijn ingezet.

  6. #131

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martwout Bekijk bericht
    Uitleg Winter (bevat spoilers) waarom hij het slot zo heeft gedaan: pas op voor spoilers
    De url zelf geeft ook een enorme spoiler weg; ik heb 'm in je quote aangepast, misschien ook het originele bericht?

  7. #132

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    De url zelf geeft ook een enorme spoiler weg; ik heb 'm in je quote aangepast, misschien ook het originele bericht?
    Ik had volgens mij vermeld dat het spoilers zou bevatten. Ik zal het nog extra benadrukken.

    Gompier, in Amerikaanse reviews wordt ook gesuggereerd dat het wellicht agenten waren .

  8. #133

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martwout Bekijk bericht
    Ik had volgens mij vermeld dat het spoilers zou bevatten. Ik zal het nog extra benadrukken.

    Gompier, in Amerikaanse reviews wordt ook gesuggereerd dat het wellicht agenten waren .
    Ik bedoel echt de url zelf die je geplaatst heb; daarin staat letterlijk series-finale-recap-nucky-dies-killed-tommy-darmody .
    Laatst aangepast door rogue : 29-10-2014 om 18:21

  9. #134

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martwout Bekijk bericht
    Gompier, in Amerikaanse reviews wordt ook gesuggereerd dat het wellicht agenten waren .
    Heb ik ook gelezen. Is alleen niet duidelijk, dus ik ga uit van het eerste, wat meest aannemelijk is gelet op wat eerder in de aflevering wordt gezegd.

Pagina 6 van 6 EersteEerste ... 23456

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •