Pagina 5 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste
De resultaten 101 tot 125 van 134 worden weergegeven.
  1. #101

    Standaard

    Vanavond komt de seizoenfinale alweer op HBO.

    Interview met de schrijver van de serie: http://www.tvgids.nl/artikel/61289/

  2. #102

    Standaard

    Net al gekeken op HBO On Demand. Prima afsluiter van dit toch weer goede seizoen met een aantal boeiende nieuwe personages. Einde doet ook direct weer verlangen naar een nieuw seizoen, maar dat wordt weer driekwart jaar wachten.

  3. #103

    Standaard

    De bedenker van de show gaat volgens http://tvseriesfinale.com/tv-show/bo...-series-30946/ in overleg met de schrijvers hoe lang de show nog zal doorgaan.

  4. #104

    Standaard

    Seizoen 5 zal het laatste seizoen zijn!

    Bron: http://www.tv.com/shows/boardwalk-em...-138930978077/

    Ps het goede nieuws is dat het laatste seizoen mogelijk samen met Damon Lindelof's The Leftovers word uitgezonden in het najaar van 2014! Woehoe!
    My heart was not ripped out, but she did steal my cuckoo clock.
    The Swede in Hell On Wheels

  5. #105

    Standaard

    Ik vind het een vreemd besluit. De serie had zeker nog potentie voor een seizoen of 3.

  6. #106

    Standaard

    Ik ben er blij mee.

    De serie begon sterk in het eerste seizoen; het tweede seizoen was wat saaier en het derde seizoen was er een sterke comeback naar het niveau van het eerste seizoen (eindelijk was Pitt met al z'n maniertjes kijk-mij-eens-stoer-zijn eruit) .
    Maar het vierde seizoen kwam ik bijna niet doorheen, vaak zo oninteressant, die heb ik maar een zesje gegeven. Ik had mijzelf al voorgenomen, dat als het langer dan 1 seizoen zou duren, ik niet mer zou kijken. Deze pik ik dan nog wel mee.

  7. #107

    Standaard

    Jammer. Vond het derde seizoen (na de eerste kijkbeurt tenminste) het minste van de vier tot nu toe. Benieuwd naar de laatste reeks
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  8. #108

    Standaard

    Op zich kan ik er wel mee leven. Ik vond zelf seizoen 4 een stuk rustiger dan eerdere seizoenen. Het was meer gepraat dan echte actie. En gezien het verhaallijn van seizoen 4 zal 5 wel eindigen met een confrontatie tussen de agenten en de hoofdrolspeler met bijvoorbeeld een schietpartij als eindscene warbij het beeld langzaam op zwart gaat. . Nog 2 extra seizoenen zal het niveau echt naar beneden trekken. Dan kan je maar beter nog 1 goed seizoen maken.
    Laatst aangepast door martwout : 11-01-2014 om 07:50

  9. #109

    Standaard

    Ik kan ook prima leven met nog maar een seizoen. Heb liever een serie als Breaking Bad (stoppen op het hoogtepunt) dan Dexter, rekken en daardoor mindere laatste seizoenen.

  10. #110

    Standaard

    Teasers voor het laatste seizoen, start in september.




  11. #111

    Standaard

    Cool kijk er nu al naar uit
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  12. #112

    Standaard

    Het 1e seizoen vond ik goed, het 2e seizoen was magertjes. Bij het derde seizoen ben ik afgehaakt...........

    HBO zit gelukkig weer de op de goede weg met True Detective
    Laatst aangepast door Jeroen D : 29-07-2014 om 14:50

  13. #113

    Standaard

    Het vijfde is gisteren op HBO gestart. De terugblik naar de jeugd kon ik nog niet bekoren. Misschien dat het later duidelijker wordt.

  14. #114

    Standaard

    Inmiddels de 6e aflevering gehad en 6 had meteen wat een opruiming van Nelson (verwacht) en mogelijk Chalky aangezien het beeld zwart werd maar je wel een schot hoorde in petto. Het jeugdverhaal begint beter te worden. De acteur daarvoor is goed gecast. Hij lijkt goed op Nucky . Als het door gaat, wordt het een knallend einde van de serie

  15. #115

    Standaard

    Je merkt wel dat de serie naar het einde gaat ja... Personages verdwijnen door ze stuk voor stuk af te knallen . Of dat nu de juiste manier is...?
    HT opstelling: Philips 42PFL6007H; Epson TW1000; Onkyo TX-NR808; Onkyo Dv-BD507; AC Ryan Playon HD 2; Humax 5050C; TMA Twister 8000; TMA compact 10

  16. #116

    Standaard

    Al met al valt het tot nu toe erg tegen vind ik.. komt vaak afgeraffeld en inspiratieloos over allemaal. Enkel de scènes met Al Capone zijn nog de moeite waard.

  17. #117

    Standaard

    Ik ben wel iemand die series die ik een tijd gevolgd heb wel afkijkt, ook al daalt het niveau flink (voorbeelden zijn Dexter en True Blood).

    Maar ik stop nu echt met Boardwalk Empire. Ik zit nu bij het derde deel van het laatste seizoen en het is wederom, net als seizoen 4, een zware zit waarbij ik me door de delen heen worstel. En nu denk ik: waarom verder kijken, als ik nog zoveel heb liggen?
    Helaas, de serie heeft een sterk 1ste en 3e seizoen, maar voor het overige viel het niet mee.

  18. #118

    Standaard

    Dan kun je die laatste 5 afleveringen ook nog wel kijken toch?

  19. #119

    Standaard

    Laatste seizoen valt mij tot nu toe erg tegen en verwacht niet dat daar in de laatste twee afleveringen nog verandering in gaat komen. Enkele verhaallijnen worden afgeraffeld en voor de opkomst van Nucky is wel erg veel tijd beschikbaar. Hopelijk gaan ze daar in de resterende twee afleveringen ook echt nog wat mee doen. Vond het niet erg toen duidelijk werd dat dit het laatste seizoen zou worden, maar dit lijkt op een behoorlijke teleurstelling uit te lopen...

  20. #120

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Dan kun je die laatste 5 afleveringen ook nog wel kijken toch?
    Ik zat halverwege deel 3, dus dat is toch nog zo'n 5 uur. Zelfs daar heb ik geen zin in, voor die tijd kan ik 2 films kijken waar ik wel zin in heb. Helaas.

  21. #121

    Standaard

    Vind het laatste seizoen juist weer niveau wat opkrikken. Verhaallijn met Gretchen Mol blijft voor mij 1 van de minpunten van de serie.

  22. #122

    Standaard

    Ik vond aflevering 7 best aardig. Eindelijk is er een link tussen zijn jonge jaren en nu. En als ik de promo zie voor de slotaflevering komt er actie. Ik ben benieuwd hoe ze het laten eindigen.

  23. #123

    Standaard

    In paar weken deze serie er doorheen gejaagd. Ergerde me alleen aan de verhaallijn met Gretchen Mol, maar verder een prima serie. Vond zelf het niveau niet drastisch dalen, zoals door een aantal mensen hier wordt aangehaald. Laatste aflevering brengt ook nog genoeg verhaallijnen keurig op z'n end.

  24. #124

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door gompier Bekijk bericht
    In paar weken deze serie er doorheen gejaagd. Ergerde me alleen aan de verhaallijn met Gretchen Mol, maar verder een prima serie. Vond zelf het niveau niet drastisch dalen, zoals door een aantal mensen hier wordt aangehaald. Laatste aflevering brengt ook nog genoeg verhaallijnen keurig op z'n end.
    Alleen zijn jeugdverhaal gaf nog steeds geen antwoord op de vraag waarom hij zo is gaan leven. En ik vond de maffia-achtige scene's die passen bij de serie erg afgeraffeld worden. De schietscene's waren niet meer dan vluchtige momenten zonder enige goede opbouw. Het slot zag je al van mijlenver aankomen. Alleen de dader was dan nog een verrassing. Ik blijf het gevoel houden dat alles maar afgerond moest worden in 1 aflevering waardoor er teveel samengeperst werd. Ik heb geen goed gevoel overgehouden aan de finale-aflevering. De vorige aflevering was beter.

  25. #125

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martwout Bekijk bericht
    Alleen zijn jeugdverhaal gaf nog steeds geen antwoord op de vraag waarom hij zo is gaan leven. En ik vond de maffia-achtige scene's die passen bij de serie erg afgeraffeld worden. De schietscene's waren niet meer dan vluchtige momenten zonder enige goede opbouw. Het slot zag je al van mijlenver aankomen. Alleen de dader was dan nog een verrassing. Ik blijf het gevoel houden dat alles maar afgerond moest worden in 1 aflevering waardoor er teveel samengeperst werd. Ik heb geen goed gevoel overgehouden aan de finale-aflevering. De vorige aflevering was beter.
    Ik had hetzelfde gevoel. Zoals vaker is de voorlaatste aflevering sterker dan de laatste van een seizoen, maar ik hoopte dat ze voor de allerlaatste aflevering toch echt zouden uitpakken. Wat we kregen was een halfbakken, geforceerd einde zonder enige opbouw of respect voor het voorgaande. Heel erg jammer.

Pagina 5 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •