Bekijk uitslag poll: Wat vind je van de berichtentellers?

Stemmers
64. Je mag niet stemmen in deze poll
  • Cool!! Lekker wedstrijdje doen met andere forumleden!

    2 3,13%
  • Hierdoor kan ik zien wie de ziekelijke praters zijn waarvan ik de berichten kan overslaan.

    8 12,50%
  • Hierdoor krijg ik een goede indruk wie er veel over DVD en aanverwante onderwerpen weet.

    12 18,75%
  • Van mij mogen ze weg omdat ik de indruk krijg dat ze een verkeerde invloed op het serieuze karakter van het forum hebben.

    19 29,69%
  • Ik let er nooit zo op.

    22 34,38%
  • Berichtentellers? Waar?

    1 1,56%
Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
De resultaten 51 tot 58 van 58 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Paul Hauer


    De teller is misschien voor een hoop mensen toch belangrijk
    zoals een mede-forummer aangaf dat hij aan hand van de
    aantal posts de persoon eerder vertrouwd met veel posts
    dan met weinig posts als het aankomt op het verkopen
    en kopen van 2de handse dvd's in de handelplaats.Dat
    is toch een goede reden voor die persoon om de teller
    toch te behouden.
    Ben ik ook niet met jou eens Paul

    Voor de handelaren / ruilers is Rein een goede thread begonnen waar zulke info duidelijk beschikbaar is...

    En dat iemand als een bezetene kan ouwehoeren, zegt m.i. niets over de mate waarin je deze persoon kan vertrouwen..
    Life is like a donut... Round, with a hole in the middle...

  2. #52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Henk Heideveld
    Teller weg geen probleem.
    Maar hou de ouwehoerenthread in stand want anders neemt wellicht het aantal off-topics elders weer toe.
    En misschien het deleten van eigen posst weer herinvoeren. Ik kon na enige tijd mijn eigen posts deleten als ze achterhaald waren. Dat mijn teller dan terugliep vond ik niet interessant.
    Ik vind het niet belangrijk of ik lid 1 of 3000 ben. men kent mij op het forum of men kent mij niet. Na verloop van enige tijd herken je de vaste klanten toch wel.
    idem voor mij

  3. #53

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Henk Heideveld

    Onze Luther heeft de inburgeringscursus met goed gevolg doorlopen.
    Je moet jezelf ook niet uitvlakken Henk

  4. #54

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Henk Heideveld
    Ik vind in ieder geval absoluut dat we even moeten wachten totdat onze Luther weer terug is van vakantie.
    Ik verwed mijn kop er af dat hij een uitgesproken mening heeft
    Hij zit zich nu in Hongarije al vreselijk te ergeren
    Haha...nou Henk, mijn menig is dezelfde als die van jou.

    Van mij mag ie blijven en van mij mag ie weg, het maakt me niks uit.

  5. #55

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Florus
    Nu de uitslag van de poll duidelijk meer de kant opgaat van; weghalen die teller, wordt daar dan alsnog wat mee gedaan?
    Of is deze poll ook een grap?
    Ik vond in dit geval de offie grap nog wel aardig, maar dan zo'n poll plaatsen op een serieus sub-forum vind ik als grap wel wat te ver gaan.
    Deze poll is een serieuze interesse die ik kreeg naar aanleiding van een grappige situatie. Of er met de uitslag nog iets wordt gedaan? Ik denk het niet, maar je weet maar nooit.
    Offie wil de laatste dagen wel heel erg graag in de logbestanden van de server duiken, om uit te zoeken wie die 2 personen zijn die op de eerste mogelijkheid hebben gestemd...

  6. #56

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alex van den Berg
    Offie wil de laatste dagen wel heel erg graag in de logbestanden van de server duiken, om uit te zoeken wie die 2 personen zijn die op de eerste mogelijkheid hebben gestemd...
    En... en... wie zijn het?
    [Reserveer hier uw ruimte voor uw reclameteksten]

  7. #57

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alex van den Berg
    Deze poll is een serieuze interesse die ik kreeg naar aanleiding van een grappige situatie. Of er met de uitslag nog iets wordt gedaan? Ik denk het niet, maar je weet maar nooit.
    Offie wil de laatste dagen wel heel erg graag in de logbestanden van de server duiken, om uit te zoeken wie die 2 personen zijn die op de eerste mogelijkheid hebben gestemd...
    Ja, ik wil het ook graag weten, want ik heb net weer twee veelbelovende jonge ambtenaren in dienst genomen, die meteen het internet opdoken (zogenaamd om de sites van de ministeries af te grazen). Ik vind het wel verdacht samenvallen.

  8. #58

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon
    Van mij hoeft ie niet weg. Hoe je het wend of keert: de teller zorgt er wel voor dat je een bepaalde structuur krijgt in de verhoudingen tussen de leden. Je hebt (denk ik) duidelijkheid nodig over wie newbies en wie veteranen zijn om een goed forum te 'maken'. Tellers zijn daarbij belangrijker dan je zo 1-2-3 zou denken. Slecht idee dus om ze weg te laten.
    en daar ben ik het heel erg mee eens...!
    The greatest thing, you'll ever learn,
    is just to love, and be loved in return...

Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •