De resultaten 1 tot 15 van 15 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Killer Elite [Blu-ray Disc]

    Killer Elite

    Typische Jason Statham aktie gemaakt door Gary McKendry

    Lees dit artikel
    Laatst aangepast door Rene Cloosterman : 23-04-2012 om 12:47

  2. #2

    Standaard

    Film is niet alleen in engeland in de bios geweest. In Nederland en in Belgie heeft de film gewoon gedraaid...

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dida Bekijk bericht
    Film is niet alleen in engeland in de bios geweest. In Nederland en in Belgie heeft de film gewoon gedraaid...
    Volgens mijn Nederlandse releaselijst niet. Daar moet ik het van hebben.
    Maar bedankt voor de info. Ik zal het straks even aanpassen.

  4. #4

    Standaard

    M.b.t. de beeldkwalteit is er qua review wel veel verschil tussen deze review en onze Belgische collega's: http://dvdinfo.be/bespreking.php?id=6470. Ik neem aan dat het dezelfde uitgave betreft.

    De US uitgave is volgens blu-ray.com volgens de reviewer ook een topper, maar de lezers zijn minder enthousiast: http://www.blu-ray.com/movies/Killer...Blu-ray/33182/
    Bronnen | Oppo BDP-83 SE | Humax IR-5000C | AppleTV | Sonos
    Receiver | NAD T757(v1)
    Output (video) | Panasonic 50PZ800
    Output (audio) | Dali Piano Noble (fronts) | Dali Piano Vocal (center) | Dali Piano Agile (surrounds) | Dali Piano Ambient (back surrounds) | Elac SUB 301 ESP (sub)

    Bediend m.b.v. een Logitech Harmony 1000.

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rrjobse Bekijk bericht
    M.b.t. de beeldkwalteit is er qua review wel veel verschil tussen deze review en onze Belgische collega's: http://dvdinfo.be/bespreking.php?id=6470. Ik neem aan dat het dezelfde uitgave betreft.

    De US uitgave is volgens blu-ray.com volgens de reviewer ook een topper, maar de lezers zijn minder enthousiast: http://www.blu-ray.com/movies/Killer...Blu-ray/33182/
    ik recenseer nu bijna 2 jaar voor dvd.nl. Dit is mijn eerste 9.5
    bekeken op een gekalibreerde tv is deze dat zeker waard.


    Ik kan niet zeggen of de Belgische uitgave dezelfde is. Maar dvdinfo.be geeft een persoonlijke mening over de originele beeldkwaliteit. Als een origineel flets is en de bd is dat ook dan is de transfer dus prima. Of je dat nu mooi vindt is heel persoonlijk.

    De US lezers waar je over spreekt zijn er 2. Waarvan er slechts 1 een klein beetje kritisch is. Die geeft overigens dan toch nog een 4,5 out of 5.

    Ik kan alleen maar uitgaan van mijn eigen appratuur. En die is gekalibreerd door een extern bedrijf.
    Laatst aangepast door Rene Cloosterman : 24-04-2012 om 07:04

  6. #6

    Standaard

    @Rene Ik weet niet of je het zo opvatte, maar het is niet bedoeld als kritiek op je recensie. Ik ben altijd heel blij met recensies en neem deze altijd mee in mijn overweging tot aankoop en welk bedrag ik er voor over heb.
    Bronnen | Oppo BDP-83 SE | Humax IR-5000C | AppleTV | Sonos
    Receiver | NAD T757(v1)
    Output (video) | Panasonic 50PZ800
    Output (audio) | Dali Piano Noble (fronts) | Dali Piano Vocal (center) | Dali Piano Agile (surrounds) | Dali Piano Ambient (back surrounds) | Elac SUB 301 ESP (sub)

    Bediend m.b.v. een Logitech Harmony 1000.

  7. #7

    Standaard

    Nee hoor

    En ik hoor liever kritiek dan achteraf gepraat. Ik maak immers ook wel eens een fout

  8. #8

    Standaard

    Ik ben nieuwschierig, eOne gaat dan de goede kant op, ik vind Abduction ook een goede uitgave van eOne.

    Ik heb de blu-ray Killer Elite niet gezien, dus kan er niets over zeggen. In Belgie hebben ze wel dezelfde versie in het algemeen.
    Laatst aangepast door De_Hollander : 25-04-2012 om 22:02

  9. #9

    Standaard

    Redelijk goede actiefilm met een goede Jason Statham, maar met een mindere Clive Owen. Ook Robert De Niro is aardig op dreef.
    Maar ik had toch wat meer actie verwacht in deze film, dat viel me eerlijk gezegd een beetje tegen.
    Goede Jason Statham dus, maar ik heb al betere filmen met hem gezien.

  10. #10

    Standaard

    Ik vond de actie prima, vooral veel suspense..had misschien wel kwa verhaal wat beter kunnen zijn maar zeker een lekkere wegkijk film.

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  11. #11

    Standaard

    Bout film. Laat gerust links liggen.

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door gompier Bekijk bericht
    Bout film. Laat gerust links liggen.
    Das misschien een beetje overdreven maar het is idd geen hoogstaander.

    Tip: ga geen verwachtingen scheppen nav de trailers want dan kom je bedrogen uit net zoals het geval was met Haywire.
    3D is as much a gimmick as seeing three dimensions with two human eyes is a gimmick. The only gimmick is having to wear glasses. For the moment...

    Full HD 1080/24p active 3D


  13. #13

    Standaard

    Ik heb me wel eens vaker verkeken op een trailer, daarom dat ik niet meer vanuit een trailer verwachtingen heb. heb deze film nog steeds niet gezien, dus kan er niks over zeggen over beeld of film zelf.

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DJR Bekijk bericht
    Das misschien een beetje overdreven maar het is idd geen hoogstaander.
    Heb zelf de film gekeken zonder de trailer te hebben gezien. De rol van De Niro is niet veel, de rol van Owen, naar mijn mening, niets zeggend. De daden in de film waren helemaal tot daar aan toe. Geval van te weinig aandacht besteden aan uitdiepen van je script.

    Spoiler maar even verwijderd, voor mensen die dit alsnog willen zien

  15. #15

    Standaard

    Ik vind dat de trailer het doet voorkomen alsof het een standaard aktie film is dat zich afspeelt in het heden en alleen gaat over de strijd tussen Statham en Owen. Maar zo'n soort film is het dus niet...
    3D is as much a gimmick as seeing three dimensions with two human eyes is a gimmick. The only gimmick is having to wear glasses. For the moment...

    Full HD 1080/24p active 3D


Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •