Pagina 5 van 7 EersteEerste 1234567 LaatsteLaatste
De resultaten 101 tot 125 van 152 worden weergegeven.
  1. #101

    Standaard

    Een enigszins doelloze post, maar ik vind het karton om de tin echt een drama. Dat deel dat om de bovenkant gevouwen moet worden heb ik er netjes op de vouw afgeknipt. Zo heeft hij dezelfde achterkant die Band of Brothers ook heeft, veel praktischer!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  2. #102

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Een enigszins doelloze post, maar ik vind het karton om de tin echt een drama. Dat deel dat om de bovenkant gevouwen moet worden heb ik er netjes op de vouw afgeknipt. Zo heeft hij dezelfde achterkant die Band of Brothers ook heeft, veel praktischer!
    Een drama is een wat groot woord, maar hier idem, heb em er ook afdgeknipt op de vouw. Zeer doelloos BR-logotje op de flap die na 1 keer openen rechtop blijft staan.

    Was overigens verrast door de grootte van de box, hij staat piekfijn naast mijn oude editie van BOB, wat ik niet had verwacht na alle verhalen.

  3. #103

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Fonzie Bekijk bericht
    Een drama is een wat groot woord, maar hier idem, heb em er ook afdgeknipt op de vouw. Zeer doelloos BR-logotje op de flap die na 1 keer openen rechtop blijft staan.

    Was overigens verrast door de grootte van de box, hij staat piekfijn naast mijn oude editie van BOB, wat ik niet had verwacht na alle verhalen.
    Hier is inderdaad niet goed over nagedacht.
    Heb de BOB box tegen de Pacific box gezet, dan blijft teminste de flap zitten

  4. #104

    Standaard

    Persoonlijk ben ik blij dat het zo'n harmonicabox is, liever dan allemaal losse Amarays...
    De kast is nu al helemaal vol!
    Maar nóg meer Billies mag ik van mijn vrouw niet plaatsen...

  5. #105

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door bureaulamp Bekijk bericht
    vandaag gekocht bij mediamarkt arena amsterdam voor 33,00 euro. Het laatste exemplaar dat er lag. Schijnt erg hard te gaan volgens de verkoper...
    Oeps, ik dacht nu woensdag langs te gaan bij de MM (Oostakker, België) omdat dan ook de collector's edition van Avatar uit komt. Ik dacht dan ook meteen die Pacific BD mee te brengen. Iemand ervaringen met de beschikbaarheid in andere MM-winkels?

  6. #106

    Standaard

    MM Arnhem (€35) had er in eerste instantie stapels van liggen, weet niet hoe het nu is, maar anders kan je hem daar altijd toch bestellen? Krijg je een belletje als hij binnen is!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  7. #107

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    MM Arnhem (€35) had er in eerste instantie stapels van liggen, weet niet hoe het nu is, maar anders kan je hem daar altijd toch bestellen? Krijg je een belletje als hij binnen is!
    Die zullen wel opnieuw binnenkomen als ze uitverkocht zijn, niet? Met de feestdagen voor de deur kunnen ze het niet maken om die niet in voorraad te hebben, denk ik. 't Is tenslotte geen limited edition of iets dergelijks.

  8. #108

    Standaard

    MM Cruqius viert 4 dagen feest, van 17 t/m 20 november kost hij 33 euro.
    Have fun and enjoy your collection

  9. #109

    Standaard

    vandaag gekocht voor 43 euro...bij MM breda, lagen nog stapels..maar nu weet ik ook waarom..vanwege de prijs..:S

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  10. #110

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robintjuh Bekijk bericht
    vandaag gekocht voor 43 euro...bij MM breda, lagen nog stapels..maar nu weet ik ook waarom..vanwege de prijs..:S
    MM Breda is altijd veel te duur in vergelijking met andere MM's is mijn ervaring..
    HT opstelling: Philips 42PFL6007H; Epson TW1000; Onkyo TX-NR808; Onkyo Dv-BD507; AC Ryan Playon HD 2; Humax 5050C; TMA Twister 8000; TMA compact 10

  11. #111
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Disc 1 bekeken. Part één heeft soms last van; weggehapt beeld. Links zie je soms een stuk zwart, waar eigenlijk filmbeeld had moeten staan.

  12. #112

    Standaard

    Begin de serie nu ook beter te waarderen, prachtig beeld ook.
    Schrok gisteren wel toen ik gisteren naar deel 5 zat te kijken, scene met stoeipartij
    Eugene B Sledge, kreeg ik wat halo/freeze achtige effecten rond snel bewegende mensen.
    Terwijl tv en bd-speler 24p aan moeten kunnen. Wat zou het kunnen zijn ?

  13. #113

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door HUYG Bekijk bericht
    Begin de serie nu ook beter te waarderen, prachtig beeld ook.
    Schrok gisteren wel toen ik gisteren naar deel 5 zat te kijken, scene met stoeipartij
    Eugene B Sledge, kreeg ik wat halo/freeze achtige effecten rond snel bewegende mensen.
    Terwijl tv en bd-speler 24p aan moeten kunnen. Wat zou het kunnen zijn ?

    Komt me bekend in de oren voor, heb dit fenomeen van al in t begin dat ik mijn Tv gekocht heb. Heb je toevallig een LED TV? zoja, heb je dat ook bij gewone TV kijken voor? Aan de instellingen van de TV ligt het alvast niet want ik heb al de snufjes uitgeschakeld zoals beeldverbeteraars e.d....

  14. #114

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Komt me bekend in de oren voor, heb dit fenomeen van al in t begin dat ik mijn Tv gekocht heb. Heb je toevallig een LED TV? zoja, heb je dat ook bij gewone TV kijken voor? Aan de instellingen van de TV ligt het alvast niet want ik heb al de snufjes uitgeschakeld zoals beeldverbeteraars e.d....
    Nee, het is een Panasonic lcd tv. Ik ga het de komende tijd eens in de gaten houden.

  15. #115

    Standaard

    Wanneer ik de field guide wil bekijken krijg ik geen geluid bij de diverse filmpjes. Iemand anders ook dit probleem?
    HT opstelling: Philips 42PFL6007H; Epson TW1000; Onkyo TX-NR808; Onkyo Dv-BD507; AC Ryan Playon HD 2; Humax 5050C; TMA Twister 8000; TMA compact 10

  16. #116

    Standaard

    Ik heb net de complete serie achter elkaar bekenen en geen klachten wat beeld betreft (Panasonic G20 Plasma), maar o o o wat heb ik me af en toe gestoord aan de imbiciele ondertiteling!
    Zo komt er wel eens 'ik wordt' voorbij (jeuk!) en wordt 'Get of your ass' vertaald naar iets in de trant van 'Omhoog met je kont'...need I say more?
    I am fire
    I am..........Death

  17. #117

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Milan Bekijk bericht
    Ik heb net de complete serie achter elkaar bekenen en geen klachten wat beeld betreft (Panasonic G20 Plasma), maar o o o wat heb ik me af en toe gestoord aan de imbiciele ondertiteling!
    Zo komt er wel eens 'ik wordt' voorbij (jeuk!) en wordt 'Get of your ass' vertaald naar iets in de trant van 'Omhoog met je kont'...need I say more?
    I know what you mean. Ik stoor me ook dikwijls aan onwaarschijnlijk slechte ondertiteling van bepaalde uitgaves. Hoe moeilijk kan het zijn om een deftige ondertiteling te maken? Ik ben zelf geen taal virtuoos, maar bij veel films denk ik toch: "Ik zou die film véél en véél beter vertaald hebben!"

  18. #118

    Standaard

    De ondertiteling van deze majestueuze serie is bij tijd en wijle inderdaad een drama.
    Tenenkrommend onbenullige taal- en stijlfouten komen iets te vaak voorbij..

    Ga je diep schamen, Warner Bros!!

  19. #119

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frans T Bekijk bericht
    De ondertiteling van deze majestueuze serie is bij tijd en wijle inderdaad een drama.
    Tenenkrommend onbenullige taal- en stijlfouten komen iets te vaak voorbij..

    Ga je diep schamen, Warner Bros!!
    Help een arme buitenlander de winter door vertaling
    Have fun and enjoy your collection

  20. #120

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pipelooi Bekijk bericht
    ik heb deze serie net gekocht op blu ray bij mediamarkt groningen.
    maar ik maakte net de box open en nu blijkt er 2 discs met part five en six er in te zitten en ik mis nu part seven eight.
    ik ga er morgen gelijk weer mee terug maar hebben meer mensen dit?
    Goed dat je het vermeld. Normaal gaat die box de kast in tot ik tijd heb om te kijken, maar ook hier hetzelfde probleem. Kan ik er ook weer mee terig naar de MM .

  21. #121

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martino Bekijk bericht
    Wanneer ik de field guide wil bekijken krijg ik geen geluid bij de diverse filmpjes. Iemand anders ook dit probleem?
    Ik heb hetzElfde probleem op een Pioneer bd-lx71! Zijn er mensen met dit probleem?

  22. #122

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TomVDJ Bekijk bericht
    Goed dat je het vermeld. Normaal gaat die box de kast in tot ik tijd heb om te kijken, maar ook hier hetzelfde probleem. Kan ik er ook weer mee terig naar de MM .
    Vandaag de box gaan wisselen. Blijkbaar is er een héél lot met hetzelfde probleem. Gelukkig had de MM in Oostakker ondertussen een tweede levering binnengekregen. De behulpzame DVD-verkoper heeft een box voor me geopend om te verifieren dat alle discs correct waren, en deze mocht ik dan meenemen. Hij heeft de box wel opnieuw gesealed (dus echt in shrink-wrap).

    Dit laatste is wel nieuw voor mij: dit betekent dat je nooit 100% zeker bent dat films in de MM "nieuw in seal" zijn. Wel in seal, maar het is dus mogelijk dat ze uit de seal geweest zijn en opnieuw gesealed door medewerkers van de MM. Maar dit ter zijde (is beetje off-topic in deze thread).

  23. #123

    Standaard

    Net in MM Cruquius geweest en daar werd gezegd dat de dubbele disc een algemene fout is bij de BD en dat ze pas in januari/februari een goede ladimg krijgen.

  24. #124

    Standaard

    pfoe, ik heb net me vriendin gebeld om de discs te controleren en gelukkig heb ik geen dubbele in me box zitten

  25. #125

    Standaard

    Ik heb hem bij FRS besteld
    Ook geen dubbel gelabelde schijf erin.

    Misschien een foutieve batch aan MM

Pagina 5 van 7 EersteEerste 1234567 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •