Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
De resultaten 51 tot 56 van 56 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Tja, het is ook eigenlijk wel heel goedkoop.

    Inmiddels heb ik trouwens de UK-editie van City Lights gekocht. Die ziet er ook vrij goed uit (hij is ook 1080p) maar ik kwam er achter dat de extra's niet op de BD stonden maar enkel op de DVD die er bij zit (het is een dual format release). Wat dat betreft zijn de UK-edities inhoudelijk vergelijkbaar met de Nederlandse.

  2. #52

    Standaard

    Hpe erg is die DNR, Richard? Die box staat namelijk in de aanbieding voor € 10. Is dat het waard?

  3. #53

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martwout Bekijk bericht
    Hpe erg is die DNR, Richard? Die box staat namelijk in de aanbieding voor € 10. Is dat het waard?
    Ik moet zeggen dat ik niet altijd even attent ben op DNR, maar bij de 1080p-films is het me niet opgevallen. De 1080i-films zouden het wel kunnen bevatten, maar dat zijn sowieso al transfers die er niet geweldig uit zien.

  4. #54

    Standaard

    Spijtig dat de 1942 versie in de box zit, had graag beiden versies gezien (1925 & 1942). Wel vreemd dat de film 72 minuten moet duren maar als ik de bluray laat afspelen is het maar 69 minuten. Zijn er dan dingen weggelaten of heeft dit te maken met de pal speel?

    Edit: Bedoelde inderdaad "The Gold Rush"
    Laatst aangepast door freaky : 11-10-2012 om 20:39
    BD (1243) What i Watch

  5. #55

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door freaky Bekijk bericht
    Spijtig dat de 1942 versie in de box zit, had graag beiden versies gezien (1925 & 1942). Wel vreemd dat de film 72 minuten moet duren maar als ik de bluray laat afspelen is het maar 69 minuten. Zijn er dan dingen weggelaten of heeft dit te maken met de pal speel?
    Ik neem aan dat je The gold rush bedoeld: dat heeft inderdaad met de PAL-speedup te maken. Het is namelijk een 1080i-transfer (zie mijn eerdere posting daarover).

  6. #56

    Standaard

    Artificial Eye gaat in de UK de komende maanden opnieuw Chaplin's films op Blu-ray uitbrengen: http://film.thedigitalfix.com/conten...is-summer.html

    Het is (nog) niet duidelijk of het compleet nieuwe uitgaves zijn of reissues.

    edit: in dit artikel worden wat meer details gegeven en wordt ook gesproken over een boxset aan het eind van het jaar

Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •