De resultaten 1 tot 6 van 6 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Oude videobanden op dvd

    Is er iemand die mij advies kan geven,met het overzetten van video banden naar de pc´
    ´

    Ik ben hier echter een leek in

    Mvrg,
    Raymen
    LG OLED 77c8- MARANTZ SR8012-CM Stufe 1-Marantz MM8807 CM-APPLE TV4K-Zidoo uhd2000-HORIZON NEXT-AUDIOMAAT SOCET 9 Inlets-JL Audio F113 v2 -2x SONUS FABER VENERE 3.0-2x SONUS FABER SONETTO WALL 1xSONUS FABER SONETTO CENTER 2-2xKEF ci161-nas ds1512+-5x10TB-AUDIOQUEST HDMI/POWERCORD/OPTICAL en ETHERNET

  2. #2

  3. #3

    Standaard

    Dank je,

    je hebt trouwens pm
    LG OLED 77c8- MARANTZ SR8012-CM Stufe 1-Marantz MM8807 CM-APPLE TV4K-Zidoo uhd2000-HORIZON NEXT-AUDIOMAAT SOCET 9 Inlets-JL Audio F113 v2 -2x SONUS FABER VENERE 3.0-2x SONUS FABER SONETTO WALL 1xSONUS FABER SONETTO CENTER 2-2xKEF ci161-nas ds1512+-5x10TB-AUDIOQUEST HDMI/POWERCORD/OPTICAL en ETHERNET

  4. #4

    Standaard

    Ik ben sinds kort ook bezig met het digitaliseren van oude banden en ik vroeg me af of hier iemand tips heeft m.b.t. software die goed is. Ik heb een paar programma's geprobeerd (o.a. die van Magix en Nero) en de kwaliteit lijkt nogal te verschillen.

    Heeft er iemand trouwens ook tips over wat voor instellingen je het beste kunt gebruiken? Voor de duidelijkheid: ik probeer oude VHS banden te digitaliseren die met een camcorder zijn opgenomen in de jaren 80.

  5. #5

    Standaard

    Ik gebruik Presto! Digital Converter van Newsoft

  6. #6

    Standaard