De resultaten 1 tot 6 van 6 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Oude videobanden op dvd

    Is er iemand die mij advies kan geven,met het overzetten van video banden naar de pc´
    ´

    Ik ben hier echter een leek in

    Mvrg,
    Raymen
    LG OLED 77c8- MARANTZ SR8012-CM Stufe 1-Marantz MM8807 CM-APPLE TV4K-Zidoo uhd2000-HORIZON NEXT-AUDIOMAAT SOCET 9 Inlets-JL Audio F113 v2 -2x SONUS FABER VENERE 3.0-2x SONUS FABER SONETTO WALL 1xSONUS FABER SONETTO CENTER 2-2xKEF ci161-nas ds1512+-5x10TB-AUDIOQUEST HDMI/POWERCORD/OPTICAL en ETHERNET

  2. #2

  3. #3

    Standaard

    Dank je,

    je hebt trouwens pm
    LG OLED 77c8- MARANTZ SR8012-CM Stufe 1-Marantz MM8807 CM-APPLE TV4K-Zidoo uhd2000-HORIZON NEXT-AUDIOMAAT SOCET 9 Inlets-JL Audio F113 v2 -2x SONUS FABER VENERE 3.0-2x SONUS FABER SONETTO WALL 1xSONUS FABER SONETTO CENTER 2-2xKEF ci161-nas ds1512+-5x10TB-AUDIOQUEST HDMI/POWERCORD/OPTICAL en ETHERNET

  4. #4

    Standaard

    Ik ben sinds kort ook bezig met het digitaliseren van oude banden en ik vroeg me af of hier iemand tips heeft m.b.t. software die goed is. Ik heb een paar programma's geprobeerd (o.a. die van Magix en Nero) en de kwaliteit lijkt nogal te verschillen.

    Heeft er iemand trouwens ook tips over wat voor instellingen je het beste kunt gebruiken? Voor de duidelijkheid: ik probeer oude VHS banden te digitaliseren die met een camcorder zijn opgenomen in de jaren 80.

  5. #5

    Standaard

    Ik gebruik Presto! Digital Converter van Newsoft

  6. #6

    Standaard

    Ik gebruik Adobe premiere pro tesamen met Pinnacle studio 14. Die laatste kan al goed overweg met HD beelden. Ook is Pinnacle geschikt voor zowel leken, als semi-professionelen. Pinnacle is ook geschikt om frame per frame te knippen, plakken, bewerken... en er zijn al tal van uitvoermogelijkheden van bestandsformaten. Naar gelang uw eigen wensen kan je zowel je eigen instellingen ingeven als de standaardinstellingen die Pinnacle hanteert om je video te laten renderen.

    Adobe premiere gebruik ik vooral voor nabewerkingen (kleurcorrectie, witbalans, scherpte, noise reductie...)

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •