Pagina 4 van 4 EersteEerste 1234
De resultaten 76 tot 99 van 99 worden weergegeven.
  1. #76

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    Omdat ik niet wist wat Warner Premium Collection inhield, ging ik ervan uit dat het alleen om de gewone warner uitgaves ging. En de titels liggen daar voor €10 ja en dat klopt wel.
    Okay dan begrijp je het niet, ik geef het op.


  2. #77

    Standaard

    Ja ik begrijp je wel dat ik de mensen op het verkeerde spoor zette, omdat ik me vergiste.

  3. #78

    Standaard

    In Duitsland zag ik Suckerpunch, The Town en nog een andere titel in deze collectie..jammer genoeg geen Inception.

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  4. #79

    Standaard

    Mensen uit Belgie ik heb voor jullie een vraag. Ik ben verzamelaar van mooie digibooks zoals de uitvoeringen uit deze serie, alleen heeft Warner Bros. besloten om in elk land andere films/uitvoeringen uit te brengen.

    Zo ben ik naarstig op zoek naar Excalibur Premium Collection uitvoering (zie onderstaande afbeelding) en die is alleen te krijgen in Frankrijk voor zover ik weet, Amazon.fr zelf verkoopt hem helemaal niet maar FNAC wel. Misschien heeft één van jullie deze digibook al in zijn/haar bezit en wil deze misschien doorverkopen, zo ja dan hoor ik het graag. Zelf bestellen bij FNAC.com is ook een optie maar ik weet niet hoe goed/slecht deze firma is, ik heb namelijk totaal geen geluk met bestellingen bij andere firma's dan Amazon de laatste tijd.



  5. #80

    Standaard

    Fnac is heel betrouwbaar dus daar kun je gerust bestellen hoor.

  6. #81

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RobinB Bekijk bericht
    In Duitsland zag ik Suckerpunch, The Town en nog een andere titel in deze collectie..jammer genoeg geen Inception.
    De Duitse serie is anders dan de NL serie. Hier is alles combo (Blu-ray + DVD), in Duitsland zijn het alleen Blu-ray discs.

  7. #82

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nisei Bekijk bericht
    Fnac is heel betrouwbaar dus daar kun je gerust bestellen hoor.
    Op basis van deze sumiere info ga ik het er zeker niet op gokken, ik blijf niet voor niets accounts openen want het gaat mij ook om een betrouwbare en snelle verzending. Ik hoop dat er een Belgisch mede forumlid zo vriendelijk is die mij wat meer info kan verschaffen over het bestellen van deze Blu Ray bij FNAC.

    Ik heb namelijk een donkergrijs vermoeden dat ze deze Excalibur Premium Collection Blu Ray niet aan Nederlandse kopers leveren. Als ik op de Belgische FNAC site in de Franse taal deze Blu Ray opzoek is er niets aan de hand maar zo gauw ik de taal naar het Nederlands verander verdwijnt deze Blu Ray als sneeuw voor de zon, hij wordt zelfs automatisch verwijderd. Het is een exclusieve FNAC Blu Ray deze Excalibur Premium Collection en ik denk dat hij daarom niet aan het "buitenland" geleverd wordt. JONGENS HELP MIJ .


  8. #83

    Standaard

    Ik heb hem in mijn mandje gedaan en ben de hele bestelprocedure doorlopen. Ik kwam uit op en eindbedrag van €22,89
    Geen probleem met leveren naar Nederland.
    Maar goed, dat had je zelf allemaal ook wel kunnen proberen en je wilt het van een Belg horen dus veel succes verder.

  9. #84

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nisei Bekijk bericht
    Ik heb hem in mijn mandje gedaan en ben de hele bestelprocedure doorlopen. Ik kwam uit op en eindbedrag van €22,89
    Geen probleem met leveren naar Nederland.
    Maar goed, dat had je zelf allemaal ook wel kunnen proberen en je wilt het van een Belg horen dus veel succes verder.
    Nee, ik ben na het fiasco Zavvi.nl gestopt met het voor de kat z'n k*t openen van accounts zodat ik 1 minuut later erachter kom dat de boel niet doorgaat om allerlei redenen. Als ik via de Belgische FNAC site deze Blu Ray in mijn winkelmandje stop en de taal van Frans naar Nederlands verander wordt deze Blu Ray automatisch verwijderd en is hij niet meer te bestellen. Als de taal vanaf het begin al op Nederlands staat kan ik de Blu Ray al helemaal niet selecteren dus er iets aan de hand en ik wil eerst weten wat.

    De Belgen hier gaan waarschijnlijk helemaal niet reageren dus ik laat deze Blu ray maar lekker voor wat hij is maar jij in ieder geval bedankt voor de moeite.


  10. #85

    Standaard

    Maar Einzelgänger, als je nou een account aanmaakt bij Fnac Frankrijk (zoals ik heb) dan kun je hem dus wel bestellen. Zoals ik al zei heb ik het hele besteltraject doorlopen en dat ging helemaal goed.

  11. #86

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nisei Bekijk bericht
    Maar Einzelgänger, als je nou een account aanmaakt bij Fnac Frankrijk (zoals ik heb) dan kun je hem dus wel bestellen. Zoals ik al zei heb ik het hele besteltraject doorlopen en dat ging helemaal goed.
    Oke je hebt me weten te overtuigen Nisei , ik heb zojuist hetzelfde gedaan als jij en tóch een account geopend en de Excalibur Premium Collection Blu Ray besteld. Ik heb met Paypal betaald voor een beetje extra zekerheid en nu maar afwachten hoe dit gaat aflopen, ik hou je op de hoogte.


  12. #87

    Standaard

    Ik was zeer blij verrast met het bericht dat ik vandaag de bestelde Excalibur Premium Collection Blu Ray kon verwachten, Fnac.com besloot om de Blu Ray met DHL Express te verzenden i.p.v. Belgische Post. Helaas heeft DHL er weer een zooitje van gemaakt want de chauffeur kon blijkbaar de deurbel niet vinden, briefje in de bus was makkelijker en ik heb uiteraard gebeld waardoor hij het mag morgen nog een keer mag proberen.

    Fingers crossed .


  13. #88

    Standaard

    Als het zo vaak fout gaat zou de deurbel dan soms niet goed functioneren of ben je dan met iets anders bezig waardoor je hem niet hoort, want volgens mij is het meer werk voor zo'n bezorger om een briefje te schrijven. Bij SelektVracht kan ik me het nog wel voorstellen, maar bij DHL Express zeker niet, die zijn normaal gesproken heel erg goed.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  14. #89

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Als het zo vaak fout gaat zou de deurbel dan soms niet goed functioneren of ben je dan met iets anders bezig waardoor je hem niet hoort, want volgens mij is het meer werk voor zo'n bezorger om een briefje te schrijven. Bij SelektVracht kan ik me het nog wel voorstellen, maar bij DHL Express zeker niet, die zijn normaal gesproken heel erg goed.
    Tuurlijk schuif mij de schuld maar in de schoenen Pep en nog wat ik heb nergens maar dan ook nergens aangegeven dat alle bezorg problemen met alle bezorgdiensten komen door de deurbel dus verzin ze niet waar je bij staat alsjeblieft, mijn deurbel functioneert gewoon. Om 11:00 uur vandaag stond de pakketbezorger van Post.nl voor de deur en toen deed net zoals altijd wanneer hij iets komt afleveren de deurbel het wel. Tien minuten nadat ik het briefje van DHL in de bus vond stond Selektvracht voor de deur en toen deed de deurbel het ook. Zelfs toen ik DHL belde voor een nieuwe afspraak was de heer die ik aan de telefoon kreeg zo vriendelijk om aan te geven dat de chauffeur waarschijnlijk de deurbel niet goed had ingedrukt dus waarschijnlijk komt het wel vaker voor dacht je ook niet.
    Laatst aangepast door Einzelgänger : 24-01-2013 om 19:44


  15. #90

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Einzelgänger Bekijk bericht
    Tuurlijk schuif mij de schuld maar in de schoenen Pep en nog wat ik heb nergens maar dan ook nergens aangegeven dat alle bezorg problemen met alle bezorgdiensten komen door de deurbel dus verzin ze niet waar je bij staat alsjeblieft, mijn deurbel functioneert gewoon. Om 11:00 uur vandaag stond de pakketbezorger van Post.nl voor de deur en toen deed net zoals altijd wanneer hij iets komt afleveren de deurbel het wel. Tien minuten nadat ik het briefje van DHL in de bus vond stond Selektvracht voor de deur en toen deed de deurbel het ook. Zelfs toen ik DHL belde voor een nieuwe afspraak was de heer die ik aan de telefoon kreeg zo vriendelijk om aan te geven dat de chauffeur waarschijnlijk de deurbel niet goed had ingedrukt dus waarschijnlijk komt het wel vaker voor dacht je ook niet.
    Ik probeer alleen maar wat oorzaken te achterhalen door een balletje op te gooien, vooral omdat het bij jou echt zo vaak fout gaat en bij mij eigenlijk nooit. De deurbel niet goed indrukken, ja dat kan natuurlijk ook nog, sta je gewoon niet bij stil.

    EDIT: Ik hoor namelijk de deurbel niet als ik onder de douche sta of als ik boven ben en de muziek aan heb staan bijvoorbeeld.
    Laatst aangepast door peptalk : 24-01-2013 om 20:10
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  16. #91

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Ik probeer alleen maar wat oorzaken te achterhalen door een balletje op te gooien, vooral omdat het bij jou echt zo vaak fout gaat en bij mij eigenlijk nooit. De deurbel niet goed indrukken, ja dat kan natuurlijk ook nog, sta je gewoon niet bij stil.
    Toen ik in 2007 in dit appartement kwam wonen had ik inderdaad problemen met de centrale deurbel bij de hoofdingang maar die heb ik laten vervangen juist omdat ik meerdere keren per week dingen bezorgd krijg. Mijn appartement is ook zo klein dat ik waar dan ook altijd de deurbel hoor, zelfs als ik onder de douche sta .

    Via Post.nl gaat het gewoon goed maar dat komt door een fantastische pakketbezorger. Het zijn de andere bezorgdiensten zoals Selektvracht, GLS en dus ook DHL waar het bij mij meestal mis gaat. Pakketjes in de vuilcontainer, niet op komen dagen volgens afspraak, pakketjes ergens anders afgeven en dan vergeten het briefje bij mij in de bus te doen enzovoort. Ik ben gewoon een magneet als het op negatieve dingen aankomt maar ik wil andere mensen wel informeren over hoe het bij mij gaat.


  17. #92

    Standaard



    Zojuist de bovenstaande Blu Ray uit de Warner Premium Collection aangeschaft, deze keer een Duitse versie. De levering via Fnac.com van de Excalibur Premium Collection Blu Ray verliep ondanks een schuivertje van DHL zeer voorspoedig , ondanks dat ze flink aan de prijs zijn verzenden ze wel snel en kan ik hun wel aanraden als men op zoek is naar Franse Blu Ray's uit de Warner Premium Collection.


  18. #93

    Standaard

    Hoe is het beeld? Excalibur is namelijk een fantastische film. Ook muziek; ben wel benieuwd naar je beleving van deze editie. Overigens is de Warner Premium de enige die deze op Bluray heeft uitgebracht volgens mij, kan deze namelijk nergens anders vinden.

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  19. #94

    Standaard

    Excalibur is o.a. ook in Amerika en Duitsland uitgebracht.

    Een recensie van de Amerikaanse versie is hier te vinden:
    http://www.blu-ray.com/movies/Excalibur-Blu-ray/749/
    Laatst aangepast door Frank : 26-01-2013 om 11:09 Reden: Verkeerde link geplaatst

  20. #95

    Standaard

    En hier zijn nog 12 andere reviews van de US-versie.

  21. #96

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RobinB Bekijk bericht
    Hoe is het beeld? Excalibur is namelijk een fantastische film. Ook muziek; ben wel benieuwd naar je beleving van deze editie. Overigens is de Warner Premium de enige die deze op Bluray heeft uitgebracht volgens mij, kan deze namelijk nergens anders vinden.
    Ik vind het ook een fantastische film dus mijn oordeel over de kwalitieit van deze Blu ray moet je maar met een korreltje zout nemen . De Blu Ray is een upgrade over de DVD maar verwacht geen superscherpe beelden, de boel oogt nogal soft maar door de hele sfeer en het karakter van de film mag je dat ook niet verwachten vind ik. De film is ook erg donker dus ik weet niet of je de film op een plasma TV kijkt maar misschien zijn de zwartwaarden van zo'n TV goed genoeg om de boel een beetje te kunnen onderscheiden, bij mijn LCD TV mistte ik dat een beetje. Het geluid is weliswaar DTS HD MA maar verwacht weinig to geen lage tonen, de boel klinkt nogal vlak.

    Ik vond de aanschafprijs van deze Premium Collection uitvoering niet te duur aangezien ik erg gecharmeerd ben van digibook uitvoeringen. Ik kan me echter voorstellen dat je tevreden bent met een aanschafprijs van ongeveer 10 euro dus dan zou ik gewoon voor de Duitse versie gaan, zelfde schijf tenslotte.


  22. #97

    Standaard

    In welke taal is de tekst van het door jou gekochte digibook van Excalibur? Frans, Engels, Vlaams ?

  23. #98

    Standaard

    Monsieur, la langue de digibook est français .


  24. #99

    Standaard

    Vind het echt jammer dat heel veel van die digbooks van WB alleen in Duitsland en/of in Frankrijk uitkomen. Vind ze erg mooi, maar zolang ik de taal niet begrijp vind ik het geen zin hebben om ze te kopen. Ook hebben ze vaak zoals bij 'Seven', de titel in hun eigen taal veranderd. Dat vind ik al helemaal vreselijk. Net zoals als Despicable Me hier. Hopelijk komt Inception digibook snel naar Amerika, Engeland of Nederland toe .

Pagina 4 van 4 EersteEerste 1234

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •