Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 99 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Hoe is de kwaliteit van Heat eigenlijk? Deze zou ik nog wel willen aanschaffen.

  2. #52

    Standaard

    Ik vind em wat tegenvallen, vooral geluidstechnisch. Beeld is goed met goed detail meer geen geweldige upgrade tov de SE dvd imo.

  3. #53

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Hoe is de kwaliteit van Heat eigenlijk? Deze zou ik nog wel willen aanschaffen.
    Als je hem nog niet hebt aanschaffen die handel, één van de beste films uit mijn collectie maar ik ben het overigens wel met TylerDurden eens want het geluid kan/moet echt beter. Die scene met die mega shootout tijdens de bankoverval verdient gewoon beter, ik mis vooral de geluidseffecten uit de surround speakers/rears. Beeld is prima in orde maar als één film een remaster verdient is deze het wel, was mooi geweest als Warner dat had gedaan bij het uitgeven van deze Premium Collection.


  4. #54

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Einzelgänger Bekijk bericht
    Beeld is prima in orde maar als één film een remaster verdient is deze het wel, was mooi geweest als Warner dat had gedaan bij het uitgeven van deze Premium Collection.
    Maar die hele serie Premium Collection is toch gewoon dezelfde wijn in nieuwe zakken?

  5. #55

    Standaard

    Nu bij de FRS een UTVRKP sticker op het merendeel van de serie dus 30% kassakorting.
    Helaas weer net niet de 2 Batman films maar voor zover ik kon zien de rest wel. Ik heb The Matrix maar even gehaald voor slechts €13,99

  6. #56

    Standaard

    Ook tijdens de 20% waren beide titels niet in sale..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  7. #57

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nisei Bekijk bericht
    Nu bij de FRS een UTVRKP sticker op het merendeel van de serie dus 30% kassakorting.
    Helaas weer net niet de 2 Batman films maar voor zover ik kon zien de rest wel. Ik heb The Matrix maar even gehaald voor slechts €13,99
    Net alle drie Matrix titels gekocht voor €7,50 per stuk bij bol.com.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  8. #58

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Kleine Bekijk bericht
    Net alle drie Matrix titels gekocht voor €7,50 per stuk bij bol.com.
    Dat zijn de reguliere versies, het eerste deel is alleen in de Premiuim Collection uitgebracht en Bol.com verkoopt die niet.
    @Marcel: het is idd oude wijn in nieuwe zakken en alleen omdat ik liefhebber ben van Heat en deels van Mann heb ik deze gekocht om het fotoboekje.
    Maar voordest is het idd weer geldklopperij....

  9. #59

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Kleine Bekijk bericht
    Net alle drie Matrix titels gekocht voor €7,50 per stuk bij bol.com.
    Je had mijn boxset wel over kunnen nemen voor €15.
    Ik heb de Premium versie van de eerste film gekocht omdat ik deel 2 en 3 niet meer in mijn kast wil hebben staan

  10. #60

    Standaard

    Ik heb vandaag in deze serie Inception gekocht in Duitsland. Dze zeer fraaie film is in dit topic nog niet voorbijgekomen.

    Het enige Duitse op de cover is 'ein film vo Christoper Nolan'. Dus dat valt mee, de tekst in het boekje is uiteraard ook duits. Maar aangezien Duitsland het enige land is, waar deze versie te koop is heb ik hem toch maar aangeschaft.

    De film is ook nog eens Nederlands ondertiteld en dat is bij Inception geen overbodige luxe.

    Dances With Wolves. I am Wind In His Hair. Do you see that I am your friend? Can you see that you will always be my friend?

  11. #61

    Standaard

    Jammer dat we sommige titels hier niet krijgen. Enige reden om deze uitgaves te kopen is de verpakking. Als die niet in dezelfde taal is als de film dan vallen ze bij mij meteen af.

  12. #62

    Standaard

    Is er iemand die Batman Begins of TDK heeft (de NL versie)? Zijn deze ook volledig in het Engels?

  13. #63

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tom91 Bekijk bericht
    Is er iemand die Batman Begins of TDK heeft (de NL versie)? Zijn deze ook volledig in het Engels?
    heb ze beide , zijn beide volledig engels! , erg mooie uitgave's trouwens.

  14. #64

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door videlleke Bekijk bericht
    heb ze beide , zijn beide volledig engels! , erg mooie uitgave's trouwens.
    Bedankt!

  15. #65

    Standaard

    Ik zag vandaag alle in Nederland uitgebracht titels in deze serie liggen bij de Media Markt in Eindhoven voor € 19,99 per stuk.

    Het gaat om de volgende titels:

    - Batman Begins
    - Blood Diamond
    - The Dark Knight
    - The Matrix
    - Heat
    - Sherlock Holmes
    - Clash of the Titans
    - 300 - The Ultimate Experience

  16. #66

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Ik zag vandaag alle in Nederland uitgebracht titels in deze serie liggen bij de Media Markt in Eindhoven voor € 19,99 per stuk.

    Het gaat om de volgende titels:

    - Batman Begins
    - Blood Diamond
    - The Dark Knight
    - The Matrix
    - Heat
    - Sherlock Holmes
    - Clash of the Titans
    - 300 - The Ultimate Experience
    Huh zo duur? waarom zijn deze nu zo duur. Hier bij de FRS liggen ze voor €10 per stuk

  17. #67

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    Huh zo duur? waarom zijn deze nu zo duur. Hier bij de FRS liggen ze voor €10 per stuk
    10 euro? Bedankt. Dan ga ik binnenkort even kijken. Toen ik twee weken geleden nog keek waren ze nog 20 euro per stuk.

  18. #68

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door batmaster Bekijk bericht
    10 euro? Bedankt. Dan ga ik binnenkort even kijken. Toen ik twee weken geleden nog keek waren ze nog 20 euro per stuk.
    Ja voor de gewone blu-ray uitgaves. Ik vraag me af wat er met Warner Premium Collection bedoeld wordt.
    EDIT: ow ik zie het al, gewoon een boekje erbij, meer niet? Transfer van de blu-rays zijn gewoon hetzelfde als de normale uitgave. Het is oude wijn in nieuwe zakken.
    Laatst aangepast door De_Hollander : 06-12-2012 om 19:28

  19. #69

    Standaard

    De uitgave van 300 bevat wel nieuwe extra's.

  20. #70

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    De uitgave van 300 bevat wel nieuwe extra's.
    Klopt, maar de transfer is hetzelfde.

  21. #71

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    Ja voor de gewone blu-ray uitgaves. Ik vraag me af wat er met Warner Premium Collection bedoeld wordt.
    EDIT: ow ik zie het al, gewoon een boekje erbij, meer niet? Transfer van de blu-rays zijn gewoon hetzelfde als de normale uitgave. Het is oude wijn in nieuwe zakken.
    Ik en anderen waarschijnlijk ook zouden het op prijs stellen als je eerst alle feiten even op een rijtje zet voordat je geïnteresseerden voor niets naar de winkel laat gaan . Er zijn ook verzamelaars zoals ik die digibooks nou eenmaal erg mooi vinden en dus naar de winkel rennen om ze daar voor een tientje mee te kunnen nemen. De Warner Premium Collection betreft een serie mooi uitgevoerde digibooks die in verscheidene Europese landen door Warner zijn uitgebracht waaronder Nederland dus, hier beneden een fotootje om je geheugen even op te frissen.



  22. #72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Einzelgänger Bekijk bericht
    Ik en anderen waarschijnlijk ook zouden het op prijs stellen als je eerst alle feiten even op een rijtje zet voordat je geïnteresseerden voor niets naar de winkel laat gaan . Er zijn ook verzamelaars zoals ik die digibooks nou eenmaal erg mooi vinden en dus naar de winkel rennen om ze daar voor een tientje mee te kunnen nemen. De Warner Premium Collection betreft een serie mooi uitgevoerde digibooks die in verscheidene Europese landen door Warner zijn uitgebracht waaronder Nederland dus, hier beneden een fotootje om je geheugen even op te frissen.

    Ik wist eerst niet wat men met premium line bedoelde. Ik dacht gewoon de uitgaves van Warner. Het is maar net wat je wil, als je voor een boekje €10 extra wil betalen en dan nog €10 voor de blu-ray die je al hebt .(want aan transfer zit er geen verschil in) Het is maar net wat je er voor over hebt.
    Ik zal het er niet voor over hebben. Het gaat mij alleen maar om de film en kwaliteit. En dat is precies hetzelfde. De cover van de premium vind ik dan ook veel minder mooi dan de normale uitgave. Maar ja smaken verschillen. En het is voor iedereen zelf te bepalen wat ze willen.

  23. #73

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    Ik wist eerst niet wat men met premium line bedoelde. Ik dacht gewoon de uitgaves van Warner. Het is maar net wat je wil, als je voor een boekje €10 extra wil betalen en dan nog €10 voor de blu-ray die je al hebt .(want aan transfer zit er geen verschil in) Het is maar net wat je er voor over hebt.
    Ik zal het er niet voor over hebben. Het gaat mij alleen maar om de film en kwaliteit. En dat is precies hetzelfde. De cover van de premium vind ik dan ook veel minder mooi dan de normale uitgave. Maar ja smaken verschillen. En het is voor iedereen zelf te bepalen wat ze willen.
    als een verzameleraar vind ik sommige wel gaaf maar hoef ze neit allemaal heb er 1 van jaws..

  24. #74

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    Ik wist eerst niet wat men met premium line bedoelde. Ik dacht gewoon de uitgaves van Warner. Het is maar net wat je wil, als je voor een boekje €10 extra wil betalen en dan nog €10 voor de blu-ray die je al hebt .(want aan transfer zit er geen verschil in) Het is maar net wat je er voor over hebt.
    Ik zal het er niet voor over hebben. Het gaat mij alleen maar om de film en kwaliteit. En dat is precies hetzelfde. De cover van de premium vind ik dan ook veel minder mooi dan de normale uitgave. Maar ja smaken verschillen. En het is voor iedereen zelf te bepalen wat ze willen.
    Wat jij hierboven opschrijft daar gaat hier helemaal niet om Hollander, jij reageert op Frank z'n post (No.65) met een reactie dat de Warner Premium Collection voor een tientje bij de FRS ligt terwijl je op het moment van reageren niet eens wist wat de Warner Premium Collection eigenlijk inhield. Dus nogmaals eerst je feiten op een rijtje zetten voordat je mensen voor niets naar een winkel laat gaan.


  25. #75

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Einzelgänger Bekijk bericht
    Wat jij hierboven opschrijft daar gaat hier helemaal niet om Hollander, jij reageert op Frank z'n post (No.65) met een reactie dat de Warner Premium Collection voor een tientje bij de FRS ligt terwijl je op het moment van reageren niet eens wist wat de Warner Premium Collection eigenlijk inhield. Dus nogmaals eerst je feiten op een rijtje zetten voordat je mensen voor niets naar een winkel laat gaan.
    Omdat ik niet wist wat Warner Premium Collection inhield, ging ik ervan uit dat het alleen om de gewone warner uitgaves ging. En de titels liggen daar voor €10 ja en dat klopt wel.

Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •