Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 99 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Warner Premium Collection

    Zit net op amazon.de te speuren naar koopjes. Maar kom eens een hele serie Warner Premium Collection blu-rays bij de pre-orders tegen. Het gaat om de volgende titels

    -Batman begins
    -Dark knight
    -Blade runner
    -I am legend
    -Shoot em up
    -Troy

    Weet iemand dat dit gaat inhouden?

    Update: ben er al achter. Zien er gaaf uit!


    Laatst aangepast door Wieba : 03-03-2010 om 15:32

  2. #2

    Standaard

    Mooie verpakking, maar het blijft oude wijn in nieuwe zakken.

  3. #3

    Standaard

    Ziet er leuk uit, zouden ze ook in NL uitkomen, want ik vind ze nogal prijzig € 25,00 incl. verzenden dan straks. Voor oudere films vind ik.
    Sony KD-55X8505C 4K HDR | Philips BDP7500 (B) | Philips BDP3000 (A)|NAD T748 v2| 2x Dali Zensor 5 | 1x Dali Zensor Volkal | 2x Dali Zensor 1 | SVS PB-1000


  4. #4

    Standaard

    Heb inmiddels zo enkele (gelijkaardige, niet deze) blu-ray books van uit US (Green Mile, How The West Was Won,...). In het echt is het niet zo indrukwekkend als op de foto (boeken vaak slecht gebonden, bladeren kleven aan elkaar,...).

    Kwaliteit van boekjes laat vaak te wensen over! In US smeekt de consument zelfs om over te gaan op gewone doosjes (sommige titels zijn enkel in blu-ray book vorm beschikbaar) aangezien de vaak matige kwaliteit maar ook omwille van de opbergmogelijkheden!

    Dit is enkel leuk voor verzamelaars met veel plaats ... maar bron van ergernis voor de modale filmkijker.
    En voor de shops die waarschijnlijk veel exemplaren zullen terugkrijgen van ontgoochelde verzamelaars aangezien kwaliteit wisselend is van exemplaar tot exemplaar.

    Lay-out ligt in de lijn van "10th Anniversary blu-ray book" van The Matrix. Die kan je op Amazon.com (met NL ot) voor een prijsje meepikken.
    Laatst aangepast door .:Quadran:. : 03-03-2010 om 17:12 Reden: .

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door .:Quadran:. Bekijk bericht
    Heb inmiddels zo enkele (gelijkaardige, niet deze) blu-ray books van uit US (Green Mile, How The West Was Won,...). In het echt is het niet zo indrukwekkend als op de foto (boeken vaak slecht gebonden, bladeren kleven aan elkaar,...).

    Kwaliteit van boekjes laat vaak te wensen over! In US smeekt de consument zelfs om over te gaan op gewone doosjes (sommige titels zijn enkel in blu-ray book vorm beschikbaar) aangezien de vaak matige kwaliteit maar ook omwille van de opbergmogelijkheden!

    Dit is enkel leuk voor verzamelaars met veel plaats ... maar bron van ergernis voor de modale filmkijker.
    En voor de shops die waarschijnlijk veel exemplaren zullen terugkrijgen van ontgoochelde verzamelaars aangezien kwaliteit wisselend is van exemplaar tot exemplaar.
    Dat zal dan net aan de exemplaren liggen die jij hebt, want ik heb nergens last van bij de digibooks die ik in m'n bezit heb.
    Opbergmogelijkheden? Deze uitgaven zijn een paar millimeter groter en breder dan de standaard Blu-raydoosjes. Het lijkt me stug dat daar ineens geen plaats voor zou zijn.
    Met mooi artwork, zoals dat bij The Green Mile en The Shawshank Redemption het geval is, heeft een digibook zeker meerwaarde wat mij betreft. Het ziet er een stuk mooier uit.
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  6. #6

    Standaard

    Ziet er wel grappig uit, jammer van sommige filmkeuzes.

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BrianB Bekijk bericht
    Dat zal dan net aan de exemplaren liggen die jij hebt, want ik heb nergens last van bij de digibooks die ik in m'n bezit heb.
    Opbergmogelijkheden? Deze uitgaven zijn een paar millimeter groter en breder dan de standaard Blu-raydoosjes. Het lijkt me stug dat daar ineens geen plaats voor zou zijn.
    Met mooi artwork, zoals dat bij The Green Mile en The Shawshank Redemption het geval is, heeft een digibook zeker meerwaarde wat mij betreft. Het ziet er een stuk mooier uit.
    Helemaal mee eens. Heb er ook een aantal (How The West Was Won, Falling Down, North By Northwest) en heb geen problemen met de dingen die je aangeeft.
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  8. #8

    Standaard

    Ik heb nog alleen The Shawshank Redemption in die uitvoeing en ik moet ook zeggen dat ik er erg trots op ben. Ik vind ze kwalitatief ook goed. Ik vind de Amerikaanse versies er wel een stuk beter uit zien dan de Duitse. Daar wordt het ook alleen gedaan bij echt goede films. Dat geeft de digibooks mijns inziens ook een zekere vorm van exclusiviteit
    The future is Blu

  9. #9

    Standaard

    Bij mij kleefden sommige bladzijden van How The West Was Won lichtjes aan elkaar. Met veel geduld heb ik de schade kunnen beperken. Krijg ik dan altijd de slechte exemplaren ... Het boekje op zich is wel prachtig. Dat van The Green Mile vind ik nogal dun uitgevallen.

  10. #10

    Standaard

    is de tekst in het Duits ?

    vind de USA digibooks zelf heel mooi, zit al een tijdje te wachten dat ze in prijs dalen ($14.99 hou ik als grens aan)
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter van santbrink Bekijk bericht
    is de tekst in het Duits ?

    vind de USA digibooks zelf heel mooi, zit al een tijdje te wachten dat ze in prijs dalen ($14.99 hou ik als grens aan)
    Matrix staat momenteel $13,99

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter van santbrink Bekijk bericht
    is de tekst in het Duits ?
    Tekst is idd in het duits. Ze komen vooralsnog alleen maar in Duitsland uit.

  13. #13

    Standaard Gespot!

    Ik ben deze uitgaves plaatselijk bij FRS tegengekomen. Online vind ik niets terug, bij geen enkele winkel (geen EAN/UPC, noppes). De meeste uitgaves bestaan uit twee Blu-ray's (The Matrix, Blood Diamond, Sherlock Holmes) en een andere uit drie, namelijk de NL-uitgave van 300: The Complete Experience (!).

    Deze uitgaves lijken hier helemaal onder de radar te passeren.

  14. #14

    Standaard

    Ik heb ze ook gezien. Het verbaast me dat we ze krijgen: vooral ook omdat ze er gewoon "de hoofdprijs" voor vragen. Iedereen die ze op BD wil heeft deze titels toch allang?

  15. #15

    Standaard

    je hebt het over de FRS he?!

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RobinB Bekijk bericht
    je hebt het over de FRS he?!
    Jazeker. Maar die hebben ook wel eens aanbiedingen hoor.

  17. #17

    Standaard

    Met zoveel nog nooit op BD uitgebrachte films in hun fonds zie ik hier het nut ook niet van in.
    En over het prijsverschil UK/US/DE >< NL:
    Dat wordt hoe langer hoe gekker: pas een bd in de UK gekocht voor 6,99 pond (Amazon, en NIET third party) , die in NL 30 Euro kostte- dure ondertitels!

  18. #18

    Standaard

    Ik heb ze ook zien liggen, en was al net zo verbaasd dat de MediaMarkt noch bol.com deze uitgaven hebben. Is het misschien een FRS exclusive deal tussen Warner en FRS?

    Hoe dan ook, weet iemand welke films in deze reeks in Nederland allemaal zijn uitgebracht? Ik heb zelf zien liggen:

    - Blood Diamond
    - The Matrix
    - Heat
    - Sherlock Holmes
    - Clash of the Titans
    - 300

    Iemand die dit rijtje kan aanvullen?

  19. #19

    Standaard

    the golden compas en 10.000 bc, premium? Das simpelweg meteen de naam uithollen en door de mand vallen. Golden Compas is één van de grootste flops van de laatste 10 jaar (het begin van een trilogie die er nooit kwam) en 10.000 bc..yuk!

  20. #20

    Standaard

    ik hoopte op Bladerunner Premium..maar helaas..verpakking is mooi en thats' it..zoveel extra's zijn het niet..behalve de 300 versie dan

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  21. #21

    Standaard

    Is dit niet gewoon zo'n verkoop trucje van Warner omdat Universal en Paramount nu gaan uitpakken met hun 100-jarig bestaan ? Net zoals sony nu doet met hun "beste" films.

  22. #22

    Standaard

    Wauw, wist niet dat deze hier verkrijgbaar waren. En wilde er net enkele bestellen bij Amazon.de.

    In de Fnac zijn ze alvast ook niet te vinden, lijkt dus echt enkel FRS te zijn. Weten jullie ongeveer de prijs van deze digibooks?

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BobdH84 Bekijk bericht
    Ik heb ze ook zien liggen, en was al net zo verbaasd dat de MediaMarkt noch bol.com deze uitgaven hebben. Is het misschien een FRS exclusive deal tussen Warner en FRS?
    Het kan inderdaad een exclusieve deal zijn. Dit gebeurt wel vaker.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BobdH84 Bekijk bericht
    Hoe dan ook, weet iemand welke films in deze reeks in Nederland allemaal zijn uitgebracht? Ik heb zelf zien liggen:

    - Blood Diamond
    - The Matrix
    - Heat
    - Sherlock Holmes
    - Clash of the Titans
    - 300

    Iemand die dit rijtje kan aanvullen?
    Nee, dit zijn ook de titels die ik gezien heb.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door miss eefje Bekijk bericht
    the golden compas en 10.000 bc, premium? Das simpelweg meteen de naam uithollen en door de mand vallen. Golden Compas is één van de grootste flops van de laatste 10 jaar (het begin van een trilogie die er nooit kwam) en 10.000 bc..yuk!
    Voor de duidelijkheid: de uitgaves in de eerste post zijn allemaal Duitse uitgaves. Dat wil niet zeggen dat ze nu allemaal ook in Nederland verkrijgbaar zijn of worden uitgebracht. De rechten van The Golden Compass liggen voor zover ik weet nog bij Entertainment One, dus die zal Warner niet uitbrengen. En Rambo bij Dutch FilmWorks.

  24. #24

    Standaard

    Ik zag ze gisteren ook staan bij FRS. Als je het over uitmelken hebt. Op het eerste gezicht zien de dikke boxen er wel mooi uit, maar het is weer een overduidelijk 2-talige cover (Frans!!), en dat is zoooo afzichtelijk. En de extra's die op de discs staan zijn denk ik gelijk aan de eerdere releases, misschien m.u.v. 300. Maar kijk je die ook???

    Misschien leuk voor als je een film nog niet hebt, je net een BD-speler hebt en je erg fan bent van de film. Anders lijkt het mij gewoon slim om de veel goedkopere eerdere release te kopen. Op de site van frs heb ik ze nieteens zien staan.

  25. #25

    Standaard

    Heat wil ik toch wel hebben....ben echt een liefhebber van deze film dus een deftige uitgave met een boekje vind ik em dan wel waard....

Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •