Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 99 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Franklin1975 Bekijk bericht
    Ik zag ze gisteren ook staan bij FRS. Als je het over uitmelken hebt. Op het eerste gezicht zien de dikke boxen er wel mooi uit, maar het is weer een overduidelijk 2-talige cover (Frans!!), en dat is zoooo afzichtelijk. En de extra's die op de discs staan zijn denk ik gelijk aan de eerdere releases, misschien m.u.v. 300. Maar kijk je die ook???

    Misschien leuk voor als je een film nog niet hebt, je net een BD-speler hebt en je erg fan bent van de film. Anders lijkt het mij gewoon slim om de veel goedkopere eerdere release te kopen. Op de site van frs heb ik ze nieteens zien staan.
    Ja maar dat is sowieso niet zo apart! Echt een K site als je het mijn vraagt [deed je natuurlijk niet maar toch! ]
    I Love My Sci-Fi

  2. #27

    Standaard

    Wat is de prijs van deze digibooks aub?

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TylerDurden Bekijk bericht
    Heat wil ik toch wel hebben....ben echt een liefhebber van deze film dus een deftige uitgave met een boekje vind ik em dan wel waard....
    Zo zat ik inderdaad ook te denken. Ben dan wel geïnteresseerd in Heat, The Matrix en eventueel Blade Runner, maar die is dus nog nergens gespot.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tom91 Bekijk bericht
    Wat is de prijs van deze digibooks aub?
    De prijs waarvoor ik ze heb zien liggen is € 19,99.

  4. #29

    Standaard

    IK heb gisteren bij FRS in Nijmegen zien liggen o.a. HEAT, The MATRIX , 300, etc, etc zien liggen, dus deze titels zijn er zeker.

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BobdH84 Bekijk bericht
    Zo zat ik inderdaad ook te denken. Ben dan wel geïnteresseerd in Heat, The Matrix en eventueel Blade Runner, maar die is dus nog nergens gespot.



    De prijs waarvoor ik ze heb zien liggen is € 19,99.
    Ik denk dat Bladerunner niet uitkomt, kwam ik hier ook niet tegen..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RobinB Bekijk bericht
    Ik denk dat Bladerunner niet uitkomt, kwam ik hier ook niet tegen..
    Blade Runner is in Duitsland toch ook vrij goedkoop te krijgen en op de voorkant iig geen Duitse teksten!

    I Love My Sci-Fi

  7. #32

    Standaard

    Wat ik me afvraag: bij 300 staat bij de specificaties "Blu-ray" en een aantal audio- en ondertitelsporen (waaronder Nederlands), daaronder staat "DVD NL" en een aantal audio- en ondertitelsporen (waaronder Nederlands) en daaronder staat "DVD FR" en een aantal audio- en ondertitelsporen (alleen Engels en Frans, dus geen Nederlands). Weet iemand wat dit betekent?

    Iets soortgelijks bij Blood Diamond. Daar staat bij specificaties "Blu-ray", "DVD 1" en "DVD 2" waarbij "DVD 2" geen Nederlandse ondertitels staan vermeld.

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Wat ik me afvraag: bij 300 staat bij de specificaties "Blu-ray" en een aantal audio- en ondertitelsporen (waaronder Nederlands), daaronder staat "DVD NL" en een aantal audio- en ondertitelsporen (waaronder Nederlands) en daaronder staat "DVD FR" en een aantal audio- en ondertitelsporen (alleen Engels en Frans, dus geen Nederlands). Weet iemand wat dit betekent?

    Iets soortgelijks bij Blood Diamond. Daar staat bij specificaties "Blu-ray", "DVD 1" en "DVD 2" waarbij "DVD 2" geen Nederlandse ondertitels staan vermeld.
    Dat de extra bonus dvd geen nl-ot heeft en de rest wel.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  9. #34

    Standaard

    Wat ze, nu ik erover nadenk, denk ik gedaan hebben is het volgende. Disc 1 van zowel 300 en Blood Diamond is een Blu-ray (die van 300 is nieuw, maar die van Blood Diamond is gelijk aan de losse uitgave die al een tijd verkrijgbaar was). Disc 2 is een DVD met daarop de film en is gelijk aan de reeds verkrijgbare DVD. Nu heeft Warner beide films echter op DVD in Nederland uitgebracht zonder Franse audio- of ondertitelsporen en daarom hebben ze de Franse DVD toegevoegd aan beide uitgaves om één uitgave te kunnen maken die ze in heel de Benelux kunnen uitbrengen.

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Wat ze, nu ik erover nadenk, denk ik gedaan hebben is het volgende. Disc 1 van zowel 300 en Blood Diamond is een Blu-ray (die van 300 is nieuw, maar die van Blood Diamond is gelijk aan de losse uitgave die al een tijd verkrijgbaar was). Disc 2 is een DVD met daarop de film en is gelijk aan de reeds verkrijgbare DVD. Nu heeft Warner beide films echter op DVD in Nederland uitgebracht zonder Franse audio- of ondertitelsporen en daarom hebben ze de Franse DVD toegevoegd aan beide uitgaves om één uitgave te kunnen maken die ze in heel de Benelux kunnen uitbrengen.
    Je hebt gelijk. Het vreemde is wel dat disc 3 wel start met een menu met de optie om te kiezen voor Nederlands.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  11. #36

    Standaard

    Heb die van the Matrix net gekocht, viel me meteen op dat deze toch niet exact hetzelfde is als de Duitse uitgave. Zo staat Cypher op de achterkant, terwijl dat bij de Duitse uitgave Agent Smith is. Niet dat dat zoveel uitmaakt, maar toch.

    De binnenkant, het boekje, komt wel wat goedkoper en minder stevig over dan bijvoorbeeld de Amerikaanse digibook.
    Laatst aangepast door Tom91 : 07-05-2012 om 15:21

  12. #37

    Standaard

    Kan iemand mij vertellen of de NL'se Premium uitgave van 300 gelijkwaardig is aan de USA 300: The Complete Experience uitgave?
    Three-Star Trader
    "We are now up against live, hostile targets. So, if Little Red Riding Hood should show up with a bazooka and a bad attitude, I expect you to chin the bitch!"
    My DVD Collection


  13. #38

    Standaard

    Heb vandaag Heat gekocht. Mooi boekje, mooie cover alleen het lettertype van de titelsop de cover vind ik het niet helemaal. Dvd is IMO ook overbodig, maar goed.

  14. #39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MarcelS1 Bekijk bericht
    Blade Runner is in Duitsland toch ook vrij goedkoop te krijgen en op de voorkant iig geen Duitse teksten!

    Mja, maar waarschijnlijk ook een Duits boekje? En wanneer dat zo'n belangrijk deel van de release is, pas ik toch .

  15. #40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TylerDurden Bekijk bericht
    Heat wil ik toch wel hebben....ben echt een liefhebber van deze film dus een deftige uitgave met een boekje vind ik em dan wel waard....
    Ik ook, ik heb hem vandaag in mijn handen gehad tijdens een bezoekje aan de Free Record Shop maar kon me nog net beheersen. Wat ik me eigenlijk afvraag is het volgende, betreft deze versie van Heat een geremasterde uitvoering? Ik was best wel teleurgesteld in de (geluids)kwaliteit van de uitvoering die ik al in mijn bezit heb dus dat is eigenlijk de reden dat ik deze premium uitvoering niet meteen gekocht heb.


  16. #41

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Einzelgänger Bekijk bericht
    Ik ook, ik heb hem vandaag in mijn handen gehad tijdens een bezoekje aan de Free Record Shop maar kon me nog net beheersen. Wat ik me eigenlijk afvraag is het volgende, betreft deze versie van Heat een geremasterde uitvoering? Ik was best wel teleurgesteld in de (geluids)kwaliteit van de uitvoering die ik al in mijn bezit heb dus dat is eigenlijk de reden dat ik deze premium uitvoering niet meteen gekocht heb.
    Nee, hij is dezelfde als de eerste versie. Overigens vond ik ook dat de geluidstrack wat tegenviel.

  17. #42

    Standaard

    Er komt nog wel een nieuwe release van Blade Runner in de US. Dit lijk een re-release te zijn van de oude 5 disc set, alleen nu met digitale kopieeen en dvds er bij.

    Zie ook http://www.blu-ray.com/movies/Blade-Runner-Blu-ray/45541/

  18. #43

    Standaard

    op welke site kan ik de nl versies bestellen ?

  19. #44

    Standaard

    De uitgaves zijn (vooralsnog?) alleen verkrijgbaar in de winkels van Free Record Shop, niet online of elders.

  20. #45

    Standaard

    ja ik had ze daar al gezien, maar ik had liever gesealde via internet, die kaften zijn wel een beetje verneukt in die winkel.

  21. #46

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door lennox-06 Bekijk bericht
    ja ik had ze daar al gezien, maar ik had liever gesealde via internet, die kaften zijn wel een beetje verneukt in die winkel.
    Staan ze er op te dansen dan bij jouw locale FRS? Zijn toch (geplastificeerde) kaften uit zeer stevig karton, zo zag ik. Moet je toch rare dingen mee doen om die te beschadigen.

  22. #47

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door lennox-06 Bekijk bericht
    op welke site kan ik de nl versies bestellen ?
    De Duitse en Franse versies zijn online te verkrijgen bij Amazon.de en Amazon.fr (hebben over het algemeen NL ondertitels), de Nederlandse versies inderdaad alleen in de lokale FRS winkels. Ik heb overigens mijn Heat Premium Collection Blu Ray gewoon nieuw en geseald meegekregen dus gewoon bij meerdere FRS naar binnen lopen want zo hard verkopen ze nou ook weer niet, het blijft tenslotte oude wijn in nieuwe zakken.


  23. #48

    Standaard

    Vanaf 20 Juli zijn Batman Begins & The Dark Knight ook in Nederland in deze collectie verkrijgbaar. 2 DVD + 2 Blu-ray + Boekje.

    Batman Begins
    The Dark Knight

  24. #49

    Standaard

    Ik vind het jammer dat ze in deze serie alleen maar films uitbrengen die al lang en breed op Blu-ray verschenen zijn. En dan bovendien nog de identieke uitgaven. Het boekje heeft voor mij dan niet echt een meerwaarde, cq. zou een reden kunnen zijn om te dubbel-dippen, wat ik eigenlijk vrijwel nooit doe, alleen als de nieuwe uitgave een stuk beter zou zijn, bijv. in beeldkwaliteit. Warner zou zijn nieuwe uitgaven in dit formaat moeten uitbrengen. Dan heeft het een meerwaarde, zoals je in de VS van sommige films een gewone en een iets duurdere digibook-uitgave hebt.

  25. #50

    Standaard

    Voor wie het interesseerd:

    Ik ben vandaag bij de frs in arnhem (willemsplein) en de MM in arnhem geweest. Bij beide liggen the dark knight versies en in de MM liggen beide batman films van de premium collectie. Er lagen er nog een stuk of 6 van elke film. Ook zag ik bij beide Blood Diamond, Heat, The Matrix, 300 en sherlock holmes liggen.

Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •