Pagina 91 van 104 EersteEerste ... 4181878889909192939495101 ... LaatsteLaatste
De resultaten 2.251 tot 2.275 van 2580 worden weergegeven.
  1. #2251

    Standaard

    Death Wish V: The Face of Death (Allan A. Goldstein, 1994) ***½
    Enkele jaren na het vierde deel leeft de inmiddels 91 jarige wraakengel Paul Kersey (Charles Bronson) een anoniem bestaan. Hij heeft een nieuwe vlam en een lieve stiefdochter. Helaas is de ex-man (Michael Parks die een soort van nichterige Jack Nicholson probeert te spelen) van zijn geliefde een maffiabaas. Als Paul het voor zijn dame opneemt, wordt ze door handlangers van haar ex verminkt en uiteindelijk vermoord. Zijn stiefdochter wordt bij de kwade snodaard geplaatst. Paul wil wraak...
    Hoeveel ongeluk en pech kan je hebben? Bronsons 'Paul Kersey' heeft zoveel meegemaakt dat Jack Bauers leventje een picknick is vergeleken met dat van hem.
    Aan het einde van deel 5 heeft Kersey in totaal 5 vrouwen verloren, een handvol (stief)kinderen zien hemelen en heeft hij zelf ruim honderd slechterikken een enkeltje vagevuur bezorgt. Wie zijn kills nog eens rustig wil bekijken kan hier terecht: VIDEO.
    Een bewogen leventje me dunkt...
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  2. #2252

    Standaard

    Kiss Kiss Bang Bang (Shane Black, 2005)

    Niet zoveel over te zeggen. Gewoon een verschrikkelijk leuke film met Robert Downey Jr. in een rol typisch voor hem. Ook met die narrative voice leuk gevonden. Grappige film, Gay Perry ik moet nog steeds lachen. Het verhaal is ook leuk en Downey Jr. is gewoon GeWelDig. Niet zoveel aan toe te voegen echt een super verrassing voor mij een toppertje zeker ook nog voor de volgende keer. Hiermee word maar weer eens bewezen dat Robert Downey Jr. gewoon één van de beste Hollywoodacteurs is van dit moment. Zeker na Zodiac, Sherlock Holmes echt een super acteur voor een lichtelijk gestoord typetje. Downey Jr. komt met stip binnen op nummer 3 in mijn acteur top 10

    Cijfer: 8.5/10
    Sony KD-55X8505C 4K HDR | Philips BDP7500 (B) | Philips BDP3000 (A)|NAD T748 v2| 2x Dali Zensor 5 | 1x Dali Zensor Volkal | 2x Dali Zensor 1 | SVS PB-1000


  3. #2253

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Davidshadow13 Bekijk bericht
    Downey Jr. komt met stip binnen op nummer 3 in mijn acteur top 10
    Te verleidelijk om niet te vragen, wie staan er verder in je acteur top 10?

  4. #2254

    Standaard

    Tokyo Sonata - Kiyoshi Kurosawa (2008)

    Uitmuntend portret van een Japanse moderne familie die stukje bij beetje uit elkaar dreigt te vallen.
    De film is niet alleen maar kommer en kwel, maar weet je ook nog op je lachspieren te werken. Erg goede film die de individualisering in een moderne maatschappij prachtig in beeld brengt.

  5. #2255

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Don van Straalen Bekijk bericht
    Te verleidelijk om niet te vragen, wie staan er verder in je acteur top 10?
    Ewan McGregor, Russell Crowe, Brad Pitt, Morgan Freeman, Micheal Caine, Clive Owen en Denzel Washington zo ongeveer. Met Ewan McGregor stipt op 1
    Sony KD-55X8505C 4K HDR | Philips BDP7500 (B) | Philips BDP3000 (A)|NAD T748 v2| 2x Dali Zensor 5 | 1x Dali Zensor Volkal | 2x Dali Zensor 1 | SVS PB-1000


  6. #2256

    Standaard

    Gladiator voor de 8e keer bekeken. Het was alweer een jaar geleden zowat.
    Maar wat blijft dat toch een goede film al is ie van alweer 10 jaar geleden.
    Het is maar zelden dat een goed verhaal, goed acteerwerk, een schitterende score en goede regie bij elkaar komen in 1 film. Dan heb ik het nog niet over de visuele effecten, etc.

    Maar wat er voor mij echt bovenuit steekt is het acteerwerk van Joaquin Phoenix. Hij zet een villain neer die niet alleen gewoon slecht is maar waarin qua karakter zoveel lagen zitten, dat dat karakter ook na zoveel keer zien nog steeds interessant blijft. Mijn mening: de held in een film is maar zo goed als zijn tegenspeler. Door het acteerwerk van Phoenix komt het personage van Russell Crowe nog beter tot zn recht dan anders was geweest.
    Let wel: het acteerwerk van iedereen in de film, inclusief de kleine rollen vind ik zeer goed, maar dit steekt er bovenuit.

    Joaquin Phoenix doet me denken aan Harrison Ford. Net als hij heeft Phoenix het vermogen om hele verhalen te vertellen met enkel een blik in de ogen. Zeer interessante acteur. Ben ook blij dat blijkt dat hij het acteren niet vaarwel heeft gezegd, zoals eerst leek.
    Hij acteert nl zo goed bij een optreden als totaal verward figuur bij David Letterman die man niet door had dat het geacteerd was ivm de nieuwe film/docu I am still here (bron = imdb). Hij heeft de halve filmwereld wijs kunnen maken dat hij over ging van acteren naar rappen en dat hij toen eigenlijk steeds meer de weg kwijt raakte. Regisseur Casey Affleck heeft bevestigd dat het allemaal fake was. Dat noem ik dus acteren!

  7. #2257

    Standaard

    Revolver (Sergio Sollima, 1973)
    Wederom een fijne Poliziotteschi. Vito Cipriani is een gevangenisbewaarder wiens vrouw wordt ontvoerd. De prijs voor haar terugkeer is de vrijlating van een crimineel. Als bekend wordt dat de crimineel zijn voormalige vrienden na zijn vrijlating wil vermoorden, gaan hij en de gevangenisbewaarder achter de kidnappers aan. Zeer sterke rol van Oliver Reed, maar ook Fabio Testi mag er wezen. Fijne score van Morricone en een prima einde, kortom een toppertje! 8.0

    (500) Days of Summer (Marc Webb, 2009)
    Blijft ook overeind bij een tweede kijkbeurt. Leuke originele film met een goede soundtrack en natuurlijk Zooey Deschanel! 8.0

    Le dernier combat (Luc Besson, 1983)
    Aardig en merkwaardig regiedebuut van Luc Besson. In een post-apocalyptische wereld regent het vissen, staan wolkenkrabbers verzonken in bergen zand en slapen bandieten in de kofferbak van oude auto's. Een man probeert te overleven in deze brute wereld. De sfeer is prima (mede door de zwart-wit beelden), maar had toch wel wat problemen om mijn aandacht erbij te houden. Er zit namelijk geen enkele dialoog in de film en de score is ook zeer minimalistisch. Beetje lastig om een oordeel te vellen. 7.0

  8. #2258

    Standaard

    Harry Brown (Daniel Barber, 2009) ****½
    Met het kijken van de complete Death Wish reeks, The Brave One en Death Sentense zit ik goed in de wraakfilms de laatste tijd. Met Harry Brown heb ik echter de beste voor het laatst bewaard.
    De gepensioneerde Harry Brown heeft een zwaar leven. Zijn vrouw ligt op sterven in het ziekenhuis en zijn achterstandswijk wordt geterroriseerd door de plaatselijke jeugd. Zijn enige (schaak)vriend wil wat aan dat laatste doen en neemt het heft in eigen handen. Dit heeft dodelijke gevolgen. De gebroken Harry wil zijn vriend wreken en besluit wraak te nemen!
    In tegenstelling tot bijvoorbeeld de Death Wish films is Harry Brown een mens van vlees en bloed. Hij wordt verteerd door verdriet en is geen killing machine zoals Charles Bronson wel was. Zo richt hij zich enkel op degenen die hem persoonlijk geraakt hebben en het moorden gaan hem, ondanks zijn achtergrond als marinier, niet gemakkelijk af.
    De debuterende regisseur Danier Barber weet de juiste snaar te raken door niet te kiezen voor een flitsende ADHD-montage. Hij kiest bewust voor relatief lange shots. Pas bij de gewelddadige climax laat hij dit principe los, maar dan staat het verhaal al genoeg in de steigers.
    Tot slot de complimenten voor sir Michael Caine. De op leeftijde zijnde acteur zet een geweldige rol neer als de broze Harry Brown die zijn leven in elkaar ziet storten.
    Het bleke kleurenpalet past bij de maatschappijkritische boodschap van alle ellende en geweld in de Engelse 'Vogelaarwijken'.
    Harry Brown is een film die gezien mag worden!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  9. #2259

    Standaard

    Kijk dan ook meteen The Horseman. Vond ik persoonlijk nog sterker dan Harry Brown, veel sterker zelfs. Hij is nog niet zo lang uit, de film komt uit Australie.

  10. #2260

    Standaard

    Going the Distance (Nanette Burstein, 2010)
    Goh, de film had al dik tien minuten geleden moeten beginnen. Jemig er zitten wel erg veel vrouwen in de zaal. Hmz, wel erg veel slechte voorfilmpjes. He? Doet Drew Barrymore mee? En dan kom je er ineens achter dat je niet bij The American zit, maar bij Going the Distance.... altijd leuk samen met je broertje. Gezien de andere film inmiddels ruim een kwartier was begonnen toch maar besloten om te blijven zitten. Erg voorspelbare romantische komedie die ook minstens een kwartier te lang duurde. Toch nog wel een paar lichtpuntjes in de vorm van enkele vrij hilarische scenes, dat kwam niet van hoofdrolspeler Justin Long, maar meer vanuit de bijrollen. 5.5

  11. #2261

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door skank Bekijk bericht
    Viggo kon mij wederom niet overtuigen (Ik vind hem eigenlijk enkel goed in Lord of the rings)...
    Ik weet niet wat jij allemaal van hem gezien hebt, maar in o.a. A history of violence en Eastern Promises zet hij toch wel goede rollen neer. Ook dat kleine rolletje van hem in Carlito,s way is erg sterk.
    Laatst aangepast door Dennis Kuijper : 06-10-2010 om 11:27
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  12. #2262

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Kuijper Bekijk bericht
    Ik weet niet wat jij allemaal van hem gezien hebt, maar in o.a. A history of violence en Eastern Promises zet hij toch wel goede rollen neer. Ook dat kleine rolletje van hem in Carlito,s way is erg sterk.
    Nog niet gezien
    Startrader

    Dedicated HT: Sony HW30ES, Kingpin VFS210, Focal 826V, Focal 800CC, Focal 807V+Norstone stylum 2 stands., SVS PC12-NSD DSP, Marantz SR6007, HTPC met xbmc, Mele f10
    Woonkamer HT: LG 50pk950, Triangle Galaxy 2 speakers, Sub: Geen, Receiver: Pioneer VSX-919 AH-K, Mediaplayer: Htpc met openelec frodo + aeon mq5 skin, Telenet HD Digicorder, WII Black, Harmony One

    Storage: Unraid Pro Home Mediaserver

  13. #2263

    Standaard

    411. The 39 Steps (1935) 6.0
    412. Alien (1979) 9.0
    413. Aliens (1986) 9.5
    414. Alien³ (1992) 5.0
    415. Indiana Jones and the Last Crusade (1989) 8.5
    416. Die Hard (1988) 8.0
    417. Alien: Resurrection (1997) 6.0
    Laatst aangepast door Don van Straalen : 10-10-2010 om 13:08

  14. #2264

    Standaard

    Color me Blood Red van Herschell Gordon Lewis gezien en ik vond hem erg vermakelijk. Er klopt geen hout van qua logica maar er hangt zo'n fijn onschuldig en speels sfeertje over de prent. Het is bijna een kunst op zich om zoveel onzin in een film te stoppen. En die schilderijen...haha....lelijke krengen zeg. Hoofdrolspeler deed het erg leuk ten midden van een stel houten Klaassen. De trailer bevat de inmiddels legendarische tekst" Keep repeating to yourself, it's only a movie". En ik maar denken dat deze tekst een origineel was van Last House on the Left.

    Holy bananas, its a woman's leg!!

    7.0

  15. #2265

    Standaard

    The American met george snapt de clue niet!

    Prachtige film, met bewegende foto's! Beetje een trage film maar des al niet te min een goede en mooie film.
    Ga er niet heen met de insteek dat het een actie/thriller is ofzo dat is het totaal niet.

    Ik zeg ga er heen en geniet, je kunt zien dat corbijn een oog heeft voor locaties en het mooi in beeld brengen van de plaatjes! En met Clooney in de hoofdrol die het overgens voortreffelijk deed was het aangenaam om naar te kijken en de tijd vloog eigenlijk voorbij.

    Ik geef deze film een dikke 8

  16. #2266

    Standaard

    Gister de geremasterde blu ray van Gangs of New York gekeken en ik kan niet anders concluderen dan dat er sprake is van een meesterwerk. Sinds ik de film jaren geleden in de bioscoop in Antwerpen zag op een scherm wat in mijn gedachten minimaal 20m moest zijn, ben ik gecharmeerd van de prent. De gewelddadige geschiedenis van de Five Points (een district binnen New York) wordt op weergaloze wijze verteld. De film speelt zich midden in de 19e eeuw af en richt zich op het conflict tussen de 'natives' (de geboren Amerikanen) en de Ierse immigranten. Centrale spil is Bill 'the Butcher' Cutting, de aanvoerder van de natives en dé man die alles regelt en bepaalt. Zijn positie behaalde hij na een bloederige overwinning op de Ieren waar hij hun leider (Priest Vallon) vermoordde. Nu, 16 jaar later, komt de zoon (Leonardo DiCaprio) van Priest Vallon terug naar de Five Points. In eerst instantie om wraak te nemen, maar als hij onder de vleugels van The Butcher wordt genomen slaat zijn gevoel om in adoratie...
    Waarom is 'Gangs' nu een meesterwerk? De reden is drieledig.
    Ten eerst het fabuleuze production design van Dante Ferretti. Zijn 360 graden sets behoren tot de beste ooit bedacht en gemaakt. Het historische gevoel wordt hierdoor enorm versterkt. Grote klasse op dit punt. Het is een lachtertje dat Chicago met de Oscar er vandoor ging.
    Ten tweede Daniel Day Lewis. Zijn rol als Bill the Butcher is magistraal. De man acteert niet vaak, maar als hij speelt dan is hij zó ontzettend goed. Het is erg moeilijk om van zo'n rotzak als Bill een karakter te maken dat je tegelijkertijd haat, maar ook van houdt. Net als bij het art design moest de film het op dit punt doen met een Oscarnominatie. Adrien Brody mocht het beeldje ophalen voor zijn rol in the Pianist. Ook een goede rol, maar Daniel Day Lewis vertolkt in mijn ogen een meer iconische rol.
    Ten derde de muziek. Naast de jagende score van Howard Shore (de vaste componist van David Cronenberg, tevens verantwoordelijk voor de muziek van The Lord of the Rings) is het nummer 'The Hands that Build America' van U2 zeer sterk. Na de emotionele voice-over van Leo DiCaprio op het einde van de film wordt dit nummer ingezet waarbij je het landschap van New York ziet veranderen tot je in het heden bent beland.
    Los van deze drie pluspunten dient opgemerkt te worden dat de film bijzonder accuraat is. Hij is qua setting en personen bijzonder historisch correct, iets wat niet veel mensen eigenlijk weten.
    Is de film perfect? Neen. Het obligate liefdesverhaal rondom het karakter van Leo DiCaprio werkt niet. Dit komt vooral omdat zijn love intrest wordt gespeeld door Cameron Diaz. Ze speelt als een houten klaas en heeft het accent als enige niet onder de knie. Wat zij in de film deed is me nog steeds niet duidelijk...


    (dit is overigens niet Liam Neeson, maar Brendan Gleeson)
    Laatst aangepast door Coen P. : 08-10-2010 om 08:25
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  17. #2267

    Standaard

    Bedankt voor de reminder Coen, die film moet ik binnenkort echt weer eens gaan bekijken

  18. #2268

    Standaard

    Deze week gezien:

    À Bout de Souffle (Breathless)
    Eén van de belangrijkste en meest invloedrijke films van de afgelopen halve is afgelopen maand door Criterion in een uitmuntende blu-ray versie uitgebracht. Het beeld is nu strakker en gedetailleerder dan ooit te voren, het lijkt bijna wel alsof je de film opnieuw voor het eerst ziet. De verschillen met de 2 disc dvd editie die Criterion drie jaar geleden uitbracht zijn overduidelijk: scherper beeld, meer detail en minder beschadigingen. Ook die heerlijke jazzy soundtrack klinkt helderder dan voorheen.
    De film zelf is natuurlijk nog steeds geweldig en is één van de meest toegangelijke in Godard`s oeuvre.

    9,0/10
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  19. #2269

    Standaard

    Legend of the Guardians 3D gezien gister in de bios. En wat vreemd dat er geen apart topic van is zeg.

    Ik zag ook al bij "How to train a dragon", dat er maar weinig belangstelling voor was op dit forum. Die film was echt briljant.

    Ook deze vind ik echt extreem goed, mooi verhaal en het zag er echt goed uit, zaten wel een paar "wow" momenten in. Wat mij betreft de beste film die momenteel draait .
    I find your lack of faith disturbing

  20. #2270

    Standaard

    Confessions of a Psycho Cat (1968)

    Geinige variant op the Most Dangerous Game, waarbij een een crazy chick drie mannen 100.000 dollar biedt om 24 uur in Manhattan zien te overleven terwijl ze hen als dieren opjaagt en probeert te vermoorden. De actie wordt onderbroken door onnodige sexscenes waarbij het weer eens lijkt alsof elk feestje in de jaren '60 uitdraait op wilde orgies....en de nodige drugs. Jack "Raging Bull" La Motta heeft ook nog een rolletje als opgejaagd wild. Leuke film!

    7.0

  21. #2271

    Standaard

    Shaft (Gordon Parks, 1971)
    De originele Shat met Richard Roundtree als privédetective kon me niet echt bekoren (de remake overigens ook niet). Het verhaaltje mag geen naam hebben en het acteerwerk is over het algemeen genomen zeer matig. Toch nog wel vermakelijk voor een keertje vanwege het jaren '70 sfeertje en een aantal fijne oneliners. De soundtrack mag er natuurlijk ook wezen met o.a. het befaamde Shaft theme. 7.0

    Macon County Line (Richard Compton, 1974)
    Kort nadat drie onschuldige jongeren een klein dorpje in Georgia binnen rijden worden ze onterecht verdacht van moord. De vrouw van de sheriff is op brute manier om het leven gebracht en het dorp verdenkt hen ervan. Gebaseerd op een waar gebeud incident in de herst van 1954. Ik dacht een rauwe jaren '70 aktiefilm te gaan kijken (o.a. vanwege de tagline: "They're on the bad side of the wrong man"), maar dat bleek niet echt het geval. Een tegenvaller was het echter zeker niet! Het tempo ligt misschien met name in het begin wat laag, maar de opbouw van de film is perfect. Met name het einde van de film vond ik dan ook erg sterk. Geeft de film toch altijd nog wat extras mee wanneer je weet dat het gebaseerd is op een waargebeurd verhaal. Verder mooi geschoten plaatjes, goede soundtrack en sterk acteerwerk door de voor mij onbekende acteurs. Aanrader dit! 8.0

    Fantastic Mr. Fox (Wes Anderson, 2009)
    Vermakelijke verfilming van het boek van Roald Dahl door Wes Anderson. De animatie oogt fris en origineel en de film beschikt over een uitstekende stemmencast, het verhaal zelf kon me helaas wat minder boeien. Zoals altijd in de films van Anderson ook ditmaal weer een fijne soundtrack. 7.3

    Crazy Heart (Scott Cooper, 2009)
    Moest bij het zien van Crazy Heart erg denken aan The Wrestler. Ditmaal geen aan lager wal geraakte worstelaar, maar een countryzanger. En geen Marisa Tomei, maar Maggie Gyllenhaal. De film kakt in het midden wel wat in en bevat de nodige cliches, toch was het geen slechte film. Het zijn vooral Jeff Brifges (hij won een Oscar voor deze rol) en Maggie Gyllenhaal die film weten te dragen, daarnaast ook nog een leuke bijrol van Robert Duvall. 7.6

    Daybreakers (Michael Spierig/ Peter Spierig, 2009)
    Als we ergens geen tekort aan hebben de laatste jaren dan is het wel aan vampierfilms. Helaas weet Daybreakers zich niet echt te onderscheiden. Het is allemaal behoorlijk voorspelbaar en de cast met de nodige bekende namen lijkt zelf ook geen hartslag meer te hebben. Bij vlagen wel lekker wat gore, maar helaas ook scenes waar de special-effects er niet goed uitzien. Op vampier gebied hou ik het zelf voorlopig bij True Blood. 6.0

  22. #2272

    Standaard

    I Robot

    Entertainende film met Will Smith.
    Prachtige blurayversie met redelijk geluid.

    8/10
    Startrader

    Dedicated HT: Sony HW30ES, Kingpin VFS210, Focal 826V, Focal 800CC, Focal 807V+Norstone stylum 2 stands., SVS PC12-NSD DSP, Marantz SR6007, HTPC met xbmc, Mele f10
    Woonkamer HT: LG 50pk950, Triangle Galaxy 2 speakers, Sub: Geen, Receiver: Pioneer VSX-919 AH-K, Mediaplayer: Htpc met openelec frodo + aeon mq5 skin, Telenet HD Digicorder, WII Black, Harmony One

    Storage: Unraid Pro Home Mediaserver

  23. #2273

    Standaard

    How to train a dragon
    Het ziet er allemaal goed uit en het verhaal is redelijk boeiend maar uitstijgen naar grote hoogten doet het geen 1 keer. 6/10

    The Ghost Writer
    Heerlijk trage film met een apart sfeertje. De film vertelt zijn verhaal rustig en bouwt de spanning langzaam op. McGregor is perfect gecast in deze film met zijn kalme uitstraling. Aanrader. 8/10

    Silence of the lambs
    Lang geleden dat ik deze film gezien had maar de film heeft nog niets aan kracht ingeboet. De onbehagelijk sfeer in deze film is ongeevenaard. Een klassieker. 9.5/10

    Frozen (2010)
    Een film over mensen die vast komen te zitten in een skilift. Ik hoop toch echt dat de producer deze film niet serieus bedoeld heeft. 1/10

    Piranha (2010
    Over films als deze kan ik erg kort zijn. 4/10

  24. #2274

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Vampire Hunter D Bekijk bericht
    How to train a dragon
    Het ziet er allemaal goed uit en het verhaal is redelijk boeiend maar uitstijgen naar grote hoogten doet het geen 1 keer. 6/10
    nou, das wel erg laag vind ik
    Kwaliteit kan trouwens best mee met de beste van pixar.......
    ik heb hem echter nog niet op bluray gezien maar in de cinema was hij erg vet!
    bij mij scoort hij daar ook zeker een 8/10
    benieuwd of dit hoger of lager wordt met de BR
    Startrader

    Dedicated HT: Sony HW30ES, Kingpin VFS210, Focal 826V, Focal 800CC, Focal 807V+Norstone stylum 2 stands., SVS PC12-NSD DSP, Marantz SR6007, HTPC met xbmc, Mele f10
    Woonkamer HT: LG 50pk950, Triangle Galaxy 2 speakers, Sub: Geen, Receiver: Pioneer VSX-919 AH-K, Mediaplayer: Htpc met openelec frodo + aeon mq5 skin, Telenet HD Digicorder, WII Black, Harmony One

    Storage: Unraid Pro Home Mediaserver

  25. #2275

    Standaard

    Salt
    Met de actie en het tempo zit het in dit Angelina Jolie vehikel wel snor. Jammer dat het verhaal dat niveau bij lange na niet haalt. Op zich is het niet erg dat het zo ontzettend ver gezocht is maar het lijkt wel alsof de schrijvers tegen het einde ook niet meer wisten wat ze er mee aan moesten. De twists en het einde zelf slaan dan ook zo ontzettend nergens op dat het de film bijna de nek omdraait.
    Bijna, want gelukkig is de actie zelf dus goed genoeg om nog net voor een voldoende te zorgen.

    6,0/10

    Boardwalk Empire
    Na het einde van onder andere The Sopranos en Six Feet Under was het even stil rond HBO,het tv kanaal dat ons de afgelopen jaren al die geweldige series heeft gegeven.
    Nu is daar dan eindelijk een nieuwe serie: het langverwachte Boardwalk Empire.
    We bevinden ons in het Atlantic City van 1920,aan het begin van de Prohibition: de drooglegging van Amerika.
    Deze eerste aflevering is geregisseerd door Martin Scorsese en is een uiterst sfeervolle pilot, met prachtige kostuums en een groot oog voor detail.
    Steve Buscemi en Michael Pitt zijn in twee van de hoofdrollen erg sterk.
    Als dit een voorbode is voor de rest van het seizoen dan kunnen wederom een dijk van een serie verwachten van HBO. Het begin was in ieder geval geweldig!

    9,0/10
    Laatst aangepast door TheGodfather : 10-10-2010 om 20:06
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

Pagina 91 van 104 EersteEerste ... 4181878889909192939495101 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •