Pagina 29 van 64 EersteEerste ... 1925262728293031323339 ... LaatsteLaatste
De resultaten 701 tot 725 van 1594 worden weergegeven.

Discussie: !!!Newsflash!!! (2)

  1. #701

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    PVV, saaiiiiiiiii..

    Ik vind het nieuws vanuit Londen en de rest van de UK nu stukken belangrijker. Daar is het nu gewoon een grote chaos.
    ik tel hier 3 regels.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door chev Bekijk bericht
    Dan mag het toch nog gepost worden?
    Ik vind de hoorn van afrika weer belangrijker dan de uk.
    Al vind ik al het nieuws interesant om te lezen.
    ik tel hier ook 3 regels.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Met je eerste regel ben ik het helemaal eens, zowel het 1e als het 2e gedeelte.

    Je tweede regel vind ik echt mensonterend en zegt heel veel over jezelf.

    In je derde regel moet je 'hier' wat verduidelijken, want anders moet ik raden wat je bedoelt. Ik ben het wel eens dat je niet dingen moet vernielen en stelen van hardwerkende mensen.

    Met de vierde en vijfde zin ben ik het net zoals de eerste helemaal met je eens.
    welke vierde en vijfde zin mis ik?

  2. #702

    Standaard

    @Edgar:
    Ik had al zo'n idee dat de post waar ik op reageerde weggehaald zou zijn, die was waarschijnlijk in een emotionele bui gemaakt en ik had ook een stortregen aan reacties verwacht die maar niet kwamen. Eigenlijk stond daar iets wat je wel eens kan roepen, maar nooit moet opschrijven, zeker niet op het internet heden ten dage.

    Daarom lees ik een post van mij voor de zekerheid nog altijd even door en kies er soms voor om in het geheel maar niet te posten
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  3. #703

    Standaard

    The Golden Years, Polished With Surgery

    At age 83, Marie Kolstad has a rich life. She works full time as a property manager and keeps an active social calendar, busying herself with 12 grandchildren and 13 great-grandchildren.


    Marie Kolstad, 83, a widow who lives in Orange
    County,Calif., underwent a three-hour breast lift
    with implants.

    But one thing needed improvement, she decided: her figure. At her age, she said, “your breasts go in one direction and your brain goes in another.” So on July 22, Ms. Kolstad, a widow who lives in Orange County, Calif., underwent a three-hour breast lift with implants, which costs about $8,000.

    “Physically, I’m in good health, and I just feel like, why not take advantage of it?” said Ms. Kolstad. “My mother lived a long time, and I’m just taking it for granted that that will happen to me. And I want my children to be proud of what I look like.”

    Ms. Kolstad is one of many septuagenarians, octogenarians and even nonagenarians who are burnishing their golden years with help from the plastic surgeon.

    According to the American Society for Aesthetic Plastic Surgery, in 2010 there were 84,685 surgical procedures among patients age 65 and older. They included 26,635 face-lifts; 24,783 cosmetic eyelid operations; 6,469 liposuctions; 5,874 breast reductions; 3,875 forehead lifts; 3,339 breast lifts and 2,414 breast augmentations.

    Except for a brief turndown during the recession, those numbers have been rising for years now, and experts say the trend seems likely to accelerate as baby boomers begin to pass age 65.

    But the increase also has raised concerns about safety and the propriety of performing invasive elective surgery on older patients, who may suffer unintended physical and psychological consequences.

    There are as many reasons for getting plastic surgery as there are older patients, experts say. Some people are living longer and remaining healthier, and they want their physiques to align with their psyches.

    Some are preening for potential mates and want their feathers to look their freshest. Some are still working or looking for jobs and want to be seen as more youthful contenders.

    And some are simply sick of slackened jowls, jiggly underarms and saggy eyelids. Gilbert Meyer, a retired film producer in Boynton Beach, Fla., who gave his age only as “over 75,” saw Dr. Jacob Steiger, a facial plastic surgeon in Boca Raton, Fla., for an eye and neck lift last year. He spent $8,000.

    “I was looking at myself in the mirror and didn’t like what I was starting to see and did something about it,” Mr. Meyer said. “Why not look as good as you can when you can?”

    Mary Graham, a 77-year-old restaurant owner in Thomasville, Ga., got a face-lift and breast implants earlier this year. “The only time I go to the doctor is for plastic surgery,” she said.


    Mary Graham, a 77-year-old restaurant
    owner in Thomasville, Ga., got a face-lift and
    breast implants earlier this year.

    Ms. Graham plans to open another restaurant in Tallahassee, Fla., in the fall. “I work seven days a week,” she said. “I wanted to look as young as I feel.”

    Her plastic surgeon, Dr. Daniel Man of Boca Raton, Fla., who said he is seeing increasing numbers of patients over age 70, said, “These people are healthy and want to be an active part of society.”

    Any operation poses risks, but surprisingly few studies have focused on older patients and cosmetic enhancements. One report, published in the journal Plastic and Reconstructive Surgery in June, found that the hazards in people over age 65 are no greater than in the younger population.

    Researchers from the Cleveland Clinic reviewed the medical records of 216 face-lift patients over the course of three years. The researchers found no significant difference in the instances of minor or major complications between one group of patients whose average age was 70 and another group whose average age was 57.6.

    “We’re saying it’s not chronologic age that’s so important, but it really is physiologic,” said Dr. James E. Zins, the senior author of the study and chairman of the department of plastic surgery at the Cleveland Clinic.

    All patients in his study were screened for such health problems as lung and heart disease, diabetes and high blood pressure, as well as use of medications, like anticoagulants, that could have complicated the operations.

    But not all older patients may be so thoroughly screened, , so his findings don’t necessarily mean the risks are minimal in an older population.
    “Is there a theoretical age upon which complications do become more likely?” he mused.

    “Does that mean that patients 70 and 75 years and over can safely undergo a face-lift with the same complication rate as young patients? We didn’t have enough numbers to answer that question.”

    Bron : NYtimes.com

  4. #704

    Standaard

    Ov in grote steden wordt fors duurder

    Het openbaar vervoer in Amsterdam, Rotterdam en Den Haag wordt vanaf 2013 mogelijk 14 tot 20 procent duurder. Tegelijkertijd verdwijnt in deze steden twee derde van alle buslijnen.



    Deze ingrijpende maatregelen zijn nodig om aan het bezuinigingsbedrag van 120 miljoen euro te komen dat VVD-verkeersminister Melanie Schultz van Haegen wil realiseren door aanbesteding van het openbaar vervoer in drie grote steden.

    Uit een rapport van PricewaterhouseCoopers blijkt dat de aanbesteding op zich maar 20 miljoen euro oplevert.

    Omdat de minister vasthoudt aan 120 miljoen euro, besloten de stadsregio's en de minister onderzoek te laten naar mogelijk nieuwe ingrepen om alsnog aan het bezuinigingsbedrag te komen.

    Een substantieel bedrag is te halen uit het verhogen van de prijs van kaartjes met gemiddeld 15 procent, becijferde het kennisinstituut NEA. Een bezuiniging is verder het schrappen van een fors aantal buslijnen, blijkt uit een onderzoek van Conquist.

    Als dat gebeurt, moeten reizigers soms een halfuur naar een halte lopen in plaats van ongeveer 10 minuten zoals nu het geval is.

    Het is uiteindelijk aan de stadsregio's als opdrachtgevers van het ov in de drie steden zelf, om de maatregelen eventueel door te voeren. Er zijn echter weinig andere mogelijkheden, erkennen portefeuillehouder Jeannette Baljeu van de stadsregio Rotterdam en directeur Pedro Peters van stadsvervoerder RET. De stadsregio's hebben nog wel geprobeerd de minister op andere gedachten te brengen, maar dat is ze niet gelukt.

    „Het bewijs dat er geen 120 miljoen is te halen door het openbaar vervoer openbaar aan te besteden, heeft niet geholpen om de bezuiniging van tafel te halen”, aldus Baljeu. Peters: „Mijn grootste kritiekpunt is dat er een inschattingsfout wordt gemaakt, maar dat de minister zich daar niets van aantrekt en gewoonweg zegt: 'foutje, bedankt'!“

    Bron : Telegraaf.nl

  5. #705

    Standaard

    SNS bank blijft post sturen aan doden

    Elf jaar lang hebben ze geprobeerd een einde te maken aan de onophoudelijke stroom van poststukken voor de overleden vader van Joke Zwiers-Strik, maar de SNS Bank bleef onverwoed doorgaan met het sturen van onder meer allerlei interessante rentevoordeeltjes. Nu zijn Peter en Joke Zwiers uit Enschede het helemaal beu. ,,Toen we terugkwamen van vakantie en opnieuw een brief op de mat vonden, brak er iets”, zegt een emotionele Joke Zwiers.


    Elf jaar lang wordt Peter
    Zwiers al bestookt met
    brieven voor zijn overleden
    schoonouders.

    En er komt niet alleen post voor de op 70-jarige leeftijd overleden Gert-Jan Strik, ook voor Jokes in 2003 overleden moeder komt er tot op de dag van vandaag post binnen.

    Nadat ze destijds melding maakten van het overlijden, interpreteerde de SNS Bank dat kennelijk als een verhuisbericht en verstuurde vervolgens de post naar het huisadres van het Enschedese echtpaar.

    ,,We hebben van alles geprobeerd”, zegt Joke. ,,De post teruggestuurd, maar ik ben ook al eens naar een kantoor gegaan met de overlijdensaktes van mijn vader en moeder. Degenen die erover gingen konden niet worden gestoord, zei de baliemedewerkster. Ze heeft alle stukken gekopieerd en het zou goed komen.”

    Elf jaar

    Maar prompt plofte er weer een brief op de mat. ,,Elf jaar lang. Toen we terugkwamen van een prachtvakantie in Oostenrijk lag er weer zo’n brief.

    De laatste jaren verscheurden we ze telkens, maar deze maakten we open om toch maar eens te kijken wat er aan de hand was. Het bleek te gaan over de hoofdvestiging die de deuren zou sluiten en plaats zou maken voor een servicekantoor. Als mijn vader nog vragen had, kon hij altijd even binnen lopen, zo stond er te lezen. Toen brak er iets in mij.”

    Echtgenoot Peter Zwiers zag het gebeuren. Hij greep de telefoon en zei dat het nu maar eens afgelopen moest zijn. Joke Zwiers: ,,Mijn man zei dat we binnen vijf dagen graag de bevestiging wilden dat we niet meer zouden worden lastig gevallen.

    Ze reageerden dat ze het erg vervelend vonden en dat ze zouden proberen het op te lossen. Nou, alleen al het woordje pro-be-ren. Ik snap best dat mijn ouders nog steeds in een computer staan geregistreerd, maar binnen een professionele organisatie moet er toch iemand rondlopen die dit kan verhelpen?

    Ze zeiden nu dat ze het zouden doorsturen naar de ‘nabestaandendesk’, zoals ze het noemden. Ooit zal het toch eens goed moeten komen, maar wij hebben onze twijfels. Hebben alle vertrouwen in die SNS Bank verloren. En ik heb zo’n vermoeden dat we niet de enigen zijn.”

    Te zot voor woorden

    Peter Zwiers zegt het er niet bij te laten zitten: ,,Ik vecht nu door tot er eindelijk een einde komt aan die terreur. Ik vind het te zot voor woorden. Ze is in drie jaar tijd beide ouders, met wie ze een hele goede band had, verloren. En telkens weer wordt ze daarmee geconfronteerd.”

    Woordvoerder Roland Kroes van de SNS Bank laat weten dat er een intern onderzoek is ingesteld: ,,We zullen vanzelfsprekend onze excuses aanbieden. Dit is een fout die beslist niet had mogen gebeuren.

    Inmiddels hebben we achterhaald dat het overlijden destijds goed is verwerkt bij SNS Verzekeren, maar dat dit niet goed is doorgegeven aan andere onderdelen van SNS Bank. Vroeger ging het vrijwel altijd goed, maar de situatie bij de familie Zwiers laat zien dat de oude aanpak niet waterdicht was. Inmiddels hebben we hier andere procedures voor.”

    Bron : Telegraaf.nl

  6. #706

    Standaard

    'Mannen, laat onderbroek uit tegen castratieleed varkens'

    Uit protest tegen de onverdoofde castratie van varkens moeten mannen op 9 september geen onderbroek dragen. Onder het motto Laat Ze Hangen roepen Belgische dierenactivisten van Gaia op tot de campagne.
    De mannen moeten solidariteit tonen met de 5 miljoen biggen die elk jaar onnodig onverdoofd worden gecastreerd, terwijl er pijnloze alternatieven bestaan, stelt Gaia op haar website. Vrouwen kunnen meedoen door het ondergoed van hun man 'per ongeluk' te doen verdwijnen.
    ©ANP

    Gaia

  7. #707

    Standaard

    Dit vind ik nogal bedenkelijk :

    Filmmaker laat camera in oog zetten



    De Canadese filmmaker Rob Spence heeft een camera in zijn oogkas laten zetten. Hij verloor als kind zijn eigen oog door een schietincident. Voor de documentaire Deus Ex: Human Revolution onderzoekt Spence in hoeverre het technisch mogelijk is om een cyborg te worden.

    De filmmaker kan zijn high-tech cameraoog in en uit doen en zichzelf met zijn eigen oog filmen. Hij is een ware cyborg: 'Deels mens, deels machine', of zoals Spence het noemt, 'Eyeborg Man'.

    Startrek

    De technici zijn volgens Spence beïnvloed door Startrek. 'Maar als het in de toekomst mogelijk is zullen mensen zeker overwegen om hun eigen arm eraf te halen voor een hoogstaande cyborg-arm.' De filmmaker ziet ze -en zichzelf- als 'early adopters'.

    Superieure ledematen
    'Maar we zullen in de toekomst de optie hebben om superieure ledematen te verkiezen boven natuurlijke. Steeds meer mensen zullen daarvoor kiezen', aldus Spence. Wellicht dat de Terminator en de Bionic Man toch realistischer zijn dan wordt aangenomen.

    Eyeborg Man Rob Spence Fits Video Camera Into Prosthetic Eye :

    http://www.youtube.com/watch?v=MTlFg...layer_embedded

    Deus Ex: The Eyeborg Documentary :

    http://www.youtube.com/watch?v=TW78w...layer_embedded

    Bron : AD.nl


  8. #708

    Standaard

    Als je de docu gezien hebt zie je enorm veel potentie om ziektes te kunnen overwinnen en levens positief te kunnen beinvloeden daar waar de medici vandaag de dag nog nee moeten verkopen...Stel dat de camera wel aan het brein aangesloten kan worden ooit, dan is blind worden verleden tijd....en zo zijn er legio oplossingen mogelijk. Als men het hiervoor gaat toepassen ben ik 100% voor...Pas als mensen hun gezonde arm willen inruilen door een betere prothese, dan wordt het bedenkelijk. Maar deze ethische vraagstukken zul je altijd houden bij nieuwe ontwikkelingen..
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  9. #709

    Standaard

    Ik vind dit alleen maar positief. Als iemand op deze manier ineens weer kan zien, dan heb ik daar geen problemen mee.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  10. #710

    Standaard

    Persconferentie door Donner vrijdagnacht rond 1 uur betreffende veiligheid overheidswebsites. Dan weet je het wel...
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  11. #711

    Standaard

    IDENTITEITSKAART VOORTAAN GRATIS

    HELMOND - De Hoge Raad heeft vrijdag in een uitspraak bepaald dat gemeentes niet langer leges mogen heffen op een identiteitskaart. Helmond is een van de eerste gemeentes in de regio die hier gehoor aan geeft.

    Direct na de uitspraak van de Hoge Raad en het daarop volgende advies van de Vereniging van Nederlandse Gemeenten heeft Helmond besloten de id-kaarten gratis te verstrekken. Dit besluit is vrijdagmiddag 9 september om 13.00 uur geëffectueerd. De gemeente wordt al veel gebeld door Helmonders die eerder dit jaar of nog eerder een identiteitskaart hebben gehaald. De mensen willen graag weten of ze hun geld terugkrijgen. "We kijken nog hoe we hiermee omgaan. En dan gaat het in het bijzonder om de periode van 7 oktober 2010 tot 9 september 2011", meldt een woordvoerder van de gemeente Helmond.

    De gemeente Eindhoven beraadt zich nog over de uitspraak van de Hoge Raad. "We verwachten vandaag nog een brief van het ministerie hierover. Als het nodig is, kunnen we maandag stoppen met de leges voor de identiteitskaart", aldus een woordvoerster.

    Paspoorten en rijbewijzen blijven burgers wel gewoon geld kosten.

    Bron: www.ed.nl.

  12. #712

    Standaard

    Nike brengt Back To The Future schoen uit

    Laatste update: 9 september 2011 14:48 info

    AMSTERDAM - De beroemdste schoen die nooit bestond is realiteit geworden. Donderdagavond stelde Nike in Los Angeles de Nike Air MAG voor, de schoenen voor waarvan niemand had verwacht dat ze ooit echt gemaakt zouden worden.


    Nike Air Mag 2011 zijn een replica van de schoenen van Michael J. Fox in de film Back to The Future. Marty McFly, het karakter van Fox in de film droeg de futuristische schoenen in de fictieve wereld van 2015.
    De schoenen die Nike nu op de markt brengt hebben hetzelfde gestroomlijnde uiterlijk en oplichtende onderdelen. Wat ontbreekt zijn het automatische vetersluitsysteem en het onderdeel waarmee McFly zichzelf aan een auto kom vasthaken. Toch lijken de schoenen genoeg op het model uit de film om ze de Nike Air McFly te noemen.
    Veiling

    Nike zal via eBay 1.500 paar van de Nike Air McFly schoenen veilen ten bate van de Michael J. Fox Foundation for Parkinson Research. De acteur leidt al jaren aan deze ziekte en richtte zijn stichting op om verder onderzoek naar de ziekte te doen. Google oprichter Sergey Brin doneerde in het kader van deze veiling al 50 miljoen dollar (36 miljoen euro) aan de stichting.

    Bron: Nu.nl

    Hoe stoer is dit dan?!
    Ik wacht liever op de hoverboard.
    Homer Simpson:"Please don't eat me! I have a wife and kids. Eat them!"
    YAH AZZURRI 87
    Barney Stinson:"Legen...Wait for it...Dary!"

  13. #713

    Standaard

    Even denken hoor, met zn schoenen aan een auto vasthaken? Kan me dat niet herinneren, wordt ik nou echt dement?
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  14. #714

    Standaard

    Hoe denken we hier over :

    9/11 De grootste leugen uit onze geschiedenis :

    http://nieuwsbreker.punt.nl/?id=6399...&tbl_archief=&

  15. #715

    Standaard

    Dit soort berichten zijn natuurlijk niet nieuw.
    Ik heb wel altijd opvallend gevonden hoe 'netjes' die gebouwen min of meer loodrecht naar beneden instortten. Met name WTC 7 waar geen vliegtuig naar binnenvloog.
    Maar daar zijn ook verschillende theorien op los te laten.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  16. #716
    Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2002
    Woonplaats
    somewhere in time

    Standaard

    De beste documentaire over dit onderwerp is mijns inziens de documentaire The Truth & Lies of 9/11 (voornamelijk een video registratie van een lezing van Michael C. Ruppert van 28 november 2001, in zijn geheel te zien op YouTube). Waar veel van de internetartikelen en documentaires over 9/11, feiten, meningen, interpretaties en theorieën door elkaar halen en dus journalistiek totaal onverantwoord zijn, houdt Ruppert zich enkel bezig met verifieerbare feiten. Nog beter en vooral ook veel uitgebreider dan de documentaire, is zijn boek Crossing The Rubicon.
    "Fred, it's not quite dark enough, I can still see something"


  17. #717

    Standaard

    vanavond schijnt er ook een hele aangrijpende documantaire te worden uitgezonden op SBS 6 : 102 minutes that changed America.

    dacht om half 9, wel een aanrader om te zien, heb hem zelf op DVD.

  18. #718

    Standaard

    De theoriën blijven interessant en er is genoeg te vinden wat vreemd is of niet lijkt te kloppen. Als je eenmaal op zo'n conspiracy site zit zijn er toch een hoop dingen waar ik mijn vraagtekens bij hebt.

    Ook frappant blijft deze video, van wat Bush vertelt:
    http://www.youtube.com/watch?v=tZBmfRBv-Go

    Maar hoe het ook in elkaar zit, wie het ook gedaan heeft, wat er ook precies gebeurd is, feit blijft dat de Twin Towers er niet meer zijn en dat er heel veel mensen gestorven zijn.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  19. #719

    Standaard

    Dit is ook wel een ziek idee zeg :

    Bert van der Veer wil maagden helpen



    Bert van der Veer heeft een programma bedacht waarin terminaal zieke vrouwen die nog nooit seks hebben gehad, nog voor hun dood ontmaagd worden.

    FILMPJE

    Bron : Telegraaf.nl

  20. #720

    Standaard

    Europese versie iDeal in de maak

    Laatste update: 13 september 2011 16:10 info

    AMSTERDAM - Vanaf volgend jaar moet het mogelijk zijn in elke Europese webshop te betalen met een Nederlandse betaalpas dankzij Mybank, een soort iDeal voor Europa.

    Foto: Getty Images
    De European Banking Association (EBA) begint in mei met een proefversie, zei een woordvoerder van de EBA dinsdag.
    De nieuwe pan-Europese online betaalmethode wordt ontwikkeld door EBA Clearing, waarbij 67 Europese banken zijn aangesloten, waaronder de grote Nederlandse banken.
    Het nieuwe systeem wordt gebaseerd op dezelfde voorwaarden als de Single European Payment Area (SEPA). Onder SEPA kan met een pinpas in elke Europese winkel worden betaald. Dat moet nu dus ook mogelijk worden met online betalingen.

    Mybank

    Het systeem gaat ongeveer werken zoals het Nederlandse iDeal. Naast de mogelijkheid tot betalen met creditcard of Paypal, komt er een knop met Mybank in elke webshop. Wordt deze methode gekozen, dan wordt de consument naar een beveiligde website geleid van de eigen bank.
    Hierdoor worden geen bankgegevens verstrekt aan de webshop zelf.

    Bereik

    Verschillende webwinkelorganisaties, waaronder Thuiswinkel.org, hebben vorige week samen met grote Europese online winkels zoals Pixmania aan tafel gezeten bij EBA Clearing.
    "De EBA vertelde ons dat er nu in ieder geval 29 banken de intentie hebben om het systeem te gaan gebruiken", vertelt Jaap Schokkenkamp van Thuiswinkel.org. "Wij hopen echter dat alle consumentenbanken gaan instappen zodat het bereik veel groter wordt."
    Voordeel voor winkels is de beschikbaarheid van een veel grotere afzetmarkt. "Wehkamp.nl kan dan bijvoorbeeld veel makkelijker leveren aan Polen en Duitsers", zegt Schokkenkamp. "Voor consumenten wordt betalen over de digitale grens veiliger. Bovendien hebben zij meer keus waardoor de prijzen wellicht dalen."

    bron: nu.nl

  21. #721

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen Bekijk bericht
    Even denken hoor, met zn schoenen aan een auto vasthaken? Kan me dat niet herinneren, wordt ik nou echt dement?
    Superhandig toch die autohaak functie en geen veters.
    Homer Simpson:"Please don't eat me! I have a wife and kids. Eat them!"
    YAH AZZURRI 87
    Barney Stinson:"Legen...Wait for it...Dary!"

  22. #722

    Standaard

    Ja die veters ken ik, maar nu die autohaak graag
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  23. #723

    Standaard

    Die is er niet. Puur duimzuigen van de journalist als je het mij vraagt. Mcfly hing alleen op een hoverboard aan een auto.
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  24. #724

    Standaard

    Toch weer betalen voor ID-kaart

    Mensen die donderdag of later een ID-kaart aanvragen, moeten daarvoor dan toch weer betalen. Dat is het gevolg van een wetsontwerp dat minister Piet Hein Donner (Binnenlandse Zaken) woensdagavond heeft ingediend en, indien aangenomen, met terugwerkende kracht vanaf 22 september 2011 zal gelden. Hangende de procedure, moeten aanvragers dus alvast weer over de brug komen.



    Op 9 september stelde de Hoge Raad dat er geen leges mochten worden gevraagd. De juridische grondslag was er niet en de dienst die werd verleend, was volgens het orgaan niet genoeg om het geld zonder die juridische grondslag toch te vragen.

    Het was niet tegen dovemansoren gezegd; massaal trok men ten stadhuize voor een gratis ID-kaart. De documentjes dreigden op te raken en de kosten voor de overheden liepen toch aardig op.

    In het wetsontwerp staat gewoon als wetgeving dat er betaald moet worden, zoals dat ook voor bijvoorbeeld het rijbewijs het geval is.

    Bron : Telegraaf.nl

  25. #725

    Standaard

    Wat een misselijk mannetje toch die Donner.
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

Pagina 29 van 64 EersteEerste ... 1925262728293031323339 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •