Pagina 44 van 64 EersteEerste ... 3440414243444546474854 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.076 tot 1.100 van 1594 worden weergegeven.

Discussie: !!!Newsflash!!! (2)

  1. #1076

    Standaard

    Hoogste wolkenkrabber van Europa staat in Moskou

    In Moskou werd donderdag feest gevierd. De voorlopig nog onafgewerkte Mercury City Tower werd met 339 meter officieel de hoogste wolkenkrabber van Europa. De toren is 29 meter hoger dan The Shard in Londen. De eerste 40 verdiepingen van het gebouw zullen gebruikt worden voor kantoren. In de hogere verdiepingen komen luxueuze appartementen. De officiële opening volgt begin volgend jaar.


  2. #1077

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Tja, alhoewel eigen rechter spelen net zo fout is.
    Van mij mogen ze die vent elke dag afranselen tot hij er iets van leren gaat, want hij snap er duidelijk nog niks van.
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  3. #1078
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Maar dan worden wij weer in elkaar geslagen door een delegatie Benidorm Bastards.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  4. #1079

    Standaard

    Beste mensen,

    Pesten is een vreselijk naar iets, en dat weten we bijna allemaal.

    Voor de pester is het een onschuldig iets misschien, maar voor de gepeste is het een ervaring die je leven op z'n kop kan zetten.

    En dat door pesten vreselijke dingen kunnen gebeuren, bewijst het volgende artikel :



    Tim Ribberink, 20 jaar. Een onbekende jongen uit Oldenzaal. Zelfmoord. Het houdt de gemoederen op het Internet flink bezig. Het lijkt een campagne tegen pesten van SIRE, maar het blijkt de harde werkelijkheid. Tim werd gepest en zag het leven daardoor niet meer zitten. Hij maakte donderdag een eind aan zijn leven.

    Vandaag verscheen zijn rouwadvertentie in de Twentsche Courant Tubantia. Bekend Nederland reageerde geschokt via Twitter :

    Georgina Verbaan: Verschrikkelijk. Denk hier even aan als je ‘iets grappigs’ tegen/over iemand meent te moeten zeggen. pic.twitter.com/xHJLNgM6

    Claudia de Breij: Godverdorie zeg. Wat afschuwelijk. Zit hier met tranen in mijn ogen. Jezusmina. Wat zonde, wat zonde, wat zonde.

    Loes Haverkort: Bah wat droevig.

    Marga Bult: Tim, woonde 3 km van ons huis vandaan. Afgelopen week drama in onze omgeving. Wens zn lieve ouders veel sterkte!

    Maurice Wijnen: Afschuwelijk: 20 jarige jongen pleegt zelfmoord vanwege pesten. RT please om kids wijzer te maken. pic.twitter.com/NJkBtXzj #RIPTim

    Ernst Daniel Smid: wat een verschrikking !!! Wat een DRAMA !!!

    Miss Montreal: Voor de tweet van de nabestaanden van Tim… #plagenpesten http://www.youtube.com/watch?v=2zwceMbDBbI Neem het serieus mensen. Lijpe shit. #plagenpesten

    MayDay: Even iets belangrijks, PESTEN MOET STOPPEN , deel dit bericht het is te heftig als je dit leest. pic.twitter.com/40G0VD3j

    Bron : Blog.nl
    ----------------------------------------------------------------

    Voor alle pesters : Denk eens na wat jullie aanrichten met jullie acties !!!
    Laatst aangepast door DVD Watcher : 05-11-2012 om 17:45

  5. #1080

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Beste mensen,

    Pesten is een vreselijk naar iets, en dat weten we bijna allemaal.

    Voor de pester is het een onschuldig iets misschien, maar voor de gepeste is het een ervaring die je leven op z'n kop kan zetten.

    En dat door pesten vreselijke dingen kunnen gebeuren, bewijst het volgende artikel :



    ...................

    Bron : Blog.nl
    Spotters, treiteraars, pesters en buitensluiters, wat zullen jullie trots op jezelf zijn. Het is jullie gelukt hoor.

    Tim Ribberink is niet meer. Twintig jaar en dan al besluiten om uit het leven te stappen omdat een stel kanslozen besloot dat hij te anders was en blijkbaar niet in jullie hokjes pasten waardoor hij maar getreiterd moest worden met de dood tot gevolg.

    En nee, tuurlijk had niemand gedacht dat Tim zelfmoord zou plegen, want hee, het was maar een geintje!! Ja, dat Tim er zo zwaar aan zou tillen wisten jullie natuurlijk niet.

    Of zijn ouders.

    Ouders die hun zoon dood vonden, samen met een afscheidsbriefje.

    Die hun kind mogen gaan begraven.

    Die hun kind nooit zullen zien trouwen.

    Die hun kind nooit zelf kinderen zullen zien krijgen.

    Die hun kind niet konden helpen. Die hun kind overleven, omdat hij niet meer wilde leven.

    Als je dit op je geweten hebt ben je het doodschoppen nog niet waard, dood door schuld noemen ze dit ook wel.

    En als je hier je bijdrage aan hebt geleverd mag je hier de rest van je miserabele bestaan mee zien te dealen.

    Tim, die door jullie toedoen besloot dat het leven de moeite niet meer waard was.

    Ik hoop voor Tim dat hij de rust gevonden heeft waar hij naar op zoek was en wens de nabestaanden van Tim ontzettend veel sterkte met dit ondraaglijke leed en grote verlies.

    En dat die pesters de rest van hun miserabele leventje maar heel slecht mogen slapen!!!
    Laatst aangepast door DVD Watcher : 05-11-2012 om 17:45

  6. #1081

    Standaard

    Kan het hier alleen maar mee eens zijn......
    Sterkte voor familie en vrienden en laten we hopen dat toekomstige en huidige pesters hier wat van opsteken en beseffen wat ze anderen aandoen met hun gedrag!
    this is my boomstick!!!

  7. #1082

    Standaard

    Natuurlijk is eigen rechter spelen niet goed, maar in dit geval bedenkt de man zich nog wel eens een tweede keer voordat hij een dergelijke idiote stunt uithaalt. Mafkees
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


  8. #1083

    Standaard

    Jeetje wat heftig. Zijn al teveel voorbeelden van.. triest.
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


  9. #1084

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Spotters, treiteraars, pesters en buitensluiters, wat zullen jullie trots op jezelf zijn. Het is jullie gelukt hoor.

    Tim Ribberink is niet meer. Twintig jaar en dan al besluiten om uit het leven te stappen omdat een stel kanslozen besloot dat hij te anders was en blijkbaar niet in jullie hokjes pasten waardoor hij maar getreiterd moest worden met de dood tot gevolg.

    En nee, tuurlijk had niemand gedacht dat Tim zelfmoord zou plegen, want hee, het was maar een geintje!! Ja, dat Tim er zo zwaar aan zou tillen wisten jullie natuurlijk niet.

    Of zijn ouders.

    Ouders die hun zoon dood vonden, samen met een afscheidsbriefje.

    Die hun kind mogen gaan begraven.

    Die hun kind nooit zullen zien trouwen.

    Die hun kind nooit zelf kinderen zullen zien krijgen.

    Die hun kind niet konden helpen. Die hun kind overleven, omdat hij niet meer wilde leven.

    Als je dit op je geweten hebt ben je het doodschoppen nog niet waard, dood door schuld noemen ze dit ook wel.

    En als je hier je bijdrage aan hebt geleverd mag je hier de rest van je miserabele bestaan mee zien te dealen.

    Tim, die door jullie toedoen besloot dat het leven de moeite niet meer waard was.

    Ik hoop voor Tim dat hij de rust gevonden heeft waar hij naar op zoek was en wens de nabestaanden van Tim ontzettend veel sterkte met dit ondraaglijke leed en grote verlies.

    En dat die pesters de rest van hun miserabele leventje maar heel slecht mogen slapen!!!

    Met name de "Hogeschool" Windesheim mag weleens zéér kritisch naar zichzelf kijken. Het feit dat daar niet gesignaleerd werd dat deze jongen blijkbaar dagelijks werd gepest kun je ze zeker kwalijk nemen.

    Ook de "studenten" kun je het kwalijk nemen. Blijkbaar ben je als Windesheim "student" van een dusdanig niveau dat je je eigen tekortkomingen op een kwetsbaar persoon afreageert.

    Dat kinderen pesten is algemeen bekend. En zolang het bij kleine dingen blijft heb ik er weinig moeite mee. Accepteer dat de gepeste het zat kan zijn en je een dreun verkoop, en straf hem dan niet.
    Het pappen en nathouden wat op veel basisscholen gebeurd is nu wel gedane zaak. Neem pesten serieus en spreek de pester erop aan.
    Who put this thing together? Me, that's who! Who do I trust? Me!

  10. #1085

    Standaard

    Er moet gewoon veel meer focus op komen. Niet 1x aan het begin van het schooljaar een half uurtje een preek en daarna nooit meer.
    Het dialoog open houden met de leerlingen. Meerdere malen per jaar lange gesprekken, duidelijke voorbeelden met trieste, harde verhalen, geen treurige cartoons.
    Groepsvorming hou je, niet iedereen hoeft beste vriendjes te zijn, maar één of twee kinderen die ver van de rest staan door pesten moet gewoon uitgebannen worden.
    Communicatie is alles, daar is duidelijk een enorm gebrek aan.
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  11. #1086

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door le-nnart Bekijk bericht
    Met name de "Hogeschool" Windesheim mag weleens zéér kritisch naar zichzelf kijken. Het feit dat daar niet gesignaleerd werd dat deze jongen blijkbaar dagelijks werd gepest kun je ze zeker kwalijk nemen.
    Nou dat vraag ik me af. Ik zit zelf in het onderwijs en ik heb respect en veiligheid helemaal bovenaan in het vaandel hangen. Ik zit echt bovenop dingen als pesten en zo, kinderen moet zich echt veilig voelen in mijn klas. Maar desalniettemin gebeuren er in een klas ook dingen waar je geen weet van heb, hoe graag je alles ook wilt zien. Dingen die zo onderhuids gebeuren dat je er als onderwijzer (en dan heb ik ze dus in groep 8 de hele dag) of als leraar (waarbij je de kinderen maar een paar uur in de week) echt geen weet van hebt.

    Tim moet zich zo ontzettend alleen hebben gevoeld. Niet gehoord door zijn omgeving. Ik weet niet of hij aan de bel heeft getrokken. Of hij hulp heeft gezocht op school. Want DAT is wel iets wat een school zich mag afvragen: heeft Tim vertrouwen gehad in de school en heeft hij hulp durven vragen??

    Blijft ontzettend triest. Heel heel erg.
    "Volg de spinnen...? Waarom is het niet gewoon: 'volg de vlindertjes'...."

  12. #1087
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


  13. #1088

    Standaard

    Die Luuk Koelman vindt zichzelf blijkbaar erg komisch ofzo...
    Wat een droplul.
    Who put this thing together? Me, that's who! Who do I trust? Me!

  14. #1089

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door le-nnart Bekijk bericht
    Die Luuk Koelman vindt zichzelf blijkbaar erg komisch ofzo...
    Wat een droplul.
    Eens!
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


  15. #1090

    Standaard

    Ongelooflijk harde woorden inderdaad, dit gaat echt enkele stappen te ver.

  16. #1091

  17. #1092

    Standaard

    Idd erg vreselijk, deze man moet op staande voet ontslagen worden.

    Overigens heb ik mijn bovenstaande woorden ook geplaatst op het speciale topic op Facebook over Tim, en dat stukje van me wordt door ruim 26.000 mensen gewaardeerd, en ruim 2700 reacties zijn er onder geplaatst.

    Heel veel mensen zijn het er met me over eens dat dit moet stoppen.

    Het artikel is hier : http://www.facebook.com/permalink.ph...t=feed_comment te vinden.

  18. #1093

    Standaard

    Zolang "Homo" als scheldwoord wordt gebruikt is dit land niet op de goede weg.
    In Europa zijn we lang tolerant geweest tegen diegene die juist intolerant zijn, zie ook item op VoltTv.

    Waarom kunnen mensen niet van elkaar accepteren dat niet iedereen hetzelfde is.
    Who put this thing together? Me, that's who! Who do I trust? Me!

  19. #1094

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door le-nnart Bekijk bericht
    Waarom kunnen mensen niet van elkaar accepteren dat niet iedereen hetzelfde is.


    Mee eens.

    Bij mij op het werk werken ook Polen, marokanen en een Irakees samen, en ik vind dat we samen 1 zijn, en kan met iedereen door 1 deur.

    Alleen jammer dat er zo weinig tolerantie hier is in Nederland

  20. #1095

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door le-nnart Bekijk bericht
    Zolang "Homo" als scheldwoord wordt gebruikt is dit land niet op de goede weg.
    In Europa zijn we lang tolerant geweest tegen diegene die juist intolerant zijn, zie ook item op VoltTv.

    Waarom kunnen mensen niet van elkaar accepteren dat niet iedereen hetzelfde is.
    Die laatste zin.............hopelijk komt het ooit nog zover.

  21. #1096

    Standaard

    Schrijf er nog een liefdesverhaal omheen met Meg Ryan en Tom Hanks (20 jaar jonger dan)en je hebt een filmscript

    Amerikaanse vrouw zet vlinder op vliegtuig naar Mexico

    AMSTERDAM - Vlinderexpert Maraleen Manos-Jones uit het Amerikaanse New York heeft een monarchvlinder met het vliegtuig naar Mexico gebracht.

    Foto: ANP
    Dat meldt de lokale krant Albany Times-Union dinsdag.
    Manos vond het beestje in september in haar vlindertuin in New York toen de vlinder nog een rups was. Het dier had er te lang over gedaan om te ontpoppen.
    De rest van de monarchvlinders waren ondertussen al op weg naar het zuiden, waar ze elk jaar overwinteren. Het was te koud om de vlinder alsnog alleen op weg te sturen.

    San Antonio

    "Als ik haar zou laten gaan, zou ze doodgaan”, vertelt de vrouw aan de krant. “Maar ze is zo schitterend dat ze het verdient om samen te zijn met haar miljoenen broertjes en zusjes in Mexico."

    Vliegtuigmaatschappij Southwest Airlines wilde Manos-Jones en de vlinder helpen bij de tocht. Zij vlogen de vrouw en de vlinder naar San Antonio. Het was niet zeker of het dier de reis van zo'n 3.000 kilometer zou overleven, maar eenmaal aangekomen in Mexico fladderde ze meteen weg.

    Het beestje kwam nog wel even terug om Maraleen te bedanken. Ze ging op haar hoofd zitten en vloog daarna weg.
    Laatst aangepast door vista-vision : 09-11-2012 om 10:29

  22. #1097

    Standaard

    gevalletje ff wisselen :

    Verliefd stelletje van m/v naar v/m



    Katie Hill en haar vriendje Arin Andrews uit Groot-Brittannië zijn stapelverliefd op elkaar. Tot dusverre is dat niets nieuws, wil het niet dat Arin als meisje ter wereld kwam - en Katie als jongen.

    Katie werd geboren als Luke, als zoon van een marinier. Arin kwam ter wereld als Emerald en nam toen ze jonger was deel aan balletuitvoeringen en schoonheidswedstrijden, schrijft The Sun. Als kinderen worstelden ze beiden met hun seksualiteit en voelden zich gevangen in het verkeerde lichaam.

    De twee werden gepest en getreiterd vanwege hun androgyne verschijning. Want hoewel ze nog altijd Luke en Emerald waren, kleedden de twee zich als het andere geslacht.

    Wat ze tijdens al die pesterijen niet hadden durven dromen, was dat het leven snel mooier zou gaan worden. In een centrum voor geslachtsverandering in Oklahoma, waar beiden werden geopereerd, ontmoetten de twee elkaar. Het was liefde op het eerste gezicht.

    Katie, die inmiddels volgroeide borsten heeft: "We zijn perfect voor elkaar omdat we met dezelfde problemen zijn opgegroeid. We zijn nu zo overtuigend als jongen en meisje dat niemand ook maar op kijkt."

    Bron : Telegraaf.nl

    Hier het originele artikel

  23. #1098
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Grappig, maar je zou bijna zeggen; waarom al die moeite gedaan.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  24. #1099

    Standaard

    Noors vliegtuig keert terug wegens overwerk

    OSLO - Een Noors vliegtuig met 40 passagiers is teruggekeerd naar een vliegveld, omdat de piloten geen overuren mochten maken.

    Foto: Thinkstock
    Het vliegtuig was zelfs al bezig te landen bij de plaats van bestemming toen de piloten moesten omkeren.
    ''De gezagvoerder zei dat het ongelooflijk was, maar dat we terug moesten'', zei passagier Steinar Henriksen in de krant Rana Blad van donderdag.


    Vliegmaatschappij Wideroe, een dochterbedrijf van het Scandinavische SAS, bevestigde de reden. ''Wij hebben strikte werktijden opgelegd gekregen van de autoriteiten'', aldus de woordvoerder. ''Als het toestel was geland, had het daar moeten blijven, want er was geen andere bemanning. Dan zouden de avondvluchten van 200 passagiers vervallen.''
    Het toestel was vertrokken uit Trondheim en bezig te landen in Mosjøen, 350 kilometer zuidelijker.

  25. #1100

    Standaard

    Chinese webwinkels draaien overuren op Singles Day

    AMSTERDAM – In China wordt zondag Singles Day gevierd. De feestdag is uitgegroeid tot de drukste dag van het jaar voor online winkels.

    Foto: ANP
    Singles Day werd in de jaren ’90 in het leven geroepen door Chinese studenten als een soort Valtentijnsdag, maar dan voor mensen zonder geliefde. Voor de dag elf november werd gekozen vanwege de vier ‘enen’ in de datum: 11-11.
    De dag groeide in de loop van de tijd uit tot een massale winkeldag, waarbij singles allerlei cadeautjes voor elkaar kopen.


    Hoeveel er precies online verkocht wordt is niet duidelijk. Maar online winkelbedrijf Alibaba laat aan persbureau AP weten dat ondernemers via dochtersite Tmall.com in de eerste dertien uur van de dag al voor omgerekend 1,6 miljard dollar aan spullen hadden verkocht.

    Cyber Monday


    Dat zou meer zijn dan de drukste online winkeldag in Amerika. Dat is Cyber Monday, de eerste maandag na Thanksgiving. Op die dag stunten veel webwinkels met de prijzen en beginnen mensen hun inkopen voor kerst te doen. Volgens onderzoeksbureau Comscore leverde deze dag online verkopers vorig jaar 1,25 miljard dollar op.
    Cyber Monday dag is de online variant van Black Friday, drie dagen eerder. Dan is het vaak dringen in fysieke winkels in Amerika.
    In China maken 538 miljoen mensen gebruik van het internet. 193 miljoen Chinezen doen ook aankopen op het net, tegen 170 miljoen online shoppers in Amerika

Pagina 44 van 64 EersteEerste ... 3440414243444546474854 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •