Pagina 58 van 64 EersteEerste ... 848545556575859606162 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.426 tot 1.450 van 1594 worden weergegeven.

Discussie: !!!Newsflash!!! (2)

  1. #1426

    Standaard

    Je zal het volgende maar aantreffen :

    Honderden kinderlijkjes in beerput Ierland

    In een oude beerput in West-Ierland zijn de lichamen van zeker achthonderd zeer jonge kinderen aangetroffen. De lijkjes lagen in een put in de plaats Tuam, naast de plek waar tot 1961 een katholiek tehuis voor ongehuwde moeders stond.

    Een historica die onderzoek deed, vond de lichaampjes. Volgens haar stierven er elke twee weken kinderen in het tehuis. De vrouw probeert the achterhalen wat de reden was dat de lichamen in de beerput werden achtergelaten. Dat meldt The Washington Post.

    Bron : Telegraaf.nl

  2. #1427

    Standaard

    Cavia bezwangert honderd vrouwtjes op kinderboerderij

    Een mannetjescavia heeft op een kinderboerderij in het Britse Warwickshire zo'n honderd vrouwtjes zwanger gemaakt. Het dier was er in geslaagd om uit zijn behuizing te ontsnappen en te infiltreren in het verblijf van de vrouwtjes.

    Het personeel van Hatton Country World was in eerste instantie compleet verbaasd door de grote hoeveelheid zwangere cavia's. Pas na grondig onderzoek kwamen de verzorgers erachter dat er tussen de vrouwtjes ook een uitgeput mannetje rondliep. Het beestje, dat de naam Randy heeft meegekregen, had flink wat gewicht verloren. In het verblijf lopen reeds driehonderd mannelijke en vrouwelijke cavia's rond, maar Hatton Country World maakt zich nu op voor een babyboom de komende weken. Manager Richard Craddock vertelt aan iTV: "Eén van de mannetjes wist te ontsnappen en heeft een leuke tijd gehad, als we het zo zien." De oorzaak van de aanwezigheid van Randy in het vrouwetjesverblijf is nog niet bekend, maar Craddock heeft wel een vermoeden. "We denken dat een kind hem waarschijnlijk in het verkeerde hok heeft teruggeplaatst na een knuffel of dat Randy eigenhandig is ontsnapt. "We geloven dat Randy ongeveer honderd cavia's zwanger heeft gemaakt. Elk nestje bestaat uit ongeveer vier jongen, dus we kunnen er nogal wat verwachten", aldus Craddock.

    'Enkele weken'

    "We weten niet hoe lang Randy in het verkeerde hok heeft gezeten, maar dat zouden enkele weken kunnen zijn geweest, dus hij heeft genoeg tijd gehad", aldus Craddock. "Hij is nu teruggeplaatst bij de mannetjes, waar hij flink op kan scheppen over z'n avontuur." De werknemers zijn van plan het caviaverblijf binnenkort uit te breiden met de komst van alle caviajongen.

    Bron: nu.nl

  3. #1428

    Standaard

    Reclame in bioscoop laat alle kijkers verongelukken



    Hoe geef je bioscoopbezoekers een krachtige boodschap mee? Een vraag waar veel bedrijven en reclamemakers zich het hoofd over breken. Deze commercial in een bioscoopzaal in Hongkong lijkt de mensen met de neus op de feiten te drukken.

    Nietsvermoedend zitten de bioscoopgangers in de zaal voor aanvang van de film. Plots start er een trailer en worden alle aanwezigen gebeld. Wat de bezoekers niet weten is dat het gaat om een overtuigende commercial van Volkswagen die een hele wijze les bevat.



    Bron : AD.nl

  4. #1429

    Standaard

    Oudste kat (24) ter wereld overledenBOURNEMOUTH - In het Engelse Bournemouth is de oudste kat ter wereld overleden. Poppy is 24 jaar geworden. Zij had pas in mei haar plekje gekregen in het Guinness Book of Records. Dit heeft de BBC woensdag gemeld. De gemiddelde leeftijd voor katten is 15 jaar. De oudste kat ooit was, voor zover bekend, Creampuff, die in de Amerikaanse staat Texas leefde en 38 werd.
    Valt me nog mee dat Poppy met 24 jaar momenteel de oudste was. Hoop katten worden tegenwoordig al 20 jaar die van mij is begin dit jaar ook met 20 jaar heengegaan.
    http://multichrome.blogspot.nl/2014/...world-she.html
    Poppy dus hieronder:


  5. #1430

    Standaard

    In Tilburg sporen sommige mensen ook niet :

    Plan voor homowijk in Tilburg


    Het braakliggende terrein van het vroegere MOB-complex in Tilburg.

    Een volledig omheinde wijk waar homoseksuelen, biseksuelen en transgenders veilig kunnen wonen. Tilburg zou met deze Gay Village de Nederlandse primeur krijgen.

    Projectontwikkelaar Blauwhoed wil op het MOB-complex aan de noordkant van Tilburg zo'n wijkje ontwikkelen. Onderzoek moet uitwijzen of er genoeg belangstelling voor is. De homoseksuele gemeenschap in Nederland reageert verdeeld op het plan voor Gay Village.

    Amsterdam heeft al een verzorgingstehuis voor homoseksuelen. In Amerikaanse staten als Florida en Alabama zijn al besloten Gay Villages, ook in Frankrijk werd vorig jaar een plan gelanceerd.

    Op social media wordt veelal negatief gereageerd op het plan.

    Lees het hele artikel 'Plan voor homowijk bij Tilburg' via Blendle (prijs 10 cent)



    Bron : http://www.bd.nl/regio/tilburg-en-om...burg-1.4408883

    Nog een artikel + reacties : http://www.bd.nl/regio/tilburg-en-om...uwen-1.4409398

    Hier krijg je toch een raar gevoel van of niet?.

    Mensen die deze bevolkingsgroep wat aan willen doen, zouden zo wel weten waar ze moeten zijn.

    Dit vind ik echt een achterlijk idee, wat vinden jullie?

  6. #1431

    Standaard

    Ik vind omheinde woonomgevingen sowieso niets.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  7. #1432

    Standaard

    Lijkt me wel lastig als je op visite komt.

    Hoe willen ze dat dan controleren of je homosexueel bent of niet?

    Kom op zeg, diegene die dit verzonnen heeft moeten ze echt opnemen.

    Stop ze maar in een hokje, WTF.

    Die mensen moeten ook kunnen leven, zonder dat ze bang moeten zijn om aangevallen te worden.

    Niet normaal dat er mensen zijn die het leuk vinden om deze mensen aan te vallen etc.

    Het is echt te zot voor woorden dit.

    Gaan ze die mensen dan ook merken zodat je ze herkent?.

    Gelijk schrappen dit idiote plan.

  8. #1433

    Standaard

    Lafaard SLOOPT meisje

    Dit schofterige lafaardje schopt zonder enig pardon een meisje onderuit.

    http://www.powned.tv/nieuws/binnenla...t_meisjee.html

    https://www.facebook.com/PowNews?fref=nf

    Bron : Powned
    Laatst aangepast door DVD Watcher : 18-06-2014 om 14:27

  9. #1434

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    In Tilburg sporen sommige mensen ook niet :

    Plan voor homowijk in Tilburg

    ...............................................
    http://www.nrc.nl/nieuws/2014/06/18/...k-is-pr-stunt/

  10. #1435

    Standaard

    380 volt roosterd alle elektronica.

    Nou komt die slimme meter er bij mij toch niet in zolang ik het kan weigeren maar die losse stekkerdozen die je kan kopen met overspanningsbeveiliging erin moet je dan voor een duurder type gaan of voldoen die eigenlijk allemaal? Iemand ervaring mee?

    Jos van der Made bij de ontplofte badkamerradiator.© Victor van Breukelen.

    De installateur van de slimme meter was een half uur de deur uit toen bij Maasdammer Jos van der Made lampen fel begonnen te branden, de radiator in de badkamer explodeerde en de voetbalwedstrijd op tv verdween achter een rookgordijn.
    Een inspectie wees uit dat de spanning op het net geen 230 volt was, maar 380 volt; funest voor zo'n beetje alles wat aangesloten was.

    Nu, ongeveer een week later, is bij Van der Made de schrik gezakt. 'Toen de radiator knalde, dacht ik eerst dat er een vliegtuig door de geluidsbarrière was gevlogen. Tot ik de lampen en de rook zag. Snel trok ik alle stekkers uit de stopcontacten. Het was al te laat.'

    Hij zit nog steeds goeddeels zonder elektronica, in afwachting wat netbeheerder Stedin wil compenseren. Dat is de onderneming die nu op grote schaal slimme meters installeert. 'De computers doen het nog, die waren afgeschermd met adapters. Maar verder zit ik zonder oven, televisies, audioapparatuur, badkamerverwarming en koffiezetapparaat. En mogelijk meer spullen die ik nog niet heb gemist.'

    Als hij de kleine letters doorleest, belooft het weinig goeds. 'Stedin heeft het over dagwaardes, met een maximumcompensatie van 3500 euro. Ik schat de schade op 10.000 tot 15.000 euro.' Tevens neemt Stedin het lichtvoetig op, zegt Jos. 'Ik heb een reactie gekregen van 'foutje, kan gebeuren'. Natuurlijk heeft de monteur het vast niet expres gedaan. Maar dit zou niet mogen gebeuren. Wat zou er zijn gebeurd als iemand onder de douche stond?'

    Extra vergoeding
    Stedin laat weten de kwestie uitgezocht te hebben. 'Met de slimme meter heeft dit niets te maken,' aldus een woordvoerder. 'Volgens onze aannemer was de aansluiting al niet goed. Maar we gaan uit coulance in overleg over een extra vergoeding, bovenop het door een schade-expert vastgestelde bedrag. Dat is trouwens geen beleid.'
    Laatst aangepast door vista-vision : 27-06-2014 om 07:29

  11. #1436

    Standaard Hoezo slimme meter

    Je zou toch mogen verwachten dat zo'n slimme meter in de gaten heeft wanneer die verkeerd wordt aangesloten, niet dus. En volgens Stedin was de aansluiting al niet goed!!!
    Stond er al die tijd dan al 380 volt op? Ziet er naar uit dat ze niet voor de gevolgen willen opdraaien.

    Nou komt die slimme meter er bij mij toch niet in zolang ik het kan weigeren maar die losse stekkerdozen die je kan kopen met overspanningsbeveiliging erin moet je dan voor een duurder type gaan of voldoen die eigenlijk allemaal? Iemand ervaring mee?

    Jos van der Made bij de ontplofte badkamerradiator.© Victor van Breukelen.

    De installateur van de slimme meter was een half uur de deur uit toen bij Maasdammer Jos van der Made lampen fel begonnen te branden, de radiator in de badkamer explodeerde en de voetbalwedstrijd op tv verdween achter een rookgordijn.
    Een inspectie wees uit dat de spanning op het net geen 230 volt was, maar 380 volt; funest voor zo'n beetje alles wat aangesloten was.

    Nu, ongeveer een week later, is bij Van der Made de schrik gezakt. 'Toen de radiator knalde, dacht ik eerst dat er een vliegtuig door de geluidsbarrière was gevlogen. Tot ik de lampen en de rook zag. Snel trok ik alle stekkers uit de stopcontacten. Het was al te laat.'

    Hij zit nog steeds goeddeels zonder elektronica, in afwachting wat netbeheerder Stedin wil compenseren. Dat is de onderneming die nu op grote schaal slimme meters installeert. 'De computers doen het nog, die waren afgeschermd met adapters. Maar verder zit ik zonder oven, televisies, audioapparatuur, badkamerverwarming en koffiezetapparaat. En mogelijk meer spullen die ik nog niet heb gemist.'

    Als hij de kleine letters doorleest, belooft het weinig goeds. 'Stedin heeft het over dagwaardes, met een maximumcompensatie van 3500 euro. Ik schat de schade op 10.000 tot 15.000 euro.' Tevens neemt Stedin het lichtvoetig op, zegt Jos. 'Ik heb een reactie gekregen van 'foutje, kan gebeuren'. Natuurlijk heeft de monteur het vast niet expres gedaan. Maar dit zou niet mogen gebeuren. Wat zou er zijn gebeurd als iemand onder de douche stond?'

    Extra vergoeding
    Stedin laat weten de kwestie uitgezocht te hebben. 'Met de slimme meter heeft dit niets te maken,' aldus een woordvoerder. 'Volgens onze aannemer was de aansluiting al niet goed. Maar we gaan uit coulance in overleg over een extra vergoeding, bovenop het door een schade-expert vastgestelde bedrag. Dat is trouwens geen beleid.'[/QUOTE]

  12. #1437

    Standaard

    Zou treurig zijn indien waar. Trouwens dat geval van die keeper die de bal via zijn handen boven hem achter het doel in werkt vond ik zelf toch ook verdacht.uitzien Rusland-Korea http://www.youtube.com/watch?v=OtBye0hTdlg
    . We weten wel dat het gebeurd natuurlijk maar het blijft waardeloos ik hoopte toch dat ze op de WK er boven zouden staan.

    4-04-0
    Onderzoek naar mogelijke matchfixing bij Kameroen-Kroatie


    De Kameroense voetbalbond Fécafoot is een onderzoek gestart naar mogelijke matchfixing bij de met 4-0 verloren WK-wedstrijd van het Afrikaanse land tegen Kroatië.
    'Fécafoot heeft aan zijn Ethische Commissie gevraagd een onderzoek te starten na de beschuldigingen van fraude die er zijn omtrent de groepswedstrijd van Kameroen tegen Kroatië', zo meldt de bond.
    Aanleiding voor het onderzoek zijn aantijgingen van Der Spiegel. Volgens het Duitse blad hebben zeven spelers moedwillig meegewerkt aan een ruime nederlaag, waarop veel geld ingezet zou zijn. De FIFA heeft nog niet gereageerd op de beschuldigingen.
    Kameroen verloor het duel met Kroatië op woensdag 18 juni kansloos waardoor de ploeg zeker was van uitschakeling in Brazilië. Middenvelder Alexandre Song kreeg al vroeg in de wedstrijd rood na het slaan van Mario Mandzukic.
    In de slotfase van de wedstrijd was ook onenigheid zichtbaar tussen de 'Ontembare Leeuwen' onderling. Benoit Assou-Ekotto deelde een kopstoot uit aan Benjamin Moukandjo.
    Rapport

    De WK-campagne van Kameroen was al een aaneenschakeling incidenten. De spelers lieten al voor het toernooi van zich horen door het vertrek naar Brazilië met bijna 24 uur te vertragen omdat ze meer geld wilden van Fécafoot.
    Zaterdag werd kreeg de uitschakeling ook nog een politiek staartje. President Paul Biya eiste binnen een maand een rapport over 'de oorzaak van de roemloze WK-campagne'.
    .
    Laatst aangepast door vista-vision : 01-07-2014 om 09:12

  13. #1438

    Standaard

    © thinkstock.Een 55-jarige inwoonster van Deventer heeft met haar scootmobiel elf televisietoestellen gestolen uit de MediaMarkt in Deventer. Toen ze eindelijk werd gepakt, bleek ze ook nog eens een halve gram heroïne bij zich te hebben.
    Dat meldt dagblad De Stentor. De vrouw zette elke keer een doos met een televisie voor haar voeten op haar scootmobiel en reed zo de kassa voorbij. In februari werd ze betrapt. Toen MediaMarkt de beveiligingsbeelden eens terugkeek, vonden ze nog tien andere gevallen in die maand waarbij de vrouw dezelfde truc uitvoerde.

    Een rechter heeft de vrouw veroordeeld tot een gevangenisstraf van vijf maanden waarvan de helft voorwaardelijk.

  14. #1439

    Standaard

    Dit is ook erg zeg :

    Man overlijdt van verdriet na dood dochter



    Het neerstorten van vlucht MH17 van Malaysia Airlines ruim een week geleden heeft indirect nog een slachtoffer gemaakt. Een man wiens enige dochter met haar hele gezin omkwam tijdens de vliegtuigramp, stierf een paar dagen later van verdriet.

    In de rouwadvertentie is te lezen: "Na het onbeschrijfelijk verdriet van het verlies van zijn enige dochter Erla, schoonzoon Rob en kleinkinderen Merel en Mark, na het verongelukken tijdens de vlucht van Malaysia Airlines, moeten wij u tot ons groot verdriet meedelen dat Henk Palm op 93-jarige leeftijd is overleden."

    De rouwadvertentie is inmiddels vele malen gedeeld op Twitter.

    Bron : Telegraaf.nl

  15. #1440

    Standaard

    Online piracy will no longer be a criminal offence in the UK


    http://www.themetropolist.com/play/l...al-offence-uk/
    Samsung UE46H7000 - Pioneer BDP-LX55 - Samsung BD-E6100 - MED800X3D - Pioneer VSX-S500 - Pioneer S-HS100
    Mijn Collectie

  16. #1441

    Standaard

    Zulke mensen zou je toch zelf naar beneden gooien :

    Toerist trapt eekhoorntje de Grand Canyon in



    Een man heeft op gruwelijke wijze een eekhoorn de dood in gejaagd. Terwijl de camera loopt, lokt hij het beestje met brood naar de rand van de afgrond. Vervolgens trekt hij een schoen aan en trapt hij het arme knaagdier de diepte in.

    In de clip staan twee mannen, vermoedelijk Fransen, in boxershorts en met cowboyhoeden op de Grand Canyon. Eén is de dader, de ander filmt. De YouTube-opname is door een derde persoon gemaakt, Jonathan Hildebrand, die claimt er niets mee te maken te hebben. Op zijn YouTube-kanaal zegt hij dat hij niet wist wat er ging gebeuren. 'Ik realiseerde me pas wat er aan de hand was toen het te laat was. Ik weet niet wie de daders zijn, alleen dat ze uit Frankrijk komen.'

    De video zorgt voor woedende reacties op YouTube en internet. Tegenover USA Today zegt de woordvoerder van het Grand Canyon National Park, Kirby-Lynn Shedlowski, dat er onderzoek wordt gedaan naar het voorval. 'In samenwerking met YouTube zijn we op zoek naar extra informatie.'

    Let op: deze video bevat schokkende beelden :



    Bron AD.nl

  17. #1442

    Standaard

    Sluw:

    Inventieve oplichters bouwen webshop Computerland na


    Oké, dit gaat wel heel ver. De complete site van webshop Computerland is onlangs in de puntjes nagemaakt door oplichters. Talloze klanten werden de dupe.
    Eerder deze maand verscheen op de domeinnaam computerland-outlet.nl een exacte kopie van Computerland.nl. Het doel was om potentiële klanten te lokken – met bijvoorbeeld een Playstation 4 voor maar €250 – om vervolgens malware bij ze te installeren. Geld afhandig maken lijkt niet de opzet te zijn geweest.
    Klanten die iets bestelden kregen vervolgens een mail met een ZIP-bestand in de bijlage. Wie dit bestand uitpakte, besmette zijn eigen computer. Met de malware zouden oplichters potentieel achter privégegevens, inloggegevens van banken, emails en foto’s kunnen komen. Op de site was ook een chatfunctionaliteit actief, waar je zogenaamd met een medewerker kon praten. Klanten werden vervolgens verleidt om een link met een .exe-bestand vol malware aan te klikken, zo meldt Tweakers.

  18. #1443

    Standaard

    Ophef om foto 'dinokiller' Spielberg



    Internetters zijn geschokt door een foto van filmmaker Steven Spielberg naast een 'neergeschoten' dinosaurus. Hoewel de foto al werd genomen in 1993 tijdens opnames van Jurassic Park, wordt verontwaardigd gereageerd.

    De foto werd op Facebook gezet door 'grappenmaker' Jay Branscomb met het commentaar: "Een schandelijke foto van een sportjager naast zijn zojuist afgeslachte triceratops."

    Maar veel internetters zagen de grap niet in e beseften niet dat het om een mechanisch exemplaar van de miljoenen jaren geleden uitgestorven dino's ging. Boze reacties stroomden binnen: "Ik ben zo teleurgesteld in Steven Spielberg... Ik zal nooit meer naar een van je films kijken. Dierenmoordenaar!", "Walgelijk" en "Ik durf te wedden dat hij alleen de hoorns heeft gehouden."

    Toch reageerden een aantal mensen die de grap wel begrepen. "Als deze zinloze slachting doorgaat, kunnen deze zachtaardige wezens wel eens uitsterven. Uw 20 dollar per maand kan deze bedreigde dieren helpen, dus alsjelieft geef en help de triceratops."

    Bron: www.telegraaf.nl.

  19. #1444
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ha ha, die zag ik een tijdje terug al via Facebook langskomen. Beetje oud nieuws van De Telegraaf.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  20. #1445

    Standaard

    Chinees (15) laat extreem lange nek verkorten


    Fu Wengui in het ziekenhuis

    Een 15-jarige Chinese jongen uit Beijing, die werd geboren met een zeldzame vorm van scoliose, zal een operatie ondergaan om zijn extreem lange nek te laten verkorten. Fu Wengui heeft tien in plaats van zeven nekwervels.

    De tiener lijdt veel pijn omdat de wervels op de zenuwen in zijn nek drukken. Hierdoor kan hij moeilijk lopen. Dankzij een geldinzamelactie van een liefdadigheidsinstelling in Beijing kan de kostbare operatie worden betaald, zo schrijft de Daily Mail.

    Chirurgen van het Chaoyang ziekenhuis in Beijing zullen proberen de lengte van zijn nek in te korten. 'Ik hoop een normale nek te krijgen', zegt Wengui.

    Bron : AD.nl

  21. #1446

    Standaard

    Deze Sinterklaasliedjes mogen niet meer



    Na Zwarte Piet gaan nu ook de Sinterklaasliedjes op de schop. De woordjes "zwarte" en "knecht" worden uit de alle Sintliedjes geschrapt. En hoewel het wel een beetje viel te verwachten na alle commotie rondom zwarte Piet worden we er toch wel een beetje melancholisch van...

    Vandaag verscheen het allereerste nieuwe Sinterklaasliedjes boek, aangepast aan de recentelijke veranderingen: Sinterklaasje, kom maar binnen met je Piet van Paul Passchier en Thedo Keizer.

    Ook zijn de teksten zodanig veranderd dat ze de kinderen geen angst meer kunnen inboezemen.

    Een selectie van de veranderingen: lees en oordeel zelf:

    NIEUWE LIEDJES: MET TUSSEN HAAKJES DE OUDE TEKST
    Sinterklaasje, kom maar binnen

    Sinterklaasje,
    kom maar binnen met je Piet,
    (kom maar binnen met je knecht)
    want we zingen allemaal blij een lied.
    (want we zitten allemaal
    even recht)

    Misschien heeft u wel even tijd,
    voordat u weer naar Spanje rijdt.
    Kom dan maar even bij ons aan
    en laat uw paardje maar buiten staan.
    En we zingen en we springen
    en we zijn zo blij,
    en we dansen samen,
    zij aan zij.
    (want er zijn geen stoute
    kinderen bij)
    En we zingen en we springen
    en we zijn zo blij,
    en we dansen samen,
    zij aan zij.
    (want er zijn geen stoute
    kinderen bij)
    Zie ginds komt de stoomboot

    Zie ginds komt de stoomboot
    uit Spanje weer aan.
    Hij brengt ons Sint Nicolaas,
    ik zie hem al staan.
    Daar huppelt zijn paardje
    het dek op en neer.
    Daar waaien de wimpels
    zo mooi heen en weer.
    (Hoe huppelt zijn paardje
    het dek op en neer
    Hoe waaien de wimpels
    al heen en al weer)

    Kijk, Piet staat te lachen
    en roept naar de kant:
    ‘Ik heb genoeg lekkers
    voor heel Nederland!’
    (Zijn knecht staat te lachen
    en roept ons reeds toe
    Wie zoet is krijgt lekkers
    Wie stout is de roe)
    O lieve Sint Nicolaas,
    kom ook eens bij mij.
    En rij toch niet stilletjes
    ons huisje voorbij.
    Daar wordt aan de deur geklopt

    Daar wordt aan de deur geklopt,
    hard geklopt, zacht geklopt.
    Daar wordt aan de deur geklopt.
    Wie zou dat zijn?
    Wees maar gerust, mijn kind.
    Het is de goede Sint.
    (Wees maar gerust mijn kind
    Ik ben een goede vrind)
    Hij is hier voor jou en mij.
    Kom er maar bij!
    (Want al ben ik zwart als roet
    ik meen het wel goed)
    Want die lieve Sinterklaas,
    Sinterklaas, Sinterklaas,
    heeft voor jou, mijn kleine baas,
    vast een cadeau.
    (Want ik kom van Sint Niklaas,
    SintNiklaas, Sint Niklaas
    'k heb voor jou mijn kleine baas
    moois in mijn zak)
    Kent jouw verlanglijstje.
    Wees maar niet bang, meisje.
    (Ben je steeds zoet geweest
    Wees dan maar niet bevreesd)
    Hij maakt alle kinderen blij.
    Kom er maar bij!
    (Want dan brengt Sint Nicolaas
    fijn speculaas)



    Bron : Telegraaf.nl

    Het is toch van de zotte dat een paar idioten een volksfeest van eeuwen oud wat niet racistisch is, nu verscheurd word om dat er een paar zich gekwetst voelen.

    Nog even en wij nederlanders mogen niks meer in ons eigen land.




  22. #1447
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Weet je wat, schaf het gewoon helemaal af. Leren we onze kinderen gelijk niet meer wat liegen is.

    Ik ben al blij dat mijn kinderen al wat ouder zijn en niet meer mee hoef te doen, maar bij mij waren er geen witte pieten binnen gekomen. Pure discriminatie vind ik dat. Dan maar een Marokkaanse piet. Mijn Nigeriaanse werknemer is ook 'not amused', want die kan mooi niet meer bijbeunen nu. Voor de rest heb ik die hele discussie genegeerd. Dit is de eerste keer dat ik me daar over uitlaat en de laatste keer. Ik ga het voortaan hebben over de elfen met Kerst, want ik vind dat dit vanuit het oogpunt van de lilliputters echt 'not done' is.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  23. #1448

    Standaard

    En toch zien velen over het hoofd dat er toch echt mensen zijn die dit wel voelen en wij Nederlanders staan ook altijd met ons wijzende vingertje naar andere landen. Ik vind het dus erg kortzichtig om er niets mee te doen. Ik kan allerlei vergelijkingen er in gooien, de een gematigder en de andere veel serieuzer, maar dat doe ik eventueel wel op verzoek. M.a.w. ik vind het een goede ontwikkeling.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  24. #1449

    Standaard

    In België speelt heel die heisa rond zwarte peiten niet en hier in NL zal de meerderheid van de zwarte medemens ook de heisa niet begrijpen.
    Het is een enkeling die zijn principes heeft gezet om zwarte piet te laten verdwijnen, en vervolgens de media die de boel opklopt.

    Geert Wilders wrijft in zijn handen.
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  25. #1450

    Standaard

    Ik neem aan dat ieder weldenkend mens zich kan voorstellen dat er mensen zijn die aanstoot nemen aan een zinnen als "Want al ben ik zwart als roet, Ik meen het toch goed".

    Traditie of niet, het blijft een feest voor kleine kinderen en die zullen geen moeite hebben met de wijzigingen; laten de volwassenen dan ook niet zo moeilijk doen.

Pagina 58 van 64 EersteEerste ... 848545556575859606162 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •