Pagina 41 van 64 EersteEerste ... 3137383940414243444551 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.001 tot 1.025 van 1594 worden weergegeven.

Discussie: !!!Newsflash!!! (2)

  1. #1001

    Standaard

    Niet meer dan terecht, het respect voor de politie is in Nederland ver te zoeken. Optreden zoals ze dat in zuid-Europa doen (Italië, Spanje), dat zal dit soort gedrag heel snel doen verdwijnen.

  2. #1002

    Standaard

    Als ik naar het programma wegmisbruikers kijken dan begrijp ik ook wel dat de politie hier geen respect heeft. Afgelopen uitzending was er een item over een alcohol controle.
    Een meneer was dusdanig bezopen dat hij mee moest voor een uitgebreide controle. Deze agent werd meerdere malen uitgemaakt voor k*nkerhond. In plaats van deze 'persoon' even flink met de knuppel te bewerken, zij deze agent NIETS.

    Je kan natuurlijk wel altijd netjes doen, maar als de maatschappij vraagt om duidelijkheid dan moet je dat ook geven. Als een of andere wannebee DJ bijdehand doet, (best vergelijkbaar met dit nieuwsitem), dan mep je hem gewoon aan de kant.

    Als de inbrekers in jouw woning staan, dan wil je ook dat de politie snel bij je is.
    Who put this thing together? Me, that's who! Who do I trust? Me!

  3. #1003
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Er staat natuurlijk wel een camera bij.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  4. #1004

    Standaard

    Politiekantoor Gent zonder internet

    Update: woensdag 24 okt 2012, 08:31


    Foutje:een nieuw politiekantoor in het Belgisch Gent mist een telefoon- en computernetwerk. Het gebouw heeft wel water en licht, maar de aanleg van de digitale infrastructuur is vergeten. Dat meldt de krant Het Laatste Nieuws.
    Het gaat om een kantoor waar veertig werkplekken in zouden komen. Begin volgend jaar zouden agenten er hun intrek nemen, maar dat gaat niet door. Eerst moet het gebouw opgeleverd worden met de mogelijkheid om een telefoon en computer in te pluggen.
    Er moet een aanbestedingsprocedure worden gestart voor de aanleg daarvan. Verwachte kosten: 300.000 euro.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  5. #1005

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Niet meer dan terecht, het respect voor de politie is in Nederland ver te zoeken. Optreden zoals ze dat in zuid-Europa doen (Italië, Spanje), dat zal dit soort gedrag heel snel doen verdwijnen.
    Ik heb diverse 'optredens' gezien van de Spaanse en Italiaanse politie. Dus ik begrijp helemaal wat je bedoeld.

  6. #1006

    Standaard

    Angstaanjagende zombie

    Deze zombie is levensecht. Hij jaagt mensen de stuipen op het lijf. Bekijk hier de grappige reacties!

    FILMPJE!

  7. #1007

    Standaard

    Beelden Paaseiland waggelden naar plaats

    Ok maar een helling op of af zal wel niet gaan lukken lijkt me


    http://www.deingenieur.nl/nl/nieuws/...ar-plaats.html

  8. #1008

    Standaard

    Moszkowicz levenslang geroyeerd



    Advocaat Bram Moszkowicz is door de Raad van Discipline levenslang geroyeerd. De tuchtrechter vindt dat Moszkowicz de regels te vaak overtreedt. Hij heeft onder andere vele duizenden euro's aan contant geld aangenomen, voorschotten van cliënten niet terugbetaald, de administratie was niet op orde en hij deed niets om zijn vakkennis op peil te houden.

    De bekende strafpleiter heeft volgens de tuchtrechter niet alleen het vertrouwen van zijn cliënten geschaad, maar ook het aanzien van de gehele advocatuur. Dat Moszkowicz zijn leven zal beteren, is niet te verwachten, meent de raad, ook al omdat hij zich niets heeft aangetrokken van eerdere veroordelingen.

    „De klachten zijn ernstig en talrijk”, concludeert de tuchtraad. Moszkowicz heeft „regels stelselmatig overtreden, de belangen van cliënten ernstig verwaarloosd en zich aan het wettelijk toezicht onttrokken”. Voor de Raad van Discipline raken dit soort dingen „de kern van de advocatuur”.

    Beroep

    Moszkowicz gaat in beroep tegen de uitspraak. Hij moet zich daarvoor binnen een termijn van dertig dagen melden bij het Hof van Discipline. De bekende Amsterdamse strafpleiter heeft 30 dagen om beroep aan te tekenen. Een uitspraak in hoger beroep door het Hof van Discipline volgt waarschijnlijk pas maanden later.

    Volgens zijn advocaat Gabriel Meijers betekent het aantekenen van beroep dat Moszkowicz voorlopig aan de slag kan blijven als advocaat. Het beroep heeft namelijk een schorsende werking.

    Teleurstellend

    Meijers noemde de uitspraak en de uitkomst teleurstellend. Het is voor de beeldvorming vervelend dat Moszkowicz van het tableau is geschrapt en niet tijdelijk is geschorst, zoals de deken had voorgesteld, betoogde de raadsman. „Maar in aanloop naar het hoger beroep maakt dat geen verschil, omdat hij gewoon kan doorwerken”, legt Meijers uit. Hij en Moszkowicz hadden met alle scenario's rekening gehouden. „Ook hiermee.”

    Reacties

    PVV-leider Geert Wilders toonde zich in een reactie niet onder de indruk van het vonnis: ,,Bram Moszkowicz heeft mij uitstekend verdedigd en is voor mij persoonlijk de beste advocaat van Nederland. Geen Raad van Discipline die daar wat aan verandert voor mij.''

    Presentator Jort Kelder, die in het verleden openlijk botste met Moszkowicz reageerde daarentegen verheugd. Op Twitter schreef hij: ,,Exit Maffiamaatje. Had al in 2007 moeten gebeuren. Of eerder. En kunnen de media nu 'ns stoppen met die man serieus te nemen?"

    Gerelateerde artikelen

    30-10 : Moszkowicz: over the top

    Bron : Telegraaf.nl

  9. #1009

    Standaard

    Ach, deze man is al binnen en zal er behalve zakelijk niet wakker van liggen denk ik....
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  10. #1010

    Standaard

    Nou geef ik helemaal niets om die gast, maar het riekt wel een beetje naar wraak.

    En ik weet nog niet zo net of hij al helemaal binnen is , want blijkbaar is het nogal een kaartenhuis qua financien.

  11. #1011

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder Bekijk bericht
    Ach, deze man is al binnen en zal er behalve zakelijk niet wakker van liggen denk ik....
    ? Dus omdat hijqua vermogen "binnen" is is het niet erg?
    Feit dat hij nooit meer zijn vak mag uitoefenen lijkt me wel een reden om wakker te liggen.
    Who put this thing together? Me, that's who! Who do I trust? Me!

  12. #1012

    Standaard

    Ik zou denken : schors hem een tijd, maar levenslang? nogal erg drastisch, maar het rechtsysteem is toch al zo top hier , dat we van deze actie om te scoren niet opkijken.

    Ze willen hem kapotmaken.

    Mag hopen dat ie minister van Justitie gaat worden, want de kennis heeft ie, en dan kan ie die piepeltjes er uitgooien.

  13. #1013
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Dit is natuurlijk puur een voorbeeld stellen. Alleen het argument "hij deed niks om zijn vakkennis op peil te houden" vind ik een belachelijke statement. De man straalde advocaat uit en was gehaaid genoeg. Vakkennis kan je delegeren. Wellicht zegt het iets dat men dit er zo profilerend bij zet.

    Persoonlijk vond ik het een kwal, maar dat terzijde. Wellicht is dat wat een top advocaat maakt. Zal niet zeggen dat waar je mee omgaat je mee besmet wordt, immers ken de beste man niet, maar ik denk dat men dit geval gebruik om een duidelijk voorbeeld te stellen. En ik moet nog maar zien of deze man echt levenslang geroyeerd is. Daarnaast komt het bij hem aan het licht, maar zal echt de enigste niet zijn. Nog steeds zal ik niet zeggen; waar je mee omgaat wordt je mee besmet, maar de kans zou zomaar heel groot kunnen zijn. Maar dat is misschien wat te makkelijk gesteld.

    Of hij er zelf wakker van ligt zal mij verder niet zoveel uitmaken. Ik iig niet. En uiteraard Eva ook niet meer. En als de beste man heeft gedaan wat hem verweten wordt is het verre van mij om medelijden met hem te hebben en wellicht nieteens zo'n verkeerde statement.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  14. #1014

    Standaard

    Sorry hoor, ik werk om te leven jij leeft om te werken klaarblijkelijk. Nee, als ik binnen was zou ik geen seconde meer aan werk denken.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door le-nnart Bekijk bericht
    ? Dus omdat hijqua vermogen "binnen" is is het niet erg?
    Feit dat hij nooit meer zijn vak mag uitoefenen lijkt me wel een reden om wakker te liggen.
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  15. #1015

    Standaard

    Ik weet niet precies wat Bram allemaal uitgespookt heeft maar ik mocht altijd graag naar hem luisteren.

    Vermakelijke en intelligente man.

  16. #1016

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder Bekijk bericht
    Ach, deze man is al binnen en zal er behalve zakelijk niet wakker van liggen denk ik....
    Zijn reputatie is hem ook wel wat waard denk ik................

  17. #1017
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder Bekijk bericht
    Sorry hoor, ik werk om te leven jij leeft om te werken klaarblijkelijk. Nee, als ik binnen was zou ik geen seconde meer aan werk denken.
    Ha ha, maar wat is het leven zonder dingen om te wensen, naar toe te leven, over te dromen. Als je alles al hebt. Stinkend rijk zijn is een heuse vloek. Het is ff leuk, maar snel is in ene klap alle stimulans uit het leven verdwenen. Niks meer om voor te leven. Stinkend rijk maar arm in geest zijn.

    En nee ik ben niet stinkend rijk.

    Desndanks zou ik het met al die wijsheid ook niet heel erg vinden uiteraard, denk ik..
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  18. #1018

    Standaard

    Als je stinkend rijk bent dan waardeer je volgens mij helemaal niets meer op den duur..........

  19. #1019

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder Bekijk bericht
    Sorry hoor, ik werk om te leven jij leeft om te werken klaarblijkelijk. Nee, als ik binnen was zou ik geen seconde meer aan werk denken.

    Sommige mensen werken ook omdat ze hun beroep hoog hebben zitten of het gewoon gaaf vinden om er mee bezig te zijn. Mijn pa is 28 jaar notaris geweest, en die vond het serieus jammer dat die met pensioen moest (en die is wel "binnen" als je je dat afvraagt).
    Als ik nooit meer fotootjes mag maken, of ik binnen ben of niet, zou ik bijzonder treurig vinden. Want ik heb het hoog zitten.

  20. #1020

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Christiaan Sauer Bekijk bericht
    Sommige mensen werken ook omdat ze hun beroep hoog hebben zitten of het gewoon gaaf vinden om er mee bezig te zijn. Mijn pa is 28 jaar notaris geweest, en die vond het serieus jammer dat die met pensioen moest (en die is wel "binnen" als je je dat afvraagt).
    Als ik nooit meer fotootjes mag maken, of ik binnen ben of niet, zou ik bijzonder treurig vinden. Want ik heb het hoog zitten.
    Jij zal bij wijze van spreken sterven met de camera in de hand, en Barry hay zal bv sterven in het harnas, op het podium bij wijze van spreken.

    Beide gaan door omdat ze houden van hetgene ze doen.

    Maar wat betreft de zaak : Er zal misschien een hoop rancune zijn van het OM jegens dhr Moskowicsz.

    Volgens collega Spong waren er wel een x aantal punten welke aanvechtbaar waren.

    Vanavond zit Bram trouwens bij Pauw en Witteman

  21. #1021

    Standaard

    Het is wel een wijsneus lijkt me.
    Regels zijn er voor anderen, niet voor hem.
    We zullen zien hoe dit afloopt, wellicht een straf van 3 jaar in hoger beroep om hem wel flink wakker te schudden.
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  22. #1022

    Standaard

    Vooral sneu dat Eva er ook direct vandoor is gegaan.

  23. #1023

    Standaard

    http://www.telegraaf.nl/binnenland/1...orgplan__.html

    Welke idioot heeft bedacht dat zorgpremie inkomafhankelijk dient te zijn is gek.

    Wat niemand verteld is dat ook de laagste inkomens erop achteruit gaan namelijk.
    Zorgtoeslag wordt afgeschaft terwijl momenteel iemand met een inkomen van 20.000 euro rond de 70 euro toeslag ontvangt. De laagste premie is momenteel ook iets van 75, dus dan betaal je slechts 5 euro. Waar je in de nieuwe plannen dus 20 euro gaat betalen.

    De premie van 480 euro is te idioot voor woorden. Sowieso vindt ik inkomensnivellering een slechte insteek. Het brood bij de bakker is ook niet inkomensafhankelijk.
    Who put this thing together? Me, that's who! Who do I trust? Me!

  24. #1024

    Standaard

    Je kan toch moeilijk lopen miepen over 20 euro zorgpremie per maand, dat is niks. Die 5 euro was al helemaal belachelijk.

  25. #1025

    Standaard

    Iemand met een inkomen van 1600 euro, 600 euro huur en 1 kind miept om alles.
    En terecht.
    Who put this thing together? Me, that's who! Who do I trust? Me!

Pagina 41 van 64 EersteEerste ... 3137383940414243444551 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •