Pagina 40 van 64 EersteEerste ... 3036373839404142434450 ... LaatsteLaatste
De resultaten 976 tot 1.000 van 1594 worden weergegeven.

Discussie: !!!Newsflash!!! (2)

  1. #976

    Standaard

    A new mystery on Mars: Curiosity finds white speck


  2. #977

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen Bekijk bericht
    Niet alleen Lance natuurlijk, al valt niet te ontkennen dat hij hier een grote kluif in is. Het blijkt maar weer dat deze mooie sport dood en doodziek is.
    Natuurlijk niet alleen Lance maar hij was wel de druppel die de emmer deed overlopen.

  3. #978

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen D Bekijk bericht
    Natuurlijk niet alleen Lance maar hij was wel de druppel die de emmer deed overlopen.
    Waarom zet je het dan eerst zo ongenuanceerd neer als je dit bedoelt, dat snap ik dan weer niet... En in hoeverre is het nu bewezen en is hij door een daar toe gerechtigde instantie schuldig verklaard?
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  4. #979

    Standaard

    Buiten dit wordt doping wel heel erg overdreven. Je wordt echt geen superman door doping. Feit is ook dat als ik een hoestdrankje neem om van mijn hoest af te komen, een topsporter hierdoor al een maand positief wordt bevonden.
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  5. #980

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Waarom zet je het dan eerst zo ongenuanceerd neer als je dit bedoelt, dat snap ik dan weer niet... En in hoeverre is het nu bewezen en is hij door een daar toe gerechtigde instantie schuldig verklaard?
    Als je nu nog twijfelt aan de onschuld van Lance..............mag van mij hoor.....

  6. #981

    Standaard

    Ik praat niets goed, maar de hetze tegen doping is echt veel te overdreven. Ook hoe sporters behandeld worden. Een moordenaar wordt nog netter afgevoerd....
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  7. #982

    Standaard

    Mijn antwoord was voor peptalk.....niet gericht aan jou Albert

  8. #983

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder Bekijk bericht
    Buiten dit wordt doping wel heel erg overdreven. Je wordt echt geen superman door doping. Feit is ook dat als ik een hoestdrankje neem om van mijn hoest af te komen, een topsporter hierdoor al een maand positief wordt bevonden.
    EPO is gewoon puur prestatie verhogend hoor. Maar ik ben wel met je eens dat er ook op een paranoide manier wordt doorgeslagen.
    Lance heeft nu een schandblok om zijn nek. Naar mijn mening is de situatie waar het nu is gelopen een combinatie van een heksenjacht van mensen die iets tegen Lance hebben + wel een degelijk aantal keren gebruik van Lance. In hoeveel mate is me niet duidelijk, zal wel meevallen gezien het feit dat hij nooit op EPO is betrapt. Maar die sponsors trekken zich niet voor niets terug. Ik neem aan dat die dat niet zomaar doen en de hele zaak door hun juristen hebben laten bestuderen.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  9. #984

    Standaard

    Natuurlijk verhoogt epo je prestatie, maar je moet dan wel al een hoog hematocrietwaarde om echt effect te hebben en dan nog zal het niet spectaculair zijn. Je kunt gewoon wat langer doortrappen zeg maar en je hersteld net ff wat sneller. Win win. Maar ik heb ook het gevoel dat de Rabobank heeft gedacht aan bezuinigingen ivm de huidige tijd? Scheelt een aardige slok op de borrel dit natuurlijk...
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  10. #985

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen Bekijk bericht
    Maar die sponsors trekken zich niet voor niets terug. Ik neem aan dat die dat niet zomaar doen en de hele zaak door hun juristen hebben laten bestuderen.
    Ik denk dat die sponsoren wel ergens een clausule in hun sponsorovereenkomsten opnemen dat de overeenkomst ontbonden kan/zal worden als er sprake is dopinggebruik. Aangezien Armstrongs weigering zich nog langer te verweren juridisch gezien een impliciete schuldbekentenis inhoudt, zullen de juristen er niet veel aandacht aan hebben moeten geven.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  11. #986

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder Bekijk bericht
    Natuurlijk verhoogt epo je prestatie, maar je moet dan wel al een hoog hematocrietwaarde om echt effect te hebben en dan nog zal het niet spectaculair zijn. Je kunt gewoon wat langer doortrappen zeg maar en je hersteld net ff wat sneller. Win win. Maar ik heb ook het gevoel dat de Rabobank heeft gedacht aan bezuinigingen ivm de huidige tijd? Scheelt een aardige slok op de borrel dit natuurlijk...
    Tegenwoordig kunnen ze niet meer zoveel EPO gebruiken i.v.m. met het biologisch paspoort. Die het nog wel gebruiken, gebruiken kleine hoeveelheden zodat er weinig tot geen verschil te zien in hun bloedwaarden.

    Bezuinigingen zullen wel mee spelen, maar niet echt een grote rol. Rabobank betaald het komende jaar het complete sponsorbedrag uit en dus zullen de renners gewoon kunnen koersen.


    Wat pas hypocriet is dat ze wel gewoon doorgaan met Marianne Vos en in mijn ogen cleane jongen als Gesink, Mollema lekker in koud laten staan.


    Ik denk meer dat ze dit doen, omdat de Rabobank gewoon te weinig wint in de grote koersen. Hierdoor komt de bank te weinig in positieve nieuws komt.

  12. #987

    Standaard

    Als iedereen daar doping gebruikt, was Armstrong toch nog steeds de beste?

  13. #988

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen D Bekijk bericht
    Als je nu nog twijfelt aan de onschuld van Lance..............mag van mij hoor.....
    Ik heb gisteren en vandaag geen nieuws gelezen of gevolgd, dus daarom eigenlijk die vraag, want ik dacht al zoiets.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel den Haan Bekijk bericht
    Als iedereen daar doping gebruikt, was Armstrong toch nog steeds de beste?
    Dat denk ik nou ook iedere keer en anders iig het beste in het verhullen en in doelmatig gebruik.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  14. #989

    Standaard

    Je gaat natuurlijk niet in iemand miljoenen investeren die je alleen maar een slechte naam bezorgt!
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder Bekijk bericht
    en nu gaan er meer bedrijven uit de topsport stappen. Sneeuwbal effect.

    Dit valt samen met hetgeen over Lance en Radioshack werd gezegd. Ook werd de Rabobank genoemd die dopingzondaars huisvestte. Daar wil de Rabobank nu vanaf, althans van die slechte naam en neemt nu afstand van de heren wielrenners.

    Het Laatste nieuws is dat Marianne Vos wel gewoon het volle sponsorschap krijgt en de mannen in een soort van fonds geld krijgen. Ze zullen in ieder geval niet met een shirt rondrijden waar groot Rabobank op komt te staan!

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder Bekijk bericht
    Natuurlijk verhoogt epo je prestatie, maar je moet dan wel al een hoog hematocrietwaarde om echt effect te hebben en dan nog zal het niet spectaculair zijn. Je kunt gewoon wat langer doortrappen zeg maar en je hersteld net ff wat sneller. Win win. Maar ik heb ook het gevoel dat de Rabobank heeft gedacht aan bezuinigingen ivm de huidige tijd? Scheelt een aardige slok op de borrel dit natuurlijk...
    Laatst aangepast door hstadman : 19-10-2012 om 16:14

  15. #990

    Standaard

    Zoals gezegd, de mannen van de Rabo waren ook genoemd bij de drugs organisatie, vandaar dat de Rabobank nu geen mannelijke wielrenners in hun shirt wil hebben. De vrouwen zijn niet genoemd en krijgen daarom gewoon volle sponsorschap!

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wieba Bekijk bericht
    Tegenwoordig kunnen ze niet meer zoveel EPO gebruiken i.v.m. met het biologisch paspoort. Die het nog wel gebruiken, gebruiken kleine hoeveelheden zodat er weinig tot geen verschil te zien in hun bloedwaarden.

    Bezuinigingen zullen wel mee spelen, maar niet echt een grote rol. Rabobank betaald het komende jaar het complete sponsorbedrag uit en dus zullen de renners gewoon kunnen koersen.


    Wat pas hypocriet is dat ze wel gewoon doorgaan met Marianne Vos en in mijn ogen cleane jongen als Gesink, Mollema lekker in koud laten staan.


    Ik denk meer dat ze dit doen, omdat de Rabobank gewoon te weinig wint in de grote koersen. Hierdoor komt de bank te weinig in positieve nieuws komt.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel den Haan Bekijk bericht
    Als iedereen daar doping gebruikt, was Armstrong toch nog steeds de beste?
    Neen, want er zijn zat schone mannen die daardoor niet mee kunnen komen.
    Eigenlijk is het gewoon spelvervalsing. Iemand, zoals Lance die de beste sponsors had, had toegang tot de beste middelen en artsen. Dan presteer je ook bovengemiddeld, ook met troep. Precies uitvogelen welke hoeveelheden waar en wanneer het meeste effect hebben. Dat kost veel geld en dat hadden Radioshack/Discovery.

    Kijk naar Hincapie, toen hij als knecht voor Armstrong reed, reed hij de sterren van de hemel en nu maakt hij niets meer klaar.
    Laatst aangepast door hstadman : 19-10-2012 om 16:28

  16. #991

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht
    Zoals gezegd, de mannen van de Rabo waren ook genoemd bij de drugs organisatie, vandaar dat de Rabobank nu geen mannelijke wielrenners in hun shirt wil hebben.
    De mannen? Enkele gevallen misschien, maar die behoren veelal tot het verleden. Ik mijn ogen is de huidige ploeg van rabobank nog nooit zo clean geweest. Zeer hypocriet om ineens te stoppen met sponsoring.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht
    De vrouwen zijn niet genoemd en krijgen daarom gewoon volle sponsorschap!
    Alleen Vos krijgt centen en de rest vooralsnog niet.

  17. #992

    Standaard

    Rasmussen in ieder geval en misschien nog een paar anderen. Ik heb inderdaad nu ook het idee dat ze nu wel aardig schoon zijn.

    Maar omdat de Rabobank nu recentelijk genoemd is( de mannen), willen ze toch van het slechte imago af. Ik geef ze geen ongelijk, miljoenen in iets steken wat niets oplevert doet niemand.

    Marianne Vos presteert ook op niveau en is schoon. Waarom zou je die dan straffen?
    Ze heeft wel een team om haar heen nodig...We zullen zien hoe dit af gaat lopen.

    Het commentaar van de Rabobank is dat ze weg willen uit deze verziekte sport!

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wieba Bekijk bericht
    De mannen? Enkele gevallen misschien, maar die behoren veelal tot het verleden. Ik mijn ogen is de huidige ploeg van rabobank nog nooit zo clean geweest. Zeer hypocriet om ineens te stoppen met sponsoring.



    Alleen Vos krijgt centen en de rest vooralsnog niet.

  18. #993

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht
    Rasmussen in ieder geval en misschien nog een paar anderen. Ik heb inderdaad nu ook het idee dat ze nu wel aardig schoon zijn.

    Maar omdat de Rabobank nu recentelijk genoemd is( de mannen), willen ze toch van het slechte imago af. Ik geef ze geen ongelijk, miljoenen in iets steken wat niets oplevert doet niemand.
    Rasmussen is nooit gepakt en er dus geen bewijs dat hij doping heeft gebruikt. Dat jij denkt dat hij gebruikt heeft is heel wat anders.

    Slechte imago heeft het wielrennen al jaren. Juist nu zijn ze bezig met een schoon maken van de sport en dan stoppen ze er doodleuk mee.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht
    Marianne Vos presteert ook op niveau en is schoon. Waarom zou je die dan straffen?
    Ze heeft wel een team om haar heen nodig...We zullen zien hoe dit af gaat lopen.

    Het commentaar van de Rabobank is dat ze weg willen uit deze verziekte sport!
    Ze straffen Gesink, Boom, mollema en de rest toch ook. Deze jongens hebben ook allemaal een clean imago en presteren ook op niveau. Dus waarom ze Vos dan ontzien? ik kan alleen maar denken omdat ze vaak wint en de mannen die vaak niet doen.

    Commentaar van rabobank is slap. De sport is al jaren ziek en begint juist te ontzieken.

  19. #994

    Standaard

    Ehhh, pardon?! Hij is zelfs uit de tour gezet.
    Juist daarom is de Rabobank er ook zo zat van. Het helpt toch niet.

    Vos wint inderdaad en de investering die ze doen in Vos wordt verzilverd. Dat wil een sponsor zien. Tevens is zij een goed uithangbord voor het dames wielrennen. Die ga je natuurlijk niet weggooien.

    Een sterk signaal van de sponsoren dat ze echt schoon willen zal ongetwijfeld helpen.



    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wieba Bekijk bericht
    Rasmussen is nooit gepakt en er dus geen bewijs dat hij doping heeft gebruikt. Dat jij denkt dat hij gebruikt heeft is heel wat anders.

    Slechte imago heeft het wielrennen al jaren. Juist nu zijn ze bezig met een schoon maken van de sport en dan stoppen ze er doodleuk mee.



    Ze straffen Gesink, Boom, mollema en de rest toch ook. Deze jongens hebben ook allemaal een clean imago en presteren ook op niveau. Dus waarom ze Vos dan ontzien? ik kan alleen maar denken omdat ze vaak wint en de mannen die vaak niet doen.

    Commentaar van rabobank is slap. De sport is al jaren ziek en begint juist te ontzieken.
    Laatst aangepast door hstadman : 19-10-2012 om 17:29

  20. #995

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht
    Ehhh, pardon?! Hij is zelfs uit de tour gezet.
    Juist daarom is de Rabobank er ook zo zat van. Het helpt toch niet.
    Rasmussen is uit de tour gezet omdat hij gelogen had tegen Theo de Rooij over zijn verblijfplaats. Rabobank vertrouwde het zaakje toen niet en heeft hem toen uit de tour gezet. Rasmussen is nooit gepakt op doping.

  21. #996

    Standaard

    Rabo is bang dat het topje van de ijsberg geraakt is.
    Deze jongens zijn na hun jaren bij US Postal/Discovery/Astana/Radioshack naar allerlei andere ploegen gegaan en van de ene op de andere dag gestopt met doping ?
    Doping zit diep geworteld in het peloton, dat één rijder of ploeg gepakt is betekend niet dat verder iedereen schoon is, soms moet er een kop rollen.

    Een nieuwe sponsor/ploeg is zo gevonden lijkt het.
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  22. #997

    Standaard

    Hij loog over zijn verblijf in Italië. Hij zij dat hij in Mexico aan het trainen was. Waarom zou je daarover liegen anders dan illegale dingen doen in Italië?!

    Dus, als ze hem zouden willen controleren zouden ze naar Mexico zijn gegaan terwijl meneer in Italië zat. Waarom zou je liegen over je trainingsplaats tenzij er iets illegaals aan de hand is...

    Ook erg verdacht allemaal.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wieba Bekijk bericht
    Rasmussen is uit de tour gezet omdat hij gelogen had tegen Theo de Rooij over zijn verblijfplaats. Rabobank vertrouwde het zaakje toen niet en heeft hem toen uit de tour gezet. Rasmussen is nooit gepakt op doping.
    Niet voor de Rabo renners, tenzij een buitenlandse ploeg ze wil hebben. Nederlandse groot sponsors zijn niet gemakkelijk te vinden.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mercapto Bekijk bericht
    Rabo is bang dat het topje van de ijsberg geraakt is.
    Deze jongens zijn na hun jaren bij US Postal/Discovery/Astana/Radioshack naar allerlei andere ploegen gegaan en van de ene op de andere dag gestopt met doping ?
    Doping zit diep geworteld in het peloton, dat één rijder of ploeg gepakt is betekend niet dat verder iedereen schoon is, soms moet er een kop rollen.

    Een nieuwe sponsor/ploeg is zo gevonden lijkt het.
    Laatst aangepast door hstadman : 20-10-2012 om 10:41

  23. #998

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wieba Bekijk bericht
    Rasmussen is uit de tour gezet omdat hij gelogen had tegen Theo de Rooij over zijn verblijfplaats. Rabobank vertrouwde het zaakje toen niet en heeft hem toen uit de tour gezet. Rasmussen is nooit gepakt op doping.
    Nee dat niet, maar waarom loog hij ?

  24. #999

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht
    Hij loog over zijn verblijf in Italië. Hij zij dat hij in Mexico aan het trainen was. Waarom zou je daarover liegen anders dan illegale dingen doen in Italië?!

    Dus, als ze hem zouden willen controleren zouden ze naar Mexico zijn gegaan terwijl meneer in Italië zat. Waarom zou je liegen over je trainingsplaats tenzij er iets illegaals aan de hand is...

    Ook erg verdacht allemaal.
    Verdacht is het zeker. Vergeet ook niet dat hij door deze kwestie 2 dopingcontroles gemist heeft. Ook is hij voordat hij bij rabo ging rijden door Riis uit de CSC ploeg gezet om verdachte bloedwaarden, rabo heeft destijds een grote gok met Rasmussen genomen.


    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen D Bekijk bericht
    Nee dat niet, maar waarom loog hij ?
    Geen idee, we zullen het nooit weten. Ik denk dat hij gewoon aan het training was met doping om zo in topvorm en clean aan de tour te beginnen.

  25. #1000

    Standaard

    Asociale fietser krijgt boete van 450 euro

    Een 25-jarige fietser heeft in Nijmegen een boete van 450 euro gekregen, omdat hij weigerde aan de kant te gaan voor een politiewagen.

    De man fietste met een vrouw op de parallelbaan van een drukke stadsweg. Agenten in een politieauto met zwaailicht en sirene gebruikten deze parallelweg om snel bij de plek van een ongeluk te komen. De man en de vrouw weigerden opzij te gaan. Ze bleven voor de politiewagen rijden "en keken af en toe eens lachend om", aldus de politie die spreekt van 'asociaal gedrag'.

    Voor de plaats van het ongeluk bleven de fietsers voor de politiewagen stilstaan, zodat de agenten te voet verder moesten. Toen de fietser bij het wegrijden ook nog beledigende opmerkingen maakte, was de maat voor de agenten vol. Zijn gedrag leverde hem een proces-verbaal van 450 euro op.

    Bron: www.rtlnieuws.nl.

Pagina 40 van 64 EersteEerste ... 3036373839404142434450 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •