Pagina 45 van 64 EersteEerste ... 3541424344454647484955 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.101 tot 1.125 van 1594 worden weergegeven.

Discussie: !!!Newsflash!!! (2)

  1. #1101

    Standaard

    MSN-buddies worden Skype-contacten



    MSN, het chatprogramma van een hele generatie internetgebruikers, verdwijnt. Microsoft laat het chatnetwerk opgaan in Skype, de communicatiedienst die vorig jaar werd overgenomen. Dat maakte het softwarebedrijf gisteren bekend via een blog van Skype-directeur Tony Bates.
    We will retire Messenger in all countries worldwide in the first quarter of 2013 (with the exception of mainland China where Messenger will continue to be available).
    Chatten via het MSN-netwerk was in Nederland lang populair. In 2004 telde de MSN Messenger vier miljoen Nederlandse gebruikers. In 2006 gebruikten 6,3 miljoen Nederlanders MSN Hotmail, de bijbehorende maildienst. De laatste jaren heette MSN Windows Live en was het onderdeel van de optionele Live-diensten van Windows.

    Windows Live telt op dit moment nog 2,6 miljoen Nederlandse gebruikers – Skype 900.000. Wereldwijd telde MSN in 2009 nog 330 miljoen gebruikers, Skype had in 2009 124 miljoen ‘connected users’. Maar het aantal ingeschreven gebruikers is bij Skype hoger: 600 miljoen gebruikers.

    Chatten op de pc verloor het van sociale netwerken en chatten op de smartphone: WhatsApp, de BlackBerry Messenger en Apple iMessage zijn nu populair. Videobellen zit nog wel in de lift, aldus Microsoft. Dat was de reden achter de overname van Skype, à 8,5 miljard dollar (nu 6,6 miljard euro). Maar omdat je met Skype ook kunt chatten, lijkt de integratie een logische keuze.

    Msn’en belandde in 2005 in het Van Dale woordenboek. Volgens hoofdredacteur Ton den Boon was het een modewoord van het nieuwe millennium, en zal het niet meteen uit het woordenboek verdwijnen. „MSN blijft een historisch fenomeen in ons taalgebruik. Als in: ‘Weet je nog wel, toen we vroeger msn’den?’” ‘Whatsappen’ werd de vorige maand nog in het VanDale woordenboek opgenomen.

    Wat gebeurt er met je buddies?

    Wie nu Skype 6.0 installeert voor Windows of Mac kan ervoor kiezen om ook een Microsoft-account op te geven. Vervolgens worden de gegevens samengevoegd. Wie tot nu toe vrienden, familie en collega’s uit elkaar hield door verschillende netwerken te gebruiken, zal nieuwe groepen aan moeten maken. Ook Facebook-vrienden kunnen in Skype gekoppeld worden. Microsoft houdt er nauwe banden op na met het grootste sociale netwerk ter wereld.

    Microsoft is fervent aanhanger van het koppelen van berichtennetwerken en sociale diensten; ook in Windows 8 en Windows Phone 8 belanden Twitter, Facebook, LinkedIn en je eigen contacten in één app. Vermoedelijk zal de nieuwe versie van Linq, Microsofts ‘unified communication’ oplossingen voor professionele gebruik, ook samenwerken met Skype.

    Volgens Coen Nijkrake, onder meer verantwoordelijk voor de Windows Live-diensten bij in Nederland , wordt de MSN-dienst al in het eerste kwartaal van 2013 afgesloten. Tot die tijd worden de gebruikers langzaam bewogen in de richting van de Skype-software.

    Microsoft probeert opnieuw orde te brengen in de webdiensten. Hotmail, Outlook.com, Office365, Skype en de Microsoft account vormen nu een wat onoverzichtelijke kluwen van inlogschermen. De Microsoft account is nodig om in te loggen in Windows (Phone) 8 en informatie te synchroniseren, onder meer via Skydrive. Voor zo’n account hoeft overigens niet perse een Microsoft mailadres gebruikt te worden (zoals hotmail/live/outlook.com).

    Google zoekt ook versimpeling

    Tegelijk met Microsoft probeert ook concurrent Google zijn chatdiensten te verbeteren. Google wil sociaal netwerk Google+, chatclient Google Talk, telefonie via Google Voice en de videogesprekken van Google Hangout met elkaar combineren tot een overzichtelijker geheel.

    Het zijn nu nog webdiensten die te veel van elkaar zijn afgeschermd en beter geïntegreerd moeten worden. Bradley Horowitz, de verantwoordelijke voor Google+, liet dit gisteren weten tijdens een bezoek aan Google Nederland.

    Bron : NRC.nl

    Ik vind het wel jammer, want MSN was en is een erg fijn programma.

    Wat vinden jullie ervan?

  2. #1102

    Standaard

    MSN is echt al jaren niet meer in trek mede door de opkomst van Whatsapp en Facebook chat. Terechte keuze dus wat mij betreft.

  3. #1103

    Standaard

    Ik negeer MSN al jaren. Krijg alleen af en toe een pop-up berichtje als ik in hotmail kijk, erg irritant dat ze dat geïntegreerd hadden.
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  4. #1104

    Standaard

    http://www.telegraaf.nl/binnenland/2...exicano__.html

    Wat moet je hier nu over zeggen....
    Who put this thing together? Me, that's who! Who do I trust? Me!

  5. #1105

    Standaard

    Bonus voor relatie met collega



    Een Chinees it-bedrijf looft een bonus uit voor werknemers die met elkaar een relatie beginnen. De directie wil zo de onderlinge saamhorigheid vergroten.

    Het bedrijf lanceerde het initiatief eerder deze maand op de Chinese variant van Valentijnsdag. Collega’s die in de toekomst verliefd worden op elkaar, kunnen ieder een beloning van 140 euro tegemoet zien.

    Hoe groter het aantal stelletjes, hoe groter de harmonie op de werkvloer, zo luidt de redenatie. Nu is het merendeel van de 30 werknemers (van wie de meesten begin 20 zijn) nog single.

    Wie verliefd wordt op iemand van een concurrerend bedrijf, krijgt ook een bonus. In dat geval ligt de beloning tussen de 80 en 125 euro.

    Het bedrijf beseft dat de liefde soms grillig is. Daarom is er een speciale regeling in het leven geroepen waarbij werknemers van wie de relatie op de klippen is gelopen, twee dagen betaald verlof krijgen om thuis hun verdriet te verwerken.

    Bron : Telegraaf.nl

    Echte teambuilding

  6. #1106

    Standaard

    Woning aangepast aan moslims



    Een wooncomplex met 188 appartementen van woningcorporatie Eigen Haard in Bos en Lommer is geheel aangepast op de wensen van moslims.

    Dat schrijft Het Parool.

    De gemeenteraadsleden Daniel van der Ree (VVD) en Marijke Shahsavari (CDA) zijn daar niet erg enthousiast over. "Dat komt de integratie niet ten goede."

    De woningen in het complex Koningsvrouwen tussen de Willem de Zwijgerlaan en de Admiraal de Ruijterweg hebben bijvoorbeeld extra waterleidingaanluisten voor het ritueel reinigen voor het bidden.

    Ook zijn er tussen de woonkamer en de keuken schuifdeuren geplaatst om het mannen- en vrouwendomein te kunnen scheiden. De woning hebben ook een lange gang zodat "vrouwen mannelijke bezoek niet hoeven tegen te komen".

    Op twitter heeft de halalwoning geleid tot een stroom van reacties.

    Rianne Meijer: "Misschien kan de woningbouw ook vast ketenen installeren om vrouwen overdag aan vast te maken."

    Robert Engel: "Mooi hoor. Islamitische vrouwenonderdrukking onder de vlag van de woningbouwvereniging."

    Volgens Eigen Haard wordt 50 procent van de woningen bewoond door mensen met een islamitische achtergrond, maar wonen er ook studenten en cliënten van welzijnsorganisatie Cordaan. Zij hebben suggesties gedaan voor veranderingen en verbeteringen.

    De woningcorporatie heeft volgens een woordvoerder een selectie gemaakt uit die suggesties, maar zijn die voorzieningen niet speciaal voor moslims bedoeld.

    Bron : Telegraaf.nl

    Wat een achterlijk idee zeg

  7. #1107

    Standaard

    "tussen de woonkamer en de keuken zijn schuifdeuren geplaatst om het traditionele mannen- en vrouwendomein te kunnen scheiden."

    Back to the Middle Ages...

  8. #1108

    Standaard

    tjah.. het is niet 'normaal' in nederland, maar van de andere kant: zolang andere mensen er geen last van hebben, wat maakt het dan uit?
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


  9. #1109

    Standaard

    De media onzin over Arafat

    De media besteden veel aandacht aan de hoax dat de voormalige leider van de Palestijnen Yasser Arafat vergiftigd zou zijn met polonium.
    Dat het een hoax is, zou bekend kunnen zijn.
    Als doodsoorzaak werd door de Franse artsen destijds een hersenbloeding opgegeven. Echter, het medisch dossier werd niet vrijgegeven door de PLO, en zijn weduwe weigerde sectie te laten verrichten op het lichaam. Als uit het medisch dossier ook maar een vermoeden van vergiftiging was gebleken, hadden de PLO en de weduwe dat uiteraard toen al willen laten onderzoeken. Dat dit niet gebeurd is, moet wel betekenen dat de doktoren overtuigd waren van een natuurlijke dood.
    En de vermeende polonium vergiftiging is helemaal onwaarschijnlijk. De ziekteverschijnselen van Arafat duidden niet op polonium vergiftiging. Bovendien is de gemeten hoeveelheid polonium – dat snel afbreekt – op de spullen van Arafat veel te hoog voor de tijd die verstreken is. Al-Jazeera meldde dit al bij het naar buiten brengen van het onderzoek. Het is daarom aannemelijk dat het polonium later is aangebracht.
    Als bewezen was dat Arafat vergiftigd is, zou dit nieuws zijn. Maar tot nu toe is het slechts een onwaarschijnlijk onderbouwde speculatie. Toch blijven de media dit ‘nieuws’ recyclen.
    Het zou mooi zijn als de Nederlandse media zouden berichten over het echte nieuws uit het Midden-Oosten. Zoals het feit dat de Egyptische president Morsi onlangs bad voor de vernietiging van alle Joden.
    Dat vonden dagblad Trouw en de andere grote media – met uitzondering van Pownews – echter niet nieuwswaardig genoeg, want zij besteedden er geen aandacht aan
    Iedereen kon destijds op televisie zien dat de 75-jarige Arafat geleidelijk aftakelde, wat ook niet verwonderlijk was gezien zijn berucht ongezonde levensstijl. Dat weerhoudt de Palestijnse televisie niet om de Palestijnse kinderen te vertellen dat de Joden Arafat vermoord hebben en dat je die daarom vreselijk moet haten”.


  10. #1110

    Standaard

    Prostituee slaat op de vlucht voor groot geschapen klant



    Grote opschudding, gisterochtend in de rosse buurt van de Keniaanse kuststad Mtwapa. Een prostituee is daar hals over kop uit een hotel gevlucht, verbijsterd als ze was door het enorme lid van haar klant. 'Deze man was te groot om waar te zijn', omschreef ze onthutst de blanke man die een beroep had willen doen op haar diensten.

    Buitenlandse klanten worden doorgaans met open armen ontvangen in het beruchte hoerendistrict van Mtwapa. Ze betalen goed, verblijven in luxueze hotels en trakteren bovendien rijkelijk op eten en drank. Dus was het voor de prostituee in kwestie een uitgemaakte zaak toen ze gisterochtend omstreeks zes uur werd opgepikt door een blanke man om naar zijn hotelkamer te rijden.

    Lang mocht het feest niet duren. Na amper een kwartiertje kwam het hoertje in paniek het hotel weer uitgerend.

    Te groot om waar te zijn

    'Toen de klant zich uitkleedde, stond ik aan de grond genageld', vertelt ze aan The Kenyan Daily Post. 'Ik zit al meer dan tien jaar in de business, maar zo'n enorme penis had ik nog nooit gezien. Ik ben zo vlug als ik kon weggerend. Die man had mij gegarandeerd verwond met zijn ding. Het was gewoon te groot om waar te zijn'.

    'Schadevergoeding'

    De klant moet er overigens niet op rekenen dat hij zijn geld terugziet. 'Ik hou de centen als schadevergoeding voor de schok die ik heb doorstaan', aldus de dame van lichte zeden.

    Bron : AD.nl

  11. #1111

    Standaard

    http://www.nu.nl/buitenland/2968281/...ergewicht.html

    Nav. de te dikke Amerikaan die het vliegtuig niet meer in kon.
    Je zal zo'n (in iets mindere mate) zo'n dame naast je hebben.
    Who put this thing together? Me, that's who! Who do I trust? Me!

  12. #1112

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door le-nnart Bekijk bericht
    http://www.nu.nl/buitenland/2968281/...ergewicht.html

    Nav. de te dikke Amerikaan die het vliegtuig niet meer in kon.
    Je zal zo'n (in iets mindere mate) zo'n dame naast je hebben.
    Maar die moeten er dus gewoon een stoel bij kopen, dus waarschijnlijk valt he wel mee, alleen als je ff naar de WC wilt...
    Ik denk dat het bijna vervelender is om mij naast je te hebben, want ik pas nog net in die stoelen Als ik niet aan het gangpad zit dan wordt het echt lastig met mijn armen voor de anderen als het geen kort vluchtje is. Ik heb dan ook besloten niet meer met de prijsvechters als Easyjet en Ryannair te vliegen en heb nu KLM geboekt. Lees ik trouwens dat KLM amper bredere stoelen heeft dan die prijsvechters, alleen wat meer beenruimte. Gelukkig is dit alleen naar Engeland, maar de vlg keer toch maar eens bij een andere airline kijken.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  13. #1113

    Standaard VVD en PvdA: tonen aankoopbon bij online-doorverkoop verplichten

    De regeringspartijen PvdA en VVD willen dat adverteerders op veiling- en verkoopsites verplicht worden serienummers en aankoopbonnen bij hun advertentie te plaatsen. De partijen denken zo de verkoop van gestolen goederen, ofwel heling, beter aan te kunnen pakken.

    Dat schrijft het Algemeen Dagblad. PvdA en VVD hebben een voorstel ingediend om verkopers van goederen te verplichten serienummers en aankoopbonnen te plaatsen op veiling- en verkoopsites. Daarmee zou de verkopende partij moeten aantonen dat de goederen niet van diefstal afkomstig zijn.
    Of het voorstel, dat is ingediend bij het debat over de begroting van Veiligheid en Justitie, kans maakt te worden aangenomen, is nog niet duidelijk. Ook bij de haalbaarheid van het voorstel is onduidelijk. Zo is onduidelijk voor welke goederen de verplichting moet gaan gelden.

    Ook zijn de twee regeringspartijen voorstander van het aanleggen van een zwarte lijst waarop sites worden opgenomen die onvoldoende tegen helers zouden optreden. Volgens PvdA-kamerlid Ahmed Marcouch zouden populaire sites als Marktplaats heling al stevig aanpakken, maar moet de drempel voor helers worden verhoogd door lakse verkoopsites via het naming and shaming-principe op een zwarte lijst te plaatsen. Ook zou de politie volgens Marcouch contact moeten leggen met een verkoper als er verdachte advertenties worden geplaatst.

    Bron: Tweakers.net

  14. #1114

    Standaard

    Waarom ook een bon als een serienummer genoeg is. Gaat ook niet lukken lijkt mij.
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  15. #1115

    Standaard

    Moordloze dag in New York komt als verrassing

    Voor het eerst ooit werd er maandag niemand vermoord of doodgestoken in New York. Dat meldt de New York City Police Department (NYPD). De politieagenten konden zich geen dag herinneren zonder dodelijke steek-, schiet- of vechtpartijen. 'Leuk begin van de week', zei een politiewoordvoerder.
    Terwijl de criminaliteit in totaliteit vorig jaar groeide met 3 procent, zakte het aantal moorden in de Amerikaanse metropool in 2011 met bijna een kwart (23 procent). Dit jaar registreerde de politie tot nu toe 366 moorden.

    Het ziet er naar uit dat New York het jaar afsluit met zo'n 400 moorden op de teller. Dat is een stuk minder dan de jaren ervoor toen er 472 moorden werden gepleegd. Het zijn de laagste cijfers sinds 1960.

    Een dag als deze had nooit kunnen plaatsvinden in 1990, toen New York jaarlijks kampte met 2245 moorden, zei Tom Reppetto van de NYPD en schrijver van het boek 'American Police, 1945-2012'. Volgens Reppetto is de aanpak van criminaliteit in New York effectief gebleken.

    De moordloze dag kwam dinsdagochtend tot een einde toen een 27-jarige man uit Brooklyn werd doodgeschoten

  16. #1116

    Standaard

    Whisky 'geneest' man die blind werd door wodka

    Alcohol geeft over het algemeen geen helderder kijk op de zaken, maar voor Nieuw-Zeelander Denis Duthie ligt het enigszins anders. Een fles whisky redde het zicht van de 65-jarige, die blind geworden was door het drinken van wodka. De mix met zijn diabetesmedicatie bleek geen goeie en de man zag opeens niets meer.
    Het ziekenhuispersoneel diende Duthie zeer dure whisky toe met het oog op zijn 'genezing'. De man kwam er binnen op de eerste hulp nadat hij het zichtcompleet kwijt was geraakt. Op een feest voor de vijftigste huwelijksdag van zijn ouders had hij een paar glazen wodka gedronken, die hij van enkele studenten had gekregen. Duthie werkt aan het New Plymouth's Western Institute of Technology. Thuis merkte hij dat alles zwart werd voor zijn ogen.

    'Ik dacht dat het weer donker was en dat ik een blackout had gehad', vertelt hij aan de New Zealand Herald. 'Maar pas om half vier 's namiddags viel bij mij het muntje toen ik het licht wilde aandoen in de slaapkamer: ik was helemaal blind geworden.'

    Afscheid
    Duthie dacht toen nog dat hij na een goede nachtrust weer de oude zou zijn, maar hij bleef ook de volgende ochtend blind. Er zat niks anders op dan naar het ziekenhuis te gaan. 'Veel weet ik daar niet meer van, maar wel nog dat de dokter aan mijn vrouw zei afscheid te nemen van mij. Zij dachten niet dat ik nog zou terugkeren uit de operatiezaal.'

    Onderzoek wees uit dat Duthie een methanolvergiftiging had opgelopen. Volgens de chirurg kwam er 'een geur van nagellak' uit de darmen van de patiënt. Mogelijke oplossing: het toedienen van ethanol. En dat vind je onder meer in alcoholische dranken. Omdat er niet voldoende medische ethanol voorradig was in het ziekenhuis, trok men naar de plaatselijke sterke drankboer. Een goeie fles Johnny Walker Black Label deed de rest.

    'Vijf dagen later werd ik wakker, opende ik mijn ogen en kon ik meteen weer zien', zegt een gelukkige Duthie. Hij wil wel andere diabetespatiënten waarschuwen voor alcoholgebruik: 'Rustig aan!'.

  17. #1117

    Standaard

    Ik wist het, whiskey is overal goed voor.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door vista-vision Bekijk bericht
    Whisky 'geneest' man die blind werd door wodka

    Alcohol geeft over het algemeen geen helderder kijk op de zaken, maar voor Nieuw-Zeelander Denis Duthie ligt het enigszins anders. Een fles whisky redde het zicht van de 65-jarige, die blind geworden was door het drinken van wodka. De mix met zijn diabetesmedicatie bleek geen goeie en de man zag opeens niets meer.
    Het ziekenhuispersoneel diende Duthie zeer dure whisky toe met het oog op zijn 'genezing'. De man kwam er binnen op de eerste hulp nadat hij het zichtcompleet kwijt was geraakt. Op een feest voor de vijftigste huwelijksdag van zijn ouders had hij een paar glazen wodka gedronken, die hij van enkele studenten had gekregen. Duthie werkt aan het New Plymouth's Western Institute of Technology. Thuis merkte hij dat alles zwart werd voor zijn ogen.

    'Ik dacht dat het weer donker was en dat ik een blackout had gehad', vertelt hij aan de New Zealand Herald. 'Maar pas om half vier 's namiddags viel bij mij het muntje toen ik het licht wilde aandoen in de slaapkamer: ik was helemaal blind geworden.'

    Afscheid
    Duthie dacht toen nog dat hij na een goede nachtrust weer de oude zou zijn, maar hij bleef ook de volgende ochtend blind. Er zat niks anders op dan naar het ziekenhuis te gaan. 'Veel weet ik daar niet meer van, maar wel nog dat de dokter aan mijn vrouw zei afscheid te nemen van mij. Zij dachten niet dat ik nog zou terugkeren uit de operatiezaal.'

    Onderzoek wees uit dat Duthie een methanolvergiftiging had opgelopen. Volgens de chirurg kwam er 'een geur van nagellak' uit de darmen van de patiënt. Mogelijke oplossing: het toedienen van ethanol. En dat vind je onder meer in alcoholische dranken. Omdat er niet voldoende medische ethanol voorradig was in het ziekenhuis, trok men naar de plaatselijke sterke drankboer. Een goeie fles Johnny Walker Black Label deed de rest.

    'Vijf dagen later werd ik wakker, opende ik mijn ogen en kon ik meteen weer zien', zegt een gelukkige Duthie. Hij wil wel andere diabetespatiënten waarschuwen voor alcoholgebruik: 'Rustig aan!'.

  18. #1118

  19. #1119

    Standaard

    FF wat luchtiger nieuws :

    Internetbedrijf uit Etten-Leur heeft blote schoonmaaksters in de aanbieding



    Brabant is een nieuw opvallend bedrijfje rijker: naakteschoonmaakster.nl. Het idee voor een blote schoonmaakster aan huis is ontwikkeld door het Etten-Leurse internetbedrijf BRIJT. In het korte bestaan van de onderneming hebben al veel liefhebbers een blote schoonmaakster via de website ontdekt en geboekt.

    Het doel van het bedrijfje is om uit te groeien tot 'de ondeugendste en meest spannende online bemiddelaar van de Benelux'. Specialisatie is om mensen met bijzondere wensen op een snelle en ongedwongen manier met elkaar in contact te brengen.

    Strijd op de blote schoonmaak markt

    Met naakteschoonmaakster.nl heeft het bedrijf in het nog jonge bestaan al veel tevreden klanten gescoord. Maar plotseling is er ook heftige concurrentie op de blote schoonmaakmarkt: een ondernemer uit Rotterdam heeft het idee gekopieerd en brengt nu ook blote schoonmaaksters aan 'de man'. Maar, zegt Christ van het Brabantse bedrijf: "Wij zijn de eerste en de enige echte."

    Hulp nodig ?

    Iemand nodig die naakt bij jouw komt schoonmaken? Je schoonmoeder verrassen met een grondige beurt? Liefhebbers kunnen terecht bij het Etten-Leurse of Rotterdamse bedrijf. De kosten liggen ongeveer gelijk: 125 euro voor een uurtje bloot poetsen.

    Bron : OmroepBrabant.nl

  20. #1120

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen D Bekijk bericht
    Zojuist is bevestigd dat de man is overleden : http://www.telegraaf.nl/binnenland/2...erleden__.html

  21. #1121

    Standaard

    Walvisspotter kijkt andere kant op

    Dan ga je de zee op om walvissen te spotten en op het moment suprême sta je er met je rug naartoe. Dit overkwam een groep toeristen bij het Ierse County Cork.

    De toeristen hadden hun plan perfect uitgekiend. Ze wisten namelijk dat een groep van zes bultrugwalvissen in de buurt aan het eten en spelen was. Helaas stonden de walviskijkers er met hun rug naartoe toen een van de walvissen slechts enkele meters van hun boot een sprongetje boven water waagde. Ja, dan baal je.
    Een reddingsboot had iets meer geluk. De bestuurder van die boot zag het gebeuren en maakte bovenstaande hilarische foto. Youen Jacob, crew op de boot, zegt tegen The Mirror: “Het was werkelijk spectaculair om zo dicht bij de walvissen te komen. Ze zagen eruit alsof ze het naar hun zin hadden. Toen ik m’n foto bekeek, zag ik dat iedereen op de andere boot de andere kant op keek.” Gelukkig voor de toeristen hebben ze deze foto nog als (pijnlijke) herinnering.

  22. #1122

    Standaard

    Peter R. de Vries vergoelijkt moord grensrechter

    Waar heel Nederland haar afschuw uitspreekt over de drie Marokkaanse voetballers die dit weekend een grensrechter doodtrapten, neemt een BN'er het voor de jongens op. Op Twitter meldt hij dat grensrechters zelf ook niet vrijuit gaan.

    "Feit is ook dat veel clubgrensrechters stuitend partijdig zijn en grenzeloos onsportief. Zie het elke week", tweet de misdaadjournalist. "Veel clubs voeden onsportieve clubgrensrechters niet op, maar moedigen het aan en lachen er om. Onderdeel van het probleem", laat Peter R. in een tweede tweet weten.

    Desondanks keurt De Vries iedere vorm van geweld af. "Partijdige, onsportieve grensrechters verdienen natuurlijk nooit en te nimmer geweld, maar respect komt van twee kanten...", luidt zijn laatste tweet.

    -----
    Was al geen fan van Peter R. maar dit is wel erg smakeloos.

  23. #1123

    Standaard

    Dacht dat dit soort dingen alleen in Hollywood films voorkwamen:
    Snelweg in China om huis heen gebouwd

    AMSTERDAM - Een bejaard stel uit de Chinese stad Wenling heeft geweigerd om te verhuizen, toen er naast hun huis een nieuwe snelweg werd aangelegd.


    Snelweg in China om huis heen gebouwd


    Nu staat hun woning in het midden van de straat. Alle huiseigenaren in de wijk zijn afgekocht, maar het stel op leeftijd hield haar poot stijf, schrijft China Daily.
    Volgens de bejaarden was de financiële compensatie die hen werd aangeboden niet hoog genoeg om een nieuw huis van te kunnen bouwen.


    De twee lieten aan de projectontwikkelaar weten dat ze hun huis niet verlaten. Die besloot vervolgens dat het huis mocht blijven staan, maar de weg zou alsnog worden aangelegd. De snelweg loopt nu om het pand heen.
    Hoewel de enige twee overgebleven bewoners maar het halve huis gebruiken, is het appartement van de buren vanwege veiligheidsredenen ook intact gelaten, meldt de Chinese krant.
    Laatst aangepast door vista-vision : 04-12-2012 om 09:50

  24. #1124

    Standaard

    Dit is al oud nieuws, vista-vision, want er is intussen ook al bekend dat het huis is gesloopt omdat de bewoner toch overstag is gegaan...

    http://www.nu.nl/buitenland/2971587/...-gesloopt.html
    Laatst aangepast door Rogier Burghout : 04-12-2012 om 10:03

  25. #1125

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel v/d H. Bekijk bericht
    Peter R. de Vries vergoelijkt moord grensrechter

    Waar heel Nederland haar afschuw uitspreekt over de drie Marokkaanse voetballers die dit weekend een grensrechter doodtrapten, neemt een BN'er het voor de jongens op. Op Twitter meldt hij dat grensrechters zelf ook niet vrijuit gaan.

    "Feit is ook dat veel clubgrensrechters stuitend partijdig zijn en grenzeloos onsportief. Zie het elke week", tweet de misdaadjournalist. "Veel clubs voeden onsportieve clubgrensrechters niet op, maar moedigen het aan en lachen er om. Onderdeel van het probleem", laat Peter R. in een tweede tweet weten.

    Desondanks keurt De Vries iedere vorm van geweld af. "Partijdige, onsportieve grensrechters verdienen natuurlijk nooit en te nimmer geweld, maar respect komt van twee kanten...", luidt zijn laatste tweet.

    -----
    Was al geen fan van Peter R. maar dit is wel erg smakeloos.
    Eigenlijk heeft De Vries wel een punt, tot op hoog niveau in de jeugd (zelfs bij BVO's) zie je clubscheidsrechters en grensrechters, de KNVB zou deze mensen veel professioneler moeten opleiden.

    Neemt natuurlijk niet weg dat dit incident (is het namelijk wel) afschuwelijk is. Gelukkig worden de daders waarschijnlijk voor doodslag aangeklaagd, laten we hopen dat ze als volwassenen worden berecht.

Pagina 45 van 64 EersteEerste ... 3541424344454647484955 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •