Pagina 8 van 9 EersteEerste ... 456789 LaatsteLaatste
De resultaten 176 tot 200 van 225 worden weergegeven.
  1. #176

    Standaard

    Ik ga deze ook zien in de bios, Ik vind de trailers die ik tot nu toe gezien heb vet in ieder geval dus ik heb best wel zin om deze film te zien
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  2. #177

    Standaard

    Ik heb de eerste fouten al ontdekt in deze film en hij draait nog niet eens...

    In het shot waar bruce op de motor kap van een auto wordt meegesleurd staat hij gewoon op een soort plankje wat voor op de auto is gemonteerd. In het shot waar je hem op de grond ziet liggen zie je deze echt overduidelijk.

    Is gewoon slecht vooral als ze z'n spotje vrijgeven...

    Never the less im still interested.

  3. #178

    Standaard Ik heb er zin in

    Hopelijk iets beter als die hard 4.0 (hij viel tegen vond ik ) ga naar de bioscoop als die uit komt

  4. #179

  5. #180

    Standaard

    Tja, met het creatieve team dat erachter zat was zoiets wel te verwachten. Ga em denk ik ondanks dat volgende week toch zelf kijken om te zien hoe slecht het daadwerkelijk is.
    "All the money does is buy you the bed... it's getting out of it thats the problem" - Shane Black

  6. #181

    Standaard

    Ik heb enkele user reviews gelezen en die waren ook niet positief.

  7. #182

    Standaard

    Ik ga toch kijken hoor, zelfs gratis, want ik verjaar de 13de en krijg van Kinepolis een gratis ticket voor óf mijn verjaardag, óf de dag daarna. En laat AGDTDH nu net de 14de uitkomen...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  8. #183

    Standaard

    Ik ga hem ook zelf bekijken zijn gewoon leuke films verstand uit en lol hebben.
    Zo goed als de eerste delen word het toch niet meer, maar dat neemt niet weg dat ik weer plezier ga beleven aan een die hard met bruce
    "Succes isn't overnight, every day you get a little better than the day before, it all adds up"

  9. #184

    Standaard

    Nu las ik weer dat in de UK-release veel van het geweld en gevloek op het laatste moment toch uit de film is geknipt om de rating omlaag te krijgen van 15 naar 12A.

    Dat zou wel heel erg vreemd zijn als het waar is, hopelijk gebeurd zoiets niet bij de NL-release.
    "All the money does is buy you the bed... it's getting out of it thats the problem" - Shane Black

  10. #185

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pascal b Bekijk bericht
    Ik ga hem ook zelf bekijken zijn gewoon leuke films verstand uit en lol hebben.
    Zo goed als de eerste delen word het toch niet meer, maar dat neemt niet weg dat ik weer plezier ga beleven aan een die hard met bruce


    Helemaal mee eens!

    Ik vind Die Hard 4.0 ook leuk vermaak dus ik ben erg benieuwd naar deze, belangrijkste is dat Bruce Willis er gewoon weer inzit
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  11. #186

    Standaard

    Ben ook benieuwd, de trailer bewijst het tegendeel en de bovenstaande artikel beschrijft maar nauwelijks waarom de film zo slecht wordt ontvangen..pas nog deel 4 gezien en die blijft geweldig.

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  12. #187

    Standaard

    Bluray.com laat er ook geen spaan van heel. John Moore krijgt er flink van langs, en hier was ik dus al bang voor. Hij is echt de Uwe Boll van de US, en zou echt verbannen moeten worden en nooit meer een film mogen maken. Wat een misbaksel die vent zeg. Hij weet echt complete franchises gewoon in 1 zwiep gigantisch te verne*ken..... Als er ergens een petitie tegen die dikke, arrogante (ja, ik heb the making of Max Payne gezien en dat is hij echt) vetklep wordt gestart ben ik er zeker bij om die te tekenen.....

  13. #188

    Standaard

    Ben toch benieuwd, volgens mij is dit een film die ondanks al van de vooraf negatieve kritiek best vermakelijk is..trailer duid echt geen slechte film aan..zeker niet ivm een uwe bol trailer.

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  14. #189

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TylerDurden Bekijk bericht
    Je heb een verkeerde link geplaatst: http://www.discshop.se/filmer/bluray...ray_3d/P106300
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  15. #190

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Je heb een verkeerde link geplaatst: http://www.discshop.se/filmer/bluray...ray_3d/P106300
    Aha, deze moet het dus zijn: http://www.blu-ray.com/A-Good-Day-to.../?show=preview

  16. #191

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TylerDurden Bekijk bericht

    Ik ben gestopt met lezen toen ik dit zag staan tireless shaky-cam. Ik heb daar zo pest hekel aan. Ik wil hem wel zien maar als al snel blijkt dat dit ook bij die hard 5 het geval is dan stop ik wel meteen met kijken.

  17. #192

    Standaard

    Max Payne was idd een gedrocht, maar Behind Enemy Lines vond ik een verrassend goede film. Spannend, goede actiescenes met dito opnames.

    Erg jammer dat ie deze Die Hard verneukt heeft, na zien van trailer goede hoop.

  18. #193

  19. #194
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TylerDurden Bekijk bericht
    Zou heel jammer zijn, want ben best een fan van de serie, maar als je dan toch weer een deel uitbrengt met een wat te oude Willis, zorg er dan wel voor dat het een topper is. Maar goed, eerst zelf zien en dan oordelen.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  20. #195

    Standaard

    Deel 4 wordt door menigeen afgekraakt maar
    ik vind hem geweldig.

  21. #196

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door zetmoon Bekijk bericht
    Deel 4 wordt door menigeen afgekraakt maar
    ik vind hem geweldig.
    Kreeg nog een aardige 81% op RT. Da's een behoorlijk verschil met de huidige 11% van DH5.
    "That's not the director's cut, that's called "The Asshole, Dredge Up Anything You Fucking Can, Put It Out There, and Let Some Schmuck Look at It for $13.99 Cut." -- Shane Black

  22. #197

    Standaard

    Ik vond Die Hard 4 echt vreselijk slecht en als ik nu zie dat liefhebbers van die film zelfs claimen dat Die Hard 5 de minste is uit de reeks.... dan houd ik mijn hart vast als ik binnenkort in de zaal zit voor dat deel
    "All the money does is buy you the bed... it's getting out of it thats the problem" - Shane Black

  23. #198

    Standaard

    Hou je vast aan je eigen mening, dat is wat telt.

    Als een ander hem enorm slecht vind, en jij vind hem goed/leuk, dan kan dat toch?

    Ieder z'n eigen mening, maar om nou te zeggen ik hou mijn hart vast als ik in de zaal ga zitten Dat is wel erg overdreven mijn inziens.

    Wat een ander slecht vindt, hoef jij nog niet slecht te vinden.

  24. #199

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Als een ander hem enorm slecht vind, en jij vind hem goed/leuk, dan kan dat toch?
    Dat kan zeker, en ik ga hem sowieso zelf zien om een mening te vormen. Maar moet het vooralsnog even doen met de meningen van anderen. En ik ben een enorme fan van de serie die vroeger die eerste delen eindeloos herkeek op VHS, dus vandaar dat "hart vasthouden"
    Laatst aangepast door ToastedQB : 14-02-2013 om 15:56 Reden: Las post verkeerd
    "All the money does is buy you the bed... it's getting out of it thats the problem" - Shane Black

  25. #200

    Standaard

    Ik heb hem zelf nog niet gezien, maar wat ik wel jammer vind is die korte speeltijd van 96 minuten ongeveer.

    Das erg weinig vind ik, een Die Hard hoort rond de 2 uur te zitten vind ik.

Pagina 8 van 9 EersteEerste ... 456789 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •