Pagina 7 van 9 EersteEerste ... 3456789 LaatsteLaatste
De resultaten 151 tot 175 van 225 worden weergegeven.
  1. #151

    Standaard

    Officieel is het (nog?) niet, maar Collider meldt op basis van 'bronnen' dat de film toch echt een R-rating gaat krijgen. Normaliter zijn ze redelijk betrouwbaar met dit soort nieuwtjes.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  2. #152

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mark t Bekijk bericht
    Officieel is het (nog?) niet, maar Collider meldt op basis van 'bronnen' dat de film toch echt een R-rating gaat krijgen. Normaliter zijn ze redelijk betrouwbaar met dit soort nieuwtjes.
    Ben net wakker en dat is goed nieuws om de dag mee te beginnen!

    Hoop echt dat het zo is!!
    3D is as much a gimmick as seeing three dimensions with two human eyes is a gimmick. The only gimmick is having to wear glasses. For the moment...

    Full HD 1080/24p active 3D


  3. #153

    Standaard

    Slashfilm.com meldt het ook. Daar staat ook dat de Bron niet zo selectief is geweest met de kanalen die het nu "exclusief" melden en dat de Bron van Fox komt...

  4. #154

  5. #155

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door baltar Bekijk bericht
    Hier is de definitieve bevestiging van de R rating:http://www.comingsoon.net/news/movienews.php?id=98805(y)
    Dit is gewoon een herhaling van het nog onofficiële nieuws.

    Totdat er een officieel statement van de filmmakers/distributeurs komt (i.t.t. van horen zeggen dat het zo is), blijft het een gerucht. Maar het begint erop te lijken dat het wel eens echt zo zou kunnen zijn.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  6. #156

    Standaard

    Als dat door gaat dan zou dat heel goed nieuws zijn
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  7. #157

    Standaard

    Dit tv-spotje bevestigt de geruchten: 'Rated R'!
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  8. #158

    Standaard

    Yesss wat is de R toch een mooie letter!!!
    3D is as much a gimmick as seeing three dimensions with two human eyes is a gimmick. The only gimmick is having to wear glasses. For the moment...

    Full HD 1080/24p active 3D


  9. #159

    Standaard

    Zeker mooi dat dit een R rating word.

    Ik vind gewoon, en dat is helemaal geen kostbare of moeilijke oplossing dat als een film pg-13 in de bioscoop komt en het R-rated materiaal er is (en dat is er bijna altijd wel bij een actie film). Dat mochten ze beslissen een PG-13 release in de bioscoop te doen omdat die doelgroep nu eenmaal veel groter is dan de R-rated groep + iemand meenemen van boven de 17. Vind ik dat op de blu-ray release gewoon een PG-13 en als extra de R-rated versie moet staan.

    Dan stel je indirect toch iedereen tevrede.

  10. #160

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mark t Bekijk bericht
    Dit tv-spotje bevestigt de geruchten: 'Rated R'!

    ik ben blij.

  11. #161

    Standaard

    Met of zonder R-rated was dit wel een goede film geworden..alleen om het woord fuck..

    Overigens toffe tv-spot

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  12. #162

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RobinB Bekijk bericht
    Met of zonder R-rated was dit wel een goede film geworden..alleen om het woord fuck..

    Overigens toffe tv-spot
    Wat een heisa inderdaad. Ik vind het veel interessanter of de film goed wordt. Een goed script heeft en toffe actiescènes. Of er nu wel of geen fuck wordt gezegd vind ik nu niet direct heel boeiend.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  13. #163

    Standaard

    Ja grappige is je ziet eigenlijk niet eens iets wat tegenwoordig als R-rated wordt beschouwt of het wel bekende fuck woord...vraag me af als dit deel R-rated is dat het dan alleen om het einde gaat wanneer John Mclane yipi-kay-yeey ************ zegt als standard.

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  14. #164

    Standaard

    Een R rating geeft de film veel meer ruimte om bepaalde dingen toe te laten, met een PG-13 is het allemaal beperkter zelfs al mag er tegenwoordig best veel met die rating.

    De Die Hard films zijn altijd R-rated geweest dus dat kan voor vervolgen gewoon niet anders.

    Al dat gevloek en getier van McClane, het harde geweld en de bloederige schietwonden zijn gewoon typerend en onmisbare ingredienten voor een Die Hard film.

    Die Hard 4.0 PG-13 versie is gewoon een gecastreerde Die Hard film, Die Hard light zeg maar en mist de harde toon van de eerste 3 films.

    En het is allemaal helemaal geen heisa, sterker nog dit soort dingen maken een wereld van verschil.

    Hulde voor Fox om voor de R rating te gaan!!!
    3D is as much a gimmick as seeing three dimensions with two human eyes is a gimmick. The only gimmick is having to wear glasses. For the moment...

    Full HD 1080/24p active 3D


  15. #165

    Standaard

    De speelduur is bekend: 96 minuten. En dat is voor een Die Hard-film aan de korte kant; De vorige delen duurden allemaal langer dan 2 uur.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  16. #166

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mark t Bekijk bericht
    De speelduur is bekend: 96 minuten. En dat is voor een Die Hard-film aan de korte kant; De vorige delen duurden allemaal langer dan 2 uur.
    Hmm, dat vind ik nu echt teleurstellend.... Maar ja, beter een goeie korte film, dan een slechte lange....of zoiets.... Ah, f*ck it, dit is onzin: een Die Hard film hoort gewoon 2 uur + te duren!!! ((

  17. #167

    Standaard

    Waarsch komt er nog een unrated of extended edition/dir cut uit..de meeste die hard films zijn aan de lange kant, maar wel heel langzaam kwa opbouw. Ondanks dit, zal deel 5 vast 1 en al actie en spektakel zijn waarbij we wel yipikayeey ************ horen..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  18. #168

    Standaard

    Wederom een nieuw fragment uit 'A Good Day to Die Hard'



    Hieronder een nieuwe clip van de vijfde film in de Die Hard-franchise, A Good Day to Die Hard. We zien John McClane (Bruce Willis) en Jack McClane (Jay Courtney) de strijd aangaan met wat Russische slechteriken en het loopt uit op een echte ouderwetse schietpartij. Vader en zoon grijpen het moment aan om een betere band met elkaar te krijgen.

    In A Good Day to Die Hard, geregisseerd door John Moore, komt McClane wederom in de problemen. Ditmaal in Rusland, waar zijn van hem vervreemde zoon Jack verzeild raakt in een gevangenisontsnapping. Om veilig het land uit te komen moeten de twee noodgedwongen samenwerken, iets dat niet bepaald eenvoudig blijkt.

    Vanaf 14 februari in de Nederlandse bioscopen.

    FILMPJE!

    Bron : Filmtotaal.nl

  19. #169

    Standaard

    Check deze gigantische muurschildering op de Fox lot ter ere van de release van AGDTDH... Bruce nog met haar.

    http://www.firstshowing.net/2013/die...h-century-fox/

    http://collider.com/die-hard-mural-d...3-infographic/
    "All the money does is buy you the bed... it's getting out of it thats the problem" - Shane Black

  20. #170

    Standaard

    Hmm die speelduur is voor een Die Hard film idd wel aan de korte kant maar we zullen zien...

    Overigens vind ik het ook jammer dat de film niet in cinema scope is...
    3D is as much a gimmick as seeing three dimensions with two human eyes is a gimmick. The only gimmick is having to wear glasses. For the moment...

    Full HD 1080/24p active 3D


  21. #171

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DJR Bekijk bericht
    Hmm die speelduur is voor een Die Hard film idd wel aan de korte kant maar we zullen zien...

    Overigens vind ik het ook jammer dat de film niet in cinema scope is...
    Ik kan me niet voorstellen dat hij niet 2.35:1 is...

  22. #172

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door zetmoon Bekijk bericht
    Ik kan me niet voorstellen dat hij niet 2.35:1 is...
    IMDb meldt toch echt 1:85.1, zie ook de discussie sectie waarin iemand die bij een bioscoop werkt vermeldt dat de trailers toch in cinema scope zijn (ook al zijn alle Youtube trailers dit niet).
    3D is as much a gimmick as seeing three dimensions with two human eyes is a gimmick. The only gimmick is having to wear glasses. For the moment...

    Full HD 1080/24p active 3D


  23. #173

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DJR Bekijk bericht
    IMDb meldt toch echt 1:85.1, zie ook de discussie sectie waarin iemand die bij een bioscoop werkt vermeldt dat de trailers toch in cinema scope zijn (ook al zijn alle Youtube trailers dit niet).
    IMDB kan het ook wel eens verkeerd hebben en het beeldformaat van trailers
    zegt helemaal niets.

  24. #174

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door zetmoon Bekijk bericht
    IMDB kan het ook wel eens verkeerd hebben en het beeldformaat van trailers
    zegt helemaal niets.
    Hoop dat je gelijk hebt.
    3D is as much a gimmick as seeing three dimensions with two human eyes is a gimmick. The only gimmick is having to wear glasses. For the moment...

    Full HD 1080/24p active 3D


  25. #175

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DJR Bekijk bericht
    Hoop dat je gelijk hebt.
    Daar ga ik van uit

Pagina 7 van 9 EersteEerste ... 3456789 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •