Pagina 6 van 9 EersteEerste ... 23456789 LaatsteLaatste
De resultaten 126 tot 150 van 225 worden weergegeven.
  1. #126

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door zetmoon Bekijk bericht
    waarom zijn zoveel mensen negatief over deel 4?
    pg13, daarom.

  2. #127

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    pg13, daarom.
    Ik heb de unrated UK DVD en het verschil is helemaal niet zo groot hoor!

    Die hard 4 is ook gewoon een fantastische film.

  3. #128

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door zetmoon Bekijk bericht
    Ik heb de unrated UK DVD en het verschil is helemaal niet zo groot hoor!

    Die hard 4 is ook gewoon een fantastische film.
    Het is een wereld van verschil en de toon van de film wordt door de PG-13 rating drastisch veranderd. Het feit dat de unrated versie van deze film een verhaal apart is doet daar ook geen afbreuk aan.

    Die Hard 4.0 PG-13 is een gecastreerde Die Hard film.
    3D is as much a gimmick as seeing three dimensions with two human eyes is a gimmick. The only gimmick is having to wear glasses. For the moment...

    Full HD 1080/24p active 3D


  4. #129

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DJR Bekijk bericht
    Het is een wereld van verschil en de toon van de film wordt door de PG-13 rating drastisch veranderd. Het feit dat de unrated versie van deze film een verhaal apart is doet daar ook geen afbreuk aan.

    Die Hard 4.0 PG-13 is een gecastreerde Die Hard film.
    Vind ik echt overdreven, een aantal "fucks" en wat digitale bloedspetters die voorbij flitsen vind ik echt geen "drastisch" andere toon geven aan de film.
    Grappig dat je de PG13 een gecastreerde versie vind want de Unrated versie duurt juist korter dan de PG13.
    Ook ik zie liever de Unrated versie op bluray, maar gezien het feit dat alles achteraf digitaal en via ADR is toegevoegd vind ik het toch allemaal wat gekunsteld overkomen. Wiseman en Willis hadden gewoon de ballen moeten hebben om een R rating door te drukken bij Fox. Maar dat hebben ze niet gedaan, dus we moeten gewoon accepteren dat er wel een Unrated versie is, maar dan op dvd. Punt.
    En nu maar hopen dat deel 5 R rated is en blijft. Zullen we het daar weer over hebben? Dat gezeik over deel 4 lijkt me nu wel klaar....

  5. #130

    Standaard

    Boeiend dat het PG-13 is..maakt de film echt net slechter..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  6. #131

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RobinB Bekijk bericht
    Boeiend dat het PG-13 is..maakt de film echt net slechter..
    Precies!

  7. #132

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TylerDurden Bekijk bericht
    Vind ik echt overdreven, een aantal "fucks" en wat digitale bloedspetters die voorbij flitsen vind ik echt geen "drastisch" andere toon geven aan de film.
    Grappig dat je de PG13 een gecastreerde versie vind want de Unrated versie duurt juist korter dan de PG13.
    Ook ik zie liever de Unrated versie op bluray, maar gezien het feit dat alles achteraf digitaal en via ADR is toegevoegd vind ik het toch allemaal wat gekunsteld overkomen. Wiseman en Willis hadden gewoon de ballen moeten hebben om een R rating door te drukken bij Fox. Maar dat hebben ze niet gedaan, dus we moeten gewoon accepteren dat er wel een Unrated versie is, maar dan op dvd. Punt.
    En nu maar hopen dat deel 5 R rated is en blijft. Zullen we het daar weer over hebben? Dat gezeik over deel 4 lijkt me nu wel klaar....
    Okay.
    3D is as much a gimmick as seeing three dimensions with two human eyes is a gimmick. The only gimmick is having to wear glasses. For the moment...

    Full HD 1080/24p active 3D


  8. #133

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RobinB Bekijk bericht
    Boeiend dat het PG-13 is..maakt de film echt net slechter..
    Sorry hoor maar een Die Hard film moet gewoon R zijn anders is het geen Die Hard film, dus een PG-13 voor A Good Day To Die Hard maakt het voor mij persoonlijk per definitie al meteen slechter.

    Niet dat het mij perse om bloederig geweld en grof taalgebruik in het algemeen gaat, maar Die Hard is nu eenmaal gewoon zo en als men daar van af zou gaan wijken dan doet dat afbreuk aan de film en de franchise in zijn geheel.
    3D is as much a gimmick as seeing three dimensions with two human eyes is a gimmick. The only gimmick is having to wear glasses. For the moment...

    Full HD 1080/24p active 3D


  9. #134

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door zetmoon Bekijk bericht
    Waarom zijn zoveel mensen negatief over deel 4?

    Ik vind die werkelijk fantastisch! (net als deel 1,2,3......)
    Had je geen problemen met die straaljager scene ? Kijk ik weet dat alles niet realistisch hoeft te zijn maar dat ging gewoon te ver..........ikzelf vond dat werkelijk belachelijk.

    Deel 1 is een klassieker..........de rest is beduidend minder. (mijn mening).

  10. #135

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen D Bekijk bericht
    Had je geen problemen met die straaljager scene ? Kijk ik weet dat alles niet realistisch hoeft te zijn maar dat ging gewoon te ver..........ikzelf vond dat werkelijk belachelijk.

    Deel 1 is een klassieker..........de rest is beduidend minder. (mijn mening).
    Bepaalde dingen uit 4 zijn idd net iets teveel van het goede voor een Die Hard film...

    Deel 1 en 2 zijn de beste, daarna 3 en dan 4.

    Trailer en TV spots meerdere keren gekeken en ben er nog steeds niet kapot van dat het zich in Rusland afspeelt maar we zullen zien...
    3D is as much a gimmick as seeing three dimensions with two human eyes is a gimmick. The only gimmick is having to wear glasses. For the moment...

    Full HD 1080/24p active 3D


  11. #136

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DJR Bekijk bericht
    Bepaalde dingen uit 4 zijn idd net iets teveel van het goede voor een Die Hard film...

    Deel 1 en 2 zijn de beste, daarna 3 en dan 4.

    Trailer en TV spots meerdere keren gekeken en ben er nog steeds niet kapot van dat het zich in Rusland afspeelt maar we zullen zien...
    Mwah, ik vond die vliegtuigscene in nr 2 ook al behoorlijk ver gaan. Voor mij is nr 1 nog altijd de beste. Gewoon zo simpel mogelijk. Niet teveel dingen die echt niet kunnen.

  12. #137

  13. #138

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Rijkers Bekijk bericht
    Mwah, ik vond die vliegtuigscene in nr 2 ook al behoorlijk ver gaan..
    Haha die was idd op het randje!
    3D is as much a gimmick as seeing three dimensions with two human eyes is a gimmick. The only gimmick is having to wear glasses. For the moment...

    Full HD 1080/24p active 3D


  14. #139

  15. #140

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Topic gaat toch over deel 5?
    Yippee-ki-yay-motha Russia!
    3D is as much a gimmick as seeing three dimensions with two human eyes is a gimmick. The only gimmick is having to wear glasses. For the moment...

    Full HD 1080/24p active 3D


  16. #141

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Rijkers Bekijk bericht
    Mwah, ik vond die vliegtuigscene in nr 2 ook al behoorlijk ver gaan.
    En zat-ie in deel 3 niet te 'surfen' op een vrachtwagen?
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  17. #142

    Standaard

    Ja, en in deel 2 op een vleugel van een vliegtuig...... En in deel 1 bungelend aan een gebouw met een half geknoopte brandslang die bovenin puur blijft hangen door het gewicht van de spoel....

  18. #143

    Standaard

    Je zou bijna zeggen dat het fictieve films zijn in plaats van waargebeurde verhalen.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  19. #144

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mark t Bekijk bericht
    Je zou bijna zeggen dat het fictieve films zijn in plaats van waargebeurde verhalen.
    Whahaha, da's een goeie!

  20. #145

    Standaard

    En weer een trailer.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  21. #146

    Standaard

    Gaafe trailer..kan nu helemaal niet meer wachten op deze film...

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  22. #147

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mark t Bekijk bericht
    En weer een trailer.
    Die is echt wel cool!
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  23. #148

    Standaard

    Lijkt erop dat zijn zoon de franchise mag gaan overnemen.

  24. #149

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel v/d H. Bekijk bericht
    Lijkt erop dat zijn zoon de franchise mag gaan overnemen.
    Ja, maar dan mag hij nog wel iets meer aan zijn charisma werken, in hoeverre dat kan natuurlijk...

  25. #150

    Standaard

    Met John Moore als regisseur en Skip Woods als scenarist verwacht ik er niet al teveel van... maar veel slechter dan deel vier zal het onmogelijk kunnen worden lijkt me.
    "All the money does is buy you the bed... it's getting out of it thats the problem" - Shane Black

Pagina 6 van 9 EersteEerste ... 23456789 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •