Pagina 5 van 9 EersteEerste 123456789 LaatsteLaatste
De resultaten 101 tot 125 van 225 worden weergegeven.
  1. #101

    Standaard

    Na de teaser is er nu een trailer.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  2. #102

    Standaard

    Die tagline op de poster is zo beschamend slecht dat het bijna grappig wordt
    "All the money does is buy you the bed... it's getting out of it thats the problem" - Shane Black

  3. #103

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door ToastedQB Bekijk bericht
    Die tagline op de poster is zo beschamend slecht dat het bijna grappig wordt
    Ik had de poster al bewust niet geplaatst omdat ik me serieus afvroeg of het wel een officiële poster is. Hij lijkt wel fanmade. Goed bedoeld, maar niet echt geslaagd.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  4. #104

    Standaard

    Nou. Net de trailer gezien. Komt 1 woord in me op: pass. Lijkt me echt geen bal aan. Willis ziet er echt oud uit. Daarbij doet de hele trailer echt niets voor me. Lijkt echt veel te veel op Die Hard 4 en die was al zo slecht imo. Hoop dat ik ongelijk heb natuurlijk, maar ik vrees het ergste.

  5. #105

    Standaard

    Nou, na het zien van de trailer heb ik er toch wel zin in.... Het begin gaf me een vleugje herinnering aan DH2, daarna iets van DH4 en daarna iets wat ik altijd al heb willen zien: John McClane die samen met zn zoon de strijd aangaat, wisecracking along the way.... Misschien gaat dit toch nog iets worden en kunnen de trouwe fans met deze film de vieze smaak van deel 4 wegspoelen....

  6. #106

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mark t Bekijk bericht
    Ik had de poster al bewust niet geplaatst omdat ik me serieus afvroeg of het wel een officiële poster is. Hij lijkt wel fanmade. Goed bedoeld, maar niet echt geslaagd.
    Volgens mij plaatst Apple bij officiële trailerpagina's van films geen fanmade posters....

  7. #107

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Rijkers Bekijk bericht
    Nou. Net de trailer gezien. Komt 1 woord in me op: pass. Lijkt me echt geen bal aan. Willis ziet er echt oud uit. Daarbij doet de hele trailer echt niets voor me. Lijkt echt veel te veel op Die Hard 4 en die was al zo slecht imo. Hoop dat ik ongelijk heb natuurlijk, maar ik vrees het ergste.
    Deze sla ik ook over. Vreselijke trailer.

  8. #108

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TylerDurden Bekijk bericht
    Volgens mij plaatst Apple bij officiële trailerpagina's van films geen fanmade posters....
    Dat is zo, maar het lijkt dan toch nog meer op iets wat een stagiair bij elkaar heeft gephotoshopt dan op een serieus onderdeel van de promotiecampagne. Ik kan me niet voorstellen dat voor degene die dit heeft vrijgegeven een lange loopbaan in de promotiebranche in het verschiet ligt.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  9. #109

    Standaard

    ^^ Die poster (of heet dat een one sheet?) werd ook als exclusive vrijgegeven door Entertainment Weekly dus die komt wel degelijk van de marketingafdeling van Fox af lijkt me
    "All the money does is buy you the bed... it's getting out of it thats the problem" - Shane Black

  10. #110

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mark t Bekijk bericht
    Dat is zo, maar het lijkt dan toch nog meer op iets wat een stagiair bij elkaar heeft gephotoshopt dan op een serieus onderdeel van de promotiecampagne. Ik kan me niet voorstellen dat voor degene die dit heeft vrijgegeven een lange loopbaan in de promotiebranche in het verschiet ligt.
    Toch wordt ie nu ook gebruikt als title sheet op de pagina van DH5 op IMDb. Voor wat betreft de toekomstperspectieven van de maker laat ik me maar niet uit...

  11. #111

    Standaard

    Willis ziet er echt oud uit.
    Doh;..wat verwacht je? voor de continuïteit is dit wel goed..jonge Willis..oude bad ass Willis
    Laatst aangepast door RobinB : 27-10-2012 om 12:57

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  12. #112

    Standaard

    Mij kan deze teaser wel bekoren. Ik zie ook weinig van de sfeer van de eerste drie films terug en dat is jammer. Maar als losstaande actiefilm (zonder de bagage van de kwaliteit van de eerste delen) wordt dit volgensmij prima vermaak.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  13. #113

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  14. #114

    Standaard

    Nieuwe poster 'A Good Day to Die Hard'

    Entertainment Weekly heeft een nieuwe poster voor A Good Day to Die Hard online gezet. De hoofdrol in het nieuwste deel uit de serie die maar niet wil sterven, is uiteraard wederom voor Bruce Willis.

    In John Moore's A Good Day to Die Hard bevindt McClane zich voor het eerst in een penibele situatie in het buitenland, om precies te zijn in Moskou. In de film wordt McClane's vervreemde zoon Jack (Jai Courtney) geïntroduceerd, die misschien nog wel harder is dan zijn vader. John en Jack moeten hun persoonlijke situatie opzij zetten om samen tegen te houden dat kernwapens in de handen van de Russische onderwereld vallen.



    Naast Willis en Courtney zijn er ook rollen weggelegd voor Sebastian Koch en Cole Hauser. A Good Day to Die Hard draait vanaf 14 februari 2013 in de bioscoop.

    Bron : Filmtotaal.nl

  15. #115

    Standaard

    eeewwwww
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  16. #116

    Standaard

    le-lijk....

  17. #117

    Standaard

    Stukken beter dan die vorige poster.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  18. #118

    Standaard

    Waarom zijn zoveel mensen negatief over deel 4?

    Ik vind die werkelijk fantastisch! (net als deel 1,2,3......)

  19. #119

    Standaard

    Deel 1,2 en 3 zijn verhaal apart fantastische films, maar deel 4 was leuk en ook deze lijkt me wel leuk. Kom maar op met deel 5.
    "Succes isn't overnight, every day you get a little better than the day before, it all adds up"

  20. #120

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pascal b Bekijk bericht
    Deel 1,2 en 3 zijn verhaal apart fantastische films, maar deel 4 was leuk en ook deze lijkt me wel leuk. Kom maar op met deel 5.
    Dat bedoel ik!

    Willis op dreef is altijd ok!

  21. #121
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  22. #122

    Standaard

    Oh dit had zo'n geweldige kerstfilm kunnen worden.. Kan niet wachten..weer een geweldige spot..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  23. #123

    Standaard

    Willis is 'too old for this shit'.............

  24. #124

    Standaard

    Nog 'n tv-spotje.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  25. #125

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mark t Bekijk bericht
    Nog 'n tv-spotje.

    Mooi maar "this film is not yet rated" ben echt zo benieuwd naar wat het wordt, is het toch weer PG-13 dan zal ik me de ergenis besparen en niet naar de bios gaan.
    3D is as much a gimmick as seeing three dimensions with two human eyes is a gimmick. The only gimmick is having to wear glasses. For the moment...

    Full HD 1080/24p active 3D


Pagina 5 van 9 EersteEerste 123456789 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •