Pagina 4 van 9 EersteEerste 12345678 ... LaatsteLaatste
De resultaten 76 tot 100 van 225 worden weergegeven.
  1. #76

    Standaard

    classic die hard..dat is alleen deel 1..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  2. #77

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ralfers Bekijk bericht
    Die Hard Eye Candy?



    Van mij mag er best nog een 5e deel komen. Vond deel 4 best vermakelijk
    wow met haar in de film kijk ik zeker.

  3. #78

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RobinB Bekijk bericht
    classic die hard..dat is alleen deel 1..
    Nee hoor deel 1, 2 zeker en in iets mindere mate deel 3.
    3D is as much a gimmick as seeing three dimensions with two human eyes is a gimmick. The only gimmick is having to wear glasses. For the moment...

    Full HD 1080/24p active 3D


  4. #79

  5. #80

    Standaard



    Deze Zweedse interpagina heeft een behind-the-scenes-video van de opnames in Budapest.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  6. #81

    Standaard

    John Moore over zijn A Good Day to Die Hard



    Regisseur John Moore sprak met Empire Magazine over zijn nieuwste film, A Good Day to Die Hard, waarin Bruce Willis wederom het personage John McClane speelt. Het is alweer de vijfde keer dat Willis de rol speelt. Ditmaal hoeft McClane de zaakjes niet in zijn eentje op te knappen en krijgt hij hulp van zijn zoon, Jai Courtney. Samen moeten ze onder anderen naar Rusland.

    Allereerst ging Moore tijdens het interview in op de toon van de film. Gevreesd wordt dat deze te licht zal zijn en dat de film geen waardig vijfde deel zal zijn. Moore vindt dat we ons daar niet druk over hoeven te maken. "No, because that’s preposterous! I don’t know whether it’s post-financial crash or whatever, but I don’t think people are in the mood for that bollocks anymore. People are well savvy to the cynical reheating of any product, any franchise. Any shit won’t do. The bar’s a bit higher."

    Verder zijn er genoeg momenten waarop McClane dé McClane die we zo geweldig vinden is: "There are a couple of great gags and a couple of great McClanisms. It’s not like he this idiot, bumbling around Moscow making ‘America won the Cold War’ jokes. It’s not Carry On Die Hard, I can assure you…"

    En de actie is volgens de regisseur erg groot. Zo speelt de film zich niet alleen in New York af, maar ook in Rusland. "The scope along goes from New York to Moscow. It’s very, very international. There’s a car chase through Moscow that’s taking us 78 days to shoot. So… yeah. That should answer your question!"

    Hoe Bruce Willis en Jai Courtney Moskou onveilig maken is vanaf 14 februari 2013 in de bioscopen te zien.

    Bron : Filmtotaal.nl

  7. #82

    Standaard

    Tja, ik heb nog steeds een nare nasmaak van zijn Max Payne, een film waarvan hij een ideale actiefilm van kon maken maar niet heeft gedaan. Dus ik hou erg grote reserves...

  8. #83

    Standaard

    Afgaande op uitgelekte setfoto's doet Mary Elizabeth Winstead toch gezellig mee. Al is het wellicht niet veel meer dan een cameo.



    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  9. #84

    Standaard

    John McClane draait door (video, aanrader)



    Disclaimer: dit is geen actueel filmnieuws maar een filmgerelateerd artikel ter vermaak.

    Bruce Willis, die onlangs de opnames afrondde voor A Good Day to Die Hard, was onlangs te gast bij David Letterman. Toen de acteur werd gevraagd naar de vijfde Die Hard film, verraste hij iedereen door te zeggen dat hij een exclusieve clip uit de film zou gaan laten zien. Het bleek een grap te zijn, maar dat maakt het er niet minder leuk om.

    In onderstaande video zien we Willis als John McClane die erg overstuur is vanwege de recentelijke relatiebreuk tussen Robert Pattinson en Kristen Stewart. Wellicht een leuke voorbereiding op A Good Day to Die Hard, die in Nederland uit moet komen op 14 februari 2013

    FILMPJE!

    Bron : Filmtotaal.nl

  10. #85

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    John McClane draait door (video, aanrader)
    Will Ferrell deed het eerder... en beter.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  11. #86

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    John McClane draait door (video, aanrader)



    Disclaimer: dit is geen actueel filmnieuws maar een filmgerelateerd artikel ter vermaak.

    Bruce Willis, die onlangs de opnames afrondde voor A Good Day to Die Hard, was onlangs te gast bij David Letterman. Toen de acteur werd gevraagd naar de vijfde Die Hard film, verraste hij iedereen door te zeggen dat hij een exclusieve clip uit de film zou gaan laten zien. Het bleek een grap te zijn, maar dat maakt het er niet minder leuk om.

    In onderstaande video zien we Willis als John McClane die erg overstuur is vanwege de recentelijke relatiebreuk tussen Robert Pattinson en Kristen Stewart. Wellicht een leuke voorbereiding op A Good Day to Die Hard, die in Nederland uit moet komen op 14 februari 2013

    FILMPJE!

    Bron : Filmtotaal.nl
    Wel leuk inderdaad.

    Maar die Letterman-show blijft toch op en top Amerikaans, tsjonge jonge.

  12. #87
    "All the money does is buy you the bed... it's getting out of it thats the problem" - Shane Black

  13. #88

    Standaard

    Tja...alhoeveel je veel opgeblazen ziet worden ben ik nou nog niet echt "blown away" van deze trailer....

  14. #89

    Standaard

    Tof
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  15. #90

    Standaard

    Hmmmm. Tsja. Zal wel komen omdat ik binnenkort jarig ben en daardoor wat melancholischer. Voor veel dertigers en begin veertigers was Die Hard een baanbrekende film. Voor mij een overtreffende trap in (betrekkelijk realistische) actie, met een cynische Willis, een prachtige Alan Rickman (in zijn debuut op het witte scherm), een claustrofobische omgeving, camerawerk van Jan de Bont en regie van John McTiernan (wat je van hem ook vindt, hij heeft een aantal uitstekende films gemaakt). Deel 2 ga ik even niet op in. Deel 3: Wederom Willis en McTiernan, een geweldige Sam Jackson en zeker ook Jeremy Irons, op een handige manier New York klein gemaakt en wat minder realistische actie (aan boord van een schip springen bijv.). Wederom fantastisch. Deel 4: Willis doet z'n ding, Len Wiseman (zoals bij Total Recall al gezegd: Wie?!?!?) op regie, PG-rating, een nietszeggende schurk en geen beperkte omgeving. Veel van de actiescenes over de top (helikopter, liftschacht, straaljager). Ik heb al eerder kritiek geuit op dit nieuwe deel, maar wat me erin tegenstaat, zijn de ingredienten die ook in het deel 4 ontbraken: Ik denk dat de regisseur te weinig visionair is, de omgeving te weinig wordt afgeperkt, de actie naar het belachelijke gaat en dat de schurkenrol te slecht bezet is (ik ben fan van Sebastian Koch, maar als hij die rol gaat vervullen, dan zie ik het helaas niet heel positief in). Ik ben bang dat de door mij geliefde Die Hard trilogie verwordt tot een middelmatig vijfluik. Hopelijk heb ik het mis.

  16. #91

    Standaard

    Ben voorzichtig optimistisch afgaande op de 1e trailer. De actie beloofd in voldoende mate aanwezig te zijn (als het maar ook niet weer té veel van het goede is) en met de humor komt het vast ook wel goed.
    Na het voor mij bijna onherkenbare deel 4 hoop ik dat de makers mij weer het ouderwetse Die Hard gevoel kunnen brengen.

    Yeah, Zeus! As in, father of Apollo? Mt. Olympus? Don't fuck with me or I'll shove a lightning bolt up your ass? Zeus! You got a problem with that?
    Homer Simpson:"Please don't eat me! I have a wife and kids. Eat them!"
    YAH AZZURRI 87
    Barney Stinson:"Legen...Wait for it...Dary!"

  17. #92

    Standaard

    Die hard 3 vind ik momenteel het leukst.Heb deel 2 en 4 niet gezien trouwens

  18. #93

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door gompier Bekijk bericht
    Hmmmm. Tsja. Zal wel komen omdat ik binnenkort jarig ben en daardoor wat melancholischer. Voor veel dertigers en begin veertigers was Die Hard een baanbrekende film. Voor mij een overtreffende trap in (betrekkelijk realistische) actie, met een cynische Willis, een prachtige Alan Rickman (in zijn debuut op het witte scherm), een claustrofobische omgeving, camerawerk van Jan de Bont en regie van John McTiernan (wat je van hem ook vindt, hij heeft een aantal uitstekende films gemaakt). Deel 2 ga ik even niet op in. Deel 3: Wederom Willis en McTiernan, een geweldige Sam Jackson en zeker ook Jeremy Irons, op een handige manier New York klein gemaakt en wat minder realistische actie (aan boord van een schip springen bijv.). Wederom fantastisch. Deel 4: Willis doet z'n ding, Len Wiseman (zoals bij Total Recall al gezegd: Wie?!?!?) op regie, PG-rating, een nietszeggende schurk en geen beperkte omgeving. Veel van de actiescenes over de top (helikopter, liftschacht, straaljager). Ik heb al eerder kritiek geuit op dit nieuwe deel, maar wat me erin tegenstaat, zijn de ingredienten die ook in het deel 4 ontbraken: Ik denk dat de regisseur te weinig visionair is, de omgeving te weinig wordt afgeperkt, de actie naar het belachelijke gaat en dat de schurkenrol te slecht bezet is (ik ben fan van Sebastian Koch, maar als hij die rol gaat vervullen, dan zie ik het helaas niet heel positief in). Ik ben bang dat de door mij geliefde Die Hard trilogie verwordt tot een middelmatig vijfluik. Hopelijk heb ik het mis.
    Ben ik het wel mee eens. Deel 2 maakte voor mij (net als deel 4 trouwens) duidelijk dat McTiernan de echte sleutel is tot een goede Die Hard film en niet Bruce Willis. Vond die film een wat makkelijke sequel die teveel meelift op het succes van het eerste deel, hoewel die voor mij wel de nostalgie van een jaren tachtig actiefilm heeft (ook al komt ie uit 1990). Die Hard: With A Vengeance is ook zeker niet zonder fouten (het einde had veel beter gemoeten), het is wel een van de beste actiefilms van de jaren negentig (films zo goed als Speed en True Lies worden tegenwoordig gewoon niet meer gemaakt) en de eerste vijftig minuten zijn zo ongeveer het beste wat het actiegenre te bieden heeft

    McTiernan snapt het personage van Willis veel ook beter dan Harlin. Goed voorbeeld is de scène in de lift in Die Hard: with A Vengeance waar McTiernan de al boomlange acteurs ook nog eens op dozen zet, om McClane nog meer in de underdog rol te duwen. Zoiets zou Harlin nooit doen met de actieheld in zijn film. McTiernans bad guys in deel 1 en 2 zijn ook veel vermakelijker dan die standaard “de slechterik vermoord onschuldige mensen en de held neemt wraak” bad guys in deel 2. Die Hard 2 lijkt dan veel op het eerste deel, Die Hard 3 voelt veel meer als het eerste deel: 1 en 3 hebben Rickman en Irons die groots opgezette overvallen plegen en ook nog eens plezier lijken te hebben in het te slim af zijn van de autoriteiten: het moment dat de kuis opengaat met Beethoven op de achtergrond, het moment dat al het goud in de Federale bank gestolen wordt met dat When Johnny Comes Marching Home deuntje etc. In Die Hard 4 probeerde ze volgens mij ook zoiets te doen, maar de diefstal is gewoon cijfertjes die veranderen op een computerscherm en dat heeft gewoon niet hetzelfde effect.

    Die Hard 4 viel sowieso erg tegen voor mij. Kevin Smith vertelt op zijn Evening With DVD ook dat het de productie vrij chaotisch was: het script werd oneindig vaak herschreven (waaronder door William Wisher) en op het einde moest alle expositie nog snel even in zijn scène gestopt worden om Timothy Olyphant (tevergeefs) nog enigszins dreigend te laten overkomen. Vond zelf ook McClane (die in de openingsscène spioneert op het vriendje van zijn dochter, het leek alsof ik naar een slechte sitcom aflevering keek) ook geen schim meer van zichzelf: Willis slaapwandelt een beetje door de film heen terwijl hij het onderwerp is van slechte star wars grapjes. Vond deel drie een prima afsluiting van de serie waarin McTiernan het “heist”-aspect en de spirit van deel 1 weer terughaalde en tegelijkertijd toch iets compleet deed, deel vier (en nu vijf) hoefden van mij daarna persoonlijk niet echt meer.

    Maar goed, er zijn genoeg mensen die deel 4 wel een prima film vinden, film bracht ook genoeg geld op. Ik ben waarschijnlijk gewoon te cynisch en dit stuk is daardoor alweer veel te lang.

    Rant over
    "All the money does is buy you the bed... it's getting out of it thats the problem" - Shane Black

  19. #94

    Standaard

    Ben het wel met bovenstaande eens, alhoewel deel 2 voor mij echt een nostalgische "Guilty Pleasure" blijft en door de kerstsfeer toch wel een "echte" kerstfilm is. Deel 1 is dat natuurlijk ook, maar het is ten tijde van kerst geen winter oid. Ten tijde van deel 1 was ik ook pas 10, dus deel 2 (en vooral deel 3) heb ik veel bewuster ten tijde van de release meegemaakt. Had zelfs een poster van deel 2 en een popcorn emmer van deel 3 op mn kamer hangen (stomstomstom dat ik die heb weggedaan....:wallbash.
    Met deel 4 heb ik ook niet veel, maar ook vooral niet met de regisseur: Len Wiseman. Die gast kan ook geen enkele emotie oproepen bij zn acteurs en het doet het voor mij allemaal te afstandelijk an.
    Zo ook bij de teaser van deel 5. Het is een leuke montage van allemaal actiescenes, ontploffingen en mooie sfeershots maar de slechte onliner als afsluiter doet me toch vrezen dat Moore de boel weer eens flink heeft verneukt....

  20. #95

    Standaard

    Wat een gaafe trailer zeg..kreeg een nostalgie gevoel..Die Hard 1!

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  21. #96

    Standaard

    Ik ben ook voorzichtig positief, met name omdat regisseur van 'Behind Enemy Lines' deze doet. Dat was een verrassend goede film, met name de actiescenes. En de actiescenes uit deze nieuwe DH teaser zien er zeer goed uit, met name die ontploffingen in gebouw en van de auto's. Grimmig en bruut, niet goedkoop en overdreven.

    Ik hoop dat we het woord FUCK vaak gaan horen, dat hoort bij een Die Hard film en het karakter van McClane.

  22. #97

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tyler_Durden Bekijk bericht
    met name omdat regisseur van 'Behind Enemy Lines' deze doet.
    Maar Max Payne was een ***film 1e klas. Lag grotendeels ook aan Mark Wahlberg die niet kan acteren.

  23. #98

    Standaard

    Ik zie al duidelijk verschil in actie. Als regisseur ontkom je niet aan je voorgangers als je een totaal andere Die Hard gaat maken en Bruce zal vast ook enige invloed hebben. Dat de teaser al opent met het bekende symphonie geeft mij al een nostalgie gevoel. Het ziet er ind bruut uit dat zeker.

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  24. #99

    Standaard

    Bij deze film kan ik maar aan 1 ding denken: R-rated.
    3D is as much a gimmick as seeing three dimensions with two human eyes is a gimmick. The only gimmick is having to wear glasses. For the moment...

    Full HD 1080/24p active 3D


  25. #100

    Standaard

    Ik ben eigenlijk razend benieuwd. En dan nog de dag na mijn verjaardag!
    Voorwaar, dit wordt echt een valentijnsklassieker. Ik voel het!!!
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

Pagina 4 van 9 EersteEerste 12345678 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •