De resultaten 1 tot 21 van 21 worden weergegeven.

Discussie: Les Miserables

  1. #1

    Standaard Les Miserables

    zo gaat snel dit keer, heb al2 mensen gevonden voor de persvoorstellingen
    Les Miserables
    gisteren wat de wereld premiere van Les Miserables op tv.
    En ik heb hem gemist.
    Nu ben ik opzoek naar de premiere, weet iemand waar je de gehele premiere kan terug zien en niet alleen een paar interviews??

    Heb er zo zin in, ga deze film 14-12 voor de eerste keer zien bij de persvoorstelling.
    Kan niet wachten op deze prachtige film met o.a.
    Hugh Jackman(wolverine), Anna Hathaway(prinses diaries,The Dark Knight Rises) Sacha Baron Cohen(Bruno, Sweeney Todd) en Helena Bonham Carter(Sweeney Todd, Toast, Kings Speech) Helaas mijn favoriet is gene poster van te krijgen..

    Wie kijkt er nog meer uit naar deze film?
    Laatst aangepast door jdgirl : 07-12-2012 om 17:09

  2. #2

    Standaard

    IK!

    Aangezien het een musical film is gaat deze film bij mij denk ik één van twee kanten op: Ik vind het geweldig of ik vind het niets. Ik ben vooral heel benieuwd. Tot nu toe lijkt hij me heel mooi (behalve de zang van Russel Crowe ). Ik ben sowieso een beetje fan van Anne Hathaway en vooral Hugh Jackman, dus kan niet wachten!

    Is die persvoorstelling in Nederland? Dat zou namelijk met ongeveer 4 weken voor de release merkwaardig vroeg zijn.
    The future is Blu

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Juvefan Bekijk bericht
    IK!

    Aangezien het een musical film is gaat deze film bij mij denk ik één van twee kanten op: Ik vind het geweldig of ik vind het niets. Ik ben vooral heel benieuwd. Tot nu toe lijkt hij me heel mooi (behalve de zang van Russel Crowe ). Ik ben sowieso een beetje fan van Anne Hathaway en vooral Hugh Jackman, dus kan niet wachten!

    Is die persvoorstelling in Nederland? Dat zou namelijk met ongeveer 4 weken voor de release merkwaardig vroeg zijn.
    ja is in nederland.
    Via universal studios

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jdgirl Bekijk bericht
    ja is in nederland.
    Via universal studios
    Plaatsje over toevallig?
    The future is Blu

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Juvefan Bekijk bericht
    Plaatsje over toevallig?
    je hebt geluk ik mag iemand mee nemen maar je moet even wachten. want ik kan 2 persvoorstellingen krijgen die van 14december en 3 januari en bij eentje ging misschien een vriendin mee.
    dus je hoort het nog of ik nog ruimte heb om iemand mee te nemen, het is wel in Amsterdam weent niet waar je woont??

  6. #6

    Standaard

    Ik kan je nog niks beloven moet eerst het antwoord nog afwachten van universal met hoevele kaartjes ik kan krijgen.

  7. #7

    Standaard

    Ik woon daar totaal niet in de buurt, dus dat wordt denk ik wachten. Maar bedankt voor het aanbod!

    Hoe kom je eigenlijk aan dergelijke kaartjes?
    The future is Blu

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Juvefan Bekijk bericht
    Ik woon daar totaal niet in de buurt, dus dat wordt denk ik wachten. Maar bedankt voor het aanbod!

    Hoe kom je eigenlijk aan dergelijke kaartjes?
    iemand die ik ken van Universal Studios en helpen universal soms, met recensie, fotos en adverteren enz..

  9. #9

    Standaard

    Ik kijk ook echt uit naar deze film, jammer dat de film in Nederland zoveel later komt dan in de VS.
    De musical heb ik nooit gezien, maar de trailer ziet er mooi uit en klinkt ook erg goed.

  10. #10

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Er bestaat al een topic hierover .
    oh had hem niet gezien...

  12. #12

    Standaard

    Geeft niet, misschien volgende keer even met de zoekmachine even kijken, al werkt die niet altijd goed hoor .

    Overigens de trailer in de bios gezien, en het zag er toch wel erg goed uit. Zo te zien is dit zeker een film voor mij.

  13. #13

    Standaard

    zeker ik ga 14december en 3januari naar een persvoorstelling heb er echt zo zin in zo mooi verhaal...
    Goed ben ook eerlijk, het komt ook een deel door mijn favoriete actrice.
    Laatst aangepast door jdgirl : 07-12-2012 om 15:36

  14. #14

    Standaard

    Iemand die intresse heeft, ik kan iemand mee nemen laat het maar weten.

  15. #15

    Standaard

    Plaatsen zijn al vervuld gaat snel deze keer

  16. #16

    Standaard

    En anders had je Ted kunnen meenemen. Of is dat iemand anders op de foto ?

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    En anders had je Ted kunnen meenemen. Of is dat iemand anders op de foto ?
    Haha dat is niet mijn ted was toen tijdens de Nederlands première dr groeneloper die ted is van iemand van universal studio's. Ik heb nu wel een small ted, mijn grote ted staat op gereserveerd, maar die waren er nog niet..

  18. #18

    Standaard

    All Nominations Les Miserables:
    BEST PICTURE: Les Miserables
    BEST ACTOR: Hugh Jackman (Les Misérables)
    BEST SUPPORTING ACTRESS: Anne Hathaway (Les Misérables)
    BEST ACTING ENSEMBLE: Les Miserables
    BEST DIRECTOR: Tom Hooper (Les Misérables)
    BEST CINEMATOGRAPHY: Les Misérables - Danny Cohen
    BEST ART DIRECTION: Les Misérables - Eve Stewart/Production Designer; Anna Lynch-Robinson/Set Decorator
    BEST COSTUME DESIGN: Les Misérables - Paco Delgado
    BEST MAKEUP: Les Miserables
    BEST SONG: Suddenly - performed by Hugh Jackman/written by Claude-Michel Schonberg & Alain Boublil & Herbert Kretzmer – Les Misérables

  19. #19

    Standaard

    jdgirl,

    Ben je er al geweest? Hoe was het? Die persvoorstellingen zijn dacht ik vaak 's ochtends. Ik ben heel benieuwd!
    The future is Blu

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Juvefan Bekijk bericht
    jdgirl,

    Ben je er al geweest? Hoe was het? Die persvoorstellingen zijn dacht ik vaak 's ochtends. Ik ben heel benieuwd!
    Ja ben geweest en hij was gaaf...

    Recensie Les Miserables.

    De franse revolutie is in aantocht zie hoe verschillende levens door elkaar lopen om vrijheid te creëren. Verdriet, hebzucht, wraak en liefde. Zie de liefde van een moeder die haar leven opgeeft voor een kind. Een man die alles doet om het kind een veilig thuis te geven.
    De man die alles doet om die man achter tralies te krijgen.
    En het volk dat zich tegen de koning keert.
    Zie de hebzucht om alles van iedereen af te nemen voor geld.
    Zie de wraak om iedereen en allemaal te kruipen voor de macht in de wereld e wet.
    Zie het verdriet wat ieder in zich heeft.
    Het bekende theater verhaal op het witte doek.
    Het verhaal word verteld in de muziek, en is echt prachtig.
    De soundtrack is mooi je word er door ontroerd.
    De acteurs en actrice zijn super gekozen stuk voor stuk, geweldige rollen neergezet en prachtig gezongen.

    The Thénardier’s waren nog leuker dan ik dacht en de muziek nog mooier.
    Stuk voor stuk was elke acteur en actrice geweldig . mijn nieuwe favoriete film geworden.

    En de persvoorstelling was leuk er waren een paar van de Nederlandse cast van de musical Les Miserables en er waren ene paar musical reviewers.
    Verder was het leuk en heb het na besproken met een paar van universal.

    ___________________________
    Hier onder een link met een uitgebreide recensie. WAARSCHUWING in deze recensie staat heel veel over de film dus wil je nog niet alles weten lees hem pas wanneer je hem zelf hebt gezien .
    klik hier

  21. #21

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •