De resultaten 1 tot 2 van 2 worden weergegeven.

Discussie: sony

  1. #1

    Standaard sony

    hallo allemaal, ben van plan de reciever str-de875s van sony te kopen + de dvd speler 400 of 700...
    heb nu al jaren sony, en altijd goed bevallen.
    iemand ervaring met deze reciever?
    heb fronts van 200 watt met een best basgeluid, even goed een
    sub erbij?
    alvast bedankt!
    ed.
    boards don't hit back....(bruce lee)

  2. #2

    Standaard

    berijd je voor op een levertijd van minimaal een maand. Verder zal ik als ik jou was de DVP-NS405 kopen want die ondersteund ook MP3 en die kan DTS LEZEN! Dit is dus erg belangrijk en de grootste redene om GEEN 400 te kopen. De 700 heeft als verschil dat hij zelf DD (ook DTS????) kan decoderen en SACD kan afspelen. Dit moet je natuurlijk wel willen en ik mag toch aan nemen dat er in een reciver altijd een beetere dan wel gelijke decoder zit. De reciver heb ik alleen maar goede dingen over gehoord en ik kan hem zeker aanraden.

    Er is een STR-DB840 (QS) en Een STR-DE875 (geen QS)

    Wat ik van sony.nl kan halen is het verschil dat de 875 6.1 (Virtual 6.1 decoding) heeft en de 840 heeft dit niet. Het is maar net een kwestie van wel of niet gebruiken maar volgens mij is het QS model een stukje nieuwer en hij heeft proligic II.

    Aan jou de keus maar ik zou voor het QS model gaan (mits je natuurlijk 6.1 hebt).

    doei Sonyman

    P.S. ff over die levertijd ik moet een maand wachten op mijn STR-De685 (bij Expert)
    doei JCL

    Een beetje gekte in ons leven hebben we allemaal nodig

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •