Pagina 10 van 28 EersteEerste ... 6789101112131420 ... LaatsteLaatste
De resultaten 226 tot 250 van 687 worden weergegeven.
  1. #226

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lorre Bekijk bericht
    http://www.comingsoon.net/news/movienews.php?id=68820

    James Cameron spreekt hier even over het feit dat hij persoonlijk geholpen heeft met het volledige remasteringsproces van Aliens en het maakt me bang wat hij gezegd heeft. Volgens hem hebben ze alle grain weggewerkt. Ik hoop maar dat dit goed komt... Al is Cameron iemand die je normaal kan vertrouwen op het gebied van puike uitgaves toch vraag ik me af hoe ze alle grain weg zouden krijgen zonder details weg te werken...
    Wel ff slikken inderdaad, maar ik vertrouw Cameron wel...
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  2. #227

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht

    Overigens vertelde die gast van Internet services vanmorgen tegen me, toen ik hem ook sprak, dat ze nog lang niet aan het aantal zaten wat ze krijgen om te verkopen.

    Dus als ik het goed begrijp is iedereen zowiezo zeker van een exemplaar van deze set bij de Free.

    Succes, en verder over je post is dat goed nieuws!

  3. #228

    Standaard

    Wellicht was de vele grain, die op de DVD al goed aanwezig is, nooit de bedoeling geweest van Cameron. Persoonlijk vind ik het voor een SF ook niet echt passen.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  4. #229

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door maniac e Bekijk bericht
    Succes, en verder over je post is dat goed nieuws!
    Ze zouden me gisteren teruggebeld hebben, maar heb ze niet gehoord, wel heb ik dit ontvangen :

    ''Beste klant,

    Naar aanleiding van de bestelling die u wilde plaatsen het volgende.

    Het is bij ons nog niet helemaal duidelijk waarom u geen bestelling kan plaatsen met als betalingsmethode acceptgiro.
    Wij hebben dit nagevraagd bij onze betalingsmaatschappij waar wij nog geen antwoord van hebben gehad.

    Andere klanten hebben wel gewoon een bestelling kunnen doen met een bedrag onder de € 115,-.
    Het kan dus niet aan onze site liggen. Als dit het geval was was het uiteraard direct opgelost.

    Zodra wij antwoord hebben op onze vraag lichten wij u uiteraard direct in.

    Met vriendelijke groet,

    Free Record Shop Online''

    Heb alles op pc opnieuw geinstaleerd, en nog steeds kan ik hem niet pre-orderen via acceptgiro, dus lijkt het me toch aan hun liggen, maar ik wacht wel af hoe het afloopt.

  5. #230

    Standaard

    DVD Watcher is het niet handiger om in een FRS winkel hem dan te pre-orderen? Zij kunnen volgens mij je gegevens opvragen en zien ze ook dat je lid bent van de blu-ray club.

  6. #231

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door maniac e Bekijk bericht
    DVD Watcher is het niet handiger om in een FRS winkel hem dan te pre-orderen? Zij kunnen volgens mij je gegevens opvragen en zien ze ook dat je lid bent van de blu-ray club.
    Als ik hem in de winkel pre-order, zou ik hem meteen moeten betalen volgens de persoon van hun Internet afdeling.

    Maar het is toch van de zotte dat dit een soort GTST gaat worden.

    Ik wil hem gewoon via Internet kunnen pre-orderen zonder al deze problemen.

  7. #232

    Standaard

    Waarom maakt iedereen zich eigenlijk zo druk over het feit dat ze hem onmiddellijk moeten betalen? Of het geld nu van je rekening is of op het moment van de release maakt toch niet zo heel veel uit (intrest ligt echt niet zo hoog )
    En je krijgt voldoende bewijzen dat je wel degelijk betaald hebt én je bent bijna zeker van je exemplaar. Zoniet: geld terug!
    Sticking feathers up your butt does not make you a chicken!

  8. #233

    Standaard

    Als bij de eerste reviews de editie toch nog tegenvalt kan je gemakkelijk annuleren zonder dat je op je geld zal moeten wachten...
    Marantz AV7005 & MM8003 - Panasonic TH46PZ85 & Panasonic BD55 - B&W S3 reeks: 603 fronts - 602 Back Surround - 601 Surround - LCR600 - Sub: SVS PB12+

  9. #234

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen Bekijk bericht
    Wellicht was de vele grain, die op de DVD al goed aanwezig is, nooit de bedoeling geweest van Cameron. Persoonlijk vind ik het voor een SF ook niet echt passen.
    Het mag dan nog niet passen, het blijft een feit dat Aliens gefilmd is met een enorm grainy stock. Dus ik hoop maar dat alles van detail intact gebleven is. Maar het blijft afwachten tot de reviews en het eindresultaat verschijnen.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  10. #235

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lorre Bekijk bericht
    Het mag dan nog niet passen, het blijft een feit dat Aliens gefilmd is met een enorm grainy stock. Dus ik hoop maar dat alles van detail intact gebleven is. Maar het blijft afwachten tot de reviews en het eindresultaat verschijnen.
    Dacht eerst ook nee toch, DNR. Maar heb net nog even goed geluisterd, blijkbaar is de film geschoten op een High Speed Negative die blijkbaar voor de bioscoop vervangen is door een grainy negative. Dus het kan meevallen.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  11. #236

    Standaard

    Yep, hier doet hij zijn verhaal.
    Als de grain verwijderd is zonder verlies van detail, dan juich ik dit alleen maar toe!
    Mijn thuisbios: LG OLED65C7V tv, LG UP970 4K blu-ray player, Denon AVR-2313 receiver, Klipsch RF-62 (fronts), Klipsch RC-62 (center), Klipsch RB-51 (rears), Klipsch Ksw-10 (sub)

  12. #237

    Standaard

    Dit is wat ik bedoel, zo moet het.

    nu hopen dat wat hij zegt ook echt gebeurd, is(maar van cameron neem ik aan dat hij zich hier ehelmaal laat gaan)

    Mvrg,
    Raymen
    LG OLED 77c8- MARANTZ SR8012-CM Stufe 1-Marantz MM8807 CM-APPLE TV4K-Zidoo uhd2000-HORIZON NEXT-AUDIOMAAT SOCET 9 Inlets-JL Audio F113 v2 -2x SONUS FABER VENERE 3.0-2x SONUS FABER SONETTO WALL 1xSONUS FABER SONETTO CENTER 2-2xKEF ci161-nas ds1512+-5x10TB-AUDIOQUEST HDMI/POWERCORD/OPTICAL en ETHERNET

  13. #238

    Standaard

    We zullen zien het worden hoe dan ook pareltjes op bluray. En ze zullen echt niet hetzelfde foutje maken met Aliens als met Predator (rerelease).

  14. #239

    Standaard

    Was het maar een foutje. Men denkt / dacht serieus ons filmfreaks een fantastische versie af te leveren met die pixar hunter edition..........
    Wellicht nog erger; hele volkstammen vinden de hunter edition beter.....zucht....
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  15. #240

    Standaard

    Van thedigitalbits.com:

    quote:


    As you might expect, all that talk of de-noising and de-graining has some fans freaked out that the release is going to suffer the same excessively DNR-ed fate as Fox's recent Predator: Ultimate Hunter Blu-ray. Here's the deal: Everyone we trust who was involved, and/or has actually SEEN the new Aliens HD master for Blu-ray, reports to us that the film looks terrific. To the degree that DNR was used, it was applied carefully and with a light hand, with an eye toward striking the proper balance between maintaining the detail and integrity of the image and the desire to reduce grain and address the deficiencies of the stock used at the time.

    There is apparently STILL grain left in the image, it's just no longer excessive or distracting. Plus, Cameron is no slouch when it comes to the presentation quality of his films on disc, and he approved this transfer and master. Look, there's a VERY big difference in digital mastering when the filmmakers are directly involved in the process, as opposed to when they're not. So we're told the disc looks great, we trust that it looks great and I'll personally work to directly confirm that. My own feeling is that Predator was probably an aberration. Fox has generally been doing very good mastering work for Blu-ray in the last year or so, and I suspect this is going to be a non-issue when we all get our hands on the Aliens disc. 'Nuff said for now. By the way, it's a good interview at Coming Soon, so do check it out.
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  16. #241

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    Van thedigitalbits.com:
    Tja, maar wie geloofd die industrie wannabe Bill in in een Star Trek uniform rondloopt en in een Star Wars pyjama slaapt

  17. #242

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sphinkx Bekijk bericht
    Als bij de eerste reviews de editie toch nog tegenvalt kan je gemakkelijk annuleren zonder dat je op je geld zal moeten wachten...
    Klopt idd, maar ik koop deze toch ook voor het beeldje. Vallen de schijfjes tegen kan ik achteraf nog altijd een betere release van de schijfjes kopen. Maar dit is natuurlijk weer de verzamelwoede aan het woord
    Sticking feathers up your butt does not make you a chicken!

  18. #243

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Kleine Bekijk bericht
    Dacht eerst ook nee toch, DNR. Maar heb net nog even goed geluisterd, blijkbaar is de film geschoten op een High Speed Negative die blijkbaar voor de bioscoop vervangen is door een grainy negative. Dus het kan meevallen.

    Niet helemaal. Hij zegt dat de film idd is geschoten op een High Speed Negative, maar dit was een nieuw soort negatief en was niet echt succesvol en werd het jaar erna alweer vervangen. Het resultaat was dan ook erg grainy en dit hebben ze nu dus digitaal gerestaureerd. Er is dus geen negatief vervangen voor de toenmalige bioscoop release. De kwaliteit van de blu-ray hangt dus van het restauratie proces af.

  19. #244

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht
    Tja, maar wie geloofd die industrie wannabe Bill in in een Star Trek uniform rondloopt en in een Star Wars pyjama slaapt
    Ik want normaal is thedigitalbits erg betrouwbaar. Dus daar ga ik hier ook maar van uit.
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  20. #245

    Standaard

    Kan er al met zekerheid bevestigd worden of de UK release wel of geen Nederlandse ondertiteling heeft?

  21. #246

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kevin Rijm Bekijk bericht
    Waarom maakt iedereen zich eigenlijk zo druk over het feit dat ze hem onmiddellijk moeten betalen? Of het geld nu van je rekening is of op het moment van de release maakt toch niet zo heel veel uit (intrest ligt echt niet zo hoog )
    En je krijgt voldoende bewijzen dat je wel degelijk betaald hebt én je bent bijna zeker van je exemplaar. Zoniet: geld terug!
    Je mag WETTELIJK gezien maar max. 25% vooraf betalen als je iets aankoopt, ook online! Dus strikt genomen overtreed de FRS de wet. De reden waarom ik er ook niks meer bestel.

    Over de Alien Anthology:
    Ik heb de eerste dvd-release (4-disc) in een mooi, groene relief cover vorige week weer eens uit de kast gepakt om te zien hoe het er op mijn nieuwe Sony Bravia Blu-ray speler en tv uitziet.... Was even slikken. Ondanks dat mijn blu-ray set dvd-upscaling heeft (recente dvd's, ook gebrande! zien er super uit en klinken ook zo), was het beeld heel erg wazig en uitgerekt, net als de ondertitels. Net als met andere oude dvd's van zo'n 10 jaar oud. Erg jammer. Kan ze altijd nog in de slaapkamer bekijken

  22. #247
    Super Member
    Registratie datum
    Jul 2005
    Woonplaats
    Destelbergen, België

    Standaard

    Waarom komt er eigenlijk geen standaard versie uit in de benelux ? Ik zie bij elke benelux shop enkel de egg-editie.

  23. #248
    Super Member
    Registratie datum
    Jul 2008
    Woonplaats
    Wergea (Friesland)

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Master S Bekijk bericht
    Waarom komt er eigenlijk geen standaard versie uit in de benelux ? Ik zie bij elke benelux shop enkel de egg-editie.
    Goeie vraag. Heb daar denk ik ook wel interesse in.

  24. #249
    Super Member
    Registratie datum
    Jul 2008
    Woonplaats
    Wergea (Friesland)

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Franklin1975 Bekijk bericht
    Je mag WETTELIJK gezien maar max. 25% vooraf betalen als je iets aankoopt, ook online! Dus strikt genomen overtreed de FRS de wet. De reden waarom ik er ook niks meer bestel.
    Ja maar je geeft er toch zelf toestemming voor als je via online bankieren betaald dus dan mag het toch wel gewoon?

  25. #250

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Franklin1975 Bekijk bericht
    Je mag WETTELIJK gezien maar max. 25% vooraf betalen als je iets aankoopt, ook online! Dus strikt genomen overtreed de FRS de wet. De reden waarom ik er ook niks meer bestel.
    Begin dan een zaak tegen FRS

    Die 25% is iets van het CBW uit geregeld, en als een bedrijf failliet gaat krijg je die aanbetaling ook terug.

    We hebben het hier echter niet over een keuken of zo waar je een aanbetaling op doet.

    Als je een Ideal betaling doet betaal je normaliter het volledige bedrag, en daarbij ga je dan zelf akkoord en daar is niets onwettelijks aan. Anders zouden honderden of duizenden bedrijven zich schuldig maken aan iets onwettigs. En je hebt immers de mogelijkheid om achteraf te betalen middels acceptgiro of indien niet mogelijk middels rembours, zo loop je vrijwel geen risico, toch ? Lijkt me zondermeer handig als je een bedrijf nog niet zo goed kent.

    Grt Roger.
    Onze site : www.BillyGates.nl

    LG 50PV350 | Onkyo TX-SR806B | Denon DVD/SACD 1930 | A.C. RYAN PLAYON HD mini | Cisco 8455 DVB HD PVR |
    JBL Northridge E100 | JBL Northridge EC35 | JBL Northridge E80

Pagina 10 van 28 EersteEerste ... 6789101112131420 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •