Pagina 24 van 28 EersteEerste ... 14202122232425262728 LaatsteLaatste
De resultaten 576 tot 600 van 687 worden weergegeven.
  1. #576

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Arriejj Bekijk bericht
    Gisteren het ei gekocht bij de MM!
    Ben er super blij mee!
    (was alleen wel een rib uit me lijf als 18-jarige!)
    In de MM hier staat er nog ééntje. 'k Vind hem ook wel leuk ('k heb hem ook gekocht), maar vind het eigenlijk te duur voor wat het maar is. Het is en blijft een goedkoop plastic dingetje met een lichtje in. Als merchandise liefhebber vind ik de kwaliteit niet echt dat.

  2. #577

    Standaard

    Mee eens maar het staat wel gaaf in je kast dit hadden ze gewoon voor 70euro moeten uitbrengen. 110/120 is te duur.

  3. #578

    Standaard

    Heb de Facehugger maar bij Amazon.co.uk besteld, aangezien ik meen te lezen dat er wat problemen zijn met NL versie.
    Ben benieuwd of er op de extended version NL subs staan!

  4. #579

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TomVDJ Bekijk bericht
    In de MM hier staat er nog ééntje. 'k Vind hem ook wel leuk ('k heb hem ook gekocht), maar vind het eigenlijk te duur voor wat het maar is. Het is en blijft een goedkoop plastic dingetje met een lichtje in. Als merchandise liefhebber vind ik de kwaliteit niet echt dat.
    Ja, klopt, hij is wel duur, heb er 119,99 voor betaald voor wat plastic
    met lichtje erin, maar vond hem zoveel mooier dan die
    Facehugger, dat ik hem persé wou hebben!

  5. #580

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door barend Bekijk bericht
    Heb de Facehugger maar bij Amazon.co.uk besteld, aangezien ik meen te lezen dat er wat problemen zijn met NL versie.
    Ben benieuwd of er op de extended version NL subs staan!
    Problemen met de Nederlandse release? Nee, hoor. Bovendien is de Engelse uitgave identiek aan de Nederlandse (en Amerikaanse) uitgave.

  6. #581

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Arriejj Bekijk bericht
    Ja, klopt, hij is wel duur, heb er 119,99 voor betaald voor wat plastic
    met lichtje erin, maar vond hem zoveel mooier dan die
    Facehugger, dat ik hem persé wou hebben!
    120 €? Da's wel duur. In de MM in Oostakker (België) stond hij voor 89 €. Los van het goedkope uitzicht van het ei, is de bluray set zelf wel dik de moeite, natuurlijk.

  7. #582

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark van Lieshout Bekijk bericht
    Voor de Pioneer blu-ray bezitters : eind deze week begin volgende week komt een nieuwe firmware update beschikbaar. Zoals altijd is Pioneer snel met oplossen van problemen.
    Dat is een terechte opmerking alleen wordt dit specifieke probleem met de subs niet opgelost met deze nieuwe firmware. Heb met mijn BDP-LX71 nog steeds geen subs bij de SE versies van de films. De bioscoop versies doen het verder prima.
    Pioneer KRP-500M, Pioneer SC-LX81, Pioneer BDP-LX71, Canton Karat M80 DC, Canton Karat CS4, Canton Karat S1,

    Mijn Blu-ray’s

  8. #583

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ifeman Bekijk bericht
    Dat is een terechte opmerking alleen wordt dit specifieke probleem met de subs niet opgelost met deze nieuwe firmware. Heb met mijn BDP-LX71 nog steeds geen subs bij de SE versies van de films. De bioscoop versies doen het verder prima.
    Even controleren. Door eerst naar de THxxx-mode te gaan en dan weer terug, werkt het wel.
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  9. #584

    Standaard

    Heb net Alien gezien (2003 director's cut) en heb op mijn Samsung bdp1500 geen problemen ervaren met de ondertiteling.

  10. #585

    Standaard

    Vandaag eindelijk mijn Alien Anthology uit Amerika ontvangen , erg cool maar wel zwaar overpriced natuurlijk.

  11. #586

    Standaard

    Gisteren ook de US Alien Anthology set ontvangen. Hele mooie set, mooi design. Erg indrukwekkend
    Vanmiddag beginnen met Alien bekijken
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  12. #587

    Standaard

    Even een update over de BDP-LX71 speler van Pioneer. Na de firmware update naar versie 1.69a zijn mijn ondertitel problemen verholpen! Alle extended versies vertonen nu de ondertitels zonder problemen

  13. #588

    Standaard

    Hmmm, de mijne niet. Na test, nog steeds niet, ondanks de update.
    Weet jij of je misschien het geheugen leeg kunt gooien? En hoe?

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dutchie Bekijk bericht
    Even een update over de BDP-LX71 speler van Pioneer. Na de firmware update naar versie 1.69a zijn mijn ondertitel problemen verholpen! Alle extended versies vertonen nu de ondertitels zonder problemen
    Laatst aangepast door Mark van L. : 17-11-2010 om 09:55
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  14. #589

    Standaard

    Mark, je zou een 'Factory reset' kunnen proberen:

    How do I perform a factory reset?
    1. Check that the player’s power is turned on.
    2. When a disc is playing, press STOP to stop playback. Eject the disc from the player.
    3. While pressing STOP, press STANDBY/ON. Operate using the buttons on the player’s front panel.
    Use Setup Navigator in the player setup menu to restore settings after reset.

  15. #590

    Standaard

    Jean-Pierre Jeunet is niet zo te spreken over de beeldkwaliteit van Alien Resurrection. Hij is ook niet betrokken geweest bij het maken van de master.

    JP Jeunet Disowns Alien Resurrection Blu-ray Transfer

    French filmmaker Jean-Pierre Jeunet, director of Alien Resurrection, has revealed on his personal blog that, unlike Ridley Scott for Alien and James Cameron for Aliens, he wasn't invited to supervise the remastering of his movie, included in the Alien Anthology Blu-ray. Jeunet has said that the BD of the fourth Alien installment has the picture quality of "a very mediocre DVD."

    Jeunet sarcastically cites the tagline for the new box set: "On Blu-ray, everybody will hear you scream" only to add: "They got that right - scream with rage!"

    Bron: www.blu-ray.com.

  16. #591

    Standaard

    Ik vond Resurrection ook niet zo spectaculair beter dan de DVD in vergelijking met de andere delen, en met name deel 1 en 2 dan.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  17. #592

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Jeunet has said that the BD of the fourth Alien installment has the picture quality of "a very mediocre DVD."
    Mmm, 'k heb beiden even bekeken (de DVD uit de Alien Quadrilogy, en de Bluray uit de Anthology) en er zit toch duidelijk verschil in de beeldkwaliteit, zelfs als de DVD door mijn bluray speler geuopscaled word. Of de andere Alien films nu meer aan beeldkwaliteit gewonnen hebben dan Resurrection, zou ik niet meteen kunnen zeggen. Misschien wel, maar ik vind de Resurrection transfert naar bluray toch wel geslaagd, hoor.

    Ik vermoed dat Jeunet zich gepasseerd voelt en daarom maar wat kritiek uit?

  18. #593

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TomVDJ Bekijk bericht
    Mmm, 'k heb beiden even bekeken (de DVD uit de Alien Quadrilogy, en de Bluray uit de Anthology) en er zit toch duidelijk verschil in de beeldkwaliteit, zelfs als de DVD door mijn bluray speler geuopscaled word. Of de andere Alien films nu meer aan beeldkwaliteit gewonnen hebben dan Resurrection, zou ik niet meteen kunnen zeggen. Misschien wel, maar ik vind de Resurrection transfert naar bluray toch wel geslaagd, hoor.

    Ik vermoed dat Jeunet zich gepasseerd voelt en daarom maar wat kritiek uit?
    Met alle respect: ik denk dat de regisseur zelf toch altijd het beste weet hoe de film visueel gepresenteerd zou moeten worden ipv iemand met de blu-ray en DVD en deze vergelijkt tot elkaar en dan de conclusie trekt dat de blu ray de juiste presentatie is omdat deze qua beeldkwaliteit beter oogt.... Jeunet is visueel een zeer bekwaam regisseur en vast een purist in dit oogpunt en daarom wellicht extra kritisch, maar met een film zoals in de Alien reeks vindt ik dit absoluut niet iets zoals "zomaar wat krtiek uiten"....

  19. #594

    Standaard

    bij de philips bdp9500 ook exact het zelfde probleem, kan de director's cut niet eens bekijken zoomt de beeld automatisch helemaal in of de beeld staat helemaal onderin de tv

  20. #595

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TylerDurden Bekijk bericht
    Met alle respect: ik denk dat de regisseur zelf toch altijd het beste weet hoe de film visueel gepresenteerd zou moeten worden ipv iemand met de blu-ray en DVD en deze vergelijkt tot elkaar en dan de conclusie trekt dat de blu ray de juiste presentatie is omdat deze qua beeldkwaliteit beter oogt.... Jeunet is visueel een zeer bekwaam regisseur en vast een purist in dit oogpunt en daarom wellicht extra kritisch, maar met een film zoals in de Alien reeks vindt ik dit absoluut niet iets zoals "zomaar wat krtiek uiten"....
    Als ik het goed gelezen heb, heeft Jeunet het niet over "hoe de film visueel gepresenteerd moet worden", maar geeft hij effectief de kritiek dat de beeldkwaliteit die van een middelmatige DVD is.

    Sorry, hoor, maar de beeldKWALITEIT kan ik zelf WEL evalueren. En die van de Bluray is zeker en vast beter dan de beeldkwaliteit van een DVD.

    Dus de opmerking van Jeunet: "the fourth Alien installment has the picture quality of a very mediocre DVD" is niet echt objectief te noemen, en is volgens mij meer gemotiveerd door onvrede omdat hij niet bij de release betrokken was.

  21. #596

    Standaard

    Ik wilde vanmiddag de Aliens director`s cut kijken maar tot m`n grote verbazing zag ik dat er maar een deel van het beeld "beschikbaar" is. Wanneer het logo van 20th Century fox in beeld komt, zie ik alleen maar een deel van de 2 en een deel van de "licht stralen" uit het logo. Toen de film zelf begon was dat probleem ook hier te zien: van de naam van Sigourney Weaver krijg ik alleen maar "Sig" in beeld te staan, de rest valt buiten beeld. En de titel Aliens valt zelfs helemaal buiten beeld.
    Het lijkt alsof het beeld is ingezoomd en alleen het gedeelte links bovenin zichbaar is.
    De instellingen zijn goed, heb geprobeerd het via de zoom knop van de afstand bediening te regelen maar dat gaat niet.
    Bij de theatrical version is wel alles gewoon zichtbaar zoals het hoort.
    Bij de Alien director`s cut doet zich het zelfde probleem voor, ook alleen bij de director`s cut.
    Zijn er meer mensen met dit probleem? of is er ergens iets bekend over? vind het vooral raar omdat het alleen bij de director`s cut is en ik er zelf niets aan kan veranderen.
    Is dit een productie fout of ligt het aan de instellingen van m`n speler (Oppo BDP-80)?
    iemand die kan helpen?
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  22. #597

    Standaard

    Ik heb van alle 4 de films de director's/extended/special cut gezien zonder problemen (op Samsung BDP1500). Ik denk dat je blu-ray-speler een firmware update nodig heeft. Zou het anders niet weten...

    edit: Met een beetje googlen zal je ontdekken dat meer mensen dit probleem hebben met de Oppo spelers. Het advies luidt: Als de film gestart is terugkeren naar het menu en opnieuw op PLAY klikken in het menu. Dan zou het probleem opgelost moeten zijn.
    Laatst aangepast door scorpius : 30-11-2010 om 15:54

  23. #598

    Standaard

    Had het net gelezen via een link op `t Empire forum. Zal het dalijk eens proberen.
    Het lijkt me sterk dat `t aan de firmware ligt, die is voor een week of 6 geleden voor het laatst geupdate.
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  24. #599

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dutchie Bekijk bericht
    Mark, je zou een 'Factory reset' kunnen proberen:
    Pioneer heeft weer nieuwe firmwares online. Probleem met Alien is nu opgelost. Moet nog even naar BatB kijken.
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  25. #600

    Standaard

    Ik heb probleem met nl alien box. Bij disc 1 extend version is de beeld te ver uitgezoomd. ik zie op mijn hd ready tv en philips blu-ray speler met laaste update van nov 2010 1/4de van het scherm. bij bios versie is niks aan de hand. Op mijn nieuwer tv van philips en samsung BDP1400 is beeld goed.
    Zijn mensen die het zelfde probleem hebben, hoe kan ik het oplossen?
    Laatst aangepast door Egon : 11-12-2010 om 22:58
    Blu-ray = Future

Pagina 24 van 28 EersteEerste ... 14202122232425262728 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •