Pagina 10 van 10 EersteEerste ... 678910
De resultaten 226 tot 246 van 246 worden weergegeven.
  1. #226

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Zal allemaal vast wel, maar dit staat in de mail :

    Geachte heer ............,
    Onderstaande producten zijn door u besteld:

    Onze referentie: 1116862
    Ordernummer: 20811


    Product : 8716777936566 Lord of the rings trilogy

    AantalStatus : 1x Backorder


    Veel plezier met uw aankoop!

    het bevestigd en ze bevestigen zelf dat we deze besteld hebben, en dat de aankoop betaald is.

    Anders moeten ze maar de site goed nakijken voor ze wat plaatsen.

    Geadverteerd, is bekeken, is besteld, is betaald, is bevestiging gehad, waarin ze zelf bevestigen dat we de aankoop gedaan hebben, en dat we hem betaald hebben.

    Dan moeten ze hem maar leveren ook
    Dat dacht jij. In de algemene voorwaarden staat dat zo'n soort bestelling mogen annuleren. Ook als ze al bevestigd hebben.

  2. #227

    Standaard

    ik wacht af, anders als ze em annuleren kan ik de box alsnog kopen (was ik toch al van plan)

  3. #228

    Standaard

    Heb hem ook in bestelling gezet, je weet maar nooit, je kan mazzel hebben.

  4. #229

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ed Lewis Bekijk bericht
    Heb hem ook in bestelling gezet, je weet maar nooit, je kan mazzel hebben.
    Me too, maar mediamarkt kennende zullen ze of alle bestellingen annuleren of alleen de prijs aanpassen en zo dom zijn om de andere bestellingen tegen het nul tarief gewoon uit te leveren (werk er zelf, dus ik weet hoe dom ze soms kunnen zijn)
    Sony KD-55X8505C 4K HDR | Philips BDP7500 (B) | Philips BDP3000 (A)|NAD T748 v2| 2x Dali Zensor 5 | 1x Dali Zensor Volkal | 2x Dali Zensor 1 | SVS PB-1000


  5. #230

    Standaard

    Het kan toch haast geen toeval zijn dat ze nu ook met deze prijs aan het kloten zijn op de site...na de star wars trilogy.....

  6. #231

    Standaard

    Hou wel van een gokje, misschien meer massel dan met de staatsloterij...

  7. #232

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door littleduck Bekijk bericht
    Hou wel van een gokje, misschien meer massel dan met de staatsloterij...
    Je hebt in elk geval meer kans

    Ik heb hem ook besteld, maar verwacht wel dat ie geannuleerd word. En dan ga ik er ook niet om zeuren, want het is overduidelijk fout. Laat daarom de bestelling bij de wehkamp ook mooi staan


  8. #233

    Smile

    Heren, kunnen jullie nu weer eens 'on topic' gaan? Graag je discussie voortzetten in het Media Markt-topic onder 'Internetwinkels'.
    (Goh, ik lijk wel een forum moderator )

  9. #234

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roger B. Bekijk bericht
    Ik denk het niet.

    Algemene Verkoopvoorwaarden

    3.4 Van prijzen met een schrijffout waarvan voor een ieder duidelijk is dat het niet de werkelijke prijs is, kan de consument geen nakoming eisen.
    Ik weet niet hoe het zit in Nederland, maar in Belgie kom je er met zo'n zinnetje niet onderuit. Want wat voor de éne duidelijk is, is dat niet voor de andere. Normaal gezien zowat dezelfde regels als verkeerd geprijsde artikelen in folders of in de winkels zélf.

    Als er echter voor het bedrag duidelijk aangegeven staat dat 't om verzendingskosten gaat, gaat het hele verhaal niet op natuurlijk. En als ze écht dwars liggen kan je er ook al weinig aan doen, tenzij je verdere stappen wil nemen. Maar dat is voor dit kleine bedrag belachelijk natuurlijk.

  10. #235

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Esteban Bekijk bericht
    Ik weet niet hoe het zit in Nederland, maar in Belgie kom je er met zo'n zinnetje niet onderuit. Want wat voor de éne duidelijk is, is dat niet voor de andere. Normaal gezien zowat dezelfde regels als verkeerd geprijsde artikelen in folders of in de winkels zélf.

    Als er echter voor het bedrag duidelijk aangegeven staat dat 't om verzendingskosten gaat, gaat het hele verhaal niet op natuurlijk. En als ze écht dwars liggen kan je er ook al weinig aan doen, tenzij je verdere stappen wil nemen. Maar dat is voor dit kleine bedrag belachelijk natuurlijk.
    Het is voor iedereen wel duidelijk dat een box met 15 Blu-rays/DVD's geen €0,00 zal kosten. Ook met betrekking tot de Star Wars box, bij de zoekresultaten staat €99,00, maar pas als je er op klikt en hem besteld kwam er €19,99 in beeld. Dit is ook duidelijk een fout, die iedereen zal waarnemen. Naar mijn mening zullen beide bestellingen dan ook niet doorgevoerd worden, maar je weet natuurlijk maar nooit!

  11. #236

    Standaard

    Zoveelste meer jullie hierover gaan discusiëren op verschillende plaatsen en topics, zoveelste sneller dat iemand van Media Markt hier van op de hoogte zal zijn.

    Als je zulke fout ziet kan je best snel bestellen en zwijgen. Het is pas als plots grote aantallen bestellingen binnen komen voor een bepaalde titel dat er automatisch een of ander alarmbel zal afgaan in het systeem dat vraagt aan een werknemer om eens iets van dichterbij te bekijken.

    On topic:

    De Spiderman trilogie staat in de Sony winkel in Antwerpen (aan de Boerentoren, tussen Meir en Groenplaats) voor 25 euro.

  12. #237

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door blraydvd Bekijk bericht
    Hey,

    Rustig aan, ...
    Dat kan dan wel zijn, ...Maar als de (aanbieding) er al een paar dagen niet meer is,
    Heeft het ook geen nut om het nu nog te melden,
    Want dan hebben de mensen er niks aan, ...En maak je ze blij met een dooie (duurdere) prijs

    Greets Ferry, ...

    Werk je voor MM ofzo, het staat nl., nog steeds online...JAAA link in dit topic werkt nog wel, ook 5 boxen besteld voor 5x 1,95.

  13. #238

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door e-shole Bekijk bericht
    Werk je voor MM ofzo, het staat nl., nog steeds online...JAAA link in dit topic werkt nog wel, ook 5 boxen besteld voor 5x 1,95.
    Hey,

    Ehmmm, ...Voor je op mijn reactie reageerd wel even goed het topic door lezen he
    Dit ging namelijk over de Star Wars box bij de MM (en die prijs is inmiddels wel gewijzigd)

    En nee ik werk niet bij de MM (gelukkig niet, Hihi)


    Greets Ferry, ...

  14. #239

  15. #240

  16. #241

    Standaard

    Gekocht bij Media Markt (winkel) deze week voor 'slechts' € 119,-



    Lost Box Seizoen 1 t/m 6 (NL)

    € 119,- is een hoop geld en zeker geen prikkie, maar als ik zie voor welke bedragen de losse seizoenen alleen al bij de diverse webshops en winkels verkrijgbaar zijn, dan is dit tot nu toe de laagste prijs die ik voor de NL-ondertitelde versie van de complete box heb kunnen vinden. Komt neer op € 20,- per seizoen. Op de meeste sites is de complete box anderhalf tot twee keer zo duur.

    Het zijn in totaal 36 Blu-ray schijfjes. Helaas is de box niet zo bijzonder, gewoon een kartonnen display, verder niks. Jammer is alleen dat de verpakking van de verschillende seizoen niet uniform is. Seizoen 1, 2, 3 en 5 zijn qua verpakking identiek (met slipcases), seizoen 4 en 6 zijn dunner, waarbij seizoen 4 geen slipcase heeft en seizoen 6 weer wel. Kortom, de originele uitgaven zijn gewoon bij elkaar in een doos gestopt. Klaar! Dat had beter en mooier gekund. Maar uiteindelijk gaat het mij toch om de Blu-ray's en dan denk ik dat dit op dit moment een mooie prijs is.
    Laatst aangepast door Marcel Hoeve : 13-07-2011 om 19:01

  17. #242

    Standaard

    Mhm das inderdaad een mooie prijs. Hier (in Belgie) in Mediamarkt kost hij nog steeds 169 euro.

  18. #243

    Standaard

    Antonioni's Red Desert (de BFI-uitgave) voor £ 5,99 bij Amazon.co.uk. Zie hier.

    De DVD is zelfs duurder want daar betaal je £ 7,97 voor.

  19. #244

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht


    Mystic River bij Free Record Shop voor slechts € 6,50
    Nu €10,-

    Dan raad ik toch de Clint Eastwood boxset bij Amazon aan. Kost zo'n 19 euro en krijg je 5 blu-ray's, waaronder Mystic River en Gran Torino.

  20. #245

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door roninpacino Bekijk bericht
    Nu €10,-

    Dan raad ik toch de Clint Eastwood boxset bij Amazon aan. Kost zo'n 19 euro en krijg je 5 blu-ray's, waaronder Mystic River en Gran Torino.
    Tenzij je - zoals ik - de andere Blu-rays uit de boxset al hebt, natuurlijk...

    En je bedoelt waarschijnlijk deze voor 20,97 GBP bij Amazon UK met:
    - Mystic River
    - Gran Torino
    - Letters From Iwo Jima
    - Flags Of Our Fathers
    - Unforgiven

    Is inderdaad erg goedkoop met allemaal topfilms. Weet alleen niet of deze ook allemaal Nederlandse ondertitels hebben.

  21. #246

    Standaard

    Ik had er eindelijk weer eens eentje: Space Station 3D voor 3 euro. Wel tweedehands maar toch. Ik heb hem nog nooit eerder in een gewone winkel gezien en zelfs online is ie niet makkelijk te vinden. En al helemaal niet voor zo'n soort prijs.

Pagina 10 van 10 EersteEerste ... 678910

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •