Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 26 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Bridge Entertainment presenteert: In het Vuur van de Storm (4 DVD)

    Bridge Entertainment presenteert: In het Vuur van de Storm (4 DVD)



    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Ben zondag 21 Feb bij de premiere geweest in het FIGI Theater in Zeist van dit unieke project en was compleet flabbergasted!!. Deze serie verdiendt een grote ontvangst bij het publiek, de serie behelst 10 afleveringen van 45 minuten (in totaal 7,5 uur!!) Het is een heel pakkend verhaal met onbekende maar zeer getalenteerde acteurs. Het brein achter het project is Raymond van Rijn, een inspirerende bevlogen filmmaker die het onmogelijke heeft gedaan door met bijna geen budget dit epos te creeeren.

    Deze serie moet gezien worden door iedereen!!

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door bigbadbello Bekijk bericht
    met onbekende maar zeer getalenteerde acteurs.
    De wat knullige trailer doet iets heel anders vermoeden. (even los gezien van het feit dat het memorabel is wat de makers hebben weten te bereiken)
    "Het is allemaal anders gelopen. Alles loopt voortdurend anders"

    NeerlandsFilmdoek.nl - dé website over Nederlandse film en tv-series

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door bigbadbello Bekijk bericht
    Ben zondag 21 Feb bij de premiere geweest in het FIGI Theater in Zeist van dit unieke project en was compleet flabbergasted!!. Deze serie verdiendt een grote ontvangst bij het publiek, de serie behelst 10 afleveringen van 45 minuten (in totaal 7,5 uur!!) Het is een heel pakkend verhaal met onbekende maar zeer getalenteerde acteurs. Het brein achter het project is Raymond van Rijn, een inspirerende bevlogen filmmaker die het onmogelijke heeft gedaan door met bijna geen budget dit epos te creeeren.

    Deze serie moet gezien worden door iedereen!!
    Mooi verkooppraatje!

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Quido Bekijk bericht
    De wat knullige trailer doet iets heel anders vermoeden. (even los gezien van het feit dat het memorabel is wat de makers hebben weten te bereiken)
    De trailer op Youtube is een ruwe montage van een aantal jaren terug. De nieuwe trailer op de site van "in het vuur van de storm" is absoluut niet knullig hoor.

    Ik denk dat je uitspraken als knullig even moet bewaren (en wellicht inslikken) voor als je het gezien hebt.

    Daarnaast is het geen verkooppraatje heren, jullie moeten ook eens de reacties op bol.com lezen over dit project.(zie hieronder)

    Sorteren op: datum |beoordeling |top reviewer |behulpzaamheid

    Algemeen waarderingscijfer:

    5 van de 5




    Wat een klasse film!
    Datum: 22 februari 2010



    Erik,
    Je haalt me de woorden uit de mond, echt ik ben sprakeloos!
    Was er ook bij op slot Zeist en daarna naar het FIGI theater, wat een klasse!
    Dit moet je gezien hebben.
    Groeten Marco Toorenent

    Pluspunten: Mooi gefilmd, Levensechte special effects, Pakkend verhaal, goed geacteerd, Boeiende personages




    Vond je deze review nuttig?Ja (0)Ja (0)|Nee (0)Nee (0)|Ongepast?Gemeld als ongepast







    Algemeen waarderingscijfer:

    4 van de 5




    Ongelooflijk epos
    Datum: 21 februari 2010


    Ik weet het, in het vuur van de storm heeft niemand nog gezien, MAAR!!!
    Ik ben vandaag een van de gelukkigen geweest die de Premiere bij mocht wonen in het Figi te Zeist.
    En ik ben "flabbergastered", ongelooflijk wat Ray, Ray en de hunnen voor elkaar gekregen hebben.
    Zorg dat u dit te zien krijgt, maak er een marathon van!!
    Veel kijkplezier.
    Erik Leeflang

    Pluspunten: Levensechte special effects, Pakkend verhaal, Boeiende personages




    1 van 1 vonden deze beoordeling nuttig.
    Vond je deze review nuttig?Ja (1)Ja (1)|Nee (0)Nee (0)|Ongepast?Gemeld als ongepast
    Laatst aangepast door bigbadbello : 25-02-2010 om 07:23

  6. #6

    Standaard

    2 reacties waarvan er 1 van jou is, Erik....maar dat geeft toch ook niet! Kan me voorstellen dat wanneer je iets gemaakt hebt met weinig middelen je daar trots op bent! Gewoonste zaak van de wereld!....maar het blijft wel een verkooppraatje


    Citaat Oorspronkelijk gepost door bigbadbello Bekijk bericht
    De trailer op Youtube is een ruwe montage van een aantal jaren terug. De nieuwe trailer op de site van "in het vuur van de storm" is absoluut niet knullig hoor.

    Ik denk dat je uitspraken als knullig even moet bewaren (en wellicht inslikken) voor als je het gezien hebt.

    Daarnaast is het geen verkooppraatje heren, jullie moeten ook eens de reacties op bol.com lezen over dit project.(zie hieronder)

    Sorteren op: datum |beoordeling |top reviewer |behulpzaamheid

    Algemeen waarderingscijfer:

    5 van de 5




    Wat een klasse film!
    Datum: 22 februari 2010



    Erik,
    Je haalt me de woorden uit de mond, echt ik ben sprakeloos!
    Was er ook bij op slot Zeist en daarna naar het FIGI theater, wat een klasse!
    Dit moet je gezien hebben.
    Groeten Marco Toorenent

    Pluspunten: Mooi gefilmd, Levensechte special effects, Pakkend verhaal, goed geacteerd, Boeiende personages




    Vond je deze review nuttig?Ja (0)Ja (0)|Nee (0)Nee (0)|Ongepast?Gemeld als ongepast







    Algemeen waarderingscijfer:

    4 van de 5




    Ongelooflijk epos
    Datum: 21 februari 2010


    Ik weet het, in het vuur van de storm heeft niemand nog gezien, MAAR!!!
    Ik ben vandaag een van de gelukkigen geweest die de Premiere bij mocht wonen in het Figi te Zeist.
    En ik ben "flabbergastered", ongelooflijk wat Ray, Ray en de hunnen voor elkaar gekregen hebben.
    Zorg dat u dit te zien krijgt, maak er een marathon van!!
    Veel kijkplezier.
    Erik Leeflang

    Pluspunten: Levensechte special effects, Pakkend verhaal, Boeiende personages




    1 van 1 vonden deze beoordeling nuttig.
    Vond je deze review nuttig?Ja (1)Ja (1)|Nee (0)Nee (0)|Ongepast?Gemeld als ongepast

  7. #7

    Standaard

    Hahahaha, jammer joh ik was het helaas niet die op bol heeft gereageerd. Maar goed je hebt gelijk ik ben er weldegelijk erg trots op om hier aan te hebben meegewerkt, en er is niets mis mee om er voor te zorgen dat zoveel mogelijk mensen dit gaan bekijken.

    Ga eerst maar eens kijken en geef dan eens inhoudelijk commentaar of kritiek. ben heel benieuwd.

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door bigbadbello Bekijk bericht
    Hahahaha, jammer joh ik was het helaas niet die op bol heeft gereageerd. Maar goed je hebt gelijk ik ben er weldegelijk erg trots op om hier aan te hebben meegewerkt, en er is niets mis mee om er voor te zorgen dat zoveel mogelijk mensen dit gaan bekijken.

    Ga eerst maar eens kijken en geef dan eens inhoudelijk commentaar of kritiek. ben heel benieuwd.
    Heb de eerste twee afleveringen nu bekeken en er is inderdaad goed doorheen te komen. Verhaal is boeiend en meeslepend genoeg, lekker tempo, opvallend production design ondanks het geringe (nagenoeg geen) budget en het spel is nergens storend slecht. Alleen jammer dat het wat flets en weinig filmisch oogt, maar daar valt doorheen te kijken. Ben in ieder geval benieuwd naar de rest.
    "Het is allemaal anders gelopen. Alles loopt voortdurend anders"

    NeerlandsFilmdoek.nl - dé website over Nederlandse film en tv-series

  9. #9

    Standaard

    Hi Quido,
    Bedankt voor je eerlijke feedback! Ben toch wel benieuwd hoe je aan de DVD box komt als deze pas vanaf donderdag in de winkels ligt.

    Het production design is inderdaad bijzonder, heeft alles te maken met de juiste mensen en de juiste spullen/locaties. "Het spel is nergens storend slecht" schrijf je kun je daar iets meer over zeggen? Klinkt alsof het je niet pakt.

    Het oogt minder filmisch omdat daar de middelen ook niet voor waren, heel simpel.

    Toch wel leuk dat je overall positief reagreert!

    Gr BigBadBello
    Laatst aangepast door bigbadbello : 01-03-2010 om 10:15

  10. #10

    Standaard

    Nou ja, het verschil met doorgewinterde acteurs is duidelijk te merken. Al ontstijgt een groot deel het soapniveau wel. Hoofdspersonage Hans, zijn vader en moeder en een aantal Duitsers zijn goed. Vera, die verzetsstrijder die op haar valt, die knullige boerenzoon en nog een meuk andere bijrollen slaan zo nu en dan de plank mis. Maar over-all is het aardig gespeeld.

    Doet me sterk denken aan een gemiddelde dramaserie uit de jaren tachtig (het mist de filmische look, maar is wel pakkend, authentiek en meeslepend), en dat is eerder een compliment dan verwijt, gezien het no-budget karakter van de serie.
    Laatst aangepast door Quido : 03-03-2010 om 16:05
    "Het is allemaal anders gelopen. Alles loopt voortdurend anders"

    NeerlandsFilmdoek.nl - dé website over Nederlandse film en tv-series

  11. #11

    Standaard

    Leuke eerlijke reactie, Quido. Hopelijk zijn er meer mensen die zo eerlijk durven of kunnen zijn en de serie een eerlijke kans willen geven. Heb je de serie al in zijn geheel gekeken?

  12. #12

    Standaard

    Nee, begin nu aan aflevering 6. Wel een enorme tijdssprong overigens, ik had hem ingeleid door af en toe een tussentitel toe te voegen met tijdsaanduiding of iets dergelijks. Nu wordt er opeens drie jaar overbrugd in een paar afleveringen, terwijl ik eigenlijk het gevoel had dat Hans pas kort aan het front was.
    "Het is allemaal anders gelopen. Alles loopt voortdurend anders"

    NeerlandsFilmdoek.nl - dé website over Nederlandse film en tv-series

  13. #13

    Standaard

    Kan ik begrijpen, echter is het bijna 2 jaar. Hij vertrekt naar het oostfront in 1942 en waarschijnlijk refereer je aan scenes zoals "de minenhund ontploffing" en het slagveld dat is 2 jaar later in de lente van 1944.

  14. #14

    Standaard

    Hans insinueert geloof ik zelf dat het drie jaar geleden is dat ie vertrok, in een scène met zijn ouders rond D-Day. Dat snapte ik ook niet helemaal, omdat het verhaal begint in 1942 dacht ik. Maar goed, ik ben bijzonder geboeid aan het kijken
    "Het is allemaal anders gelopen. Alles loopt voortdurend anders"

    NeerlandsFilmdoek.nl - dé website over Nederlandse film en tv-series

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Quido Bekijk bericht
    Hans insinueert geloof ik zelf dat het drie jaar geleden is dat ie vertrok, in een scène met zijn ouders rond D-Day. Dat snapte ik ook niet helemaal, omdat het verhaal begint in 1942 dacht ik. Maar goed, ik ben bijzonder geboeid aan het kijken
    Ik heb het nagekeken en je hebt gelijk. Das een foutje, hans zegt in de loop graaf in aflevering 5 tegen berger dat hij 3 jaar in dat vervloekte uniform rond heeft gelopen. Dat had niet mogen gebeuren, ach noem mij een serie op waar totaal geen enkele fout inzit.
    Ben verder benieuwd naar je uiteindelijke oordeel over het geheel. Je zult vast wel de serie hebben afgekeken. Kun je laten weten of er een review of recensie op je website gaat komen?

  16. #16

    Standaard

    Heb bijna alles gezien. Denk dat komend weekend een (DVD-)recensie online gaat ja.
    "Het is allemaal anders gelopen. Alles loopt voortdurend anders"

    NeerlandsFilmdoek.nl - dé website over Nederlandse film en tv-series

  17. #17

    Standaard

    Zeker het bekijken waard,maar er zitten wel wat meer fouten in.Het geluid is niet altijd denderend en die extreme vogels in het begin kunnen je ook verwijzen naar de film the Birds.Zo zijn r nog wel een paar punten op te merken als je eens met een kritisch oog probeert te kijken. Nu zij Rijn al je moet het op een gegeven moment loslaten.

    Maar goede produkties onstaan alleen door kritische beoordelingen!

    Al met al is dit als low budget project het grootste dat er ooit is gemaakt met alleen vrijwilligers en het mag dan onproffessioneel ogen met alleen vrijwilligers en onbekende acteurs is er mooi stukje film neergezet.

    En dit is geen verkooppraatje want ik wordt er persoonlijk niet rijker van, helaas!!

    En ik heb alleen een paar delen gezien en zit niet echt te wachten om de rest te bekijken,mijn vriendin daarentegen wel.Een buitenstaander bekijkt het dan ook als een film een insider als een project dat altijd beter kan. Wij kijken nooit of zelden maar oordelen meestal kritisch de andere kijk op de film die door de outstanders niet gezien is.Maar goed dat er maar veel mensen naar kijken en of je hem nu koopt of huurt,cadeau krijgt of inmiddels al download voor een non budget is het zeker het kijken waard.

    Het moet niet altijd 20miljoen euro kosten om iets te kunnen realiseren zal Paul Verhoeven denken na Zwartboek. Rodriguez maakte ooit Desperado voor peanuts dus wanneer wij er voor kunnen zorgen het big budget terug te brengen naar normale proporties wordt het ook mogelijk dit soort non budget projecten beter te financieren.

    Veel kijkplezier aan diegenen die het nog moeten zien.
    Laatst aangepast door Eagles2020 : 09-03-2010 om 21:05
    _____________________

    _______________________________

    i never saw a wild thing sorry for itself

  18. #18

    Standaard

    Ben benieuwd of nog meer mensen reviews gaan schrijven, Quido staat de jouwe al online?

    Eagles2020, eerlijke feedback! Jammer dat alleen niet de rest "graag" zou willen afkijken. Jij was dus geen buitenstaander, insider? Wat heb jij gedaan tijdens de productie? Ben benieuwd.

  19. #19

    Standaard

    Ik kijk bijna nooit naar een produktie waaran ik heb gewerkt.Bijvoorbeeld in 1994 werkte ik als setassistent bij De Partizanen. Het heeft tot 2009 geduurd dat ik de DVD kocht en deze bekeek.Als je 9 maanden aan een produktie werkt heb je wel iets anders aan je hoofd dan het kijken ervan. Het voelt als een muzikant die niet luistert naar zijn eigen muziek.

    Ik heb hier het licht gedaan en ben in een van de afleveringen te zien als duitse Radio Operator. Het was wel leuk om te doen er is een hechte groep ontstaan een grote familie en met sommige zal ik in de toekomst nog wel meerdere films maken.

    Soms waren acteurs ziek of gewoonweg niet vrij waardoor er kolderieke scenen op de set ontstonden en waar de vaste crew inclusief de Regisseur de te spelen rollen moesten in vullen. Zo zie je in een van de eerste delen een strenge duitse officier rondlopen(Arjan) die eigenlijk de grip verzorgde.Rijn was te zien als een bewaker in het donker van het verzet.Ik spreek perfect duits en kreeg de rol van de bewuste radio operator in de loopgraven doordat de eigenlijke acteur ziek was. Een hels karwei als je van belichter naar acteur gaat en ze bij de schmink de tattoo op mijn hals niet weggemoffeld krijgen ,

    Ik kwam erbij in 2006 en bleef tot 2008(stond wel in rechtstreeks contact tot een van de laatste draaidagen).Ik zal de resterende delen nog wel zien aangezien mijn vriendin ze wil zien,als je 5 delen hebt gezien(tijdens premiere) wil je ook weten hoe de rest eindigt meende zij.
    Laatst aangepast door Eagles2020 : 09-03-2010 om 21:01
    _____________________

    _______________________________

    i never saw a wild thing sorry for itself

  20. #20

    Standaard

    Hahaha Eagles2020, ik weet heel goed wie jij bent maat. Ouwe belgische duitser. Ik hoorde van jou heel vaak "Kus me Klote" roepen naar de set manager.

    Even een clou over mijn werk in de productie, meeste van de tijd zit je naar mij te kijken, in nederland, rusland, frankrijk etc. Rarara wie ben ik

  21. #21

    Standaard

    Hmm tja je zult wel een bijrolletje spelen!
    Er zijn weinigen die weten dat ik die woorden geregeld naar zijn hoofd slingerde
    _____________________

    _______________________________

    i never saw a wild thing sorry for itself

  22. #22

    Standaard

    Hi Quido,
    komt er nog een echte recensie op jou website?

  23. #23

    Standaard

    Zondag!
    "Het is allemaal anders gelopen. Alles loopt voortdurend anders"

    NeerlandsFilmdoek.nl - dé website over Nederlandse film en tv-series

  24. #24

    Standaard Leuke film over de 2e WO van eigen bodem!

    Kwam de serie/film vorige week op internet tegen en heb hem even meegernomen.
    De volgnede dag ben ik s'avonds gaan kijken en heb de hele avond zitten kijken.
    De volgnede dag heb ik film afgekeken. Als je eenmaal ana het kijken bent wil je weten hoe de film afloopt .

    De film kent een leuke en boeiende verhaal lijn, alleen vind ik de verhaal lijn aan het einde van de film (na de oorlog) minder worden.
    De film is knap gemaakt voor het budget wat er voor de film beschikbaar was, Verder stoorde het me geen moment tijdnes jhet kijken naar de film dat er geen top acteurs meespeelde in de film.

    Kortom, ben blij dat ik de film gezien heb en het is ZEKER een aanrader voor mensen die van films houden over de 2e WO.

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Quido Bekijk bericht
    Zondag!
    He maestro,

    Waar blijf je nou? Zit met smart op een intelligente recensie te wachten. Er staat nog niets op jouw site.

    greetz!

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •