De resultaten 1 tot 5 van 5 worden weergegeven.

Discussie: Brothers Grimm

  1. #1

    Standaard Brothers Grimm

    Eindelijk vandaag de Blu-ray van Brothers Grimm ontvangen.

    Beeld lijkt me inderdaad nog een verbetering t.o.v. dvd, die al erg goed was.

    Snel even door de film geskipped. Enkel rond 41min. lijkt het eventjes alsof er een soort "verticale lijn" loopt door gedeelte van beeld. Dit is echter kortstondig. Soms is er ook wat grain maar niet echt storend.

    Zijn wel enkele donkere scenes waar het detail even iets wat minder is (naar mijn mening).

    Globaal gezien moet hij niet onder doen voor bv. Stardust. Beeld is ongelooflijk scherp.

    Geluid is Engels DTS-HD MA 5.1.

    Must voor liefhebbers van fantasyfilms.

    Hopelijk komt men snel voor de dag met degelijke transfer van "The Secret Of Moonacre" en "Bridge To Terabithia".

    Geen extra's wel enkele trailers van E1 Entertainment Films.

    Is wel degelijk 1080p.
    Laatst aangepast door .:Quadran:. : 09-02-2010 om 18:09 Reden: .

  2. #2

    Standaard

    Ook in de winkel voor €14.90 ?


  3. #3

    Standaard

    Had hem bij Fnac voor 13,90€.

    Nu wat verder gekeken, en toch niet meer zo euforisch.

    Beeldkwaliteit toch minder dan Stardust en Golden Compass volgens mij.

    Natuurshots, kostuums e.d. zijn vaak mooi en uiterst gedetailleerd. Gezichten vind ik soms was tegenvallen.

    Zou dit zelfde transfer zijn als bij deze gebruikt is: http://www.blu-ray.com/movies/The-Br...ray-Review/10/

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door .:Quadran:. Bekijk bericht
    Had hem bij Fnac voor 13,90€.

    Nu wat verder gekeken, en toch niet meer zo euforisch.

    Beeldkwaliteit toch minder dan Stardust en Golden Compass volgens mij.

    Natuurshots, kostuums e.d. zijn vaak mooi en uiterst gedetailleerd. Gezichten vind ik soms was tegenvallen.

    Zou dit zelfde transfer zijn als bij deze gebruikt is: http://www.blu-ray.com/movies/The-Br...ray-Review/10/
    Dan moet je je Dvdprofiler aanpassen. Daar staat dat je de Amerikaanse versie hebt.

    Het enige verschil is de distributeur. Amerika => Disney, NL => RCV


  5. #5

    Standaard

    Nu volledige film rustig bekeken in donkere ruimte vanuit de zetel. Al bij al toch tevreden met aankoop. Zeker omwille van de prijs: 12,99 bij frs.nl of 13,90€ bij Fnac.be.

    Enkel tussen 41:00 en 41:20 vind ik kwaliteit ietsje minder. Dan nog in andere scene klein foutje opgemerkt. Maar weinigen zullen dit echt opmerken of zich aan storen.

    Kleuren zijn prachtig, alles is ongelooflijk scherp,...

    Had hem op voorhand al ingezet op dvdprofiler, en NL versie stond er toen nog niet in
    Laatst aangepast door .:Quadran:. : 09-02-2010 om 21:45 Reden: .

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •