Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 91 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Toen ik op de lagere school zat heeft de politie mijn vingerafdrukken genomen en heb ik eventjes in een cel gezeten tijdens een excursie naar het politiebureau.

    Een keer is de politie bij het wegrijden tegen de achterkant van mijn auto gereden en was mijn mistachterlicht kapot. Later kwamen er twee agenten in politieauto naar mijn werk om het geld voor een nieuw mistachterlicht te brengen. Op mijn werk dachten ze dat ik werd opgepakt.

    (Het licht was overigens al kapot voordat de politie er tegen reed)

  2. #27

    Standaard Re: Offie

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Camille


    Zijn messen niet meestal om te steken
    Uhum dan heb je mijn messen nog neit gezien ..... die zijn dus echt wel verboden (ik heb het aan de blauwen gevraagt)

  3. #28

    Standaard Re: Re: Offie

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Quentin Tarantino


    Uhum dan heb je mijn messen nog neit gezien ..... die zijn dus echt wel verboden (ik heb het aan de blauwen gevraagt)
    LOL ok dan

  4. #29

    Standaard

    Goeie thread dit. Ik kan er helaas ... eh .. gelukkig niet zoveel aan toevoegen: ik ben wel eens een paar keer aangehouden wegens fietsen zonder licht maar heb verder nooit een boete gehad of vastgezeten. Mijn pa trouwens wel eens: die heeft ooit een paar dagen vastgezeten omdat ie weigerde een boete te betalen omdat ie 'm onterecht vond.

    Iets wat ik trouwens wel van dichtbij heb meegemaakt is iets wat gebeurde toen ik op de kleuterschool zat: een meisje in mijn klas me is toen door haar pleegouders zodanig mishandeld dat ze overleed aan haar verwondingen. Ik was toen misschien nog wel erg jong (5 of 6) om helemaal te bevatten wat er was gebeurd en pas op veel latere leeftijd hoorde ik het volledige verhaal. Heel vreselijk was dat.

  5. #30

    Standaard

    pfoe. Ik heb ook weleens een snoepie gejat, wie niet? Verder heb ik een keer voetbalkaarten van de wk 94 gejat in plastic. Ik was zo verslaafd dat toen me geld op was ik er nog meer moest en zou krijgen. Niet gepakt toen overigens.
    Ik ben wel een keer opgeschreven wegens rondlopen in een school waar aan gewerkt werd. Het Rijswijkse Atlascollege. Was wel cool om die lege aanbouw van die school te verkennen.
    Verder ben ik opgeschreven toen ik te rumoerig terug naar huis liep na het uitgaan. Was in mei dit jaar. Ik was met nog een paar. Wat deden die lullen, die schopten tegen een reclamebord en nog wat andere dingen terwijl het 4 uur ofzo was en er een paar portieken stonden. We zijn dus waarschijnlijk verraden. Zelf heb ik op die weg met me bezopen kop tegen een prullenbak getrapt, die daarna scheef stond. De politie viel het dus op . Dat geintje kostte me dus mooi 50 euro en een vriend van mij die de hele weg gelopen heeft en ze mond gehouden heeft die moest ook 50 betalen. We moesten het allemaal. Echt stom.

  6. #31

    Standaard

    Toen ik 14 was ben ik ook eens opgepakt. We waren in een baldadige bui aan het proberen molotov cocktails te maken, die we dan naar binnen wilde gooien bij een oude school (niet mijn oude school...). Dit ging dus gigantisch mis, de dingen brandden niet en alleen de ruiten gingen stuk. Maakte uiteraard een enorm kabaal en de buurtbewoners hadden de politie natuurlijk gewaarschuwd...kaffers!
    Dus wij opgepakt en als een stelletje criminelen afgevoerd. Een van ons -een neger- kon wat harder rennen en die werd dus apart behandeld, niet helemaal koosjer dus.
    Uiteindelijk een uurtje of 2 in zo'n cel gezeten en hebben we ons gedragen als 2 gestoorden, uit verveling en doordat dit een nieuwe situatie was. Uiteindelijk na een lang gesprek met de politie kwam m'n moede rme ophalen...
    Boete was toen iets van 30 gulden, voor het ingooien van ruiten...en dat voor een gebouw dat afgebroken ging worden.

    PS: 30 gulden was toen veel geld voor een 14-jarige

  7. #32

    Standaard

    1 x met de politie in aanraking geweest:

    Ik heb er twee weken (van de bedoelde 16 weken) stage gelopen. (Zwaar beroerde instelling hebben die jongens, zelfs onder elkaar) Ben er mee opgehouden met de "smoes" dat ik te veel tijd gemist had. Ik had 8 weken mijn been in het gips.
    één ding weet ik zeker: geen ambtenarenbaantje bij de politie voor mij, als het op kantoor moet zijn!

    Verdere onschuldige "aanrakingen" (zo klinkt het als ongewenste intimiteiten)

    Fietsen zonder licht, geen bekeuring.
    Aangifte diefstal van mijn fiets.
    Aangifte poging tot diefstal van mijn auto.
    [Reserveer hier uw ruimte voor uw reclameteksten]

  8. #33

    Standaard

    1x in Nederland en 1x in de VS
    Niet door crimineel gedrag trouwens maar door "omstandigheden".

    Nederland:
    Ik en een maat zaten rond sluitingstijd nog ff een Whopper naar binnen te werken bij Burger King in Almere. Komen inene een paar gasten met bivakmutsen via de achteringang de keuken binnenstormen en lossen 2 of 3 schoten, meppen de manager tegen de grond en gaan er weer vandoor. Ik heb nie veel gezien want ik had al snel door wat er aan de hand was en had de benen genomen :P
    Moest ff een verklaring geven aan de politie en mocht daarna weg.

    VS:
    Ik, m'n ouders en een vriend van me reden op een Amerikaanse highway toen inene de rechtervoorband klapte van een vrachtwagen die ons op dat moment aan 't inhalen was. Resultaat was een grote ravage waar gelukkig iedereen zonder verwondingen af is gekomen (behalve de chauffeur van de vrachtwagen en z'n bijrijder). Moesten we ook ff een verklaring geven aan de cops. Daarna nog een lift gekregen van een van hen naar het dichtsbijzijnde kantoor van de autoverhuurder (die uiteraard erg blij was met z'n verfrommelde 4x4)
    "Eat right, exercise, die anyway....."
    (Bumpersticker from The X-Files, Season 7, Episode "Fight Club")

    Mijn verzameling glimmende schijfjes

  9. #34

    Standaard

    Ik ben er verdomme mijn hele leven mee in contact geweest.
    Mijn vader was bij de politie.
    Nou en Steven geloof ik wel dat het sfeertje er niet klopt, zoals hij tijdens een stage (werkstraf?) heeft ervaren. Ik heb genoeg gezien aan de zijlijn.
    Trouwens, Pa was zelf ook heel blij dat ie vervroegd met pensioen mocht.
    'K Heb van dat bedrijf net zo'n rare indruk overgehouden als van die slecht functionerende NS.
    Zo nu weten jullie meteen ook hoeveel ik als kind geleden heb.
    Want mijn Pa was niet alleen politie hij was ook stijf Gereformeerd. Vanwege het Gereformeerd zijn mocht je op zondag absoluut niks, vanwege de politie mocht ik ook doordeweeks absoluut niks. Verklaart dan op zijn beurt weer waarom ik uiteindelijk ambtenaar werd.
    Als je nou maar niks doet, dan kun je nog alles.
    Als je nou mar niks doet, kun je ook niks verkeerd doen.

    THIS IS MY LIFE!!!!!!!!!(Shirley Bassy)

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mù$ï© !Ñ$t®ù©tó®
    Eh... nee... voor zover ik weet ben ik nooit in contact geweest met de politie...

    That makes me a good guy
    ja vaak in contact geweest met de politie, met de buurvrouw was
    een vrouwtjes agent
    moest ik ff kwijt! lol
    boards don't hit back....(bruce lee)

  11. #36

    Standaard Re: Offie

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Camille


    Zijn messen niet meestal om te steken
    Misschien heb je ook wel snijmessen
    With great powers comes great responsibility - Uncle Ben - Spiderman

  12. #37

    Standaard

    Om on-topic te blijven.
    Ik ben in verband met DVD in contact met de politie geweest.
    Ik draaide U-571 op "demonstratiesterkte. Hoewel ik in een vrijstaand huis woon, belden de buren de politie, maar ja ze belden ook de Bescherming Bevolking, ze dachten dat het weer oorlog was. Ook met de gemeente kwam ik in aanraking, de scheuren trokken op straat in het asfalt.
    Er staan nu in mijn straat veel huizen te koop, want ik vind het een prachtfilm die ik vaak draai

  13. #38

    Standaard Re: Re: Offie

    Citaat Oorspronkelijk gepost door lieshout84

    Misschien heb je ook wel snijmessen
    Dan zullen er ook wel rijgmessen bestaan???

  14. #39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door ed boerrigter


    ja vaak in contact geweest met de politie, met de buurvrouw was
    een vrouwtjes agent
    moest ik ff kwijt! lol
    Ed is net als ik nog van het ouwe stempel. Toen luidde de slogan om de politie bij het publiek wat populair te maken: "DE POLITIE IS JE BESTE VRIEND" Nou en dat heeft Ed dan in de praktijk gebracht.

  15. #40

    Standaard

    Een keertje (voor zover ik weet)
    Omdat het vuurwerk wat we aanstaken op oudejaarsdag nogal erg was (het leek wel of er mist was, zo erg rookte het) en ze kwamen met een of ander vaag smoesje dat er pas vuurwerk afgestoken mocht worden vanaf een uur 's midddags, alleen een waarschuwing dus, we zijn gewoon weggegaan.
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  16. #41

    Standaard

    [i]Originally posted by Rein Schaap
    Ik heb alleen maar contact met ze gehad als ik 's nachts weer eens zonder lamp fietste.
    Ik heb alleen maar contact met ze gehad als ik 's nachts wer
    eens MET zaklamp over straat liep.
    Ook kwam ik met ze in contact toen ik TEGEN de lamp liep.

  17. #42

    Standaard

    Ze zijn gek op juwelen bij de politie.
    Als je die gaat stelen staan zij er ook meteen bij.

  18. #43

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Henk Heideveld
    Ze zijn gek op juwelen bij de politie.
    Als je die gaat stelen staan zij er ook meteen bij.
    ervaring?
    doei JCL

    Een beetje gekte in ons leven hebben we allemaal nodig

  19. #44

    Standaard

    Originally posted by Sonyman
    Quote uit MiB II: Will smith: Lets go put it on, the last soute you ever where.... Again.
    the last "soute"? look it up
    [Reserveer hier uw ruimte voor uw reclameteksten]

  20. #45

    Standaard

    ik zal het ook maar opbiechten:


    - meerdere malen gepakt met vuurwerk ( illegale troep dan )
    - 2 keer wildpissen
    - en 1 keer voor een vechtpartijtje wat niet mijn schuld was vond oom agent ook ( iets met zelfverdediging)
    Mijn Setje
    /Mijn DVD-Lijstje.

    In the quiet words of the Virgin Mary... come again

  21. #46

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dadaveke
    Nu zit ik liever in mijn eigen flat met mijn vriendin een filmpje te kijken, of gezellig een avondje met vrienden naar de bios.
    Zo'n engeltje was je gisteren niet in de bios toen je lege flesjes naar kleine kinderen aan het gooien was! (ze verdienden het wel )

    Groeten

  22. #47

    Standaard

    Voor mij tot nog toe 2 keer.

    Eerste keer was toen ik van de A2 spinde en een lantaarnpaal bijna 'ontwortelde'. Schade en wegslepen moest toen geregeld worden.

    tweede keer was twee weken terug. Heb gewoon 25 kilometer achter zo'n %#@% aangereden. Hij reed te hard, dan doe ik ook niet moeilijk en volg hem gewoon op een afstandje. Zet ie me langs de weg en schrijft ook nog ff een bekeuring uit van €80.
    Volgens hem mag hij te hard rijden om andere te controleren, echt niet dus. Ga dus mooi niet betalen, laat het wel weer voorkomen.

    De derde en vierde zal dan wel zijn omdat ik voor moet komen. Heb nog een keer ietsje te hard gereden.

  23. #48

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sonyman

    ervaring?
    Helaas ja!

  24. #49

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Henk Heideveld
    Helaas ja!
    Heb je ze toevallig ergens verstopt om ze later weer op te halen?
    [Reserveer hier uw ruimte voor uw reclameteksten]

  25. #50

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Steven Maas
    Heb je ze toevallig ergens verstopt om ze later weer op te halen?
    Ik weet het niet meer
    Als het verjaard is zal ik m'n geheugen wat opfrissen...

Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •