Pagina 6 van 100 EersteEerste ... 23456789101656 ... LaatsteLaatste
De resultaten 126 tot 150 van 2476 worden weergegeven.
  1. #126

    Standaard



    Heb mega zin om hem te kijken, maar zal nog een week moeten wachten..Zit nu op Texel (ook niet verkeerd trouwens).
    Vind het btw. een erg mooie/stoere cover.
    Nieuw: This is It (BR), The Hurt Locker (BR), Requiem for a Dream, Trainspotting, Haunting in Connecticut.

    Marcellus Wallace (Ving Rhames) in Pulp Fiction:
    "You hear me talkin', hillbilly boy? I ain't through with you by a damn sight. I'ma get medieval on your ass."

  2. #127

    Standaard

    Blu-ray No.101:

    156 BD's. New: E.T. The Extra-Terrestrial (Digibook 100th Edition, NL), Back To The Future (Trilogy Box,NL)

    My online BD collection:
    http://www.blu-ray.com/community/col...member=raw1985

    http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/raw1985

  3. #128
    Senior Member
    Registratie datum
    Sep 2009
    Woonplaats
    Sint-Katelijne-Waver, België

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door raw1985 Bekijk bericht
    Blu-ray No.101:

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen Trapman Bekijk bericht


    Heb mega zin om hem te kijken, maar zal nog een week moeten wachten..Zit nu op Texel (ook niet verkeerd trouwens).
    Vind het btw. een erg mooie/stoere cover.
    Zijn er verschillen in extra's tussen NL en UK versies?

  4. #129

    Standaard


    Binnen van zavvi voor 10,37
    Panasonic 50G20 Silver/ Onkyo TX-SR 508 Black/ Klipsch home theater HD500/ Philips BDP9500/ Playstation 3 Slimline 120 gig/ Logitech Harmony One

    http://www.whatiwatch.net/overview.php?ov=2881

    http://www.whatiwatch.net/collection.php?ov=2881

  5. #130

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Luvlektrik Bekijk bericht
    Zijn er verschillen in extra's tussen NL en UK versies?
    Ja, volgens de cover van de Nederlandse release van The Hurt Locker zijn de extra's: Behind the Scenes en Trailer. De UK release bevat de volgende extra's: Behind the Scenes (ik weet niet of het dezelfde behind the scenes zijn), Interviews, Backstage en Photo Gallery volgens www.dvdcompare.net.

  6. #131

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen Trapman Bekijk bericht


    Heb mega zin om hem te kijken, maar zal nog een week moeten wachten..Zit nu op Texel (ook niet verkeerd trouwens).
    Vind het btw. een erg mooie/stoere cover.
    Heb hem ook vandaag gekocht. Weet iemand of dit de goede versie is. Dus niet de GER en ITA transfer? Want de UK en US transfer is vele malen beter. De GER en ITA zijn dacht ik ook bd25.

    Ook nog muziek bluray van Keane gekocht. Was bij de Mediamarkt maar 13 euro en wilde hem altijd al hebben. Wat is het btw toch irritant dat je de introstukjes(deze keer welke muziek blu rays er nog meer waren) niet kunt skippen. Niet met hoofdstuk verder en menu knop leverde niks op.
    Laatst aangepast door Reverb : 24-02-2010 om 17:50

  7. #132

    Standaard

    Australia (Blu-ray)
    The Day the Earth Stood Still (Blu-ray)
    Chicken Little (Blu-ray)
    The Guardian (Blu-ray)
    Hidalgo (Blu-ray)
    Pretty Woman (Blu-ray)
    Sky High (Blu-ray)
    Snatch (Blu-ray)
    Home Alone 2 (Blu-ray)
    Jumper (Blu-ray)
    Mad Men S2 (Blu-ray)
    Knowing (Blu-ray)
    The Craft (Blu-ray)
    The Notebook (Blu-ray)
    High School Musical 3 (Blu-ray)
    Underdog (Blu-ray)
    The Wild (Blu-ray)
    Clerks (Blu-ray)
    Beverly Hills Chihuahua (Blu-ray)
    Dinosaur (Blu-ray)
    Righteous Kill (Blu-ray)
    The Mask of Zorro (Blu-ray)
    Wolf (Blu-ray)
    Inglourious Basterds (Blu-ray)
    The Hurt Locker (Blu-ray)
    Heat (Blu-ray)
    Ip Man (Blu-ray)
    Doghouse (Blu-ray)
    Scream (Blu-ray)
    The Ugly Truth (Blu-ray)
    The Proposal (Blu-ray)
    Wallace & Gromit - The Complete Collection (Blu-ray)
    Frankenstein (Blu-ray)
    Hellraiser (Blu-ray)
    Halloween II (Blu-ray)
    Texas Chainsaw Massacre (Blu-ray)
    The Quick and the Dead (Blu-ray)
    Last Action Hero (Blu-ray)
    This is It (Blu-ray)
    Red Cliff (Blu-ray)
    The Matador (HD-DVD)
    Lucky Number Slevin (HD-DVD)
    *For love some WiLL search the ends of the world..to possess the objects of their desire some even KiLL*
    Mijn collectie

  8. #133

    Standaard

    "I grew up in the cinema, almost. Both my parents worked there. My life, my reading, everything about me revolves around the cinema. So for me, cinema is life, and vice versa."
    - Sergio Leone

  9. #134

    Standaard

    Pre-order:


    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  10. #135

    Standaard


    Hier op het forum gekocht
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  11. #136

    Standaard



    slechts €15,77( incl verzending) op de amazon.co.uk marktplaats (seller: gZoop)
    Laatst aangepast door Wieba : 25-02-2010 om 09:05

  12. #137

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Luvlektrik Bekijk bericht
    Zijn er verschillen in extra's tussen NL en UK versies?
    Lees bovenstaande post voor het verschil. Voor de rest is er nog een verschil in de ondertiteling. Bij die van bol.com zit NL subs en die in de UK heeft alleen English SDH (voor doven en slechthorenden). En hij is 12 euro goedkoper.
    Laatst aangepast door raw1985 : 25-02-2010 om 10:01
    156 BD's. New: E.T. The Extra-Terrestrial (Digibook 100th Edition, NL), Back To The Future (Trilogy Box,NL)

    My online BD collection:
    http://www.blu-ray.com/community/col...member=raw1985

    http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/raw1985

  13. #138

    Standaard

    "That's not the director's cut, that's called "The Asshole, Dredge Up Anything You Fucking Can, Put It Out There, and Let Some Schmuck Look at It for $13.99 Cut." -- Shane Black

  14. #139

    Standaard

    Bij amazon:





    Samen in huis voor net boven de 20 euro

    en via de volkskrant-site:



    Voor 29.95 de complete serie, redelijk scherp geprijsd volgens mij en anders zijn geld gewoon waard!
    Onkyo TX-SR607 Playstation 3 LG BD370 Cisco 8455dvb BK XLS200 DF 3xBose 301 (2x series V en 1x series II), 2xStudiocraft P2, 2xlogitech z-5400 Logitech Harmony 555

    Laatste blu-ray aankopen: Game of Thrones: Season 4, House of Cards: Season 1&2

  15. #140

    Standaard


    http://webwinkel.volkskrant.nl/dvd/l...e-blu-ray.html
    Idd een mooie prijs, dus heb em ook maar besteld...

    Edit: volgens mij is dat gewoon de adviesprijs. Bij Bol is ie ook te koop voor die prijs. Dus volgens mij de eerste BR die bij introductie daadwerkelijk goedkoper is als de UK uitgave...
    Laatst aangepast door Michael Hamers : 25-02-2010 om 13:16
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  16. #141

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wieba Bekijk bericht


    slechts €15,77( incl verzending) op de amazon.co.uk marktplaats (seller: gZoop)
    Thanks voor de tip! Ik heb hem ook besteld.En volgens mij hebben we mazzel gehad, want hij staat er nu niet meer tussen :razz:
    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

  17. #142

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bas Reuver Bekijk bericht
    Thanks voor de tip! Ik heb hem ook besteld.En volgens mij hebben we mazzel gehad, want hij staat er nu niet meer tussen :razz:
    Graag gedaan. hijs nu idd niet meer verkrijgbaar. Ze gingen liepen erg hard, mag ook wel voor die prijs

    UPDATE: Hijs is weer beschikbaar bij deze seller
    Laatst aangepast door Wieba : 25-02-2010 om 14:14

  18. #143
    Senior Member
    Registratie datum
    Sep 2009
    Woonplaats
    Sint-Katelijne-Waver, België

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door raw1985 Bekijk bericht
    Lees bovenstaande post voor het verschil. Voor de rest is er nog een verschil in de ondertiteling. Bij die van bol.com zit NL subs en die in de UK heeft alleen English SDH (voor doven en slechthorenden). En hij is 12 euro goedkoper.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Ja, volgens de cover van de Nederlandse release van The Hurt Locker zijn de extra's: Behind the Scenes en Trailer. De UK release bevat de volgende extra's: Behind the Scenes (ik weet niet of het dezelfde behind the scenes zijn), Interviews, Backstage en Photo Gallery volgens www.dvdcompare.net.
    Oké, dan weet ik wel welke versie ik zal gaan halen

    Bedankt voor de antwoorden!

  19. #144

    Standaard

    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  20. #145

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht

    http://webwinkel.volkskrant.nl/dvd/l...e-blu-ray.html
    Idd een mooie prijs, dus heb em ook maar besteld...

    Edit: volgens mij is dat gewoon de adviesprijs. Bij Bol is ie ook te koop voor die prijs. Dus volgens mij de eerste BR die bij introductie daadwerkelijk goedkoper is als de UK uitgave...
    Iemand die deze al heeft gezien? Ik zit sterk te twijfelen om deze aan te schaffen, is het niet een beetje Planet Earth maar dan meer van hetzelfde??

  21. #146

    Standaard

    Gewoon bestellen

  22. #147

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Iemand die deze al heeft gezien? Ik zit sterk te twijfelen om deze aan te schaffen, is het niet een beetje Planet Earth maar dan meer van hetzelfde??
    Planet Earth is veel meer van veraf gefilmd zeg maar. Meer een complete gebeurtenis of leefgebied. Life is meer ingezoomd op het dier zelf. Meer detail/macro opnames.
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  23. #148

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Planet Earth is veel meer van veraf gefilmd zeg maar. Meer een complete gebeurtenis of leefgebied. Life is meer ingezoomd op het dier zelf. Meer detail/macro opnames.
    Just a heads-up: despite the packaging saying it is 1080p the BBC nature documentary series, Life (released today in the UK), is actually 1080i50.

    It still looks great, but if your system is not 50hz compatible, you won't be able to watch it.


    Also, the packaging also lists the soundtrack as DTS-HD Master Audio, when it's actually DTS-HD High Resolution at 1200kbps (don't quote me, that's from memory).


    Dat ook zo met de NL uitgave?

  24. #149

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen Trapman Bekijk bericht
    Deze
    BR: 125/DVD: 542/HD-DVD: 50

  25. #150

Pagina 6 van 100 EersteEerste ... 23456789101656 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •