Pagina 33 van 100 EersteEerste ... 232930313233343536374383 ... LaatsteLaatste
De resultaten 801 tot 825 van 2476 worden weergegeven.
  1. #801

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nutterd Bekijk bericht
    Niemand komt een vrouw bij de dokter gekocht?

    Ik wel
    Dat is dan ook heel raar, want die komt pas de 27e uit en de rechthebbende heeft zelfs de rental release, die 2 weken eerder zou zijn, laten schrappen.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  2. #802

  3. #803

    Standaard

    ik kan er niks aan doen heb hem vandaag toch echt gekocht bij de music store...de dvd was 17 euro en de blu-ray 20 euro...

  4. #804

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door -Jaap- Bekijk bericht
    Why that?
    Omdat ze geen rips voor de releasedatum wilde hebben.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  5. #805
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Hmm, Minority Report komt officieel 5 mei, maar is net verstuurd door de FRS.
    vervroegd of vroege vogels?
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  6. #806

    Standaard

    Avatar Blu-ray maar besteld. Ben benieuwd of de film wat is. De beeldkwaliteit zal wel uitmuntend zijn mag ik hopen.

  7. #807

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    Hmm, Minority Report komt officieel 5 mei, maar is net verstuurd door de FRS.
    vervroegd of vroege vogels?
    Volgens mij niet vervroegd, maar ik zag de blu-ray al een paar dagen geleden bij de FRS liggen.

  8. #808

    Standaard

    Hm, bol.com zal 'm wel weer op release sturen.

  9. #809

    Standaard


    Zojuist ontvangen van Bol.com, ook vervroegd. Dus wie weet..

  10. #810

    Standaard

    Net binnen
    Avatar
    Fight Club
    Saving private ryan
    Blu rays: http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/johnsmeets
    Hometheater:
    SONY LED TV 55 HX850, Receiver Yamaha RX-V663, Sony BDPS790B Blu-ray Speler, Sony hd recorder RDR-HX750. UPC hdtv dvr Horizon Speakers: Teufel Theather 3 Hybride 7.2 (2 intergraded subwoofers 2 rear 2 surround 2 front 1 center) cables monster

    Te koop sony 40 inch tv d3500 receiver yamaha rx v663 Pana BD50 blu ray speler afhaalprijs 300 euri(wegens overcompleet lokatie apeldoorn

  11. #811

    Standaard

    Ik had bol.com er even over gemaild (Minority Report), maar ze zeiden dat tenzij hun een gewijzigde releasedate doorkrijgen ze hem niet eerder zullen gaan opsturen. Helaas. Ik had hem graag dit weekend binnen gehad, maar ik denk niet dat dat gaat gebeuren dus.

  12. #812
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Dat is naast de prijs één van de redenen waarom ik bijna niks meer bij BOl haal.
    Ze zijn meestal de duurste en traagste.

    Ik vermoed alleen dat vele de combi met Avatar hebben besteld.
    Anders had je hem gewoon kunnen annuleren, en bijv bij de FRS kunnen bestellen.
    Hen je hem de volgende dag in huis.

    Want dit scheelt bijna twee weken....
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  13. #813

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    Dat is naast de prijs één van de redenen waarom ik bijna niks meer bij BOl haal.
    Ze zijn meestal de duurste en traagste.

    Ik vermoed alleen dat vele de combi met Avatar hebben besteld.
    Anders had je hem gewoon kunnen annuleren, en bijv bij de FRS kunnen bestellen.
    Hen je hem de volgende dag in huis.

    Want dit scheelt bijna twee weken....
    Ach ja, we hebben al zo lang moeten wachten. Kan dit er ook nog wel bij.

    Nu weer on-topic graag!
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  14. #814

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    Dat is naast de prijs één van de redenen waarom ik bijna niks meer bij BOl haal.
    Ze zijn meestal de duurste en traagste.

    Ik vermoed alleen dat vele de combi met Avatar hebben besteld.
    Anders had je hem gewoon kunnen annuleren, en bijv bij de FRS kunnen bestellen.
    Hen je hem de volgende dag in huis.

    Want dit scheelt bijna twee weken....
    Traag? Bij bijna alles staat voor 21:30, 21:00 etc voor, nooit problemen met bol gehad, alles op tijd binnen.

    Dan maar 2 weken wachten op Saving Private Ryan en Minority Report.

    Enig minpunt of juist pluspunt is voor mij dat er de laatste tijd weinig echt boeiends uitkomt om aan te schaffen.

  15. #815

    Standaard

    In de 2 voor 25,- actie bij de MM Heerlen.







    En: The Man in the Iron Mask (kon zo vlug geen foto vinden).
    http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Seus60

    355 Blu-ray en UHD steelbooks (excl. The Dark Knight Trilogy), en 2 Jumbo Boxset steelbooks (Jurassic Park, Indiana Jones), 2 Metalcases Blu-ray.

    UHD: 17 BD: 698 DVD: 335

  16. #816

    Standaard

    Is die 2 voor 25 actie in elke MM? Anders MOET ik echt naar de MM Arnhem om Road to Perdition en Minority Report op te pikken
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  17. #817

    Standaard

    En ik naar Ede.
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

  18. #818

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Is die 2 voor 25 actie in elke MM? Anders MOET ik echt naar de MM Arnhem om Road to Perdition en Minority Report op te pikken
    Coen, weet ik niet. Was ook heel verbaasd, en heb ze snel gekocht .
    http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Seus60

    355 Blu-ray en UHD steelbooks (excl. The Dark Knight Trilogy), en 2 Jumbo Boxset steelbooks (Jurassic Park, Indiana Jones), 2 Metalcases Blu-ray.

    UHD: 17 BD: 698 DVD: 335

  19. #819

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Is die 2 voor 25 actie in elke MM? Anders MOET ik echt naar de MM Arnhem om Road to Perdition en Minority Report op te pikken
    En Coen, ze zijn tot 21:00 open....


    EDIT: Coen nog geweest? Ik heb goede hoop dat dit voor alle filialen geldt, actie staat namelijk niet in de mediaflyer van Heerlen en Utrecht.
    Laatst aangepast door peptalk : 23-04-2010 om 20:09
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  20. #820

    Standaard

    ontvangen van bol:



    gekocht bij frs met bon v 70 euro en 10 euro opgelegd:

    Voor 59,99: (duur geval)



    Voor 19,99

    Startrader

    Dedicated HT: Sony HW30ES, Kingpin VFS210, Focal 826V, Focal 800CC, Focal 807V+Norstone stylum 2 stands., SVS PC12-NSD DSP, Marantz SR6007, HTPC met xbmc, Mele f10
    Woonkamer HT: LG 50pk950, Triangle Galaxy 2 speakers, Sub: Geen, Receiver: Pioneer VSX-919 AH-K, Mediaplayer: Htpc met openelec frodo + aeon mq5 skin, Telenet HD Digicorder, WII Black, Harmony One

    Storage: Unraid Pro Home Mediaserver

  21. #821

  22. #822

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    En Coen, ze zijn tot 21:00 open....


    EDIT: Coen nog geweest? Ik heb goede hoop dat dit voor alle filialen geldt, actie staat namelijk niet in de mediaflyer van Heerlen en Utrecht.
    Nee

    Maandag ga ik langs
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  23. #823

    Standaard

    Toch maar deze versie besteld:

    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  24. #824

    Standaard



    Net als half NL ook maar besteld

  25. #825

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Nee

    Maandag ga ik langs
    Ik ga zo naar de MM in Ede, dus hopelijk kan ik jullie vanmiddag goed nieuws brengen.

    Voor 15 euro minus 10 euro kortingsbon kon ik het toch niet laten (FRS):
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

Pagina 33 van 100 EersteEerste ... 232930313233343536374383 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •