De resultaten 1 tot 22 van 22 worden weergegeven.

Discussie: Daredevil Reboot

  1. #1

    Standaard Daredevil Reboot

    Most of us remember the 2003 film version of DAREDEVIL. A lot of people were really excited (I might be stretching it here) to see Ben Affleck take on the role of Matt Murdock. The rest of the cast consisted of Jennifer Garner as Elektra, Colin Farrell as Bullseye, Michael Clarke Duncan as Kingpin/Wilson Fisk, Jon Favreau as Franklin Nelson, and the list goes on. Mark Steven Johnson directed and wrote the film.
    A lot of people were disappointed upon the film's release, but when the director's cut came out that changed some minds. So why the reboot? Deadline states that Hollywood studios with Marvel superheroes need to keep reinventing the Marvel movie franchises or the rights revert back to Disney-based Marvel.
    David Scarpa (THE DAY THE EARTH STOOD STILL, THE LAST CASTLE) will be penning the screenplay.
    De DIR CUT was een stukje beter dan het orgineel maar de film had zo hoog comic gehalte, tevens vond ik bulls-eye een nutteloze vijand in de film..Daredevil vind ik zelf wel intressant en ben benieuwd welke kant het op kan gaan..Wie zouden jullie als DareDevil wilen zien..?

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  2. #2

    Standaard

    Naar verluidt heeft Guy Pearce de rol van Daredevil toentertijd afgewezen, zou hij nu geschikt zijn of inmiddels te oud?

  3. #3

    Standaard

    Er komt van alles een reboot. Zijn de verhaaltjes op?


  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Thomas Gabriel Bekijk bericht
    Er komt van alles een reboot. Zijn de verhaaltjes op?
    Misschien iets voor Sam Raimi om te regisseren
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  5. #5

    Standaard

    Ik vond DareDevil gewoon een goede film. Dus waarom nu al een reboot? Na één film al. Van mij mag Affleck het rode pack nog een keer aantrekken.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  6. #6

    Standaard

    waarom niet gewoon een nieuw verhaal, Marvel Universe heeft zoveel liggen, en Darevevil comic heeft vele duistere verhaallijnen (Born Again, Fall from Grace), en sinds ze in dezelfde stad opereren, waarom niet iets met Spidey ?
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  7. #7

    Standaard

    De rechten van Spider-Man liggen bij Sony, momenteel. Dus dat gaat niet.
    De reden dat er een reboot volgt is omdat de vorige film het niet echt geweldig deed, en de rechten binnenkort verlopen tenzij er een nieuwe film gemaakt wordt door Fox.
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  8. #8

    Standaard

    Hmmm... Ik vond Daredevil bar slecht, mede door de casting denk ik. Dus alhoewel ik het over het algemeen niet zo heb op reboots, mogen ze wat mij betreft van deze wel een comeback á la Batman maken!

  9. #9

    Standaard

    Hop. Nog een reboot. Waardeloos allemaal zeg, net als de Daredevil film trouwens. Die valt op geen enkele manier goed te praten.

    Hoeveel reboots gaan we nog krijgen??
    Mijn thuisbios: LG OLED65C7V tv, LG UP970 4K blu-ray player, Denon AVR-2313 receiver, Klipsch RF-62 (fronts), Klipsch RC-62 (center), Klipsch RB-51 (rears), Klipsch Ksw-10 (sub)

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nyarlathotep Bekijk bericht
    Hop. Nog een reboot. Waardeloos allemaal zeg, net als de Daredevil film trouwens. Die valt op geen enkele manier goed te praten.

    Hoeveel reboots gaan we nog krijgen??
    Dus omdat de eerste film slecht was, mogen ze het niet opnieuw proberen? Het lijkt me logisch dat je juist films uitkiest om te remaken/rebooten die niet erg succesvol waren.
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BrianB Bekijk bericht
    Dus omdat de eerste film slecht was, mogen ze het niet opnieuw proberen? Het lijkt me logisch dat je juist films uitkiest om te remaken/rebooten die niet erg succesvol waren.
    Maar waarom zou je het wel doen?
    Het is niet omdat je een idee hebt dat het persé een succes is in de bioscoop, of moeten ze volgens jou alle geflopte films hermaken tot ze het wel goed doen?

    Er is op dit moment een overaanbod aan superhelden in de bioscoop, dus voor mij hoeft het niet.
    Laat ze maar eens iets nieuws proberen.

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door catfish Bekijk bericht
    Maar waarom zou je het wel doen?
    Het is niet omdat je een idee hebt dat het persé een succes is in de bioscoop, of moeten ze volgens jou alle geflopte films hermaken tot ze het wel goed doen?

    Er is op dit moment een overaanbod aan superhelden in de bioscoop, dus voor mij hoeft het niet.
    Laat ze maar eens iets nieuws proberen.
    Waarom? Omdat er veel comic book fans zijn, en als je film goed is dat heel veel potentiële klanten op kan leveren. Iets doen met een bestaande franchise is nu eenmaal het veiligst.
    En mag er slechts een poging zijn om een superheld te verfilmen? Als dat het geval was hadden we nu nog steeds met de Adam West Batman gezeten.

    Overigens, als je al vindt dat er een overdaad aan superhelden zijn (vind ik persoonlijk niet, maar dat terzijde) dan maakt het toch niet uit of er een meer of minder bij komt? Voor de fans is het alleen maar goed (als de film goed is) en de mensen die er niet van houden kijken er sowieso niet naar.
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  13. #13

    Standaard

    Joe Carnahan in onderhandelingen voor Daredevil-reboot



    Groot nieuws voor de Daredevil-fans vandaag. Regisseur Joe Carnahan, verantwoordelijk voor The Grey en The A-Team, gaat mogelijk een rebootfilm van de Marvel-held maken. Maar, dat is slechts het begin. Het feit dat Fox de film waarschijnlijk gaat maken, gaat gepaard met enkele andere interessante zaken.

    Het laatste dat we over de productie hoorden, was dat als Fox de rechten op het personage wilde houden, de film op zijn laatst op 10 oktober in productie zou moeten gaan. Nu blijkt echter dat Marvel Fox extra tijd wil geven, als de studio de rechten op enkele personages uit het Fantastic Four-universum teruggeeeft. Daarbij zou één van Marvel's grootste slechterikken zitten: Galactus.

    Variety bericht dat Carnahan in onderhandelingen is om een "Frank Miller-esque, hardcore '70s thriller" scenario te verfilmen. De studio bleek in de laatste berichtgeving over de reboot niet tevreden met het scenario, vooral vanwege die jaren '70 toon.

    Het betere nieuws is in elk geval dat Marvel de rechten op Galactus en mogelijk Silver Surfer terug zal krijgen en dat kan uiteindelijk invloed hebben op Marvel-films als Guardians of the Galaxy en The Avengers 2. De aanname is vooralsnog dat in die laatste film vooral Thanos een grote rol zal spelen, maar het kan zijn dat als Marvel de rechten op het personage terugkrijgt, Galactus de grote slechterik wordt.

    Er is niets bekend over de gevolgen van deze rechtenwisseling voor de Fantastic Four-reboot waarmee regisseur Josh Trank recentelijk aan de slag ging.

    Gerelateerd nieuws:
    Bron : Filmtotaal.nl

  14. #14

    Standaard

    Galactus en Silver Surfer zijn veel meer verweven met de FF dan met The Avengers, maar alles is mogelijk. Voor de GotG film zou het misschien wel redelijk passen.

    Er was trouwens wel ooit een hele geslaagde Avengers/GotG verhaallijn geweest (met de oude GotG), die was toen in Nederland uitgekomen onder Juniorpress, Vergelders 1.

  15. #15

    Standaard

    Carnahan twittert dat zijn aanpak niet goed valt bij filmmaatschappij Fox:

    Think my idea for a certain retro, red-suited, Serpico-styled superhero went up in smoke today kids. We shall see. Time is NOT on anyone’s side.


    Die laatste opmerking verwijst naar een clausule in de overeenkomst die Fox de rechten toekent om een Daredevil-film te maken. Die rechten vervallen namelijk als op 10 oktober a.s. de camera's niet draaien.

    Aanvulling: Onder andere hier is Carnahans zogenaamde sizzle reel te zien. Zo'n filmpje wordt wel vaker gemaakt als onderdeel van een pitch, om de sfeer van een beoogde film weer te geven. Het is samengesteld uit clips van andere films.
    Laatst aangepast door mark t : 15-08-2012 om 07:24
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  16. #16

    Standaard

    Jammer..vind zijn style net als in the Rocketeer en CA geweldig..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RobinB Bekijk bericht
    Jammer..vind zijn style net als in the Rocketeer en CA geweldig..
    Joe Carnahan is niet Joe Johnston.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  18. #18

    Standaard

    Owh dan heb ik me vergist. Ik kan weinig goeds bedenken dat Joe Carnahan heeft geregisseerd, Smokin Aces en Narc waren wel oke maar niet hoogstaand.

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  19. #19

    Standaard

    De reboot onder de vlag van Fox is intussen een stille dood gestorven. Kevin Feige van Marvel heeft onlangs bevestigd dat Fox niet langer de rechten heeft om een Daredevil-film te maken. En dat Marvel de rechten nu weer in handen heeft.

    Het is op het moment niet bekend of Marvel al concrete plannen heeft om zelf een reboot te maken. Uiteindelijk zal het er wel van komen, maar wanneer en of e.e.a. in het grotere Marvel-universum geplaatst wordt of juist een stand alone-project wordt is vooralsnog voer voor gespeculeer.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  20. #20

    Standaard

    Jammer, had graag een nieuwe Daredevil gezien.

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  21. #21

    Standaard

    Ik denk dat ze nu zoveel mogelijk het The Avengers universum uitmelken en daarna doorgaan naar de volgende....

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mark t Bekijk bericht
    Aanvulling: Onder andere hier is Carnahans zogenaamde sizzle reel te zien. Zo'n filmpje wordt wel vaker gemaakt als onderdeel van een pitch, om de sfeer van een beoogde film weer te geven. Het is samengesteld uit clips van andere films.
    Zag deze nu pas, maar dit ziet er toch best leuk uit, een dergelijke versie mag er van mij zeker komen! Maar goed, hier pak je het mainstream publiek niet mee in vrees ik.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •