Pagina 18 van 20 EersteEerste ... 814151617181920 LaatsteLaatste
De resultaten 426 tot 450 van 479 worden weergegeven.
  1. #426

    Standaard

    Ik kon niet meer wachten.
    Net deze besteld bij foka


    Ik wacht niet langer op ibood hiervoor.
    Bedoeling is dat ik volgende zaken hiermee ga bedienen:
    In eerste instantie:
    -TV
    -Digicorder
    -Versterker
    -Mediaspeler
    -Wii (indien dit zou voldoen)
    -Sub

    In tweede instantie:
    -Toekomstige open haard
    -Verlichting binnen
    -Verlichting buiten
    -Waterornament buiten
    -Ledstrips achter tv

    De volgende grote update, is de ganse wand met haard die gebouwd wordt... Hopelijk gebeurt dit toch deze winter.
    Daarna komt er 9/10 een nieuwe sub aan, vermoedelijk de BK XXLS400, en dan nog wat schilderen

    Nog een fotootje hoe het er ongeveer zal uitzien
    http://imageshack.us/photo/my-images/130/haardh.jpg/
    Startrader

    Dedicated HT: Sony HW30ES, Kingpin VFS210, Focal 826V, Focal 800CC, Focal 807V+Norstone stylum 2 stands., SVS PC12-NSD DSP, Marantz SR6007, HTPC met xbmc, Mele f10
    Woonkamer HT: LG 50pk950, Triangle Galaxy 2 speakers, Sub: Geen, Receiver: Pioneer VSX-919 AH-K, Mediaplayer: Htpc met openelec frodo + aeon mq5 skin, Telenet HD Digicorder, WII Black, Harmony One

    Storage: Unraid Pro Home Mediaserver

  2. #427
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    mooi ding. Scheelt heel veel lopen en remote's

  3. #428
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Mooie plannen en handige remote. Heb je een overzicht hoe het nu uitziet? Graag als img-tag ipv url
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  4. #429

    Standaard

    Ik zal nog wel wat foto's plaatsen maar ben helaas niet thuis vandaag.
    Startrader

    Dedicated HT: Sony HW30ES, Kingpin VFS210, Focal 826V, Focal 800CC, Focal 807V+Norstone stylum 2 stands., SVS PC12-NSD DSP, Marantz SR6007, HTPC met xbmc, Mele f10
    Woonkamer HT: LG 50pk950, Triangle Galaxy 2 speakers, Sub: Geen, Receiver: Pioneer VSX-919 AH-K, Mediaplayer: Htpc met openelec frodo + aeon mq5 skin, Telenet HD Digicorder, WII Black, Harmony One

    Storage: Unraid Pro Home Mediaserver

  5. #430

    Standaard

    Nog altijd geen nieuws van foka
    Ik heb nochtans vrijdag het bedrag overgeschreven...

    Verder wel tijd gehad om te prutsen met de server.
    Makkelijk is dat ik vanaf nu, gewoon vanaf mijn dune mediaspeler, de server kan laten opstarten.
    Ik hoef dus niet meer uit mijn luie zetel.
    Verder wil ik het ook mogelijk maken om de server te kunnen laten slapen vanaf de dune.
    En beide richtingen : slapen gaan/wakker worden moet dus ook mogelijk zijn vanaf de pc.
    Ik vraag me wel af, als je nu gans het jaar door 24/24 die server laat slapen, hoe zit het met het verbruik? en is het veilig? (brandveilig dan, om die constant aan te laten slapen)
    Startrader

    Dedicated HT: Sony HW30ES, Kingpin VFS210, Focal 826V, Focal 800CC, Focal 807V+Norstone stylum 2 stands., SVS PC12-NSD DSP, Marantz SR6007, HTPC met xbmc, Mele f10
    Woonkamer HT: LG 50pk950, Triangle Galaxy 2 speakers, Sub: Geen, Receiver: Pioneer VSX-919 AH-K, Mediaplayer: Htpc met openelec frodo + aeon mq5 skin, Telenet HD Digicorder, WII Black, Harmony One

    Storage: Unraid Pro Home Mediaserver

  6. #431

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door skank Bekijk bericht
    Ik kon niet meer wachten.
    Net deze besteld bij foka


    Ik wacht niet langer op ibood hiervoor.
    Bedoeling is dat ik volgende zaken hiermee ga bedienen:
    In eerste instantie:
    -TV
    -Digicorder
    -Versterker
    -Mediaspeler
    -Wii (indien dit zou voldoen)
    -Sub

    In tweede instantie:
    -Toekomstige open haard
    -Verlichting binnen
    -Verlichting buiten
    -Waterornament buiten
    -Ledstrips achter tv

    De volgende grote update, is de ganse wand met haard die gebouwd wordt... Hopelijk gebeurt dit toch deze winter.
    Daarna komt er 9/10 een nieuwe sub aan, vermoedelijk de BK XXLS400, en dan nog wat schilderen

    Nog een fotootje hoe het er ongeveer zal uitzien
    http://imageshack.us/photo/my-images/130/haardh.jpg/
    Een zeer mooie remote. Enige nadeel is dat deze geen RF ondersteuning heeft. Helaas kan je hier dus bijvoorbeeld klikaanklikuit soortgelijke systemen niet mee bedienen. Mogelijk dus ook buitenverlichting, rolluiken en de andere punten die je in het tweede instantie lijstje hebt staan niet. Deze gaan meestal op RF.

    De Harmony 900 kan dit wel maar werkt niet zo lekker als ik reviews mag geloven. Reageert slecht en moet gerichter mikken.

    Wat je wel kunt doen is een extra kastje nemen (Domotica) dat de IR van je Harmony oppikt en dit omzet in RF voor de bediening van de verlichting, etc.

    Service van Logitech op deze remote is zeer goed.
    Heb zelf een exemplaar gehad waarbij op een gegeven moment de antislip coating aan het loslaten was. Gebeld met Logitech, uitgelegd wat er aan de hand was. Kreeg netjes een nieuwe opgestuurd. Oude werd gedeactiveerd.

    Hopelijk heb je wat aan deze info.

  7. #432

    Standaard

    Bedankt voor de info
    Echter wist ik al dat ik inderdaad zo'n lightmanager nodig heb
    Dat komt in orde

    De remote ondertussen ontvangen en al mee gespeeld
    Startrader

    Dedicated HT: Sony HW30ES, Kingpin VFS210, Focal 826V, Focal 800CC, Focal 807V+Norstone stylum 2 stands., SVS PC12-NSD DSP, Marantz SR6007, HTPC met xbmc, Mele f10
    Woonkamer HT: LG 50pk950, Triangle Galaxy 2 speakers, Sub: Geen, Receiver: Pioneer VSX-919 AH-K, Mediaplayer: Htpc met openelec frodo + aeon mq5 skin, Telenet HD Digicorder, WII Black, Harmony One

    Storage: Unraid Pro Home Mediaserver

  8. #433

    Standaard

    De HT living room wordt binnenkort serieus aangepakt.
    Vorige week een ganse multimediawand inclusief 1m60 m-design haard besteld (hoekvorm)
    Helaas nog geen foto's daar er nog kleine aanpassingen moesten gebeuren. Een sketch volgt wel nog
    Alles wordt begin november geplaatst.

    Gisteren ook een jbl lightmanager mini gekocht en een marmitek control 8 om alles mooi te integreren achter kastjes

    2 filmkes van het materiaal
    de lightmanager:
    http://www.youtube.com/v/NgfRHMeJlBo
    de marmitek control:
    http://www.youtube.com/v/l6W53kx85yo

    Ook het besef dat ik best een squeezebox aankoop voor mijn muziek is er , vermits de dune het daar toch laat afweten... Maar langs de andere kant is dit ook niet echt dringend en wachten we dus nog even af.
    Bovendien twijfel ik nog tss de duet, touch, of enkel receiver...

    Vervolgens spookt de aankoop van zonnepanelen serieus door m'n hoofd, 9/10 komen ze er. Waardoor dedicated ruimte of bk sub weer verder af ligt

    To be continued..
    Startrader

    Dedicated HT: Sony HW30ES, Kingpin VFS210, Focal 826V, Focal 800CC, Focal 807V+Norstone stylum 2 stands., SVS PC12-NSD DSP, Marantz SR6007, HTPC met xbmc, Mele f10
    Woonkamer HT: LG 50pk950, Triangle Galaxy 2 speakers, Sub: Geen, Receiver: Pioneer VSX-919 AH-K, Mediaplayer: Htpc met openelec frodo + aeon mq5 skin, Telenet HD Digicorder, WII Black, Harmony One

    Storage: Unraid Pro Home Mediaserver

  9. #434

    Standaard

    Vandaag de dag toch wel weer veel veranderd.
    De zonnepanelen renderen inmiddels op het da gratis stroom voor de HT
    De wand ziet er momenteel zo uit:







    Wat moet er nu nog gedaan worden?

    * Verder profielen plaatsen om te stucen.
    * Het uitplamuren zelf, opschuren,plamure,schuren, plamuren enz (zo'n 3u lang)
    * Het plaatsen van de natuurstenen vloer voor de subwoofer
    * Deurtje kast en legplanken erin met ruimte voor kabeldoorvoer
    * Rechts van dat kastje nog een achterwand en legplanken
    * RGB ledverlichting in de nis te bedienen met ab
    * Witte keien in de haard zelf
    * Legplanken in de kast links van de haard (kopse kant)
    * Plaatsen van de rug in de nis in zwarte mdf, waarvan 1 deel (ter hoogte stopcontacten) uitneembaar of kantelbaar is
    * Hier en daar nog wat kleine afwerkingen
    * Installatie apparatuur en ophanging tv en boxen
    Startrader

    Dedicated HT: Sony HW30ES, Kingpin VFS210, Focal 826V, Focal 800CC, Focal 807V+Norstone stylum 2 stands., SVS PC12-NSD DSP, Marantz SR6007, HTPC met xbmc, Mele f10
    Woonkamer HT: LG 50pk950, Triangle Galaxy 2 speakers, Sub: Geen, Receiver: Pioneer VSX-919 AH-K, Mediaplayer: Htpc met openelec frodo + aeon mq5 skin, Telenet HD Digicorder, WII Black, Harmony One

    Storage: Unraid Pro Home Mediaserver

  10. #435
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Ha en ik die dacht dat de wand iets voor 2012 was, die zonnepanelen zullen daar
    wel voor iets tussenzitten

    Zie er inderdaad al hélémaal anders uit, goed bezig

    Blijven dezelfde Triangle luidsprekers hangen of komt hier ook iets nieuws voor,
    kwestie dat je weet wat gedaan met de energie-certificaten ?
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  11. #436

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    Ha en ik die dacht dat de wand iets voor 2012 was, die zonnepanelen zullen daar
    wel voor iets tussenzitten

    Zie er inderdaad al hélémaal anders uit, goed bezig

    Blijven dezelfde Triangle luidsprekers hangen of komt hier ook iets nieuws voor,
    kwestie dat je weet wat gedaan met de energie-certificaten ?
    Wel, eerst was er de bestelling van de wand, dan de bestelling van de zonnepanelen

    Dezelfde triangle speakers komen hier te hangen
    MAAR
    De energie-certificaten brengen mogelijks een dedicated ruimte voor met nieuwe speakers nieuwe versterker, sub , en projectie natuurlijk lol
    Startrader

    Dedicated HT: Sony HW30ES, Kingpin VFS210, Focal 826V, Focal 800CC, Focal 807V+Norstone stylum 2 stands., SVS PC12-NSD DSP, Marantz SR6007, HTPC met xbmc, Mele f10
    Woonkamer HT: LG 50pk950, Triangle Galaxy 2 speakers, Sub: Geen, Receiver: Pioneer VSX-919 AH-K, Mediaplayer: Htpc met openelec frodo + aeon mq5 skin, Telenet HD Digicorder, WII Black, Harmony One

    Storage: Unraid Pro Home Mediaserver

  12. #437

    Standaard

    Nieuwe foto's incl met ledverlichting , nu zie je bv wit niet zo goed maar savonds is die verlichting echt ompom:
    Er zijn natuurlijk nog meer kleuren dan dat je op de foto's ziet. Alle apparatuur werkt nu ook achter de kast, lang leve marmitek :=)
    Normaal:

    Blauwe leds:

    Het middenstuk dat open kan voor alle kabels (stuk waar center op staat kan ook kippen, ook makkelijk)

    Paarse leds + brandende haard

    Witte leds



    Voila that's it
    Wederom nog wat kleine puntjes die afgewerkt moeten worden, maar dat zie je niet op de foto.
    Buiten het feit dat alles nog geschildert moet worden
    Startrader

    Dedicated HT: Sony HW30ES, Kingpin VFS210, Focal 826V, Focal 800CC, Focal 807V+Norstone stylum 2 stands., SVS PC12-NSD DSP, Marantz SR6007, HTPC met xbmc, Mele f10
    Woonkamer HT: LG 50pk950, Triangle Galaxy 2 speakers, Sub: Geen, Receiver: Pioneer VSX-919 AH-K, Mediaplayer: Htpc met openelec frodo + aeon mq5 skin, Telenet HD Digicorder, WII Black, Harmony One

    Storage: Unraid Pro Home Mediaserver

  13. #438

    Standaard

    je maakt er heel wat werk van zoals jij het wilt hebben en is over nagedacht,gaat zeker goed komen,top

  14. #439

    Standaard

    Wouw! Prachtig! Echt r-e-t-e strak!


  15. #440

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Thomas Gabriel Bekijk bericht
    Wouw! Prachtig! Echt r-e-t-e strak!
    Dank je
    Toch 1 die het mooi vindt en reageert
    Startrader

    Dedicated HT: Sony HW30ES, Kingpin VFS210, Focal 826V, Focal 800CC, Focal 807V+Norstone stylum 2 stands., SVS PC12-NSD DSP, Marantz SR6007, HTPC met xbmc, Mele f10
    Woonkamer HT: LG 50pk950, Triangle Galaxy 2 speakers, Sub: Geen, Receiver: Pioneer VSX-919 AH-K, Mediaplayer: Htpc met openelec frodo + aeon mq5 skin, Telenet HD Digicorder, WII Black, Harmony One

    Storage: Unraid Pro Home Mediaserver

  16. #441

    Standaard

    volgens mij had ik toch ook een reactie achtergelaten.
    je krijgt hier gewoon weinig reactie s.
    wil niet zeggen dat je opstelling niet mooi is.
    ik zelf zit hier elke avond en weet nu wel wie op wie hier reageert,ga gewoon door zo.
    als de buurman een bv een bmw koopt zeg je ook niets,
    koopt hij een lada zeg je mooi,schitterend buurman.
    volgens mij werkt het hier jammerlijk genoeg ook zo.
    ik vind persoonlijk elke samengestelde opstelling mooi als diegene zijn hart en ziel in heeft gestopt,of het nu 100 of 1000 euro heeft gekost,
    het gaat maar om 1 ding de passie voor de hobby,en daarvoor zitten we met zijn allen op deze site.
    zal je verder volgen
    gr jamie

  17. #442

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jamiev Bekijk bericht
    volgens mij had ik toch ook een reactie achtergelaten.
    je krijgt hier gewoon weinig reactie s.
    wil niet zeggen dat je opstelling niet mooi is.
    ik zelf zit hier elke avond en weet nu wel wie op wie hier reageert,ga gewoon door zo.
    als de buurman een bv een bmw koopt zeg je ook niets,
    koopt hij een lada zeg je mooi,schitterend buurman.
    volgens mij werkt het hier jammerlijk genoeg ook zo.
    ik vind persoonlijk elke samengestelde opstelling mooi als diegene zijn hart en ziel in heeft gestopt,of het nu 100 of 1000 euro heeft gekost,
    het gaat maar om 1 ding de passie voor de hobby,en daarvoor zitten we met zijn allen op deze site.
    zal je verder volgen
    gr jamie
    Jij wel ja één van de enige
    Dank je alvast...
    Toen we bouwden zo'n 5-6 jaar geleden, was dit onze droom. Na veel sparen staat het er eindelijk en is de living HT erin geintegreegd.
    Wij vinden het prachtig
    Daar draait het uiteindelijk ook om, dat wij genieten

    De andere droom van een dedicated ruimte zal nog niet voor onmiddelijk zijn..
    De ideale ruimte daarvoor in ons huis is voorlopig ingenomen door onze dochter die morgen 2 wordt
    Wie weet binnen een jaar of 5-8 als ze groter zijn en een andere kamer gaan innemen (de speelkamer bv )

    Ochja, zo heb ik weer wat om naar uit te kijken..
    Voorlopig willen we toch eerst de rest van het huis afwerken (gans het huis schilderen... behalve de 2 kinderkamers en speelkamer dan, douchekamer inrichten enz)
    Startrader

    Dedicated HT: Sony HW30ES, Kingpin VFS210, Focal 826V, Focal 800CC, Focal 807V+Norstone stylum 2 stands., SVS PC12-NSD DSP, Marantz SR6007, HTPC met xbmc, Mele f10
    Woonkamer HT: LG 50pk950, Triangle Galaxy 2 speakers, Sub: Geen, Receiver: Pioneer VSX-919 AH-K, Mediaplayer: Htpc met openelec frodo + aeon mq5 skin, Telenet HD Digicorder, WII Black, Harmony One

    Storage: Unraid Pro Home Mediaserver

  18. #443

    Standaard

    klopt ook een dedicated ruimte kan altijd nog,
    heb dit zelf ook pas gedaan toen mijn kinderen ouder werden.
    veel plezier morgen met je dochters verjaardag

  19. #444
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Je hebt helemaal gelijk dat je HT mooi geïntegreerd is in je woonkamer. En hoe lang je er over doet maakt niet uit. Ik ben ook 3,5 jaar bezig geweest en in mijn topic krijg ik ook altijd van dezelfde mensen reacties. Zit ik niet mee, hoor. Ik vind het al leuk dat men reageert. Anders zou ik ook niets posten. Op het HTforum is mijn topic uitgebreider en ook daar reageren altijd dezelfde mensen, alleen zijn het er daar "iets" meer
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  20. #445

    Standaard

    moeten skank en ik ons ook maar inschrijven op het ht forum

  21. #446
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jamiev Bekijk bericht
    moeten skank en ik ons ook maar inschrijven op het ht forum
    Skank is daar al lid Nu jij nog...
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  22. #447

    Standaard

    Startrader

    Dedicated HT: Sony HW30ES, Kingpin VFS210, Focal 826V, Focal 800CC, Focal 807V+Norstone stylum 2 stands., SVS PC12-NSD DSP, Marantz SR6007, HTPC met xbmc, Mele f10
    Woonkamer HT: LG 50pk950, Triangle Galaxy 2 speakers, Sub: Geen, Receiver: Pioneer VSX-919 AH-K, Mediaplayer: Htpc met openelec frodo + aeon mq5 skin, Telenet HD Digicorder, WII Black, Harmony One

    Storage: Unraid Pro Home Mediaserver

  23. #448

    Standaard

    Kleine update

    Vermits de dune niet optimaal is met het weergeven van muziek (tv moet aanstaan enzo) toch maar de trekker overgehaald en een squeezebox clasiic overgenomen via htforum

    Momenteel kan ik de muziek die op mn unraidserver staat gewoon via mijn smartphone kiezen, en laten afspelen via de squeezebox op mn versterker.
    Dit werkt zo vlot en subliem dat zelfs mijn vrouw vindt dat ik dit al langer had moeten doen

    Omdat zijn geen smartphone heeft en ik wil, maar ik hem altijd meeneem overal waar ik ga, kan zij dus geen muziek kiezen via een android toestel en moet ze hiervoor de ab gebruiken en het scherm van het toestel zelf maar dit staat achter de gesloten kast -> maw niet handig

    Aha! Een goeie reden voor een tablet
    Die komt er dus ook in... Ik was van plan de prime te gaan halen maar door het wifi probleem wacht ik dus nog even af, wat de concurrenten gaan doen.

    Wat betreft de sub Ik heb 14 februari de mogelijkheid om een bk xxls400 te testen bij mij thuis in de plaats van mn huidige sub.. to be continued

    Mochten er liefhebbers zijn van mn huidige sub... bij deze te koop
    Startrader

    Dedicated HT: Sony HW30ES, Kingpin VFS210, Focal 826V, Focal 800CC, Focal 807V+Norstone stylum 2 stands., SVS PC12-NSD DSP, Marantz SR6007, HTPC met xbmc, Mele f10
    Woonkamer HT: LG 50pk950, Triangle Galaxy 2 speakers, Sub: Geen, Receiver: Pioneer VSX-919 AH-K, Mediaplayer: Htpc met openelec frodo + aeon mq5 skin, Telenet HD Digicorder, WII Black, Harmony One

    Storage: Unraid Pro Home Mediaserver

  24. #449

  25. #450

Pagina 18 van 20 EersteEerste ... 814151617181920 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •