Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 38 van 38 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Men verwart hier weer eens de eigen (dvd-)kijkgewoonten met die van Jan-met-de-pet. Laatstgenoemde shuift na het eten lekker achter RTL4/NET5/SBS6/NL2 (en wat er nog meer voor rommel is), downloadt niet en koopt ook geen dvd's en heeft geen blurayspeler. Bovendien doet Mien-met-de-pet, die meekijkt, gezellig de weekboodschappen op zaterdagochtend en laadt dan haar kar vol met Coca Cola, Omo, Monatoetjes en nog meer zaken waar 'toevallig' ook veel tv-reclame voor wordt gemaakt.
    Laatst aangepast door Oakey : 07-02-2010 om 18:11
    Opstelling video/audio: Philips 65OLED803 / Denon AVR-X3500H / Sony UBP-X800 / Yamaha CD-S300 / Pro-Ject Debut II

  2. #27

    Standaard

    Voor de reclame inkomsten natuurlijk.

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Kleine Bekijk bericht
    Een heleboel mensen kijken niet eens meer naar de tv-series via de reguliere omroepen, halen ze direct van internet, en vaak ook nog eens met nl-ot. Enkele series volg ik nog regulier, maar een steeds groter aantal haal ik van internet. Zijn ze goed dan schaf ik ze later ook nog eens op dvd. Heb ik ook niks meer te maken met onbetrouwbare uitzendschema's van de Nederlandse omroepen.
    Je haalt ze van internet, en als ze goed zijn schaf je ze aan. Blind aanschaffen (geld betalen) is wel wat anders dan blind afleveringen downloaden, kijken of je het goed vind en dan aanschaffen.

    Ik denk dat veel mensen op deze site zich niet realiseren hoeveel mensen er niks downloaden en kopen. Dat is nog een hele grote groep die al hun Tv serie vermaak gewoon via de reguliere TV zenders binnenkrijgt.

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *Sarita* Bekijk bericht
    Je haalt ze van internet, en als ze goed zijn schaf je ze aan. Blind aanschaffen (geld betalen) is wel wat anders dan blind afleveringen downloaden, kijken of je het goed vind en dan aanschaffen.

    Ik denk dat veel mensen op deze site zich niet realiseren hoeveel mensen er niks downloaden en kopen. Dat is nog een hele grote groep die al hun Tv serie vermaak gewoon via de reguliere TV zenders binnenkrijgt.
    Jouw opmerking was: Maar als de series niet eerst op TV zouden komen zouden er veel minder goede (en slechte) geluiden zijn omdat de serie gewoon veel minder mensen zou bereiken dan bij uitzending op TV.

    Mijn antwoord was dus dat dit kan via downloaden.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  5. #30

    Standaard

    Waar ik zelf ook wel toekomst in zie (leuk of niet) is dat een aflevering van een populaire serie, laten we zeggen een week of twee voor de uitzending, als digitale download wordt aangeboden voor de fans, daarna op televisie komt voor het brede publiek en na aan het eind van de serie, de complete serie op dvd en blu-ray. Op die manier kunnen de makers drie keer vangen voor dezelfde serie.
    * Just because I don't care doesn't mean I don't understand *

  6. #31

    Standaard

    Gebeurt bij UPC al via VOD.....
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  7. #32

    Standaard

    Wat ik ook wel handig vind aan het feit dat ze op TV komen ... is dat je van te voren kunt zien of je iets goed gaat vinden. Er zijn zoveel TV series namelijk.

    Ik stoor me er overigens niet aan, ik volg alleen geen TV series meer ... niet op TV dan ... ik kan me nog de "stress" van vroeger herinneren bij het tapen van een aantal series, tegenwoordig hoeft dat gelukkig niet meer.

    Kopen van series ben ik een eebtje mee gestopt ... ik bedoel, je kijkt ze 1 keer, en daarna waarschijnlijk niet meer ... er is gewoon te veel ... ik zie dat nu al in mijn kast ... alle die Star Trek, X-files series .......... wel leuk om te hebben, maar ik ben ermee gestopt.

    Downloaden gebeurt ook wel van series ... maar daar zie ik geen probleem in ... ik bedoel, wat is het verschil tussen een serie van TV opnemen op je HD recorder, of hem van internet halen van iemand die detzelfde gedaan heeft.
    I find your lack of faith disturbing

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mjlfadriaans Bekijk bericht
    Downloaden gebeurt ook wel van series ... maar daar zie ik geen probleem in ... ik bedoel, wat is het verschil tussen een serie van TV opnemen op je HD recorder, of hem van internet halen van iemand die detzelfde gedaan heeft.
    Reclames? Kijkcijfers? Als iedereen met die gedachten TV zou kijken bestaan er geen series/shows/reality en weet-ik-veel wat meer.
    "That's not the director's cut, that's called "The Asshole, Dredge Up Anything You Fucking Can, Put It Out There, and Let Some Schmuck Look at It for $13.99 Cut." -- Shane Black

  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jan_tran Bekijk bericht
    Reclames? Kijkcijfers? Als iedereen met die gedachten TV zou kijken bestaan er geen series/shows/reality en weet-ik-veel wat meer.
    Ik ging toch al nooit naar de bioscoop en huurde nooit een dvd, dus ik mag gewoon alle films downloaden...
    Opstelling video/audio: Philips 65OLED803 / Denon AVR-X3500H / Sony UBP-X800 / Yamaha CD-S300 / Pro-Ject Debut II

  10. #35
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey Bekijk bericht
    Ik ging toch al nooit naar de bioscoop en huurde nooit een dvd, dus ik mag gewoon alle films downloaden...
    Dus logisch dat je op dit forum zit... (DVD.nl)
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  11. #36

    Standaard

    Waarom zou nu iemand een TV serie eerst op tv uitzenden ? Dezelfde reden waarom een film eerst in de bioscoop komd, om er iets aan te verdienen.

    Moest men eerst een tv serie op dvd uitzenden zou niemand meer naar de uitzendingen op tv kijken, en met de tv uitzendingen word meer geld gemaakt dan met de dvd verkoop.
    Summer Glau can simply walk into Mordor.

    www.tv-shows.be - DVD Profiler

  12. #37

    Standaard

    Even een vraagje (ik dacht, ik drop 'm hier even):

    Ik ben op zoek naar seizoen 3 van The Tudors op dvd. Er is al wel een regio 2 versie uitgebracht, maar dat is een importversie en die heeft geen NL- subs.

    Weet iemand of en wanneer deze versie uit gaat komen in Nederland?

  13. #38

    Standaard

    Heeft te maken met reclame inkomsten van de omroepen. Als series meteen op dvd komen betekent dat, dat er minder mensen de reclame's zien tussen de series door. Dat is iets waar ze wat aan kunnen doen in tegenstelling tot het downloaden via het internet ; dat gebeurt toch wel. Het uitbrengen van originele dvd's, dat kunnen ze wel beperken.

    Al zie ik steeds vaker dat series soms al eerder op dvd komen dan dat ze worden uitgezonden in Nederland. Laatste seizoenen van One Tree Hill of Medium als voorbeeld.

    Zelf , als er een pilot uitkomt van een serie en ik vind hem leuk, dan volg ik hem nog 3-4 eps ; en als hij goed blijft koop ik de serie en 99% van de tijd is dat maar goed ook. Maar af en toe koop ik series ook blind. Bones bijvoorbeeld ; terwijl dat nu een van mijn lievelings-series is.

    Ik kijk gewoon liever op dvd , dan al die reclame's te moeten zien. Bovendien kun je met dvd's zelf bepalen wanneer je kijkt en je hebt makkelijker de optie om de serie te gaan herkijken.

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •