Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 76 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Nieuwe panasonic schermen

    Startrader

    Dedicated HT: Sony HW30ES, Kingpin VFS210, Focal 826V, Focal 800CC, Focal 807V+Norstone stylum 2 stands., SVS PC12-NSD DSP, Marantz SR6007, HTPC met xbmc, Mele f10
    Woonkamer HT: LG 50pk950, Triangle Galaxy 2 speakers, Sub: Geen, Receiver: Pioneer VSX-919 AH-K, Mediaplayer: Htpc met openelec frodo + aeon mq5 skin, Telenet HD Digicorder, WII Black, Harmony One

    Storage: Unraid Pro Home Mediaserver

  2. #2

    Standaard

    Wat de V-reeks betreft weet ik het niet zeker, maar ik heb deze week even hierover gepraat met een verkoper in MediaMarkt. Hij vertelde me dat de G20 (van 46") normaal binnenkomt aan een prijs van 1300-1400 euro. Naar wat ik hoor was dat ook ongeveer de prijs van de G10 toen deze verscheen?
    Misschien kan je op deze manier ook wel de prijs van de V-reeks te weten komen (als je de prijzen van vorig jaar weet).

  3. #3

    Standaard

    das nog redelijk dan

    heb ook op internet gelezen dat de pana schermen hun zwaartwaarde verliezen naar mate de tijd verstrijkt...

    iemand die hier meer v afweet? zal dit met de nieuwe schermen ook zijn?
    Startrader

    Dedicated HT: Sony HW30ES, Kingpin VFS210, Focal 826V, Focal 800CC, Focal 807V+Norstone stylum 2 stands., SVS PC12-NSD DSP, Marantz SR6007, HTPC met xbmc, Mele f10
    Woonkamer HT: LG 50pk950, Triangle Galaxy 2 speakers, Sub: Geen, Receiver: Pioneer VSX-919 AH-K, Mediaplayer: Htpc met openelec frodo + aeon mq5 skin, Telenet HD Digicorder, WII Black, Harmony One

    Storage: Unraid Pro Home Mediaserver

  4. #4

    Standaard

    Hier: http://gathering.tweakers.net/forum/...ssages/1388167

    is een heleboel info en word gespeculeerd op de prijzen nav. dollarprijzen.
    Sony KD-55X8505C 4K HDR | Philips BDP7500 (B) | Philips BDP3000 (A)|NAD T748 v2| 2x Dali Zensor 5 | 1x Dali Zensor Volkal | 2x Dali Zensor 1 | SVS PB-1000


  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Davidshadow13 Bekijk bericht
    Hier: http://gathering.tweakers.net/forum/...ssages/1388167

    is een heleboel info en word gespeculeerd op de prijzen nav. dollarprijzen.
    thx!
    Startrader

    Dedicated HT: Sony HW30ES, Kingpin VFS210, Focal 826V, Focal 800CC, Focal 807V+Norstone stylum 2 stands., SVS PC12-NSD DSP, Marantz SR6007, HTPC met xbmc, Mele f10
    Woonkamer HT: LG 50pk950, Triangle Galaxy 2 speakers, Sub: Geen, Receiver: Pioneer VSX-919 AH-K, Mediaplayer: Htpc met openelec frodo + aeon mq5 skin, Telenet HD Digicorder, WII Black, Harmony One

    Storage: Unraid Pro Home Mediaserver

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door skank Bekijk bericht
    das nog redelijk dan

    heb ook op internet gelezen dat de pana schermen hun zwaartwaarde verliezen naar mate de tijd verstrijkt...

    iemand die hier meer v afweet? zal dit met de nieuwe schermen ook zijn?
    De laatste paar maanden zijn er over de gehele wereld steeds meer klachten bij Panasonic en het AVSForum binnen gekomen over plasma TV’s die ineens veranderende black levels (zwart waarden) laten zien na een bepaald aantal kijk uren. Panasonic heeft nu bevestigd dat dit klopt, maar de uitleg is niet echt bevredigend.

    Het klopt dus en het hoort de levenscyclus van de TV, volgens Panasonic. Zeker voor diegenen onder ons die een Panasonic plasma TV gekocht hebben voor de diepe zwart waarden is het een drama dat deze van de een op de andere dag zeer verschillend kunnen zijn. Normaal gesproken zou de verandering subtiel moeten zijn, maar volgens mensen op AVSForum is het een technische fout dat het nu zo resoluut en abrupt gebeurt. Dus, wat nu voor eigenaren van een Panasonic plasma TV of voor mogelijke kopers van een nieuwe TV? Zonder meer gedetailleerde informatie over dit probleem is het lastig op deze TV’s aan te blijven raden. De bal ligt nu bij Panasonic zodat de zorgen bij eigenaren en potentiële kopers weggenomen kunnen worden.

    Bron: Engadget

  7. #7

    Standaard

    was v plan om dus zo'n nieuw scherm aan te kopen, maar zal dus nog even de kat uit de boom kijken
    Startrader

    Dedicated HT: Sony HW30ES, Kingpin VFS210, Focal 826V, Focal 800CC, Focal 807V+Norstone stylum 2 stands., SVS PC12-NSD DSP, Marantz SR6007, HTPC met xbmc, Mele f10
    Woonkamer HT: LG 50pk950, Triangle Galaxy 2 speakers, Sub: Geen, Receiver: Pioneer VSX-919 AH-K, Mediaplayer: Htpc met openelec frodo + aeon mq5 skin, Telenet HD Digicorder, WII Black, Harmony One

    Storage: Unraid Pro Home Mediaserver

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door malt Bekijk bericht
    De laatste paar maanden zijn er over de gehele wereld steeds meer klachten bij Panasonic en het AVSForum binnen gekomen over plasma TV’s die ineens veranderende black levels (zwart waarden) laten zien na een bepaald aantal kijk uren. Panasonic heeft nu bevestigd dat dit klopt, maar de uitleg is niet echt bevredigend.

    Het klopt dus en het hoort de levenscyclus van de TV, volgens Panasonic. Zeker voor diegenen onder ons die een Panasonic plasma TV gekocht hebben voor de diepe zwart waarden is het een drama dat deze van de een op de andere dag zeer verschillend kunnen zijn. Normaal gesproken zou de verandering subtiel moeten zijn, maar volgens mensen op AVSForum is het een technische fout dat het nu zo resoluut en abrupt gebeurt. Dus, wat nu voor eigenaren van een Panasonic plasma TV of voor mogelijke kopers van een nieuwe TV? Zonder meer gedetailleerde informatie over dit probleem is het lastig op deze TV’s aan te blijven raden. De bal ligt nu bij Panasonic zodat de zorgen bij eigenaren en potentiële kopers weggenomen kunnen worden.

    Bron: Engadget
    Is dat bij bepaalde types of toestellen uit een bepaald jaar? Wel een zorgwekkend bericht, ik heb mijn Panasonic Plasma nu n paar maanden. Is het ook bekend na, ongeveer, hoeveel uur die zwartwaardes veranderen?
    Panasonic TX-P37C10 | PS3 Slim | HDI Dune Base 3.0 | Onkyo 507 | JBL SCS 178

  9. #9

    Standaard

    Eigenaren van Panasonic plasma TV’s zijn de afgelopen tijd druk bezig geweest om Panasonic onder druk te zetten voor meer details over de ‘automatische controle’ die de fabrikant noemde als oorzaak voor plotseling veranderende zwart waarden (black levels). Zwart waarden worden volgens Panasonic na een groot aantal kijk uren naar beneden bijgesteld (helderder), wat de levensduur van een plasma TV moet vergroten. In email correspondentie van Panasonic met CNET zijn meer details naar voren gekomen.
    Degenen die hoopten op een soort van update als reactie op de veranderingen in de zwart weergave zullen jammer genoeg teleurgesteld zijn. Volgens Panasonic is er namelijk helemaal niks mis; “There is nothing to fix.” Ook kon Panasonic door onder andere een gebrek aan een standaard maat voor zwart waarden niet vertellen wanneer je die veranderingen op je TV kunt verwachten of hoe erg ze zullen zijn.

    Wel heeft de fabrikant aangegeven dat de 2010 modellen een verbeterde techniek zullen bevatten die een meer geleidelijke verandering mogelijk maakt. Maar dat neemt natuurlijk de zorgen van huidige bezitters niet weg aangezien je niet weet wanneer en of je beeld kwaliteit flink omlaag zal gaan.

  10. #10

    Standaard

    thx ik zal er eens een kijkje nemen
    Panasonic TX-P37C10 | PS3 Slim | HDI Dune Base 3.0 | Onkyo 507 | JBL SCS 178

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door 8mile13 Bekijk bericht
    Op AV Sience is is een aparte plek voor plasma's,je zult er waarschijnlijk zelfs
    uitgebreidde gebruikersinformatie over je eigen model tegen komen:
    AV Science -Forums-Plasma Flat Panel Displays.
    Met m'n Pioneer heb er gelukkig geen last van na rum 4 jaar met de 6e generatie!
    Zouden die prijzen van toen (ver boven de 3 euro mille) er op wijzen dat in die tijd
    betere componenten werden toegepast in die plasmaschermen dan nu !

  12. #12

    Standaard

    EU line-up 2010 modellen
    eindelijk prijzen
    http://www.flatpanelshd.com/news.php...&id=1266224400
    Startrader

    Dedicated HT: Sony HW30ES, Kingpin VFS210, Focal 826V, Focal 800CC, Focal 807V+Norstone stylum 2 stands., SVS PC12-NSD DSP, Marantz SR6007, HTPC met xbmc, Mele f10
    Woonkamer HT: LG 50pk950, Triangle Galaxy 2 speakers, Sub: Geen, Receiver: Pioneer VSX-919 AH-K, Mediaplayer: Htpc met openelec frodo + aeon mq5 skin, Telenet HD Digicorder, WII Black, Harmony One

    Storage: Unraid Pro Home Mediaserver

  13. #13
    Startrader

    Dedicated HT: Sony HW30ES, Kingpin VFS210, Focal 826V, Focal 800CC, Focal 807V+Norstone stylum 2 stands., SVS PC12-NSD DSP, Marantz SR6007, HTPC met xbmc, Mele f10
    Woonkamer HT: LG 50pk950, Triangle Galaxy 2 speakers, Sub: Geen, Receiver: Pioneer VSX-919 AH-K, Mediaplayer: Htpc met openelec frodo + aeon mq5 skin, Telenet HD Digicorder, WII Black, Harmony One

    Storage: Unraid Pro Home Mediaserver

  14. #14

    Standaard

    schitterend nieuws!!! voor mij toch
    deze middag gemailed nr de winkel waar ik mijn versterker+nieuwe boxen gekocht heb
    met de vraag of ze al prijzen hebben ivm de nieuwe pana's

    en rara
    zopas mail gehad, met excell bestand met alle, maar dan ook alle richtprijzen zowel vr tv,blu-ray.....


    voor wie wil, kan ik hem doormailen....

    even vlug de voornaamste info

    tx-p50g20e : 1.450 euro leverbaar maart
    tx-p50s20e: 1200 euro leverbaar maart
    tx-p46g20: 1250 euro leverbaar maart

    blu-ray speler:
    bd 65: 200 euro maart
    bd 85: 350 euro maart

    ik nijg dus sterk nr de g20 als ik nu nog een mooie deal kan doen vr bv 1500 euro g20 en bv blu-ray bd 65 ben ik content !
    Startrader

    Dedicated HT: Sony HW30ES, Kingpin VFS210, Focal 826V, Focal 800CC, Focal 807V+Norstone stylum 2 stands., SVS PC12-NSD DSP, Marantz SR6007, HTPC met xbmc, Mele f10
    Woonkamer HT: LG 50pk950, Triangle Galaxy 2 speakers, Sub: Geen, Receiver: Pioneer VSX-919 AH-K, Mediaplayer: Htpc met openelec frodo + aeon mq5 skin, Telenet HD Digicorder, WII Black, Harmony One

    Storage: Unraid Pro Home Mediaserver

  15. #15

    Standaard

    Die deal moet makkelijk kunnen volgens mij <10% korting....
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  16. #16

    Standaard

    Ik denk dat ik in juli ook eens ga kijken voor een nieuwe panasonic tv. De G20 klinkt mij ook wel goed in de oren. Meestal hebben winkels wel mooie acties m.b.t. het WK voetbal dus nog ff afwachten zowel op reviews als op prijsdaling.

  17. #17
    Startrader

    Dedicated HT: Sony HW30ES, Kingpin VFS210, Focal 826V, Focal 800CC, Focal 807V+Norstone stylum 2 stands., SVS PC12-NSD DSP, Marantz SR6007, HTPC met xbmc, Mele f10
    Woonkamer HT: LG 50pk950, Triangle Galaxy 2 speakers, Sub: Geen, Receiver: Pioneer VSX-919 AH-K, Mediaplayer: Htpc met openelec frodo + aeon mq5 skin, Telenet HD Digicorder, WII Black, Harmony One

    Storage: Unraid Pro Home Mediaserver

  18. #18

    Standaard

    De review ziet er niet slecht uit moet ik zeggen of denken mensen daar anders over.

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door malt Bekijk bericht
    De review ziet er niet slecht uit moet ik zeggen of denken mensen daar anders over.

    ze denken er idd anders over

    voornamelijk om het feit ,dat de zwartwaarde geen enorme vooruitgang geboekt heeft, tov het feit dat er nu kuro techniek in aanwezig is
    Startrader

    Dedicated HT: Sony HW30ES, Kingpin VFS210, Focal 826V, Focal 800CC, Focal 807V+Norstone stylum 2 stands., SVS PC12-NSD DSP, Marantz SR6007, HTPC met xbmc, Mele f10
    Woonkamer HT: LG 50pk950, Triangle Galaxy 2 speakers, Sub: Geen, Receiver: Pioneer VSX-919 AH-K, Mediaplayer: Htpc met openelec frodo + aeon mq5 skin, Telenet HD Digicorder, WII Black, Harmony One

    Storage: Unraid Pro Home Mediaserver

  20. #20

    Standaard

    de TX-P50VT20E (50”) lijkt me een interessant model voor mij; even review afwachten
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  21. #21

    Standaard

    tweede review

    http://www.hdtvtest.co.uk/news/panas...0100308169.htm


    ziet er goed uit dus
    Startrader

    Dedicated HT: Sony HW30ES, Kingpin VFS210, Focal 826V, Focal 800CC, Focal 807V+Norstone stylum 2 stands., SVS PC12-NSD DSP, Marantz SR6007, HTPC met xbmc, Mele f10
    Woonkamer HT: LG 50pk950, Triangle Galaxy 2 speakers, Sub: Geen, Receiver: Pioneer VSX-919 AH-K, Mediaplayer: Htpc met openelec frodo + aeon mq5 skin, Telenet HD Digicorder, WII Black, Harmony One

    Storage: Unraid Pro Home Mediaserver

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door skank Bekijk bericht
    schitterend nieuws!!! voor mij toch
    deze middag gemailed nr de winkel waar ik mijn versterker+nieuwe boxen gekocht heb
    met de vraag of ze al prijzen hebben ivm de nieuwe pana's

    en rara
    zopas mail gehad, met excell bestand met alle, maar dan ook alle richtprijzen zowel vr tv,blu-ray.....


    voor wie wil, kan ik hem doormailen....
    Staan daar ook de prijzen in voor de V en VT serie?

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sicco Bekijk bericht
    Staan daar ook de prijzen in voor de V en VT serie?
    Helaas niet neen
    Ook nergens op internet te bespeuren
    Denk dat de V serie nog een 500 euro duurder zal zijn
    en de vt nog eens 500

    de vraag is , is het die meerwaarde waard voor net een tikje zwarter...
    Startrader

    Dedicated HT: Sony HW30ES, Kingpin VFS210, Focal 826V, Focal 800CC, Focal 807V+Norstone stylum 2 stands., SVS PC12-NSD DSP, Marantz SR6007, HTPC met xbmc, Mele f10
    Woonkamer HT: LG 50pk950, Triangle Galaxy 2 speakers, Sub: Geen, Receiver: Pioneer VSX-919 AH-K, Mediaplayer: Htpc met openelec frodo + aeon mq5 skin, Telenet HD Digicorder, WII Black, Harmony One

    Storage: Unraid Pro Home Mediaserver

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door skank Bekijk bericht
    Helaas niet neen
    Ook nergens op internet te bespeuren
    Denk dat de V serie nog een 500 euro duurder zal zijn
    en de vt nog eens 500

    de vraag is , is het die meerwaarde waard voor net een tikje zwarter...
    De VT-20 beschikt over een nieuwe techniek waarbij phosphor 2 x sneller dooft, oftewel phosphor trailing tot een minimum brengt.

    Benieuwd of dit in de praktijk ook zo is, dus ik wacht geduldig op de reviews


  25. #25
    Startrader

    Dedicated HT: Sony HW30ES, Kingpin VFS210, Focal 826V, Focal 800CC, Focal 807V+Norstone stylum 2 stands., SVS PC12-NSD DSP, Marantz SR6007, HTPC met xbmc, Mele f10
    Woonkamer HT: LG 50pk950, Triangle Galaxy 2 speakers, Sub: Geen, Receiver: Pioneer VSX-919 AH-K, Mediaplayer: Htpc met openelec frodo + aeon mq5 skin, Telenet HD Digicorder, WII Black, Harmony One

    Storage: Unraid Pro Home Mediaserver

Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •