Pagina 1 van 6 12345 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 149 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard 82th Annual Academy Awards: Oscars 2010

    Het gaat weer beginnen: vanmiddag om 14.30 uur Nederlandse tijd worden de nominaties bekend gemaakt. Ik vermoed dat het op CNN zal worden uitgezonden.

    De uitreiking vind plaats op zondag 7 maart. Het is nog niet duidelijk door wie het dit jaar zal worden uitgezenden. Ik vrees dat het weer niet op een publiek net te zien zal zijn

  2. #2

    Standaard

    Ik ben benieuwd hoeveel nominaties Inglourious Basterds gaat krijgen.

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Het gaat weer beginnen: vanmiddag om 14.30 uur Nederlandse tijd worden de nominaties bekend gemaakt. Ik vermoed dat het op CNN zal worden uitgezonden.

    De uitreiking vind plaats op zondag 7 maart. Het is nog niet duidelijk door wie het dit jaar zal worden uitgezenden. Ik vrees dat het weer niet op een publiek net te zien zal zijn

    Volgens mij exclusief bij Film1....

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mr. Blonde Bekijk bericht
    Volgens mij exclusief bij Film1....
    Ja dat is alweer bekend gemaakt. Film1 zendt het gratis uit voor alle mensen met digitale TV. Je hoeft dus geen Film1-abonnement te hebben.

    De nominaties zijn dadelijk ook te volgen op www.oscars.org. Maar als CNN het uitzendt krijgt dat natuurlijk de voorkeur boven streamen.
    The future is Blu

  5. #5

    Standaard

    http://edition.cnn.com/CNNI/schedules/europe/

    In dit schema van CNN staat niets over de aankondiging van de nominaties vanmiddag. Helaas.
    The future is Blu

  6. #6

    Standaard

    Ik herinner me dat CNN het in het verleden wel eens heeft uitgezonden. Maar inderdaad is het in ieder geval via Film1 te volgen.

  7. #7

    Standaard

    Film1 is straks niet vrij te bekijken voor Ziggo/UPC/CD etc. abonnees?
    Of is dat alleen bij de ''echte'' Oscar show?

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door -Jaap- Bekijk bericht
    Film1 is straks niet vrij te bekijken voor Ziggo/UPC/CD etc. abonnees?
    Of is dat alleen bij de ''echte'' Oscar show?
    Volgens mij hadden ze de afgelopen jaren ook een aangepast programma dat voor iedereen te bekijken was....vorig jaar had je Nederlandse oscarwinnaars en genomineerde films de hele zondag door.

  9. #9

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door -Jaap- Bekijk bericht
    Dat was mijn vraag niet.
    Wat dan wel?......of de digitale doorgeefluiken het signaal van film1 openzetten voor iedereen? ja.

  11. #11

    Standaard

    Nee, dat vroeg ik ook niet. (want dat wist ik allang)
    Maar ik ben er inmiddels al achter, de nominaties worden dus niet op TV uitgezonden, enkel op internet.

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door -Jaap- Bekijk bericht
    Nee, dat vroeg ik ook niet. (want dat wist ik allang)
    Maar ik ben er inmiddels al achter, de nominaties worden dus niet op TV uitgezonden, enkel op internet.
    Ik zie het inmiddels ook ja. De filmkanalen blijven momenteel gewoon gesloten.

    Ik hou nog wel even de nieuwszenders in de gaten om te zien of het daar ook uitgezonden wordt.

  13. #13

  14. #14

    Standaard

    Film1 zendt het trouwens helemaal niet uit, wel op hun site trouwens. (maar je kan beter de echte USA Oscar stream kijken, betere kwaliteit.

  15. #15

    Standaard

    1438 begint het zie ik net. Zie ook nog geen livestream knop.

  16. #16

  17. #17

    Standaard

    Er is wel iets op BBC world news te zien, maar dat is volgens mij niet de live uitzending.

  18. #18

    Standaard

    Oorlogswinter is NIET genomineerd.

  19. #19

    Standaard

    Jammer van Oorlogswinter inderdaad. Up in the Air, Precious en the Hurt Locker erg veel voorbij horen komen. Ik hoop echt dat QT best director krijgt voor Inglourious Basterds, net als Christoph Waltz als beste mannelijke bijrol.

  20. #20

    Standaard

    10 nominaties voor beste film. Waren er eerst toch altijd vijf?

    Vreemd dat District 9 erbij zit.

  21. #21

    Standaard

    Ik snap niet helemaal dat Avatar genomineerd is. Het lijkt me niet echt een Oscar-waardige film.

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Reverb Bekijk bericht
    10 nominaties voor beste film. Waren er eerst toch altijd vijf?

    Vreemd dat District 9 erbij zit.
    Dit jaar voor het eerst. Metname vanwege de kritiek van vorig jaar, omdat The Dark Knight niet was genomineerd.
    My heart was not ripped out, but she did steal my cuckoo clock.
    The Swede in Hell On Wheels

  23. #23

    Standaard

    Precies, waren.
    In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.

  24. #24

    Standaard

    Zet m'n geld voor beste film op The Hurt Locker

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door M-EX(treem) Bekijk bericht
    Dit jaar voor het eerst. Metname vanwege de kritiek van vorig jaar, omdat The Dark Knight niet was genomineerd.
    Nou ja, dat is ook wel erg kort om de bocht. Het is eerder gewoon om minder prestigieuze films een kans te geven om genomineerd te worden. Zo'n categorie gaan ze echt niet om kantelen letterlijk omwege één film.
    "That's not the director's cut, that's called "The Asshole, Dredge Up Anything You Fucking Can, Put It Out There, and Let Some Schmuck Look at It for $13.99 Cut." -- Shane Black

Pagina 1 van 6 12345 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •