De resultaten 1 tot 5 van 5 worden weergegeven.

Discussie: Interlinks kabels

  1. #1

    Standaard Interlinks kabels

    Wie kan me een raad geven ivm met aanschaf interlink kabels
    oa voor Marantz SA8003 naar Marantz SM8003

    Wat is een relatief goede en betaalbare interlink kabel
    Brengt een dure een hoorbaar beter geluid of is dat allemaal onzin?

  2. #2

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Puma Bekijk bericht
    Brengt een dure een hoorbaar beter geluid of is dat allemaal onzin?
    Ooh jee... Weet je zeker dat je het deksel van die put wil trekken?
    SONY kdl37w5500|SONY str-da 2400es|SONY ps3 slim 250gb|KEF 2005.3|WD TVlive|Apple TV 2 (jailbreak)|ASUS TF101|Synology DS411j|

    If you suck at making proper movies, make 3d movies!

  3. #3

    Standaard

    De een hoort het wel. De ander hoort het niet. En nog weer een ander hoort het misschien wel, maar vind het het geld niet waard.

    Qua prijs/kwaliteit schijnen de Vivanco Pro Wire en Vivanco SHQ kabels wel goed te zijn. Maar aangezien het heel erg persoonlijk is allemaal is en blijft het beste advies om zelf eens te gaan luisteren bij een hifi shop.

  4. #4

    Standaard

    Het ligt wat mij betreft gewoon aan de apparatuur.
    Echte high-end klinkt waardeloos zonder goede / juiste kabels, omdat je apparatuur in dat geval zo analytisch en zuiver doorgeeft dat je de klankkleur van je kabels duidelijk kunt horen.
    Slechte apparaten doen dit niet en in het geval van mid-end kunnen sommigen het verschil wel en anderen het verschil niet horen....

    In het geval van de desbetreffende marantz spelers denk ik dat er wel verschil te merken zal zijn bij bepaalde goede kabels. Ik ken de marantz spelers waar je het over hebt niet persoonlijk, maar er van uitgaande dat marantz een vrij warme klank heeft zou je bijvoorbeeld eens naar de `D102 MK III` van Van Den Hul en de `Blue heaven` van Nordost kunnen kijken (lenen?) en luisteren om mee te beginnen. Wellicht dat dit je zal bevallen.
    Laatst aangepast door windoweyes : 03-02-2010 om 20:47
    2 x B&W 803, 2 x B&W 804, 1 x B&W HTM, Rel Storm, Denon A1SR, Panasonic BD80, Sony 555es, Panasonic 42PY, Ps3.

  5. #5

    Standaard

    Hallo,

    Ik ben hier nieuw en heb een vraag over de juiste kabels. Ik heb een NAD t743 reciever met een NAD c542 cd speler. Heb ik hier nog een bepaalde kabel voor nodig om het maximale uit deze 2 producten te halen?
    Laatst aangepast door niels krone : 16-03-2010 om 23:27

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •