De resultaten 1 tot 3 van 3 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Groot project (in de toekomst)

    Hallo,

    Bedoeling: een totaal project van 5 à 5,5 meter waarin er links een gashaard komt en daarnaast dus eerst een plasma/lcd/led en dan bovenaan een oprolprojectiescherm... van +- 2m in de aard van dit http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?board=104.0

    hier wat foto's om alles duidelijk te maken




    wat uitleg bij plannetje
    de rode streep is dus het geheel van 5 à 5,5meter waar de gashaard (links van het blauwe streepje komt ) en en het projectiescherm (blauw) zou komen
    het zwarte is de toekomstige hoekzetel
    en het groene is waar vermoedelijk de beamer moet komen?


    hier zie je trouwens ook op waar mijn linksachterluidspreker komt
    deze wil ik ook nog verlagen ,zo laag mogelijk dus net boven mn schakelaar

    helaas heb ik niks voorzien voor een beamer (we zijn eigenlijk nu pas daarover aan het nadenken..., hoewel het ganse project pas voor volgend jaar is, maar toch willen we al graag een beetje uitkijken van: is het wel mogelijk qua aansluiten en plaatsing enz... anders doen we enkel een gashaard + tv)

    kabels leggen op het plafond vinden we niet echt mooi, achter het plafond kan ook niet wegens betongewelven
    een vals plafond steken is ook niet echt mogelijk/mooi in mijn geval
    bestaat zoiets draadloos?

    ivm het plaatsen van zo'n scherm
    mag het systeem dicht bij een afvoerbuis van een gesloten gashaard steken?
    Startrader

    Dedicated HT: Sony HW30ES, Kingpin VFS210, Focal 826V, Focal 800CC, Focal 807V+Norstone stylum 2 stands., SVS PC12-NSD DSP, Marantz SR6007, HTPC met xbmc, Mele f10
    Woonkamer HT: LG 50pk950, Triangle Galaxy 2 speakers, Sub: Geen, Receiver: Pioneer VSX-919 AH-K, Mediaplayer: Htpc met openelec frodo + aeon mq5 skin, Telenet HD Digicorder, WII Black, Harmony One

    Storage: Unraid Pro Home Mediaserver

  2. #2

    Standaard

    niemand die mogelijke oplossingen ziet?
    Startrader

    Dedicated HT: Sony HW30ES, Kingpin VFS210, Focal 826V, Focal 800CC, Focal 807V+Norstone stylum 2 stands., SVS PC12-NSD DSP, Marantz SR6007, HTPC met xbmc, Mele f10
    Woonkamer HT: LG 50pk950, Triangle Galaxy 2 speakers, Sub: Geen, Receiver: Pioneer VSX-919 AH-K, Mediaplayer: Htpc met openelec frodo + aeon mq5 skin, Telenet HD Digicorder, WII Black, Harmony One

    Storage: Unraid Pro Home Mediaserver

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door skank Bekijk bericht
    niemand die mogelijke oplossingen ziet?
    Mmm, geen gashaardje, heb je toch niet nodig

    Mooi groot LCD of plasma scherm kopen, heb je altijd wat aan en als het romantisch moet worden dan maar even een openhaard DVD in de speler
    Have fun and enjoy your collection

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •