Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 30 van 30 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Enigma147 Bekijk bericht
    Dat spul ken ik, is inderdaad erg handig. Ik gebruikte het in diverse server zalen om de kabelzooi in server racks te organiseren. Thuis maar ook eens gaan gebruiken.



    Speaker links gaan verschuiven voel ik weinig voor, de hele opstelling is momenteel perfect. Ik ga onder de kast een plint maken, zodat alle kabels ik onder de kast kan verbergen.

    Ja, ik vind het wel makkelijk dat alles gewoon online staat. Als ik een film wil kijken, is het met een paar muisklikken geregeld. Misschien moet ik de data maar eens op een nas zetten, hoef ik mijn werkstation minder vaak aan te zetten om even een flim te kopiëren naar mijn HTPC.
    Zwart verblindend gordijn, over de jaloezieën heen. heb ik overdag tenminste geen last van reflecties. En misschien een kleed, die houten vloer is nogal koud.
    Zwart blinderend, dat is best wel donker, heb zelf lamellen die geen licht doorlaten en met een wat donkere tint, gelukkig geen last van reflecties. Heb zelf een dikke geluidsdempende ondervloer en daarmee voelt de vloer niet koud aan, al loop ik altijd op sloffen. Voor mij liever geen kleedjes meer, als de hond gaat verharen.......:sad:
    Have fun and enjoy your collection

  2. #27

    Standaard

    Even een update:



    Zoek de verschillen

    1. Kabels gereorganiseerd:
    Kabels weggewerkt, mijn werkstation zit niet meer met HDMI aangesloten op mijn amplifier, alleen nog optisch voor muziek terwijl ik werk. Met de komst van de HTPC gebruikte ik mijn werkstation niet meer om films op af te spelen. mijn HTPC zat met een 6.5 meter HDMI kabel aan mijn versterker, die is nu vervangen voor een 1.5 meter kabel.

    2. DVD rek
    Het werd een beetje somber, al dat zwart, dus maar wat kleur accent toegevoegd. De belangrijkste dvd'd komen erin te staan. En ook de net afgespeelde.

    3. Klein maar fijn.
    Logitech Harmony One

    Moet de vijf afstandsbedieningen gaan vervangen die nu op de salontafel liggen.

  3. #28

    Standaard

    Welke TV heb je nu? ik vind dit nergens terug, deze is toch verschillend dan op je eerste post ?
    Startrader

    Dedicated HT: Sony HW30ES, Kingpin VFS210, Focal 826V, Focal 800CC, Focal 807V+Norstone stylum 2 stands., SVS PC12-NSD DSP, Marantz SR6007, HTPC met xbmc, Mele f10
    Woonkamer HT: LG 50pk950, Triangle Galaxy 2 speakers, Sub: Geen, Receiver: Pioneer VSX-919 AH-K, Mediaplayer: Htpc met openelec frodo + aeon mq5 skin, Telenet HD Digicorder, WII Black, Harmony One

    Storage: Unraid Pro Home Mediaserver

  4. #29

    Standaard

    Is wel dezelfde, een 46" Samsung 7000 serie.
    Door het nieuwe meubel komt hij veel beter tot zijn recht.

  5. #30

    Standaard

    Kleine update:

    In mijn netwerk is een "NAS" gekomen, voor de storage van films en muziek.

    Specs:
    Core2Quad 6600 (2.4 GHZ)
    6 GB ram
    +/- 8 TB harddisk ruimte dankzij wat "donaties" van mijn werkstation
    DVD brandertje
    Verpakt in een Antec 182P kast.

    Als NAS overkill, maar hij krijgt ook download/server taken te vervullen. Verder had ik deze machine al, ik had hem tijdelijk voor een project op mijn werk ingezet.

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •