De resultaten 1 tot 3 van 3 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard reinigen samsung 46" LED scherm

    Wie heeft er ervaring met het reinigen van een Samsung 46" LED scherm. Van de week eindelijk het scherm tegen de muur gehangen met de Samsung ophangstysteem. Ziet er retestrak uit mag ik wel zeggen. Echter bij het bevestigen van het scherm is er een vette
    vingerafdruk gezet op de "buis". Volgens samsung mag het scherm alleen gereinigt worden met het bijgeleverde doekje en eventueel het doekje een beetje vochtig gemaakt. Ik krijg echter de vette vinger niet helemaal weggepoetst............................ . Wie heeft dus ervaring met het reinigen van zo'n scherm. Kun je een LED scherm reinigen met reiniger voor een LCD/plasma scherm?

  2. #2

    Standaard

    Een LED scherm is gewoon een LCD scherm, maar dan met led-lampjes als backlight ipv CCFL's (soort TL-balken).

    Een reinigingsmiddel voor LCD schermen moet dus ook gewoon geschikt voor jouw LCD scherm met LED backlight. Maar enige voorzichtigheid blijft natuurlijk wel aan te raden.

  3. #3

    Standaard

    LED,LCD,Plasma is 1 pot nat Je reinigt een protectielaag van je TV niet de componenten erachter Dus je kan elke LCD cleaner pakken die je maar wilt of het nu voor "pc" bedoelt is of voor je televisie het maakt 0,0 uit.
    Artificial Intelligence is no match for natural stupidity | Mijn collectie

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •