De resultaten 1 tot 7 van 7 worden weergegeven.

Discussie: This is it!

  1. #1

    Standaard This is it!

    In februari dacht ik komt de dvd/dvd se/blu-ray uit van this is it (Michael Jackson) regio 2
    Tot nu toe heb ik nog geen enkele Muziek dvd.
    Hier komt waarschijnlijk snel verandering in
    Bij het beluisteren van mijn nieuwe ht-set, bekeek ik ook een blu-ray van Celine Dion !! (jawel, help, schiet me dood) echter kreeg ik onmiddelijk kippevel bij het horen van zo'n geluid.
    Daarbij dat ik nu denk, misschien moet ik ook wel eens een muziekdvd aanschaffen. Gisteren op tv iets over MJ gezien en moest onmiddelijk denken van: dit is misschien wel een goeie om op dvd te hebben... als aandenken zeg maar (vind z'n muziek toch wel goe)
    Nu zat ik te kijken en blijkbaar komt er in februari een dvd/dvd se/blu-ray uit van this is it
    Nu is mijn vraag, is deze de moeite? (ik heb al vernomen dat het niet echt een 2u durend concert is, maar ook een docu?) of kijk ik beter naar een andere muziek dvd van MJ (als die bestaat?)
    Bovendien dien twijfel ik tss de dvd/dvd se/ en de blu-ray?
    wat is het verschil tss de dvd en dvd se?
    ik heb nog geen blu-ray maar daar komt volgend jaar verandering in...
    Graag jullie meningen
    Startrader

    Dedicated HT: Sony HW30ES, Kingpin VFS210, Focal 826V, Focal 800CC, Focal 807V+Norstone stylum 2 stands., SVS PC12-NSD DSP, Marantz SR6007, HTPC met xbmc, Mele f10
    Woonkamer HT: LG 50pk950, Triangle Galaxy 2 speakers, Sub: Geen, Receiver: Pioneer VSX-919 AH-K, Mediaplayer: Htpc met openelec frodo + aeon mq5 skin, Telenet HD Digicorder, WII Black, Harmony One

    Storage: Unraid Pro Home Mediaserver

  2. #2

    Standaard

    Ik zou je aanraden om een echt concert van MJ te kopen. Ik heb This Is It in de bioscoop gezien maar het is inderdaad meer documentaire dan echt concert. Tuurlijk krijg je genoeg te horen maar je mist toch iets.
    Simpsons Quote.
    I'm sorry, that leg's going to have to come off. Did I say leg? I meant that wet bathing suit.

    Verkooptopic

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bugssje Bekijk bericht
    Ik zou je aanraden om een echt concert van MJ te kopen. Ik heb This Is It in de bioscoop gezien maar het is inderdaad meer documentaire dan echt concert. Tuurlijk krijg je genoeg te horen maar je mist toch iets.
    en welkeen stel je dan zelf voor?
    Startrader

    Dedicated HT: Sony HW30ES, Kingpin VFS210, Focal 826V, Focal 800CC, Focal 807V+Norstone stylum 2 stands., SVS PC12-NSD DSP, Marantz SR6007, HTPC met xbmc, Mele f10
    Woonkamer HT: LG 50pk950, Triangle Galaxy 2 speakers, Sub: Geen, Receiver: Pioneer VSX-919 AH-K, Mediaplayer: Htpc met openelec frodo + aeon mq5 skin, Telenet HD Digicorder, WII Black, Harmony One

    Storage: Unraid Pro Home Mediaserver

  4. #4

    Standaard

    ohja liefst met dd5.1 of dts
    Startrader

    Dedicated HT: Sony HW30ES, Kingpin VFS210, Focal 826V, Focal 800CC, Focal 807V+Norstone stylum 2 stands., SVS PC12-NSD DSP, Marantz SR6007, HTPC met xbmc, Mele f10
    Woonkamer HT: LG 50pk950, Triangle Galaxy 2 speakers, Sub: Geen, Receiver: Pioneer VSX-919 AH-K, Mediaplayer: Htpc met openelec frodo + aeon mq5 skin, Telenet HD Digicorder, WII Black, Harmony One

    Storage: Unraid Pro Home Mediaserver

  5. #5

    Standaard

    Voor de rest ben ik niet zo bekend met muziek dvds van MJ maar wat ik wel heb gelezen is dat het geluid van de dvd van de Dangerous tour nou niet echt zo goed is. Verder ken ik geen andere concerten van MJ die op dvd zijn verschenen.
    Simpsons Quote.
    I'm sorry, that leg's going to have to come off. Did I say leg? I meant that wet bathing suit.

    Verkooptopic

  6. #6

    Standaard

    mm dan ga ik mss toch best voor this is it
    Startrader

    Dedicated HT: Sony HW30ES, Kingpin VFS210, Focal 826V, Focal 800CC, Focal 807V+Norstone stylum 2 stands., SVS PC12-NSD DSP, Marantz SR6007, HTPC met xbmc, Mele f10
    Woonkamer HT: LG 50pk950, Triangle Galaxy 2 speakers, Sub: Geen, Receiver: Pioneer VSX-919 AH-K, Mediaplayer: Htpc met openelec frodo + aeon mq5 skin, Telenet HD Digicorder, WII Black, Harmony One

    Storage: Unraid Pro Home Mediaserver

  7. #7

    Standaard

    De dvd van One Night In Japan (bootleg) stond laatst ook tussen de winkelschappen, maar was een week later weer out of print.
    Het materiaal is van de Bad tour, maar het beeldscherm was niet om aan te zien. Kwaliteit is nog minder dan een gemiddelde videoband, het beeld bevatte bovendien nare roze strepen in de zwarte balken boven en onder.
    Heb hem meteen weer verder verkocht, ik ga liever voor kwaliteit. De cd van One Night In Japan komt binnenkort wel in mijn collectie.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •