Pagina 1 van 13 1234511 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 319 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Welke film wil je niet nog een keer zien !?

    Welke film wil je niet nog een keer zien, of eigenlijk nooit meer !?

    Ik wil dus nooit meer Battlefield Earth zien.

  2. #2

    Standaard

    Hmm.. 90% van alle films die ik op tv zie?

    Salò o le 120 giornate di Sodoma hoef ik trouwens ook NOOIT meer te zien. Ik heb het helemaal gehad met films waarin mensen stront eten, verkrachten en elkaars ogen uitlepelen. Vreemd he?

    Richard

  3. #3

    Standaard

    COSTA!!!!!!!!!

    ik werd helemaal gek van het zeer lage en ondermaats scenario en het acteer geweld in deze film is heel ver in dit universum te vinden.

  4. #4

    Standaard

    the astronaut's wife... wát een boutfilm zeg!!!
    snap niet dat ze dát in de bioscoop durven te vertonen, en dat ie dan ook nog eens op dvd wordt uitgebracht!!! belachelijk...
    The greatest thing, you'll ever learn,
    is just to love, and be loved in return...

  5. #5

  6. #6

    Standaard

    Voor mijn geen Moulin Rouge meer a.u.b. Eén keer was genoeg.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  7. #7

    Standaard

    Ik wil niet nog es de marteling ondergaan van

    - Blade II
    - Godzilla


    Groetjes,
    The world is changed. I feel it in the water. I feel it in the earth. I smell it in the air. Much that once was is lost, for none now live who remember it.

  8. #8

    Standaard

    Fight Club.
    Dat vind ik dus werkelijk de waardelooste film die er ooit gemaakt is.
    Ik zal hier waarschijn veel van mijn mede-forummers beledigen maarja dit is mijn mening van die k*tfilm.

  9. #9

    Standaard

    Viskningar och rop (Cries and Whispers) van Ingmar Bergman. Begrijp me niet verkeerd, dit is een van de sterkste films die ooit gemaakt zijn, met fantastische acteerprestaties van Bergmans vaste groep (o.a. Liv Ullman, Harriet Anderson, Ingrid Thulin en Erland Josephson), een verbluffend mooie fotografie van Sven Sykvist in de strakke regie van Bergman.
    Het gaat over de relaties tussen drie zussen en een bediende. Een van de zussen is stervende aan ******. Niet alleen krijgen we dit ongenadig in beeld, maar bovendien gebruikt Bergman deze confrontatie met de dood om de geheimen, nachtmerries, dromen en verlangens van de vier vrouwen te ontsluieren wat leidt tot een pijnlijke kijkervaring die je meesleurt, opslorpt en je totaal ontreddert achterlaat.
    Kwa intensiteit wordt de film vergeleken met de schreeuw van Munch, maar hoe dan ook: dit doe ik mezelf niet meer aan.

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Louis Bouduin
    Een van de zussen is stervende aan ******.
    Ik begrijp niet goed waarom k a n k e r in dit geval gecencureerd zou moet worden?

  11. #11

    Standaard

    Last House On The Left. Hield ik echt een ongemakkelijk gevoel aan over. Ik vond de mishandeling van die meisjes echt niet meer 'leuk' om naar te kijken. 't is maar film... ok, maar ik kreeg er toch genoeg van.

  12. #12

    Standaard

    Cape Fear. Gewoon zo verschrikkelijk voorspelbaar dat het niet eens meer leuk is.

  13. #13

    Standaard

    Planet Of The Apes 2001

    Een hoop gedoe om niets.

  14. #14

    Standaard

    Costa!
    Robocop 3
    Rocky films
    Lord of the Rings van Ralph Bakshi (1976)
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  15. #15

    Standaard

    ik zie heel vaak costa genoemd worden....why?
    misschien komt het doordat ik jong-->naïef-->pubermeisje ben maar ik kan genieten van het nietszeggende verhaal, de zon-zee-en-strandsfeer en natuurlijk de gebruinde lichamen van daan schuurmans en michiel huisman...
    The greatest thing, you'll ever learn,
    is just to love, and be loved in return...

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Louis Bouduin
    Ik begrijp niet goed waarom dit gecencureerd moet worden?
    Het wordt helaas vaker gebruikt om te schelden dan om gewoon de ziekte te noemen, vandaar automatisch gecensureerd (komt geen mod bij kijken, gewoon die zes letters in die volgorde worden automatisch vervangen door sterretjes). Zelfde gebeurt met te-ring (oftewel ******).

    Oh ja, even on topic: ik wil a.u.b. nooit meer de anderhalf a twee uur marteling ondergaan van:

    - the beach
    - the net
    - battlefield earth
    - queen of the damned
    Startrader, Safetrader

  17. #17

    Standaard

    Mortal Kombat 2
    Dangerious Minds (Echt walgelijk is moest hem drie keer verplicht zien op mijn oude school)

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hanna
    ik zie heel vaak costa genoemd worden....why?
    misschien komt het doordat ik jong-->naïef-->pubermeisje ben maar ik kan genieten van het nietszeggende verhaal, de zon-zee-en-strandsfeer en natuurlijk de gebruinde lichamen van daan schuurmans en michiel huisman...
    Omdat ik (en ik denk ook andere) de film, filmtechnisch erg zwak vinden: vreselijk script, het onorginele verhaaltje, vreselijk dialogen, slechte opbouw van het verhaal, slechte "stunts" (zie gevecht met oa het skateboard) en het acteerwerk is ook niets speciaals en van GTST niveau

  19. #19

    Standaard

    deep in the woods
    thirteen ghosts
    the haunting
    flubber
    blade II
    from dusk till dawn 2 + 3

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frans T
    Planet Of The Apes 2001

    Een hoop gedoe om niets.
    Idd echt zo'n verschrikkelijke film!
    Dan zit je er al naar te kijken in de hoop dat het einde misschien wat is maar dat is dan de grootste blunder van allemaal.

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door lieshout84
    Fight Club.
    Dat vind ik dus werkelijk de waardelooste film die er ooit gemaakt is.
    Ik zal hier waarschijn veel van mijn mede-forummers beledigen maarja dit is mijn mening van die k*tfilm.
    Nou, ik zou graag je motivatie horen van die keus. Dit is een van de meest intelligente films die ik de laatste paar jaren gezien heb. Ik kan begrijpen dat somige mensen het een beetje trage film vinden of moeilijk te begrijpen, maar misschien is dat juist een reden om hem nog eens (of beter: een paar keer) te gaan bekijken.

    Richard

  22. #22

    Standaard

    Motivatie?!?!?!

    Meen je dat nou?
    Ik zat gewoon 1 uur en 3 kwartier te kijken met de ged8en "wanneer begint nou het verhaal??!?!".
    En toen probeerden ze het uit te leggen maar daar werd het alleen maar waziger van vond ik.
    En dan dat einde?!!?!?

    Ik hou gewoon niet van zo'n soort vage films, dat is het gewoon.
    With great powers comes great responsibility - Uncle Ben - Spiderman

  23. #23

    Standaard

    The grinch

    Wat een *** film is dat zeg echt niet te gloven BAH

    Ik ben maar gestopt met kijken halverwege wat saai man. En wat is ook echt een *** film vond was Dimonds Are Forrever Ik als Bond fan vond dit echt DE teleurstelling in de 20 film's echt DE ZWAKSTE SCHAKEL.

    Doei Sonyman

    P.S. de sterretjes heb ik er zel fmaar neergezet
    doei JCL

    Een beetje gekte in ons leven hebben we allemaal nodig

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sonyman

    Ik ben maar gestopt met kijken halverwege wat saai man. En wat is ook echt een *** film vond was Dimonds Are Forrever Ik als Bond fan vond dit echt DE teleurstelling in de 20 film's echt DE ZWAKSTE SCHAKEL.
    Dat vindt ik Moonraker (een geheel gerecycled script )!

  25. #25

    Standaard

    starship troopers... dan kan de achterliggende gedachten nog zo ophemelend zijn volgens sommigen, ik zat me kapot te ergeren aan de sfx, het acteerwerk vond ik niet echt van hoog niveau om maar gewoon te zeggen slecht... om nog maar te zwijgen van het verhaal zelf. mischien zo allemaal bedoeld, maar ik kon er niet naar kijken. echt niet mijn film.

    <cntrl> +<s> antwoord: nee

Pagina 1 van 13 1234511 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •