De resultaten 1 tot 16 van 16 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Orphanato, El [Blu-ray Disc]

    Orfanato, El

    De vriendjes uit het verleden van Laura laten weer van zich horen.

    Lees dit artikel
    Laatst aangepast door Ludo Keeris : 24-01-2010 om 15:25

  2. #2

    Standaard

    Prachtige film, maar niet echt een om vaker te gaan kijken vind ik.

    Doe jezelf een plezier en kijk hem met de originele track want dan komt alles veel beter tot zijn recht...
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  3. #3

    Standaard

    De film zelf viel me een beetje tegen.
    De Bluray is wel prachtig, fenomenaal beeld en het geluid is ook erg goed.
    Nieuw: This is It (BR), The Hurt Locker (BR), Requiem for a Dream, Trainspotting, Haunting in Connecticut.

    Marcellus Wallace (Ving Rhames) in Pulp Fiction:
    "You hear me talkin', hillbilly boy? I ain't through with you by a damn sight. I'ma get medieval on your ass."

  4. #4

    Standaard

    Briljante film. Uitermate geschikt voor meerdere kijkbeurten.
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Briljante film. Uitermate geschikt voor meerdere kijkbeurten.
    Sluit ik me bij aan: binnenkort eens aanschaffen op BR

  6. #6

    Standaard

    Ik heb de Engelse blu ray en die is ook zeker goed van kwaliteit en vrij goedkoop!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  7. #7

    Standaard

    Prima film in dit genre (thriller, bijna horror). De spanning wordt goed opgebouwd. Ik heb de normale DVD gezien en laat het daarbij.

  8. #8

    Standaard

    Film is echt een aanrader, Goede opbouw, en goede suspens.
    Beeld en vooral geluid echt super!
    StarTrader

  9. #9

    Standaard

    Lekker spannend opgebouwde film.
    Ik heb de UK versie al een tijdje en het staat me bij dat aan het eind van de film de donkere delen niet zwart waren maar heel donkerrood.
    DVDProfiler Movie Collector
    LG OLED65C8PLA, Oppo UDP-203, Panasonic DP-UB824,Pioneer BDP LX88, Toshiba HD-XE1, Onkyo TX NR 5010, Velodyne DD15, Canton Vento 890, Q-Acoustics i7000, XBox360
    "Penguins mate for life. That doesn't surprise me much because they all look alike. It's not like they're going to meet a really new, great looking penguin someday."

  10. #10

    Standaard

    Deze moet er hier ook nog inkomen.

  11. #11

    Standaard

    Heb hem een tijd geleden gezien. Ik vond de film toch wat tegenvallen. Hij was niet zo eng als ik gehoopt had en er zaten weinig schrikmomenten in. Kan me er i.i.g. geen één herinneren. Ik vond films als The Ring en The Others veel spannender.

  12. #12

    Standaard

    Ik meen dat de buitenlandse blurays van deze film een 7.1 track hebben. Wellicht voor sommige mensen met een dito speakeropstelling interessanter dan de hier geriewde versie met 5.1 geluid.

  13. #13

    Standaard

    Nu beklaag ik me wel dat ik deze blu-ray niet heb aangeschaft, net op dvd bekeken en wat een schitterende film is dit.
    BD (1243) What i Watch

  14. #14

    Standaard

    destjids niet opgevallen, (misplaatst) idee dat het een 13in dozijn "gezin gaat wonen in spookhuis" zou zijn, nu toevallig gezien: zeer sterke film, zeker geen 13in dozijn, veel spannende momenten, die juist spannend zijn omdat je vaak niet weet wat je moet verwachten. Ook drama, een vleugje humor, en sterke acteerprestaties. Aanrader!

  15. #15

    Standaard

    Deze film is nergens meer te krijgen zeker van A-film ?
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Deze film is nergens meer te krijgen zeker van A-film ?
    http://www.marktplaats.nl/a/cd-s-en-...sPage=lr&pos=2

    Bieden maar!

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •