Pagina 25 van 27 EersteEerste ... 1521222324252627 LaatsteLaatste
De resultaten 601 tot 625 van 664 worden weergegeven.

Discussie: Avatar

  1. #601

    Thumbs down

    Ik heb vanavond een nieuwe poging gewaagd, maar na het firmware verhaaltje gebeurd er weer niets.
    Ik heb nu 40 minuten gewacht, je hoort de disc wel draaien in de speler, maar waar hij ook mee bezig is er gebeurd dus helemaal niets.
    Morgen gaat hij terug naar de winkel en ruil ik hem wel om voor de gewone extended dvd versie, die heeft tenminste geen BD Live trammelant (als dat de oorzaak is).

  2. #602

    Standaard

    Heb zelf een Sony BDP 350S en daar laadt hij in een paar minuten, niet trager of rapper dan eender welk andere Blu-ray dat ik heb, dus dat zit wel snor. BD-live is bij mij niet mogelijk want mijn Blu-speler is niet op internet aangesloten en ben ook niet van plan ooit BD-live te bezigen. Beeld en geluid zijn fantastisch.

  3. #603

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RDV Bekijk bericht
    Ik heb vanavond een nieuwe poging gewaagd, maar na het firmware verhaaltje gebeurd er weer niets.
    Ik heb nu 40 minuten gewacht, je hoort de disc wel draaien in de speler, maar waar hij ook mee bezig is er gebeurd dus helemaal niets.
    Morgen gaat hij terug naar de winkel en ruil ik hem wel om voor de gewone extended dvd versie, die heeft tenminste geen BD Live trammelant (als dat de oorzaak is).
    Niet de moed opgeven, je set heeft geen geheugen voor BD-Live heb je voor de lol al geprobeerd een geheugen sticky aan te sluiten om te zien wat je speler dan doet? (zie blz 80 van je gebruiksaanwijzing- Bonus view- BD Live gebruiken aan de rechterkant)
    Have fun and enjoy your collection

  4. #604

    Standaard

    Mijn Philips heeft ook BD-Live via een USB stick,
    Maar ik gebruik nooit BD-Live dus zit er ook geen stickie in
    Maar bij mij start en draait de Blu-Ray Disc 1 gewoon normaal af.

    (zie mijn verhaal een paar posts terug)

    Succes ermee RDV,
    En zeker niet de moed opgeven en ook zeker niet omruilen voor de DVD versie, ...Das toch veelste zonde zoveel betere beeld en geluids kwaliteit inleveren terwijl het eigenlijk helemaal niet nodig is

    Greets Ferry, ...

  5. #605

    Standaard

    Ik heb BD Live uitgeschakeld, ik maak er toch nooit gebruik van.
    Weet niet of dat ook een reden kan zijn, maar waarom gebeurt er niets.., waarom niet na zeg zo'n 10 minuten een optie van "kan geen verbinding maken, doorgaan met de film? ".
    Mischien moet Sony hier een nieuwe firmware update voor maken, als men dit straks bij meer releases gaat doen....

  6. #606

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RDV Bekijk bericht
    Ik heb BD Live uitgeschakeld, ik maak er toch nooit gebruik van.
    Weet niet of dat ook een reden kan zijn, maar waarom gebeurt er niets.., waarom niet na zeg zo'n 10 minuten een optie van "kan geen verbinding maken, doorgaan met de film? ".
    Mischien moet Sony hier een nieuwe firmware update voor maken, als men dit straks bij meer releases gaat doen....
    Maak je geen zorgen als je speler eens iets niet afspeelt, heeft iedereen wel. Walt Disney's zijn berucht en daar hebben meerdere merken mee geworsteld. Kan momenteel met 1 van mijn spelers de blu ray Baraka niet afspelen, de andere speler pakt hem zonder zeuren. Zo heb ik maanden moeten wachten op een update om Narnia 2 af te kunnen spelen. Niet alle merken zijn even snel met hun updates.
    Tip:
    Neem een paar BRspelers van verschillende merken, het moet dan wel erg gek lopen wil je iets niet af kunnen spelen.
    Have fun and enjoy your collection

  7. #607

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    Grappig, loop vandaag de MM in 24,95.
    Loop 50 meter verder de FRS in 34,95.

    Zijn ze niet goed bij hun hoofd ofzo...
    Weet je zeker dat dat dezelfde versies waren. De dvdversie is nl +- 25,- en de blurayset 35,--. Alleen lijken ze van de buitenkant ontzettend op elkaar.

  8. #608

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door blraydvd Bekijk bericht
    Zo zo, ...Lees aardig wat kleine klachtjes over de Extended Avatar



    En dan nu het beeld en geluid kwaliteit,
    Ik ben dan wel geen grote kenner op bepaalde thermen op dit gebied.
    Ik heb zelf ook de 1ste uitgave van Avatar.
    En nu dus deze extended box aangeschaft.
    Het is gewoon weg een geweldig plaatje op mijn Sharp 117 LED LCD.
    En het geluid is ook gewoon weg fenomenaal in HD.
    Alles hoor je echt om je heen!!!

    Ik zie of hoor echt geen verschil met de eerste verie,
    Op de nieuwe beelden na dan, Die trouwens ook erg prachig zijn.
    En zeker een mooie aanvullig aan het film verhaal geven!!!

    Dus mijn mening is, ...Als je Avatar nog niet hebt of zit te twijfelen of je hem wel of niet wilt vervangen voor je oude Avatar.
    Gewoon gaan halen, ...Krijg je echt geen centje spijt van
    De oude kan je wel weer hier op het forum of marktplaats verpatsen.
    Zoals ik ook al gedaan heb, ...Hihi.

    Greets Ferry, ...
    Heb een 23 centimeter groter scherm, de verschillen zijn wel duidelijk te zien, al is dat niet in alle scene's waarneembaar. Daar waar de 1e uitvoering zo af en toe van het scherm afknispert van scherpte, doet deze verlengde versie dat minder. Het lijkt of bepaalde scenes wat geknepen zijn in detail weergave om hem passend te krijgen op het schijfje. Daar waar de 1e versie de volle 5 uit 5 punten verdiend voor beeld doet deze versie dat niet, ik zou hem zeker een half puntje minder geven in vergelijking met de 1e uitvoering. De kleuren zijn ook minder in de verlengde versie, kan dat moeilijk omschrijven, vind ze minder vol, wat fletser.
    Begrijp me vooral niet verkeert, de verschillen zijn maar subtiel, maar ze zijn er wel.

    Inderdaad, gewoon gaan halen en genieten, heb me er tijdens het kijken ook niet aan gestoord, het was enkel het "gevoel" dat er iets miste.

    Over het geluid ga ik geen uitspraken doen, heb gekeken op tijdstippen dat het geluidsvolume zeer bescheiden moet blijven en dan kun je niet echt verschillen horen. Er zijn ook mensen die een plastic installatie hebben, denk dat die zeker geen verschillen zullen horen, hun opmerkingen over geluid neem ik niet serieus.

    Al met al blijft het een heel mooi spektakel om naar te kijken
    Have fun and enjoy your collection

  9. #609

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Rijkers Bekijk bericht
    Weet je zeker dat dat dezelfde versies waren. De dvdversie is nl +- 25,- en de blurayset 35,--. Alleen lijken ze van de buitenkant ontzettend op elkaar.
    Bij MM Cruquius was het maar 2 euro verschil, de DVD was 11 en de BR was 13. Wat ze nu gaan vragen is nog een verrassing....
    Have fun and enjoy your collection

  10. #610
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Rijkers Bekijk bericht
    Weet je zeker dat dat dezelfde versies waren. De dvdversie is nl +- 25,- en de blurayset 35,--. Alleen lijken ze van de buitenkant ontzettend op elkaar.
    300% zeker
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  11. #611

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    300% zeker
    Prijs komt inderdaad overeen met wat FRS en Bol.con online aanbieden. Toen ik belde met MM Arnhem zeiden ze dat die bij hun €24 was.

    Heb zelf Avatar bij Amazon.de besteld voor €19,97!

  12. #612

    Standaard

    Ik heb ook nu even de 1ste versie bekeken en daarna dezelfde stukjes op de extended,
    Maar ik vind het echt minimaal tot totaal geen verschil hebben van elkaar.

    Denk dat we gewoon minder verwend zijn als toen we allemaal snel de 1ste versie gingen kopen en bekijken,
    Dat nu een beetje de verassing en het wow spektakel er af is Hihi.

    Ik blijf erbij, ...
    Voor de mensen die twijfelen om de 1ste versie te vervangen, GEWOON DOEN:toppie:
    Zeker ook de nieuwe stukjes in de film zijn erg mooi en geven veel meer verhaal en waarde aan de film!

    Greets Ferry, ...

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Heb een 23 centimeter groter scherm, de verschillen zijn wel duidelijk te zien, al is dat niet in alle scene's waarneembaar. Daar waar de 1e uitvoering zo af en toe van het scherm afknispert van scherpte, doet deze verlengde versie dat minder. Het lijkt of bepaalde scenes wat geknepen zijn in detail weergave om hem passend te krijgen op het schijfje. Daar waar de 1e versie de volle 5 uit 5 punten verdiend voor beeld doet deze versie dat niet, ik zou hem zeker een half puntje minder geven in vergelijking met de 1e uitvoering. De kleuren zijn ook minder in de verlengde versie, kan dat moeilijk omschrijven, vind ze minder vol, wat fletser.
    Begrijp me vooral niet verkeert, de verschillen zijn maar subtiel, maar ze zijn er wel.

    Inderdaad, gewoon gaan halen en genieten, heb me er tijdens het kijken ook niet aan gestoord, het was enkel het "gevoel" dat er iets miste.

    Over het geluid ga ik geen uitspraken doen, heb gekeken op tijdstippen dat het geluidsvolume zeer bescheiden moet blijven en dan kun je niet echt verschillen horen. Er zijn ook mensen die een plastic installatie hebben, denk dat die zeker geen verschillen zullen horen, hun opmerkingen over geluid neem ik niet serieus.

    Al met al blijft het een heel mooi spektakel om naar te kijken

  13. #613

    Standaard

    Net even wat US recensies gelezen, allemaal lovend. In twee recensies constatering dat de kwaliteit van de extra extended scenes iets minder goed is. Maar kniesoor die daar over valt.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  14. #614

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Bij MM Cruquius was het maar 2 euro verschil, de DVD was 11 en de BR was 13. Wat ze nu gaan vragen is nog een verrassing....
    Je maar MM moet je niet serieus nemen qua bedragen. Ik weet niet hoe ze het doen, maar de bedragen die ze tijdens hun acties vragen zijn belachelijk laag. Kun je dus niet vergelijken met de normale prijzen. De normale prijzen (bol.com, freerecord, etc.) zijn 25,-- voor de dvd en 35,- voor bluray.

  15. #615

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Tip:
    Neem een paar BRspelers van verschillende merken, het moet dan wel erg gek lopen wil je iets niet af kunnen spelen.
    pfff. vindt het van den zotte dat je dat zou doen, waarom meerdere BD-spelers kopen als 1tje voldoende is..

  16. #616

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Kleine Bekijk bericht
    Net even wat US recensies gelezen, allemaal lovend. In twee recensies constatering dat de kwaliteit van de extra extended scenes iets minder goed is. Maar kniesoor die daar over valt.
    Ik gok dat het ook tussen de oren zit. Een langere film op een disc van dezelfde grootte, dat MOET minder zijn . Ik ben benieuwd of iemand het echt kan zien, als je dezelfde scene opzet, of het van de standaard of de extended versie is.

    Natuurlijk zullen hier mensen ja zeggen, maar die geloof ik niet . Hoewel je wel 50% kans hebt om goed te gokken....

  17. #617

    Standaard

    Is de prijs bij Bij MM Cruquius nog steeds 13 e?

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  18. #618

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Ik gok dat het ook tussen de oren zit. Een langere film op een disc van dezelfde grootte, dat MOET minder zijn . Ik ben benieuwd of iemand het echt kan zien, als je dezelfde scene opzet, of het van de standaard of de extended versie is.

    Natuurlijk zullen hier mensen ja zeggen, maar die geloof ik niet . Hoewel je wel 50% kans hebt om goed te gokken....
    Met een kleinbeeld zul je het zowiezo niet zien, en dan ligt het ook nog aan je instellingen. Toch zijn de verschillen wel te zien, helemaal als je er echt op gaat letten, bijvoorbeeld de beharing op armen.....

    Bovendien is het niet bij alle scenes dat er beeldverschil is, dat heb ik toch duidelijk vermeld.

    En geloven.......... daar houd ik me niet zo mee bezig.
    Have fun and enjoy your collection

  19. #619

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door SuperDre Bekijk bericht
    pfff. vindt het van den zotte dat je dat zou doen, waarom meerdere BD-spelers kopen als 1tje voldoende is..
    Beter mee verlegen dan om verlegen, je kan natuurlijk ook een regio A en een regio B speler hebben ......of 1 hele dure alle regio's speler.

    Dan maar een zot het zit al een beetje in de naam
    Have fun and enjoy your collection

  20. #620

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robintjuh Bekijk bericht
    Is de prijs bij Bij MM Cruquius nog steeds 13 e?
    In de folder staat hij nu voor 29,99.

  21. #621

    Standaard

    Ik heb het met mijn Sony BDP S550 ook vlaggen: speelt niet af. Denkelijk zal een software update wel soelaas bieden (heb versie 10, blijkbaar is er een versie 21), maar op de pagina van Sony http://support.sony-europe.com/tvhc/...021&m=BDP-S550 staat er nergens een aanklikbare link. Iemand een idee wat nu?
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  22. #622

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Ik heb het met mijn Sony BDP S550 ook vlaggen: speelt niet af. Denkelijk zal een software update wel soelaas bieden (heb versie 10, blijkbaar is er een versie 21), maar op de pagina van Sony http://support.sony-europe.com/tvhc/...021&m=BDP-S550 staat er nergens een aanklikbare link. Iemand een idee wat nu?



    Onderaan staat dit:
    Ik heb de afwijzing van aansprakelijkheid gelezen en ga akkoord met de voorwaarden.



    Als je het hokje aanvinkt en op aanvaarden drukt,doet hij het wel.

  23. #623

    Standaard

    Oke, werkt, Avatar works like a charm! Jammer genoeg is het al te laat geworden om 'm nog volledig af te kijken, maar morgen heb ik een afspraak met Pandora.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  24. #624

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hugo v.d. W. Bekijk bericht
    In de folder staat hij nu voor 29,99.
    Over 2 jaar misschien weer €13,00...

  25. #625

    Standaard

    Dat staat in de sterren geschreven. Avatar heeft een toekomst in de grabbelton van blurays en dvd's, net zoals Titanic en T2 nu.

    Maar eerst natuurlijk de ruime fanbase uitmelken. En daarna gestaag maar toch weer met enorme verkoopsgetallen tegen dumpingprijzen.

Pagina 25 van 27 EersteEerste ... 1521222324252627 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •