Pagina 12 van 27 EersteEerste ... 2891011121314151622 ... LaatsteLaatste
De resultaten 276 tot 300 van 664 worden weergegeven.

Discussie: Avatar

  1. #276

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dead Like Me Bekijk bericht
    en ben het helemaal met je eens. de ondertitels waren in de bios ook geel dus dat hoort zo.
    Als ik naar de bios in Antwerpen ga staat zowel de Franse als de Nederlandse ondertiteling in beeld dus als dat zo ook hoort op de dvd en bluray.... Dat het in de bios op een bepaalde manier wordt getoond wil niet zeggen dat het op de bluray of dvd ook zo moet zijn. Dus ik snap je logica niet.

    Als er iets irritant kijkt dan is het wel een gele ondertiteling. En in de bios waren de subs trouwens niet zo geel als op de bluray. Op de bluray zijn de subs net zo geel als deze smiley:
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  2. #277

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Thomas Gabriel Bekijk bericht
    Ik dacht alleen bij de 3D versie...
    Alleen bij de delen waar niet Engels gepraat werd


  3. #278

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Als ik naar de bios in Antwerpen ga staat zowel de Franse als de Nederlandse ondertiteling in beeld dus als dat zo ook hoort op de dvd en bluray.... Dat het in de bios op een bepaalde manier wordt getoond wil niet zeggen dat het op de bluray of dvd ook zo moet zijn. Dus ik snap je logica niet.
    Damn, ik kreeg kippenvel toen ik het las. Ben al geen fan van ondertiteling, ik moet er niet aan denken dat er 2 talen in beeld staan, en je er ook 1 hoort.

  4. #279

    Standaard

    dit is absoluut geen film die ik nu zal kopen, alleen al omdat het gewoon een kale film is, en las net op nu.nl dat er binnenkort een extended versie uitzal komen

  5. #280

  6. #281

    Standaard

    Ondertiteling is balen, kleur interesseert me niet, maar de hoogte (pffft).
    Verder gewoonweg ongelooflijk met mijn Pioneer LX71.
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  7. #282

    Standaard

    We weten allemaal dat er een langere aankomt, en toch kopen we deze ook .
    Mooi he.

  8. #283

  9. #284

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    We weten allemaal dat er een langere aankomt, en toch kopen we deze ook .
    Mooi he.
    Hmmm, een 6 minuten lange sex scene tussen aliens 18+.

    Liever de ondertitels lager, dan 6 extra minuten.
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  10. #285

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Als er iets irritant kijkt dan is het wel een gele ondertiteling. En in de bios waren de subs trouwens niet zo geel als op de bluray. Op de bluray zijn de subs net zo geel als deze smiley:
    Ik vind het totaal niet storend, 't is zelfs beter leesbaar daardoor.
    Over de hoogte:
    Op een normale TV kijkt dat inderdaad niet prettig, maar als je een zichtvullend projectiescherm hebt is 't juist fijn, omdat je meer ''in'' de film kan kijken, i.p.v. naar de rand.

  11. #286

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder Bekijk bericht
    Frs durft zelfs 25 euro voor deze karige uitvoering van Avatar te vragen zag ik net..tsss...:

    Ben ik toch blij dat ik de limited edition steelbook besteld heb. Dan maar een week later in huis..
    Same here

  12. #287

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door -Jaap- Bekijk bericht
    Ik vind het totaal niet storend, 't is zelfs beter leesbaar daardoor.
    Over de hoogte:
    Op een normale TV kijkt dat inderdaad niet prettig, maar als je een zichtvullend projectiescherm hebt is 't juist fijn, omdat je meer ''in'' de film kan kijken, i.p.v. naar de rand.
    Vindt het ook totaal niet storend, ik kijk zelf op een 46 inch en vindt de wat hogere ondertitels juist fijn, je zit inderdaad meer in de film.

  13. #288

    Standaard

    Ik heb de Blu ray vandaag ook binnengekregen, ga hem van het weekend kijken denk ik.

    Overigens zag ik net dat de releasdatum bekend is van Avatar 2, namelijk in 2014, word dus nog effe wachten

  14. #289

    Standaard

    Zojuist de film bekeken en moet zeggen 3D in de bios was een hele ervaring, maar de pracht die nu thuis op het scherm word getoverd prachtig gewoon.
    Kleuren komen beter tot hun recht dan in 3D, beeld is gewoonweg prachtig en geluid is ook top.
    3D is een leuke gimmick voor in de bios maar doe mij voor thuis maar gewoon dit.
    De gele ondertitels staan inderdaad wat hoog maar moet zeggen heb me er geheel niet aan gestoord. Heb weer een prachtige film avond gehad en kan de blu ray aan iedereen aanraden, heb direct ook een nieuwe demo disc.
    Laatst aangepast door pascal b : 21-04-2010 om 22:51
    "Succes isn't overnight, every day you get a little better than the day before, it all adds up"

  15. #290
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    We weten allemaal dat er een langere aankomt, en toch kopen we deze ook .
    Mooi he.
    Ik waarschijnlijk ook, zeker als ik mijn 'denial' even opzij zet!
    Tenzij deze dezelfde crappy ondertitels krijgt.

    Ik heb mijn ondertitels graag klein en laag bij 1.85:1, en hoog bij 2.35:1.
    Nu is mijn scherm groot genoeg om dat goed te kunnen lezen.
    Maar zo groot, en zo prominent qua kleur en hoogte, vind ik gewoon afbreuk doen aan al dat visuele geweld..., dan kan ik beter het boek lezen.
    Kan me voorstellen dat je met een groot projectiedoek helemaal gek wordt van die letters.

    Mijn idee.., ik voel me genoodzaakt om zonder te kijken.
    Overigens is dat mijn mening..., wijk daar gerust vanaf!
    En als je dan echt die nu extra's moet hebben, zitten er wat online codes bij.

    Los van het feit dat de film wat blauwig aandoet.., :veryfunny:... WAUW......, en dat een paar keer, gevolgt door stilte, en dan nog discreet uitgedrukt!

    Maar eerlijk is eerlijk, zelfs deze uitgave had al een mooiere prijs en presentatie cq steelcase verdient.
    Maar da's dus voor later...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  16. #291

    Standaard

    Heb genoten, schitterende kwaliteit beeld en aan het geluid mankeerde ook al niets, ondertitels.... mooi leesbaar en vond ze ook niet storend.

    Een dikke 10

    Inderdaad Demo kwaliteit.
    Have fun and enjoy your collection

  17. #292

    Standaard

    inderdaad een van de betere br's op het moment.... film gister volledig bekeken (1e keer sinds de 3D ervaring) ... maar helaas blijf ik hangen op mijn 7-tje. Film is gewoon te voorspelbaar en by the book om hoger te scoren, en wordt ook nergens echt spannend.

  18. #293

    Standaard

    Ik stoor me eigenlijk totaal niet aan die ondertiteling.
    Was in de bios ook zo.

  19. #294

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    Kan me voorstellen dat je met een groot projectiedoek helemaal gek wordt van die letters.

    Mijn idee.., ik voel me genoodzaakt om zonder te kijken.
    Hoezo genoodzaakt? ik doe het vrijwillig.
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  20. #295

    Standaard

    Gister binnen gekregen... Gisteravond een stukje gekeken.... Beeld spat van het scherm af, gewoonweg waanzinnig!!
    En het verhaal... Ach... Gewoon Pocahontas in de ruimte, maar zo mooi gemaakt!!

  21. #296
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder Bekijk bericht
    Hoezo genoodzaakt? ik doe het vrijwillig.
    Nou dat feest gaat ook niet door, want dan snap ik niet wat die blauwe gasten allemaal zeggen...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  22. #297

    Standaard

    Als je gewoon de disc opstart zonder subs te selecteren, krijg je Na'vi-only subs, als 't goed is. (ik zal 't straks even checken op mijn NL versie)

  23. #298

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    Nou dat feest gaat ook niet door, want dan snap ik niet wat die blauwe gasten allemaal zeggen...
    Valt me van je tegen Claudio, op internet is toch alles te vinden en te leren....

    Overigens prachtige disc dit, verhaal was toch veel beter dan ik dacht. Eerste 1 1/2 uur riepen echt Jurassic Park herinneringen op, die moeten ook maar snel op Blu komen. Had ook niet gedacht dat ik wat voor die reuzesmurfen zou gaan voelen, maar film krijgt alles voor elkaar geloof ik
    Disc werkte ook normaal in de PS3. De disc is wel een eye-opener wat je speler kan, want het beeld in de PS3 was toch echt minder schitterend dan in mijn stand-alone speler.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  24. #299

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door -Jaap- Bekijk bericht
    Als je gewoon de disc opstart zonder subs te selecteren, krijg je Na'vi-only subs, als 't goed is. (ik zal 't straks even checken op mijn NL versie)
    Klopt ja, zo had ik hem gisteravond bekeken.

  25. #300

    Standaard

    Thanks, scheelt mij meer checken zometeen!

Pagina 12 van 27 EersteEerste ... 2891011121314151622 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •