Pagina 26 van 27 EersteEerste ... 16222324252627 LaatsteLaatste
De resultaten 626 tot 650 van 664 worden weergegeven.

Discussie: Avatar

  1. #626

    Standaard

    Volgens mij heeft mediamarkt een fout gemaakt op de website bij de extended edition.
    Als je zoekt op avatar, dan krijg je een hele lijst met de titel avatar (inclusief de cartoons) bij de dvd staat 6 euro en de bluray 17,99 maar als je er op klikt dan staat er de juiste prijs (19,99 of 29,99) best raar eigenlijk

  2. #627

    Standaard

    Dat komt vaker voor op de website van Media Markt. Je ziet de juiste prijs alleen als je op een titel klikt.

  3. #628

    Standaard

    best jammer, ik had het niet erg gevonden om er 17,99 voor te betalen

  4. #629

    Standaard avatar 3 disc bij saturn duitsland voor 12 euro!

    De 3 disc extended edition van avatar staat deze week in de folder van saturn duitsland voor 12 euro! en met nederlandse ondertitels

  5. #630

    Standaard

    Heey, bedankt voor de tip. Ik heb de folder er even bijgezocht en zag hem inderdaad staan voor 11,99. Niet te geloven. Die ga ik van de week even oppikken Half uurtje rijden voor me.

  6. #631

    Standaard

    Kan je er niet ff één voor mij meenemen.... scheelt mij weer een rit:P

  7. #632

    Standaard

    Zal bij amazon.de ook wel snel die prijs zijn, meestal gaan zij wel mee.
    Zaterdag was de prijs nog 20 euro.

    Edit: In de folder van Kleve nog steeds 20 euro, eerst de folder v/h desbetreffende filiaal checken voordat je de auto start dus
    Laatst aangepast door peptalk : 29-11-2010 om 19:24
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  8. #633

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Drikus Bekijk bericht
    Kan je er niet ff één voor mij meenemen.... scheelt mij weer een rit:P
    Ik kan er best een paar meenemen, mocht het zo zijn dat het er meerdere per klant zijn. A.s Donderdag wilde ik even gaan kijken.

    Edit: gedaan peptalk. De folder van Bocholt toont hem voor de actieprijs

  9. #634

    Standaard

    Ik speur ff het topic af en nog wat websites. Maar ik kan niet zo gauw vinden dat deze in duitsland NL ondertiteling heeft.. (ik snap dat het aannemelijk is), wie kan dit bevestigen dat dit zo is?

  10. #635

    Standaard avatar

    ik heb de duitse versie in bocholt gekocht voor 11,99 en alle discs hebben nederlandse ondertiteling

  11. #636

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Drikus Bekijk bericht
    Ik speur ff het topic af en nog wat websites. Maar ik kan niet zo gauw vinden dat deze in duitsland NL ondertiteling heeft.. (ik snap dat het aannemelijk is), wie kan dit bevestigen dat dit zo is?
    Wordt ook bevestigd op deze site:
    http://www.bluray-disc.de/blu-ray-fi...n-blu-ray-disc

  12. #637

    Standaard

    Net even geweest en drie exemplaren meegenomen. Geen '1 per klant' principe gelukkig.

    Op de achterkant staat bij ondertitels: Engels, Frans e.a. Het wordt er dus niet gelijk vermeld maar blijkbaar, gezien de reacties van de mensen hiervoor zitten ze er gewoon op.

  13. #638

    Standaard

    Review van de 3d versie is hier:
    http://www.blu-ray.com/movies/Avatar.../11908/#Review

    De schrijver is lyrisch over het beeld.

  14. #639

    Standaard Re:

    Kunnen de forummers die de BD in Duitsland hebben gekocht inderdaad bevestigen dat de BD NL-ondertitel bevat? Ik moet zaterdag toevallig in Kleve zijn en voor zo'n prijs (20) wil ik best even doorlopen naar Saturn.

  15. #640

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martwout Bekijk bericht
    Kunnen de forummers die de BD in Duitsland hebben gekocht inderdaad bevestigen dat de BD NL-ondertitel bevat? Ik moet zaterdag toevallig in Kleve zijn en voor zo'n prijs (20) wil ik best even doorlopen naar Saturn.
    Kijk eens een aantal posts hierboven !,...Daar wordt duidelijk bevestigd dat de Duitse versie NL subs heeft.

    PS wel even uitkijken want in de Folder van Kleve staat deze naar het schijnt voor 20 Euro.
    Ik weet niet of Saturn in Duitsland aan laagste prijsgarantie doet ?.
    Laatst aangepast door Frenkel : 01-12-2010 om 16:46
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  16. #641

    Standaard

    Heeft iemand dit al geprobeerd? Ik heb zelf (nog) geen 3D televisie, maar op de 3-Disc Extended Edition schijnt een 3D preview easter egg te staan; voor degene die geen nieuwe Panasonic TV willen kopen en alvast even willen kijken hoe Pandora er in drie dimensies uitziet moet je het volgende doen:

    If you've snagged this week's Avatar Extended Collector's Edition on blu-ray even though you're really waiting for it to come out in 3D, you're in luck. AVSForum poster josephcoatar discovered that by fiddling with the menus, you can unlock an Easter Egg that pops up tow 3D special features, the three and a half minute extended theatrical trailer and a four minute "Pandora Discovered" featurette. Even if you do plan on getting your hands on the Panasonic-exclusive 3D release this year, you can cut the waiting down by going to "Live Extras" in the main menu of disc three, pressing down, and slipping on some 3D glasses.
    Bron: Engadget HD

    Dus disc 3, naar "Live Extras" gaan, en dan op pijltje naar beneden drukken et voila; een 3D voorproefje. Weet niet of het werkt, kan het zelf niet testen...

  17. #642

    Standaard

    Ik heb de Duitse versie van de Extended Edition even in mijn Playstation 3 gedaan. Hij pakt dan automatisch de NL versie. Zowel waarschuwing, PG als het menu zijn in NL! Ik was erg onder de indruk.

  18. #643

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Unleashed! Bekijk bericht
    Ik heb de Duitse versie van de Extended Edition even in mijn Playstation 3 gedaan. Hij pakt dan automatisch de NL versie. Zowel waarschuwing, PG als het menu zijn in NL! Ik was erg onder de indruk.
    wat van het menu of de film

  19. #644

    Standaard

    Hehe de film ken ik uiteraard al. Die was ook indrukwekkend. Maar het is leuk wanneer je een flick uit het buitenland haalt en vervolgens gewoon kunt instellen in je eigen taal. Menu is inderdaad ook indrukwekkend. Lekker voorafje als je de film gaat kijken.

  20. #645

    Standaard

    Sorry als dit al eerder besproken is in dit topic, maar kan iemand mij vertellen welke buitenlandse edities van Avatar allemaal NL subs hebben? (Indien mogelijk, met foto )

  21. #646

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Carlvb Bekijk bericht
    Sorry als dit al eerder besproken is in dit topic, maar kan iemand mij vertellen welke buitenlandse edities van Avatar allemaal NL subs hebben? (Indien mogelijk, met foto )
    Heb de duitse versie van amazon.de Die heeft nl subs. Maar goed: doe zelf ook wat moeite en kijk op bluray.com ofzo.

  22. #647

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Rijkers Bekijk bericht
    Heb de duitse versie van amazon.de Die heeft nl subs. Maar goed: doe zelf ook wat moeite en kijk op bluray.com ofzo.
    Idd, het lijk er op datzelf wat moeite doen er niet meer bij is en dan ook om een foto vragen... Tevens is er ook een prachtig topic op dit forum over buitenlandse uitgaves met NL subs.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  23. #648

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door KeizerKuzco Bekijk bericht
    Heeft iemand dit al geprobeerd? Ik heb zelf (nog) geen 3D televisie, maar op de 3-Disc Extended Edition schijnt een 3D preview easter egg te staan; voor degene die geen nieuwe Panasonic TV willen kopen en alvast even willen kijken hoe Pandora er in drie dimensies uitziet moet je het volgende doen:


    Bron: Engadget HD

    Dus disc 3, naar "Live Extras" gaan, en dan op pijltje naar beneden drukken et voila; een 3D voorproefje. Weet niet of het werkt, kan het zelf niet testen...
    Geen "Live Extras" gevonden op disc 3.

  24. #649

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Idd, het lijk er op datzelf wat moeite doen er niet meer bij is en dan ook om een foto vragen... Tevens is er ook een prachtig topic op dit forum over buitenlandse uitgaves met NL subs.
    Denken jullie dat ik zelf niet opzoek ga op het web? Dat ik alleen maar naar dit forum kom om mijn vragen uit te spuwen? Je mag hier toch vragen stellen, of niet soms? Zoveel alwetende filmliefhebbers onder één dak...
    I.v.m die foto: Ik zij toch "indien mogelijk".

    Alsnog bedankt voor de doorverwijzing.

  25. #650

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Carlvb Bekijk bericht
    Denken jullie dat ik zelf niet opzoek ga op het web? Dat ik alleen maar naar dit forum kom om mijn vragen uit te spuwen? Je mag hier toch vragen stellen, of niet soms? Zoveel alwetende filmliefhebbers onder één dak...
    I.v.m die foto: Ik zij toch "indien mogelijk".

    Alsnog bedankt voor de doorverwijzing.
    Natuurlijk mag je vragen stellen. Maar die vraag is hier al zoveel keer over de vloer gekomen. En het duurt denk ik langer om een vraag te stellen dan je antwoord gewoon op te zoeken. In het blu-ray topic is een handige lijst.


Pagina 26 van 27 EersteEerste ... 16222324252627 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •