Pagina 9 van 27 EersteEerste ... 567891011121319 ... LaatsteLaatste
De resultaten 201 tot 225 van 664 worden weergegeven.

Discussie: Avatar

  1. #201

    Standaard

    En wat zijn de eerste ervaringen?

  2. #202
    Super Member
    Registratie datum
    Apr 2002
    Woonplaats
    Dark side of the moon

    Standaard

    Sommige hebben hem al? Waar hebben jullie hem gekocht dan als ik vragen mag??
    "Peace is a lie, there is only passion. Through passion I gain strength.
    Through strength I gain power. Through power I gain victory.
    Through victory my chains are broken. The Force shall set me free."

  3. #203

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door maximus Bekijk bericht
    Sommige hebben hem al? Waar hebben jullie hem gekocht dan als ik vragen mag??
    via de videotheek

  4. #204

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pikey Bekijk bericht
    En wat zijn de eerste ervaringen?
    heb hem gisteren gezien indrukwekkend
    enige wat ik jammer vond de ondertittels zijn in het geel dat vond ik wel jammer

  5. #205

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door defour Bekijk bericht
    heb hem gisteren gezien indrukwekkend
    enige wat ik jammer vond de ondertittels zijn in het geel dat vond ik wel jammer
    Dat doet mij deugd. En wat die ondertiteling betreft, ja dat is wel minder. Maar in 3d was dat ook zo, geen idee of dat er iets mee te maken heeft.

  6. #206

    Standaard

    Stond gister in Videoland, maar kreeg hem niet mee. Iets over een dreigbrief van de filmmaatschappij ?!? Kan hem woensdag pas halen (en dat voor €9,95)

  7. #207

    Standaard

    heb zojuist de blu ray met dvd combopack besteld op bol.com voor maar 16,99

  8. #208

    Standaard

    Persoonlijk heb ik geen probleem met gele ondertitels, vooral als het doel daarvan te garanderen is dat ze niet wegvallen tegen een witte achtergrond. Avatar is echt een film om in HD te zien. Heb laatst een download gezien (kopie van de dvd), maar het beeld was gewoonweg 'plat'. Denk dat ik met veel meer plezier komende week de blu-ray ga bekijken.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  9. #209

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door nemesea1982 Bekijk bericht
    heb zojuist de blu ray met dvd combopack besteld op bol.com voor maar 16,99

    same here voor die prijs laat ik hem niet liggen.

  10. #210

    Standaard

    Hopelijk wel de kortingscode voor geen verzendkosten gebruikt?

  11. #211

    Standaard

    Beste mensen. Het verzoek om vanaf nu weer inhoudelijk over de bluray van Avatar te discussiëren. Alle berichten zoals 'vandaag gekocht' en 'voor die prijs kan ik het niet laten' etc worden vanaf nu verwijderd...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  12. #212

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Beste mensen. Het verzoek om vanaf nu weer inhoudelijk over de bluray van Avatar te discussiëren. Alle berichten zoals 'vandaag gekocht' en 'voor die prijs kan ik het niet laten' etc worden vanaf nu verwijderd...
    Wie wilt er nu Avatar kopen ?
    Misschien moet ik m'n oordeel voor mezelf houden tot na een 2de kijkbeurt
    BD (1243) What i Watch

  13. #213

    Standaard

    Ik vind 't zeker een aanvulling op de collectie, gewoon lekker wegdromen en genieten van perfect beeld en geluid!

  14. #214

    Standaard

    Wel knap van fox. Woensdag ligt ie in de winkels en ik heb nog geen BR Rip gezien op het net. Ze kunnen het blijkbaar dus toch.

  15. #215

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Cnet Bekijk bericht
    Wel knap van fox. Woensdag ligt ie in de winkels en ik heb nog geen BR Rip gezien op het net. Ze kunnen het blijkbaar dus toch.

    nice
    Startrader

    Dedicated HT: Sony HW30ES, Kingpin VFS210, Focal 826V, Focal 800CC, Focal 807V+Norstone stylum 2 stands., SVS PC12-NSD DSP, Marantz SR6007, HTPC met xbmc, Mele f10
    Woonkamer HT: LG 50pk950, Triangle Galaxy 2 speakers, Sub: Geen, Receiver: Pioneer VSX-919 AH-K, Mediaplayer: Htpc met openelec frodo + aeon mq5 skin, Telenet HD Digicorder, WII Black, Harmony One

    Storage: Unraid Pro Home Mediaserver

  16. #216

    Standaard

    Ja dat viel mij ook al op, maar meer eigenlijk aangezien het feit dat al heel veel mensen de film al binnen hebben. Ik hoop dat bol.com hem morgen al bezorgd maar ik ben bang van niet.

  17. #217

    Standaard

    Bij Fox hebben ze een Wolverine trauma dus verbaasd mij niks als ze een hele afdeling erop hebben gezet. Straks de stad in, kijken of ik een blauwe smurf tegenkom in de winkels.
    Had toch wel screenshots verwacht van de blu-ray.

  18. #218

    Standaard

    Een titel als Avatar wil ik graag origineel hebben want hoe leuk die rips soms ook zijn, blu ray is gewoon beter. Het 24p beeld is strakker, details lekkerder en de kleuren dieper. Het voelt gewoon beter aan in het geheel. Bovendien is het een Cameron en die heb ik allemaal al op blu ray mits ze uitgebracht zijn natuurlijk...
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  19. #219

    Standaard

    Klant terug in de winkel dat Avatar niet speelt op zijn PS3.
    Hij zegt de nieuwste update te hebben. Pioneer niet de enigste....
    Misschien dat ik het vanavond in mijn eigen PS3 kan testen, maar ik heb niet de nieuwste update, ik wil Other OS niet kwijt ook al gebruik ik dat niet.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  20. #220

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Klant terug in de winkel dat Avatar niet speelt op zijn PS3.
    Hij zegt de nieuwste update te hebben. Pioneer niet de enigste....
    Misschien dat ik het vanavond in mijn eigen PS3 kan testen, maar ik heb niet de nieuwste update, ik wil Other OS niet kwijt ook al gebruik ik dat niet.
    Meer mensen al de combinatie PS3 en BD van Avatar getest? Ik wil Avatar wel graag hebben op BD maar heb alleen een PS3 om BD's af te spelen.

  21. #221

    Standaard

    Ik heb een PS3, maar de blu-ray is nog niet binnen. Die verwacht ik morgen of anders donderdag.

  22. #222

    Standaard

    Vreemd, de USA uitgave schijnt 0,0 problemen te hebben op de PS3, zelfs niet met oudere firmwares...

    Voor Pioneer komt er een update aan, maar dat gaat nog minimaal een week duren.

  23. #223

    Standaard

    Ik heb de blu-ray bij Bol.com en krijg hem dan als het goed is morgen. Ik heb ook een Playstation 3 als Blu-ray speler, dus dan wil ik wel even voor je kijken, maar ik ga er van uit dat het gewoon werkt.

  24. #224

    Standaard

    Ik had vrijdag Pioneer een mail gestuurd met het probleem en gisteravond had ik nog gecheckt of een nieuwe firmware misschien al was uitgekomen, maar deze was er dus nog niet.

    Ik dus lees dus net mijn mail waar in staat dat er vanochtend een nieuwe firmware uit is gekomen, Fox had vast het een en ander vooraf doorgegeven neem ik aan dat de firmware er zo snel is .

    Hieronder de link voor alle Pioneer spelers.
    http://www.pioneer.co.uk/uk/content/...grade/BDP.html


    Op een PS3(dikke uitvoering) met versie 3.21 erop werkt Avatar gewoon.


    Edit:

    Op mijn Pioneer werkt ie gelukkig ook .
    Laatst aangepast door The Gr8oNe : 20-04-2010 om 17:19
    What ?

  25. #225

Pagina 9 van 27 EersteEerste ... 567891011121319 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •