De resultaten 1 tot 3 van 3 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard keuze aansluiten ps3/bluray

    Na aankoop van een Onkyo 707 receiver ben ik nu bezig met het aansluiten etc van de apparatuur en dus zo ook de PS3. Aangezien de ps3 ook gebruikt gaat worden als Blu-ray speler vroeg ik me af hoe deze het beste aan te sluiten.
    1- Via HDMI-->receiver----->HDMI naar LED tv. Voordeel is dat er volgens mij verder geen kabels aangesloten hoeven te worden. Nadeel is dat de reciever altijd aan moet staan als zoonlief een spelletje op de ps3 wil spelen.
    2- Via HDMI----> LED TV en een optische kabel van PS3---> Receiver. Voordeel c.q. nadeel is het tegenovergestelde van voorstaande. Advies altijd welkom

  2. #2

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door steven1967 Bekijk bericht
    Na aankoop van een Onkyo 707 receiver ben ik nu bezig met het aansluiten etc van de apparatuur en dus zo ook de PS3. Aangezien de ps3 ook gebruikt gaat worden als Blu-ray speler vroeg ik me af hoe deze het beste aan te sluiten.
    1- Via HDMI-->receiver----->HDMI naar LED tv. Voordeel is dat er volgens mij verder geen kabels aangesloten hoeven te worden. Nadeel is dat de reciever altijd aan moet staan als zoonlief een spelletje op de ps3 wil spelen.
    2- Via HDMI----> LED TV en een optische kabel van PS3---> Receiver. Voordeel c.q. nadeel is het tegenovergestelde van voorstaande. Advies altijd welkom
    Je maakt het probleem zelf door niet zelf te beslissen hoe je het hebben wilt.

    Als het een ouder type PS3 is, niet die slimline, dan kan het wel eens fijn zijn om de PS3 optisch aan te sluiten, vond zelf het PCM geluid van de HD audio tracks wat dynamiek missen met het gebruik van HDMI.

    Heb je wel de slimline en gebruik je hem ook om blu rays mee te kijken, dan zou ik hem via de receiver laten lopen, zoveel zal je dat toch niet kosten of je moet niet vrolijk worden van het geluid van de gespeelde games....., dan games met koptelefoon en films over de speakers
    Have fun and enjoy your collection

  3. #3

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •